DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HOI.......

Ga naar beneden 
+6
xRochelle_
medstudent
Veerle
Samanthadroppie
MeikeMusic
Delicious.
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:14 am

(*&@Q#)$(&@#(*)&#$()@#$&@#$*#
Oke, ik typ echt te sloom. Ik ben uitgelogt tijdens het typen van dit bericht dus ik begin weer even opnieuw, hehe..
Gelukkig heb ik sommige stukjes nog want heb even een paar mensen gevraagd of het niet te langdradig was.
GODVER! HET ETEN KOOKT OVER Shocked
Gelukkig was de pan nog te redden en heb ik snel de boel kunnen opruimen voordat vaderlief thuis is gekomen.

Sorry voor de ultrasaaie titel, ik ben niet creatief genoeg om iets origineels te verzinnen. Nouja ik zal wel even opnieuw beginnen dan.

HOI,
Ik ben bijna 16. Nouja 15 dus, maar 16 klinkt toch duizend keer beter niet?
Ik kom uit Wognum. Niemand kent dat vast, allemaal boeren daar maarja, is vlakbij Hoorn. In West-Friesland. Ook vlakbij Jan Smit trouwens. Gott wat ben ik blij dat ik die nog nooit tegen gekomen ben zeg Shocked
Normaal zou ik eigenlijk bij het begin beginnen als ik een verhaal vertel, maar om nou mijn hele levensverhaal hier neer te gooien lijkt me beetje overdreven en ik zou er toch alleen maar depressief van worden, haha.
Ik sla wel even een stuk over.
Mijn ubersaaie school heeft een paar maanden voor de zomervakantie eindelijk iets goeds gedaan; overal posters opgehangen van een concert van de toen voor mij nog onbekende band. Enige nadeel was wel dat de naam van de band er niet bijstond, en plaats van het concert waren ze ook vergeten, het was eigenlijk alleen maar een plaatje. Het enige wat ik dus kon doen was iedere keer dat ik erlangs liep zeggen 'Kijk hun zijn lekker' wat ik dan ook vaak genoeg gedaan heb.
Een paar seconden geleden stuurde Tekla me een liedje van Destine en sindsdien ken ik ze. Oke iets langer, 2 maanden ofzo haha, maar heel veel meer zal het niet zijn, want ik kwam er pas iets voor de zomervakantie achter dat de band waar ik al heel lang de naam van zoek 'Destine' heet.
Natuurlijk heb ik niet lang daarna meteen even op hun site rondgekeken. Overal kwam ik foto's tegen, maar aangezien mijn brains (vooral in de vakantie) erg traag werken drong het nog steeds niet tot me door dat het dezelfde jongens zijn als op al de posters in mijn school. Al snel kwam ik erachter dat ze een tour hielden. Yaay! Jammer genoeg waren er toen al wel een paar concerten voorbij.
Uiteindelijk heb ik maar gekozen voor het concert van 7 November. (Jullie noemen ze bij plaats, maar ik weet niet waar hij is sorry, moet ik nog even opzoeken ^^) Vooral omdat ik dan precies 4 weken 16 ben en dat is natuurlijk wel iets om te vieren. HOI....... 429931
Anyway ik dwaal af. Ik ging dus naar die site om kaartjes te bestellen, wat ik nog steeds niet heb gedaan haha, en toen zag ik daar opeens precies dezelfde foto. Om eerlijk te zijn had ik dat was, dat kwam pas toen ik een paar dagen later opnieuw die site bezocht heb. Embarassed Mijn haar zwart verven had blijkbaar niet zoveel zin want ik ben nog steeds blond van binnen.

Naast Destine heb ik natuurlijk ook nog andere muziek waar ik naar luister. De meeste daarvan zijn het ook wel waard om even ruimte voor vrij te maken, dat zal ik dan ook meteen even doen.
Bands en zangeressen zoals Tokio Hotel HOI....... 33178HOI....... 33178👀BIIIIILLLLL👀HOI....... 33178HOI....... 33178, Eisblume, Emilie Autumn, Escape The Fate (YAAY! 13 DECEMBER CONCERT <3 HOI....... 429931), Green Day, Killerpilze, LaFee, Me First And The Gimme Gimmes (Is een geniale coverband), Paramore, The-All American Rejects, Evanescene, Aloha From Hell, 30 Seconds To Mars, The Veronicas en Lady GaGa staan ook allemaal op mijn mp3.

Verder ben ik nog addicted to Twilight. Is natuurlijk geen band of popgroep of whatever, maar zeker de moeite waard. Als ik me verveel pak ik dan ook altijd één van de Twilight boeken erbij om lekker in weg te dromen. Of ik neem de DVD, of course! Lekker zwijmelen bij het beeld van Robert Pattinson is natuurlijk nooit verkeerd!

Ben even weg want de pannen maken wel erg rare geluiden in de keuken, misschien is het beter als ik even check.
...
...
...
Godverdomme het is weer overgekookt Shocked Ik moet echt eens kooklessen gaan nemen want dit lukt nooit zo. Heb even snel opgeruimt, maar net op tijd want ik hoor papa's auto al voorrijden.
Duurt wel erg lang zo dit verhaal. Rondhalf 4 begon ik al met de eerste poging en ben nu, 2 uur later, nog steeds fanatiek aan het typen haha.

Oh excuses als in het stuk erna veel typfouten zitten maar het berichtenvak spaced hem. Hij knippert per letter, of spatie of whatever en scrollt telkens van boven naar beneden, erg vervelend, maar zal wel aan mijn computer liggen want dat heb ik met ieder forum als het scroll-balkje (hoe noem je dat?) iets te lang wordt.
Anyway ik ben nu dus even eten.
..
..
En ik ben er weer. Onder het eten is net het noodweer losgebroken bij ons in Wognum. Echte storm met regen, bliksem, onweer, windkracht weetikveelhoehoog, alles erop en eraan dus. Geweldig gezellig om dan binnen te zitten, dat wel, het wordt altijd zo lekker knus in huis. Iedereen die vandaag de deur nog uitmoet wens ik veel succes, regenpak is wel handig om mee te nemen, want paraplu waait gegarandeerd weg.

Om even terug te komen op mijn Robert Pattinson verhaal: Johnny Depp is natuurlijk way lekkerder! Very Happy Jammer alleen dat ik bijna al zijn films al miljoenen keren gezien heb, ze beginnen wel een heel klein beetje te vervelen. Ik verheugde me al op zijn nieuwe film, public enemies. Hij viel me wel tegen. Het was een actiefilm over een of andere top crimineel uit de jaren 30. Actiefilms zijn over het algemeen al te ingewikkeld voor mij, dus dat was het eerste minpunt. Ook werd het voor mij minder omdat het een waar gebeurd verhaal was. Nog erger vind ik wel dat we het daar als het goed is dit jaar met geschiedenis over gehad hebben, we zijn namelijk van 1900 tot 1980 gegaan. Aangezien ik slecht in geschiedenis ben (4 op mijn rapport) kan ik me daar natuurlijk niks meer van herinneren.

Verder heb ik ook nog een paar levenswensen. Allereerst wil ik supergraag een keer naar Berlijn toe om even het wassenbeeldenmuseum daar te bezoeken. Je raadt het al, er staat daar een wassenbeeld van Bill en daar wil ik supergraag mee op de foto.

TEERRINGG het water komt langs de deur naar binnen?! Shocked Ik zal even kijken of ik er iets aan kan doen!

Oke ik neem het terug, water loopt niet onder de deur door, sterker nog, het druipt door een plank naar binnen en bereikt daarna pas de vloer. Heb even een dwijl neergelegd, hopelijk houdt de houten vloer het zo nog even uit.

Maar over mijn levenswensen. Naast het bezoek aan Berlijn, wat misschien deze herfstvakantie doorgaat want heb mama bijna overgehaald (moet ik me wel even gedragen tot die tijd Wink), wil ik ook nog ten minste 2 piercings. Eén in mijn lip en één in mijn navel. Daar probeer ik mijn ouders ook van te overtuigen, maar daarmee heb ik tot nu toe minder succes. Redenen hebben ze er niet voor, behalve dat mama een lippiercing asociaal vindt staan.
Gelukkig maar dat ik al een heel stappenplan heb bedacht om die piercings te krijgen.
Eerst, als ik 16 ben, neem ik een navelpiercing. Die zien ze toch niet in de herfst of winter, en tegen de tijd dat het zomer is, is de wond alweer zo genezen dat hij niet zomaar dichtgroeit als ik hem er uit haal.
Ik weet zeker dat mijn vader mijn lippiercing eruit gaat trekken als ik er een heb, dus eerst neem ik een neppe. Mijn vader zal vast denken dat hij echt is en hem eruit trekken. Bij een neppe kan dat geen kwaad, maar bij echte zou hij dan uitscheuren en dat heb ik liever niet.
Dan, een weekje of wat later, laat ik een echte schieten. Eentje die er zoveel mogelijk op lijkt natuurlijk. En daarna kan ik alleen maar hopen dat mijn vader er niet zo heel snel achter komt dat die piercing echt is, dat hij het pas merkt als het alweer genezen is.
Maargoed, dat duurt nog bijna 2 maanden dus kan ik het eerst nog verder uitdenken.

Oh, misschien moet ik nog even iets bekennen: Ik spam. Ja. Sorry. Ik heb er nu al spijt van ook al ben ik nog niet eens begonnen. Daarom ben ik ook bang dat ik binnen een paar weken hier verbannen ben, maar ik zal mijn best doen om zo weinig mogelijk off-topic te gaan en zo weinig mogelijk onzin berichtjes te posten! Very Happy

Oef, ik ben even aan het bedenken wat ik verder nog kan vertellen. Voor mijn gevoel staat er namelijk nog steeds niks interessants in het bericht, maar eigenlijk heb ik ook niks te melden. Misschien moet ik dit maar afsluiten, is beter voor iedereen.
Als je alles gelezen hebt wil ik even zeggen: “JE BENT GEWELDIG!” Dan was dit tenminste niet allemaal voor niks.

Oh en ik zal wel een keer foto maken voor profielplaatje of hoe dat ook heet, maar heb nu alleen hele oude waar mijn haar nog anders is -camera is stuk- dus tot nu toe hou ik het op Bill HOI....... 33178HOI....... 33178HOI....... 33178

KUSJEEEEEE!

Oh pff, de titel is te kort o_O
Ik zal wel even wat puntjes erbij zetten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:21 am

Haha, heel verhaal hierzo x']
En ik heb het allemaal gelezen ^^

Welkom =']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:38 am

MeikeMusic schreef:
Haha, heel verhaal hierzo x']
En ik heb het allemaal gelezen ^^

Welkom =']
Ja haha, ik dacht laat ik me even helemaal uitleven!
Wauw das gaaf,
en dankje.

En ik kom erachter dat mijn naam er niet eens bijstaat haha, belangrijkste vergeten Very Happy
Ik heet dus Puck. Heh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:41 am

ik heb t niet gelezen XD maar toch welkom Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:41 am

Woow slecht zeg o_O
Zelf zou ik waarschijnlijk ook geen zin hebben om allemaal te lezen Embarassed maar toch bedankt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:43 am

lol, ik zal t vast ooit wel lezen, maar ben nu te lui, heb net halve dag door amsterdam gelopen, dus verdien t om ff uit te rusten Razz niks persoonlijks hoor, ben dus gewoon lui Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:45 am

Samanthadroppie schreef:
lol, ik zal t vast ooit wel lezen, maar ben nu te lui, heb net halve dag door amsterdam gelopen, dus verdien t om ff uit te rusten Razz niks persoonlijks hoor, ben dus gewoon lui Razz
Ohja, je was daar om flyers op te hangen of niet? (Ja heb het hele forum al gelezen voordat ik me aanmeldde, haha) Was het nog gezellig?
Hoop wel dat jullie niet teveel storm hadden, want bij ons brak een uurtje geleden de hell wel los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:49 am

yep, en t was supergezellig Very Happy wel erg warm, helaas =( maar toch was t echt supergezellig Very Happy en t begon echt net beetje te regenen toen we weggingen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 10:52 am

Nou dan heb je toch geluk gehad. Voor hetzelfde geld was het al om 3/4 uur ofzo gaan regenen.
Misschien moet je volgende keer een dag uitzoeken waarbij het 25 graden ofzo wordt, is ook al lekker vind ik.
Wel moet ik zeggen dat ik helemaal stuk ging toen ik las dat Meike in zo'n ander topic zei dat het toch ook weer niet de warmste dag wordt, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 11:22 am

Dus, hoe heet je eigenlijk in het echt? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 11:25 am

Welkom!

Het was inderdaad ontzettend warm in amsterdam, maar de regen begon gelukkig pas een klein beetje toen we in de tram stapten, en toen we er vervolgens weer uit gingen was het weer droog ^^
Dit was zegmaar de enige dag dat de meeste mensen konden... ofzo... volgens mij... dus... daarom... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 11:31 am

melanie. schreef:
Dus, hoe heet je eigenlijk in het echt? Razz
Ik heet Puck, staat in 3e bericht ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 11:35 am

Ja, is wel klein genoeg denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 11:46 am

Oke gelukkig.
Als het te klein is kan ik wel grotere zoeken hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 12:16 pm

Welkom Very Happy

En hier is nog iemand zo braaf geweest om het in zijn geheel te lezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 12:18 pm

Aah dankje, gelukkig nog een paar gave mensen hier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 12:23 pm

WELKOM ;333
Hahaha ik woon pas vlak bij Jan Smit.
2 straten er van af. x.x
LEVE VOLENDAM ;D
En ja, ik ben hem al 83753875837 keer tegengekomen, net als Nick & Simon en de 3 J's.
HEB MEDELIJDEN xD
Oja, ik heb je hele bericht gelezen HOI....... 18426
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 1:12 pm

Ik ga ergens een keer naar een of ander hotel met een bedrijfsuitje... de 3 J's spelen daar... ik ga zo dood...
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptydo aug 20, 2009 1:37 pm

Ik vind de 3 J's zeg maar, ik zal niets zeggen, alleen die naam al x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptyvr aug 21, 2009 2:57 am

Ik heb het ook gelezen x']
Welkom =']

en trouwens, je plaatje is klein genoeg hoor :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptyvr aug 21, 2009 7:35 am

xRochelle_ schreef:
WELKOM ;333
Hahaha ik woon pas vlak bij Jan Smit.
2 straten er van af. x.x
LEVE VOLENDAM ;D
En ja, ik ben hem al 83753875837 keer tegengekomen, net als Nick & Simon en de 3 J's.
HEB MEDELIJDEN xD
Oja, ik heb je hele bericht gelezen HOI....... 18426
Echt?! o_O
Ja, ik heb medelijden met jou, maar. Dan woon jij heel dicht bij mij? :'DDDDDDDDDDDD
EN BIJ JOSHUAAAA
Die woont in Edam.
Ken je hem? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptyvr aug 21, 2009 7:37 am

Trouwens... Jij woont vlakbij Hoorn :'D

Daar woont mijn oom
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptyvr aug 21, 2009 7:37 am

Ja, ik ga ook in Hoorn naar school ^^
Haha gaaf, ga een keer op bezoek bij hem Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptyvr aug 21, 2009 7:38 am

ga ik mss nog doen ja, want ik heb nog vakantie, en z'n kinderen niet maargoed.. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Emptyvr aug 21, 2009 7:58 am

HeleenDISASTER schreef:
ga ik mss nog doen ja, want ik heb nog vakantie, en z'n kinderen niet maargoed.. :'D
Die zitten dan zeker nog op de basisschool?
Op de middelbare hebben wij hier nog tot en met dinsdag vakantie.
Woensdag weer naar school Sad
MAARIKZITWELBIJJOSHUAINDEKLASYEAAAH
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





HOI....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOI.......   HOI....... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HOI.......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: ALGEMEEN. :: Voorstellen.-
Ga naar: