Ohja. Gisteren zat er een leuke jongen tegenover mij in de metro. En vanmorgen dezelfde jongen weer, terwijl ik echt op een wel héél andere tijd moest beginnen gisteren. Echt supertoevallig. :'] Hij ziet er zooooo uit. xD Nu wil ik hem vaker zien (A)
ik voel me nu erg puberig overkomen.
lexvanas
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 34 Woonplaats : Mheer/Geldrop Registration date : 22-11-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 5:50 am
Ohja. Gisteren zat er een leuke jongen tegenover mij in de metro. En vanmorgen dezelfde jongen weer, terwijl ik echt op een wel héél andere tijd moest beginnen gisteren. Echt supertoevallig. :'] Hij ziet er zooooo uit. xD Nu wil ik hem vaker zien (A)
heb je hem ook aangesproken? :p anders kan je nog wel 100 keer tegenover hem zitten.. xD
[asyeah-x]
Aantal berichten : 655 Leeftijd : 34 Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 6:10 am
heb je hem ook aangesproken? :p anders kan je nog wel 100 keer tegenover hem zitten.. xD
Hahah, nee. Weetje, daar heb je gelijk in. Maargoed. het was een leuk uitzicht, hahah.
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 6:45 am
Leuk uitzicht is nooit verkeerd ^^
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 6:49 am
Leuk uitzicht is nooit verkeerd idd! Volgende keer zijn nummer vragen, anders krijg je spijt (ik spreek uit ervaring)
Lotte.
Aantal berichten : 2475 Leeftijd : 31 Woonplaats : 't Harde Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 7:58 am
Over leuke jongens gesproken Mijn horoscoop van de metro was heel positief vandaag, ik heb een geluksdag en ik word verleid en alles gaat helemaal goed in de liefde ofzoiets. Nou, vanavond ga ik uit en als het goed is komt die super leuke mooie hete woestaantrekkelijke jongen weer..
wish me luck! dan ga ik na 2 jaar eindelijk eens tegen hem praten.
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 8:20 am
haha succeees. Hoop dat het een leuke avond voor je word. ^^ Jij bent dus ook kreeft als sterrenbeeld. xD want.. mijn horoscoop uit de Metro zegt hetzelde.
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 8:59 am
Succes en veel plezier vanavond Lotte!
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 9:26 am
jaa,de fake plugs zijn binnen voor de 23e
Lotte.
Aantal berichten : 2475 Leeftijd : 31 Woonplaats : 't Harde Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 9:41 am
Haha bedankt! Jaaa Astrid, ik ben kreeft 8D
Je had vandaag die jongen moeten.. aanspreken! Het is je geluksdag;D
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 10:09 am
OMFG het is zeker een geluksdag, lol. IK HEB MIJN HERKANSING BEDRIJFSECONOMIE GEHAALD !! Kwas echt zoó bang dat ik mijn hoofdvak niet zou halen.. :S En ik heb hem gewoon! Wel met een 5,5 maar ik heb het studiepunt gekregen. En die 2 punten van Nederlands ook gehaald vandaag.
omfg, ik hoef het vak met het meeste leerwerk niet nog eens over te doen. Want.. wat doe je op de opleiding als je je hoofdvak niet voldoende kan maken ? Iig, dat zeggen de leraren. xD Nu zit ik op 42 studiepunten van de 60 en ik moet er nog 8 om definitief over te gaan. :'] En dat gaat me lukken, want heel mijn motivatie is nu terug.
Ik heb like, zo weinig tentamens deze periode en veel praktische opdrachten en die haal ik altijd wel. (omdat het geen momentopname is, lukt het me veel beter) En dan heb ik ze al binnen en mag ik in februari naar de 2e.
*springt in het rond van blijheid*
Laatst aangepast door [astrid-x] op vr dec 04, 2009 10:11 am; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 10:11 am
Ik ben blij omdat ik klaar ben met het opruimen van mijn kamer =D Heerlijk, als het weer helemaal schoon is ^_^
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 1:48 pm
Ik ben blij dat het weekend is. Ik ben de hele week al verkouden/keelpijn, dus slaap ontzettend slecht en ben daarom dood moe. En nu is het gelukkig weekend <3
En ik ben ook heel blij dat ik Spiders heb gehoord, ookal kon ik er niet veel uit opmaken en nu wil ik de nieuwe nummers nog grager hebben.
ilona__acid
Aantal berichten : 371 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zwolle Registration date : 06-08-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 1:50 pm
MeikeMusic schreef:
Ik ben blij dat het weekend is. En ik ben ook heel blij dat ik Spiders heb gehoord, ookal kon ik er niet veel uit opmaken en nu wil ik de nieuwe nummers nog grager hebben.
ook het filmpje gehoord van spiders in luxemburg? ;D het is jammer dat het best wel butkwaliteit is..maar echt ik wil het nu ook vet graag horen.
ik ben blij xD. omdat net met popstars iemand op zn bek donderde xD
MeikeMusic
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 1:54 pm
Ja, die, en het is idd jammergenoeg niet zulke goede kwaliteit, maar ach, we hebben iets ^^
En ik heb peeeeeeepernoten, en ik ben blij =']
Silver
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 1:56 pm
Ik heb dat filmpje ook maar eens opgezocht. Het is kutkwaliteit, maar het klinkt wel super vet!
xRochelle_
Aantal berichten : 469 Leeftijd : 30 Woonplaats : Volendam Registration date : 21-05-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr dec 04, 2009 2:00 pm
Ik ben ook blij om dat filmpje EN ik ben hyperactief :')
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! za dec 05, 2009 7:10 am
Ben ik gewoon serieus vrij op 26+27 januari? O____O Ik kan mijn rooster niet geloven. xD Misschien dat ik ergens goedkoop een overnachting ga zoeken in A'dam, zodat ik niet direct weg moet om de laatste trein te halen na het optreden van Destine.
als iemand toevallig een goedkope weet.. ik ben slecht in het zoeken van zulke dingen.. :']
Silver
Onderwerp: Re: Happy Topic! za dec 05, 2009 7:22 am
@ Astrid: Er zijn wel hostels enzo in Amsterdam. Ik zal kijken of ik wat kan vinden!
Lotte.
Onderwerp: Re: Happy Topic! za dec 05, 2009 8:48 am
mwuahhweuwherpq2983rhq23ruwir dus.
ik ben blij! vrolijk gelukkig
oke, nu overdrijf ik wel een beetje.
Marieke.
Aantal berichten : 1227 Leeftijd : 35 Woonplaats : Drachten Registration date : 02-03-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! za dec 05, 2009 9:01 am
omg vanmiddag was echt dom! Mijn moeder en ik liepen in Drachten.. loopt er zo'n vent voor ons met een vrouw Dus ik zeg echt vet droog: "pffft dat lijkt Ruud de Wild wel" Dus mijn moeder zo hahhaaha echt niet Draait 'ie ineens om..
is het Ruud de Wild omg geweldig! xD
ilona__acid
Aantal berichten : 371 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zwolle Registration date : 06-08-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! za dec 05, 2009 9:28 am
haha! wat staat er zometeen bij ons in de woonkamer?! de kerstboom! ;DDDD XD
Silver
Onderwerp: Re: Happy Topic! za dec 05, 2009 3:52 pm
Ik ben blij, omdat vandaag een leuke dag was. En omdat ik eindelijk aan een verhaal ben begonnen dat al heel lang in mijn hoofd zit. En ik ben aan een ander verhaal begonnen, maar dat is meer om alles van me af te schrijven wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Het voelt goed om weer te schrijven =)