Aantal berichten : 343 Leeftijd : 34 Woonplaats : Mheer/Geldrop Registration date : 22-11-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! di dec 29, 2009 3:56 pm
haha, is toch ook leuk om over te praten ^^
ik ben best wel happy
[asyeah-x]
Aantal berichten : 655 Leeftijd : 34 Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jan 03, 2010 2:44 pm
Haha, was zeker een leuk onderwerp om over te praten..
- Zo, echt enorm happy dat ik weer lekker thuis ben na zo'n lange dag weg. (: En ook héél erg blij dat mijn zusje weer thuis is na twee weken. Waarom wordt ze dan ook verliefd op iemand die bij Utrecht in de buurt woont? (A) Ik heb haar gemist.. Behalve het feit dat ze overal commentaar op heeft, maar verder ben ik heeeul blij dat ze er weer is.
ilona__acid
Aantal berichten : 371 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zwolle Registration date : 06-08-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jan 04, 2010 12:52 pm
omg. spiders is echt zo facking awesome!
lexvanas
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 34 Woonplaats : Mheer/Geldrop Registration date : 22-11-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! di jan 05, 2010 12:43 pm
ben nogal blij met n nieuw ubergeweldig liedje :p iedereen hier luistert het volgens mij heeel vaak..
en het record van aantal mensen online is met 2 keer zoveel dan eerst verbroken zondag xD toch wel een feestje waard :p
Lotte.
Aantal berichten : 2475 Leeftijd : 31 Woonplaats : 't Harde Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo jan 06, 2010 10:23 am
IK HEB MN JOHN MAYER CD BINNEN!
zo, dat was het.
jedidiah
Aantal berichten : 85 Leeftijd : 29 Woonplaats : Genemuiden Registration date : 11-11-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo jan 06, 2010 12:27 pm
lexvanas schreef:
ben nogal blij met n nieuw ubergeweldig liedje :p iedereen hier luistert het volgens mij heeel vaak..
en het record van aantal mensen online is met 2 keer zoveel dan eerst verbroken zondag xD toch wel een feestje waard :p
jup er waren freaky veel mensen online. pjiew! en het nr is super leuk
lexvanas
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo jan 06, 2010 3:30 pm
haha, idd jedidiah
en ik voel mn voet niet! al is dat mss eerder een slecht teken dan een goed.. maar t doet teminste geen pijn happyyyyyy
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! do jan 07, 2010 9:11 am
en ondanks alles ben ik toch blij, al weet ik niet zo goed waarom xD
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! do jan 07, 2010 1:09 pm
MORGEN SCHAAAAATSEN!!!!! De natuurijsbaan gaat hier morgen open. En daar ga ik lekker gebruik van maken. En zaterdagavond en zondag overdag ook.
Ik hou van schaatsen.
jedidiah
Aantal berichten : 85 Leeftijd : 29 Woonplaats : Genemuiden Registration date : 11-11-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! do jan 07, 2010 1:52 pm
yeey, ik voel me weer beter.. mn ma zeurt yay! ik wil niet naar bed!!! er zit een monster onder met super scherpe tanden, lime groene ogen en heel veel honger. straks eet ie me op! ;O owkeey en weer een teken dat ik niet spoor. ik ben happyyyyy!
Rocksylla
Aantal berichten : 106 Leeftijd : 32 Woonplaats : Alkmaar Registration date : 28-10-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! do jan 07, 2010 1:55 pm
jedidiah schreef:
yeey, ik voel me weer beter.. mn ma zeurt yay! ik wil niet naar bed!!! er zit een monster onder met super scherpe tanden, lime groene ogen en heel veel honger. straks eet ie me op! ;O owkeey en weer een teken dat ik niet spoor. ik ben happyyyyy!
zo ik dacht dat ik veel fantasie had :")
yeaaaaaah ik heb veel zin in de 22e partyyyyyyy
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! do jan 07, 2010 2:11 pm
Ik ben happy. Geen idee waarom. Want ik heb deze week alle toetsen verknald en ruzie gemaakt thuis. Iets wat 'Spiders' heet, maakt veel goed =']
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr jan 08, 2010 10:19 am
Zometeen schaatsen! Ik mag alleen wel 3 lagen kleding aandoen ofzo, tenzij ik wil bevriezen. :'D Maar verder heb ik er wel zin in. Neem mn fotocamera mee [had ik mn moeder beloofd]. XD
lexvanas
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jan 09, 2010 8:33 pm
een uurtje wandelen in de sneeuw is leuk! en doet echt heeeeeel erg goed :p
vooral als niemand op weg is.. dus geen vervelende auto's, of andere vervelende mensen m.a.w. midden in de nacht xD
en k vond het zelfs niet erg om alleen te gaan, ik had mijn muziek als geweldige partner :p echt fantastisch om dat eens mee te maken
jedidiah
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jan 09, 2010 8:38 pm
lexvanas schreef:
vooral als niemand op weg is.. dus geen vervelende auto's, of andere vervelende mensen m.a.w. midden in de nacht xD
en k vond het zelfs niet erg om alleen te gaan, ik had mijn muziek als geweldige partner :p echt fantastisch om dat eens mee te maken
owkeey.. hierbij is het bewezen.. je bent vaag en geniaal en chill tegelijk ik ga je niet na doen, sorry
lexvanas
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jan 09, 2010 8:52 pm
hahaha, dankjewel xD
is niet erg, sowieso in veel steden/dorpen/regio's niet aan te raden.. zeker niet voor een meisje!
jedidiah
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jan 09, 2010 9:12 pm
lexvanas schreef:
hahaha, dankjewel xD
is niet erg, sowieso in veel steden/dorpen/regio's niet aan te raden.. zeker niet voor een meisje!
ohw ja.. maar hier in dit gat gebeurt toch nooit iets.. en ik neem mijn killer dog mee van ongeveer 15-20 cm hoog
Josje.
Aantal berichten : 757 Leeftijd : 35 Woonplaats : in een luciferdoosje. Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jan 10, 2010 4:12 am
Gister was leuk in de bibelot.
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jan 10, 2010 5:47 am
lexvanas schreef:
Haha, dat is echt chill ='] Heb ik laatst ook gedaan, héérlijk ^^
lexvanas
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jan 10, 2010 5:58 am
eindelijk iemand die me begrijpt! haha :p
MeikeMusic
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jan 11, 2010 5:09 am
Haha, ik heb ook altijd het gevoel dat mensen mij niet begrijpen met dat soort dingen x'] Zijn we nu iig niet meer alleen =']
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jan 11, 2010 5:13 am
Oh wat is het af en toe toch fijn om heel meisjesachtig je nagels te lakken =P
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jan 11, 2010 9:06 am
Silver schreef:
Ik ken het, met name met van die leuke neonkleurtjes ('k heb zelfs mijn ma meegekregen. Bos grijze krullen en neongroene teennagels, ze loopt op de kinderafdeling namelijk altijd met slippers aan XD )
Silver
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jan 11, 2010 9:09 am
medstudent314590 schreef:
Silver schreef:
Ik ken het, met name met van die leuke neonkleurtjes ('k heb zelfs mijn ma meegekregen. Bos grijze krullen en neongroene teennagels, ze loopt op de kinderafdeling namelijk altijd met slippers aan XD )
Awesome! Ik heb ook mijn teennagels gedaan, blauw =D Die van mijn handen zijn gewoon blank gebleven, blauw was niet haalbaar x'D
Josje.
Aantal berichten : 757 Leeftijd : 35 Woonplaats : in een luciferdoosje. Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jan 11, 2010 9:50 am