DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Happy Topic!

Ga naar beneden 
+29
Muis
Morbidelli
xStupidlamb
jedidiah
Rocksylla
Nikki
Veerle
lexvanas
xRochelle_
Ctjuh
Josje.
Rianne
Evaluna
ilona__acid
[asyeah-x]
Jessica
Nessa
LeonieT
Silver
Marieke.
Zoe
medstudent
Iris
Tammo
Samanthadroppie
MeikeMusic
Delicious.
Lotte.
Heleen
33 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyvr jan 15, 2010 8:11 am

Whaha, hoor nu van Rianne en Astrid verhalen over gisteren. Klinkt echt heel leuk =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyvr jan 15, 2010 10:29 am

@ilona

Ehm :') het was T die zei dat Robin al die kutstukjes in kon laden :"D

Maarja, het was wel komisch, Robin liep met een koekiemonstervest, 1e wat ik zei: wat heb jij een ongelooflijk hip vest aan o_o!!
Terug naar boven Ga naar beneden
ilona__acid

ilona__acid


Vrouw Aantal berichten : 371
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 06-08-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyvr jan 15, 2010 10:59 am

@Tamara

ook gooooeed. ik ben moe en weet t allemaal niet meeeeeeer :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ilonaschaefer.tumblr.com
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyza jan 16, 2010 5:14 am

Ik ben happy. Activiteitenbegeleiding en psychomotore therapie gister waren enorm gaaf. Eerst hebben we met z'n tienen een eiland moeten tekenen en inrichten, zonder overleg en iedereen zijn eigen stukje. Was echt enorm gezellig, want niemand die zijn mond hield natuurlijk. Maar het is een schitterend, niet kloppend kunstwerk geworden XD

Daarna mochten we rustig aan doen met paaltjesvoetbal terwijl de elk team aan elkaar vast zat. Alleen rustig aan is niet gelukt. Iedereen werd kei fanatiek. Kortom, de rest van de dag iedereen bezweet op de psychiatrie gezeten Razz

En nu ben ik nog steeds happy, want ik ben net terug van de bouwhal in Den Bosch. Staan echt weer een stel schitterende praalwagens. Zo tof en gezellig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyza jan 16, 2010 5:16 am

Ik ben blij, want ik heb vanavond een suprise party/afscheidsfeestje van een vriend van mij. Die gaat voor 3 maanden naar Curacao voor stage. Maar hij denkt dat hij iedereen heeft uitgenodigt om half 11 in een cafe, om daarna met zijn allen te gaan stappen, terwijl iedereen om half 9 bij hem in huis gaat verstoppen, en hij om 9 uur thuis komt van zijn werk xD Dit wordt een briljante avond!
Terug naar boven Ga naar beneden
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyza jan 16, 2010 1:54 pm

Ik ben al een kwartier aan het lachen om de foto die ze op www.destinemusic.com hebben gezet bij 15 januari :")
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyza jan 16, 2010 1:56 pm

Hij blijft leuk =']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyza jan 16, 2010 4:24 pm

OMg net terug van Guido Weijers
Hij is echt te gek! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
ilona__acid

ilona__acid


Vrouw Aantal berichten : 371
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 06-08-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyzo jan 17, 2010 4:27 am

@Marieke ik probeer nogsteeds mn ouders over te halen om erheen te gaan xD

ik voel me goeeeeed. eindelijk goed geslapen! ;D
alleen dan het geblaf, gehoest en geproest wordt ik moe van :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ilonaschaefer.tumblr.com
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyzo jan 17, 2010 5:23 am

Alle sneeuw is weg!! Very Happy
En de zon schijnt!

*doet een happy dance!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyzo jan 17, 2010 8:38 am

Ik ben echt zo blij vandaag! Gisteren heb ik een supertoffe avond gehad, vandaag super gezellige dag met mijn vriendinnen op de manege, en waar ik nog het meest blij van word: ik ben met een jongen aan het flowen, en ik vind hem toch wel heel leuk. Dat is lang geleden!
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyzo jan 17, 2010 2:01 pm

Haha, ik was vandaag op 3FM =']
Ze vroegen over de komende platen welke van die bands de zanger ook acteur was.
Maar voordat ze überhaupt begonnen waren met die platen te draaien wist ik al dat het 30 Seconds To Mars was, dat smste ik toen.
En toen werd ik gebeld, eerst zo'n jongen die gevens wilden en toen mocht ik met Bart praten.
Toen gingen we het over mijn natuurkunde hebben en over 30STM.
En nu mag ik misschien een keer bellen met Jared Leto als het lukt!
En oh ja, ik heb de enige echt badjas van Bart gewonnen x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyzo jan 17, 2010 2:35 pm

Haha echt tof Meike. Very Happy
Ja, die mensen van de radio praten meestal ook ff over van die random dingetjes als wat je aan het toen bent enzo. xD
Supertof dat je misschien een keer mag bellen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyzo jan 17, 2010 11:07 pm

MeikeMusic schreef:
Haha, ik was vandaag op 3FM =']
Ze vroegen over de komende platen welke van die bands de zanger ook acteur was.
Maar voordat ze überhaupt begonnen waren met die platen te draaien wist ik al dat het 30 Seconds To Mars was, dat smste ik toen.
En toen werd ik gebeld, eerst zo'n jongen die gevens wilden en toen mocht ik met Bart praten.
Toen gingen we het over mijn natuurkunde hebben en over 30STM.
En nu mag ik misschien een keer bellen met Jared Leto als het lukt!
En oh ja, ik heb de enige echt badjas van Bart gewonnen x']

Gefeliciteerd! Very Happy haha die badjas is wel even gaaf xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
ilona__acid

ilona__acid


Vrouw Aantal berichten : 371
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 06-08-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 2:09 am

ik zit nu op school. te wachten totdat ik een van de 3 dieren kan onderzoeken of ie gezond is. *voelt zich nerdachtig*.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ilonaschaefer.tumblr.com
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 5:22 am

OMG, nu ben ik helemaal blij =D Ik heb vanavond een date met mijn crush Embarassed Damn, het voelt zo fucking goed om weer eens verliefdheidskriebels te hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 6:19 am

@ Meike

Oeeeh wat gaaf! Very Happy
Bellen met Jared Leto o_O
Wooo, ik hoop dat het lukt! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 11:02 am

Ze zeggen dat het vandaag de meest depressieve dag van het jaar is, maar ik ben juist megavrolijk. =') Zulke berichten zijn volgensmij echt onzin. Als mensen dan 's morgens de krant openslaan en dat zien staan, gaan sommigen zich vanzelf al rot voelen en dan denken: "zie je wel!! Het is waar!".

Maargoed. ik ben happy. =]

@ Silver:
Have funnn ^^ echt leuk joh! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 11:03 am

@ Astrid: De meest depressieve dag van het jaar? Hoe komen ze daar nou bij? Ik ben juist echt mega blij vandaag =D
En thankss, gaat vast wel lukken =D
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 11:13 am

Ik heb ook gelachen toen ik de krant opensloeg (metro en spits). Metro had Destine betiteld als de tegenvaller van Noorderslag, ze waren chaotisch, zagen er te gelikt uit en probeerden grappig te zijn.... Kortom, smaken verschillen Razz

Spits had het er over dat ze door bluf een plaat op konden nemen in Amerika, leek mij gewoon lef....

Het leek mij dus aardig wat jaloezie of slechte research XD 'k Moet er nog steeds om lachen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 11:29 am

Weer een tentamen gehad!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 11:43 am

medstudent314590 schreef:
Ik heb ook gelachen toen ik de krant opensloeg (metro en spits). Metro had Destine betiteld als de tegenvaller van Noorderslag, ze waren chaotisch, zagen er te gelikt uit en probeerden grappig te zijn.... Kortom, smaken verschillen Razz

Spits had het er over dat ze door bluf een plaat op konden nemen in Amerika, leek mij gewoon lef....

Het leek mij dus aardig wat jaloezie of slechte research XD 'k Moet er nog steeds om lachen Laughing
Jah, zoiets hoorde ik, echt slecht. Ik las ook op de site van 3voor12 dat MakeBelieve een headline tour verdiende (het was wel een goede recensie voor MakeBelieve trouwens) en dat Destine terug de kroeg in moest. Echt belachelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 12:01 pm

Silver schreef:
medstudent314590 schreef:
Ik heb ook gelachen toen ik de krant opensloeg (metro en spits). Metro had Destine betiteld als de tegenvaller van Noorderslag, ze waren chaotisch, zagen er te gelikt uit en probeerden grappig te zijn.... Kortom, smaken verschillen Razz

Spits had het er over dat ze door bluf een plaat op konden nemen in Amerika, leek mij gewoon lef....

Het leek mij dus aardig wat jaloezie of slechte research XD 'k Moet er nog steeds om lachen Laughing
Jah, zoiets hoorde ik, echt slecht. Ik las ook op de site van 3voor12 dat MakeBelieve een headline tour verdiende (het was wel een goede recensie voor MakeBelieve trouwens) en dat Destine terug de kroeg in moest. Echt belachelijk!

Destine terug de kroeg in lijkt mij eigenlijk wel gezellig XD Voor hen is het een stuk minder natuurlijk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 12:02 pm

medstudent314590 schreef:
Silver schreef:
medstudent314590 schreef:
Ik heb ook gelachen toen ik de krant opensloeg (metro en spits). Metro had Destine betiteld als de tegenvaller van Noorderslag, ze waren chaotisch, zagen er te gelikt uit en probeerden grappig te zijn.... Kortom, smaken verschillen Razz

Spits had het er over dat ze door bluf een plaat op konden nemen in Amerika, leek mij gewoon lef....

Het leek mij dus aardig wat jaloezie of slechte research XD 'k Moet er nog steeds om lachen Laughing
Jah, zoiets hoorde ik, echt slecht. Ik las ook op de site van 3voor12 dat MakeBelieve een headline tour verdiende (het was wel een goede recensie voor MakeBelieve trouwens) en dat Destine terug de kroeg in moest. Echt belachelijk!

Destine terug de kroeg in lijkt mij eigenlijk wel gezellig XD Voor hen is het een stuk minder natuurlijk Wink

het is idd wel een hele slechte recensie zeg! Die van de Spits valt nog wel mee..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Emptyma jan 18, 2010 2:12 pm

Ja, ik hoorde ook op 3FM dat de meeste recensies niet zo goed waren, maar wat ik van ze gehoord heb vond ik ze wel goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Happy Topic! - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy Topic!
Terug naar boven 
Pagina 24 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Film je kamer topic =']

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Offtopic-offtopic.-
Ga naar: