Aantal berichten : 356 Woonplaats : Utrecht Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 06, 2010 8:57 am
Ik ga eindelijk beginnen met auto rijden. Volgende week woensdag heb ik mijn eerste rijles Whaaaah, ik vind het nu al spannend, haha. Heb gister al stiekem geoefend met mijn vader in zijn auto.
En ik heb ineens onwijs veel zin gekregen in het bevrijdingsfestival
Muis
Aantal berichten : 331 Leeftijd : 34 Woonplaats : Leiden Registration date : 21-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 06, 2010 3:01 pm
Eindelijk! De opname van mijn liedje is gelukt! De video is hier terug te vinden:
klikje
Iemand nog tips? xD
Morbidelli
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 34 Woonplaats : Benschop Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo apr 07, 2010 11:36 am
Klink te gek! Echt toppie
Leuk dat je het gepost hebt
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo apr 07, 2010 12:22 pm
Klinkt lekker =']
Morbidelli
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 34 Woonplaats : Benschop Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 13, 2010 2:47 am
Yes, yes, yes!!
Vanavond naar de Lostprophets!! Evenals vrijdag
Astrid
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 13, 2010 9:18 am
Yesssss! Ik heb net een mailtje gekregen dat ik kaarten voor de 3fm awards heb gewonnen! Dus ik ga Destine donderdag weer heel hard aanmoedigen!
Morbidelli
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 13, 2010 6:32 pm
Hey, ik heb ook kaartjes gewonnen! Gezellig
Dus, stonden de jongens de hele avond naast me.. Haha
Lostprophets waren echt te gek! Maar het publiek was af en toe een beetje kalmpjes.. Eens kijken hoe het vrijdag word!
Astrid
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 13, 2010 11:45 pm
Gezelig!
Heeft er iemand al een mailtje over de Nederpopshow? Ik heb binnen 5 minuten na het bericht gemaild, maar weet niet zeker of ik bij de eerste 4 hoorde. Wil er wel super graag heen.
Astrid
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr apr 16, 2010 7:51 am
Ik heb een weekje vakantie! Eindelijk, ben er echt aan toe. Daarna kan ik er weer even 2 maanden keihard tegen aan.
[asyeah-x]
Aantal berichten : 655 Leeftijd : 34 Registration date : 27-09-09
Ik heb een weekje vakantie! Eindelijk, ben er echt aan toe. Daarna kan ik er weer even 2 maanden keihard tegen aan.
Hetzelfde hier. Lekker een weekje vrij. Ik ga dan wel leren voor mijn herkansingen, maar gewoon even een weekje niet naar school. Dat idee is al fijn, haha.
Morbidelli
De Lostprophets waren vanavond Helemaal te gek!! Wat een show En wat een energie kwam er vanaf joh! Echt toppie
Heleen Admin
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! za apr 17, 2010 2:08 am
YAY ik ga zo naar MakeBelieve op CS Nijmegen (: ze spelen 2x 8D om 12 uur en om half 3 8D
Muis
Aantal berichten : 331 Leeftijd : 34 Woonplaats : Leiden Registration date : 21-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! za apr 17, 2010 2:51 pm
Enn weer een nieuw refrein van een nieuw nummer geschreven op mn gitaar xD Het wordt nog eens wat!
Astrid
Onderwerp: Re: Happy Topic! za apr 17, 2010 4:04 pm
Mijn ouders zijn speciaal op gebleven om Destine bij de Nederpopshow te zien, haha. 'Wat een leuke band hè, ik vond die blonde wel wat.' aldus mijn moeder
Muis
Onderwerp: Re: Happy Topic! za apr 17, 2010 4:14 pm
Haha, moeders zijn altijd leuk met dat soort opmerkingen xD
Mijne had er een week geleden 1. We hadden het dus over RobinL en Hubrecht. Ze zei dat ze RobinL een veel leuker bekkie vond hebben :p
Dus ik vertel dat zo aan mn vriend, hij diep beledigd: Ik dacht wel dat ze het een keer voor mij zou opnemen!
Heleen Admin
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! za apr 17, 2010 11:41 pm
Mijn moeder had ook zoiets na DWDD :'] Ze had de herhaling gezien, en toen 's ochtends aan het ontbijt: Ik zag Destine gister op DWDD, wát een lieve koppies!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gisteren was geweldig! MakeBelieve speelde dus op het CS Nijmegen! Ze waren veel te laat, maar dat wist ik gelukkig al dankzij hun gesprek via 3FM XD Ze hadden rond twaalf uur een acoustisch optreden van een kwartier ofzo, die eigenlijk 3 kwartier had moeten duren. (';
En toen ging er een vrijheidstrein, en zo'n meneer die MB had aangekondigd zei dat we gratis mee konden met dat ding, en dat deden we toen... Toen namen Björn en Marvin hun gitaren mee, en gingen we kutmuziek maken XD en toen stapten we uit op Ede-Wageningen, en daar gingen ze wat spelen en weer filmen :'] http://twitpic.com/1g8rk5 (ik ben helemaal links in blauw shirt)
en toen weer terug XD en toen zaten we in een gewoon stoelen gedeelten en toen hadden we een schoolreisjes gevoel :'] En toen gingen Björn en Thomas eigenlijk een nieuw nummer schrijven x'] en daar ergens waren we terug, en toen speelden ze weer, en gingen we handtekeningen en foto's halen en blablablablablablabla
te lang verhaal XD
maar een zooooo vette dag, met lol, en nieuwe muziek van MakeBelieve, die wij als eerst gehoord hebben 8D
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo apr 18, 2010 3:04 am
Hmmmm, nee mijn ma niet. Maar mijn broertjes daarentegen..... Die zien Laurens op de livestream, eerste wat ze zeggen: Wa un lèllukurt (Tsja, brabant ey ). Later Hubrecht er op, exact hetzelfde verhaal
Maar goed, maandag maar ff een datum prikken met m'n vriendinnen voor mijn verjaardagsfeestje. Dat gaat echt een dolle boel worden XD
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo apr 18, 2010 9:26 am
Ik ga morgen naar Londen, oh yeah! Ik heb er zin in ='] Lekker veel winkelen en dat soort shit, héérlijk <3
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma apr 19, 2010 8:48 am
Londen <3 Ben er nog nooit geweest, maar wil er echt nog wel eens naar toe. =']
-
Ik heb vandaag een energie uitbarsting geloof ik? In ieder geval, ik bárst van de energie. Dat had ik even nodig na het afgelopen k*tweekend. Mijn slaapritme en huiswerkmakenritme begint ook weer op gang te komen. Dat.. was nogal erg slecht toen de tour bezig was. ^-^
Astrid
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo apr 21, 2010 12:03 am
"i love you soooooooooooooooo much " Dat is nog eens een fijne manier om de dag te beginnen En zo meteen weer auto rijden, heb er zin in!
Tammo
Aantal berichten : 243 Leeftijd : 33 Woonplaats : Bilthoven Registration date : 19-08-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! za apr 24, 2010 12:53 am
Ik heb mijn nieuwe laptop 8DD en een nieuwe wekkerradio 8D En mijn FURminator (speciale borstel voor honden :'D) dus ik ben helemaal gelukkig :'D Zo werken, wat minder gelukkig mee, maarja, het wordt mooi weer! 8D Dus dat lukt ook wel weer, mag niet klagen :"D
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma apr 26, 2010 3:24 pm
Ze verkopen eindelijk het album Smile Kid van We The Kings online bij Free Record Shop en Bol.com.
*doet een happydansje*
Sherry
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 30 Woonplaats : Nijmegen (Centrum, benedenstad) Registration date : 16-05-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 27, 2010 6:19 am
aaaaaaaaaaaaaaaah wat is het toch héérlijki om aangenomen te zijn op 't ROC! :'D
Lekker gevoel, zéker omdat er niet zo veel leerlingen aangenomen worden! : )
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 27, 2010 7:49 am
@Sherry: GEFELICITEERD!!
ilona__acid
Aantal berichten : 371 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zwolle Registration date : 06-08-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! di apr 27, 2010 9:22 am
oooh wat houd ik van mn nieuwe tv waar ik mn laptop op aan kan sluiten! <3