DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat wil jij weten over Destine!?

Ga naar beneden 
+101
xxmarissxx
DylanThumb
Nicole667
JennyMusic
Sjimmie123
Jeanne1801
xxxAnita
superaapjemetcape
NancyDestine
SuuS_9
christiaan
Rosaa
roomzel
MustiXX
IlseLikesMusic^^
Whatsername
pasopikbijt
Ilse
katinkavm
Kimm.
Irenee_rock
Daggielovesmusic
sietske
Loes.
xMelisa
Eline
KayleeConspiracy
shiningaurora
Chantal
Miriam
Lauwlaura
musicfreaky
Dominique
Sofie
Myrthexx
Reusje
LynnLovesYou
Silje.
Aagjuuh
Morbidelli
xRosaliexx
Anno.
koudethee
AntheaL
Laurawr
DanielleKrijgsman21
Cath_09
Astrid
Muis
robbertboers
ireenzz
Dewi
Rocksylla
Liez
lexvanas
ParaPara
jedidiah
xEllenrock
Rianne
[asyeah-x]
Evaluna
MissDemonicAngel
PetraS1986
Ctjuh
RobinFaasDestine
Jessica
Saam!
Ann
Josje.
Veerle
Lotte.
ilona__acid
LeonieT
Silver
KimmeyCake
Mandy
Michelle
Tammo
Zoe
Sugar_Rush
Suuusannne
Roos:]
Marieke.
xRochelle_
Samanthadroppie
Delicious.
Judith
Heleen
RobinL|Destine
Marly
Bambi.
Gwegan
Sherry
MeikeMusic
Ils|
LoesLoes
medstudent
Iris
MIEZbaksteen
HubrechtDestine
Maaitaai
105 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 33, 34, 35
AuteurBericht
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptywo jun 08, 2011 7:43 am

1. Miriam: Wat is het raarste/vervelenste start of stop woordje dat je in jou buurt heel vaak hoort?
2. Suus: Wat is het ranzigste dat jullie Tom ooit opgevoerd hebben? (Persoonlijk vond ik die vlinder best wel ranzig..)
3.Mariska: Zijn er ook mindere leuke dingen aan bekend zijn?
4. Jeanne: Heb je ooit wel eens gehad dat je serieus dacht dat er een inbreker in je huis was? (Zo ben ik bijvoorbeeld wel eens belaagd door mijn broer met een honkbalknuppel... )
5. Als jullie niet op appelpop komen om te spelen dit jaar, komen jullie dan wel kijken naar de andere bands?
6. SuuS_9: Ik vraag het me toch nog steeds af.. komt er nog een nieuwe Destinetv? (A)
7. Muis: Als jullie allemaal een snoepje waren, wat zouden jullie dan zijn? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
JennyMusic

JennyMusic


Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tiel
Registration date : 21-01-11

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyza jul 30, 2011 1:26 pm

. Miriam: Wat is het raarste/vervelenste start of stop woordje dat je in jou buurt heel vaak hoort?
2. Suus: Wat is het ranzigste dat jullie Tom ooit opgevoerd hebben? (Persoonlijk vond ik die vlinder best wel ranzig..)
3.Mariska: Zijn er ook mindere leuke dingen aan bekend zijn?
4. Jeanne: Heb je ooit wel eens gehad dat je serieus dacht dat er een inbreker in je huis was? (Zo ben ik bijvoorbeeld wel eens belaagd door mijn broer met een honkbalknuppel... )
5. Jenny: welk van zijn eigen geschreven nummers vindt robin het mooist en best gelukt?
6. SuuS_9: Ik vraag het me toch nog steeds af.. komt er nog een nieuwe Destinetv? (A)
7. Muis: Als jullie allemaal een snoepje waren, wat zouden jullie dan zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jennyy1995.hyves.nl/
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptydi aug 02, 2011 3:09 pm

Miriam: Wat is het raarste/vervelenste start of stop woordje dat je in jou buurt heel vaak hoort?
Mensen die in Nederlandse zinnen LIKE gebruiken! haha

2. Suus: Wat is het ranzigste dat jullie Tom ooit opgevoerd hebben? (Persoonlijk vond ik die vlinder best wel ranzig..)
Ik vind vis echt niet te eten, dus wat mij betreft die garnalencoctail!

3.Mariska: Zijn er ook mindere leuke dingen aan bekend zijn?
Dat mensen sneller een mening over je hebben, dat mensen je soms aanspreken als je daar even niet op zit te wachten (maar dan toch aardig wil zijn Smile), dat soort dingen. Maar valt alles mee hoor!

4. Jeanne: Heb je ooit wel eens gehad dat je serieus dacht dat er een inbreker in je huis was? (Zo ben ik bijvoorbeeld wel eens belaagd door mijn broer met een honkbalknuppel... )
Haha ja soms kan ik wel eens paranoïde zijn ja, vooral na het kijken van scary films Wink (Wat een mietje ben ik ook he haha).

5. Jenny: welk van zijn eigen geschreven nummers vindt robin het mooist en best gelukt?
Alle nummers die we hebben opgenomen zijn we heel tevreden over. De liedjes waar we niet tevreden over waren zijn niet op het album of singles gekomen.

6. SuuS_9: Ik vraag het me toch nog steeds af.. komt er nog een nieuwe Destinetv? (A)
Absoluut, niet in de vorm zoals je het kende, maar we zijn ontzettend veel aan het filmen. Stay tuned!

7. Muis: Als jullie allemaal een snoepje waren, wat zouden jullie dan zijn?
Haha you tell me! Ik ben in ieder geval gek op heeeel veel verschillende soorten snoep Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyvr aug 05, 2011 7:08 am

1. Astrid: Stel dat je 2 jaar vast zit op een onbewoond eiland en je mocht 2 mensen meenemen. Wie zouden dat dan zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Jeanne1801

Jeanne1801


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leiden
Registration date : 18-01-11

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyvr aug 05, 2011 8:15 am

1. Astrid: Stel dat je 2 jaar vast zit op een onbewoond eiland en je mocht 2 mensen meenemen. Wie zouden dat dan zijn?
2. Jeanne: Wat vind je van de muziek van The Script?
3. Wietske: Eet je wel eens een krentenbol met kaas?
Terug naar boven Ga naar beneden
SuuS_9

SuuS_9


Vrouw Aantal berichten : 43
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijen
Registration date : 18-01-11

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyma aug 08, 2011 11:39 am

1. Astrid: Stel dat je 2 jaar vast zit op een onbewoond eiland en je mocht 2 mensen meenemen. Wie zouden dat dan zijn?
2. Jeanne: Wat vind je van de muziek van The Script?
3. Wietske: Eet je wel eens een krentenbol met kaas?
4. Suus_9: Zou ik in de toekomst een tour t-shirt van jullie kunnen kopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyma aug 08, 2011 12:12 pm

1. Astrid: Stel dat je 2 jaar vast zit op een onbewoond eiland en je mocht 2 mensen meenemen. Wie zouden dat dan zijn?
2. Jeanne: Wat vind je van de muziek van The Script?
3. Wietske: Eet je wel eens een krentenbol met kaas?
4. Suus_9: Zou ik in de toekomst een tour t-shirt van jullie kunnen kopen?
5. Miriam: Wat zouden jullie doen als een van de bandleden besluit, om begrijpelijke redenen, uit de band te stappen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
JennyMusic

JennyMusic


Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tiel
Registration date : 21-01-11

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyma aug 08, 2011 12:25 pm

haha mirjam denkt aan osl?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jennyy1995.hyves.nl/
JennyMusic

JennyMusic


Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tiel
Registration date : 21-01-11

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyma aug 08, 2011 12:26 pm

1. Astrid: Stel dat je 2 jaar vast zit op een onbewoond eiland en je mocht 2 mensen meenemen. Wie zouden dat dan zijn?
2. Jeanne: Wat vind je van de muziek van The Script?
3. Wietske: Eet je wel eens een krentenbol met kaas?
4. Suus_9: Zou ik in de toekomst een tour t-shirt van jullie kunnen kopen?
5. Miriam: Wat zouden jullie doen als een van de bandleden besluit, om begrijpelijke redenen, uit de band te stappen?
6. Jenny: met wie zou je liever een tour doen: all time low of simple plan? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jennyy1995.hyves.nl/
xxmarissxx

xxmarissxx


Vrouw Aantal berichten : 9
Leeftijd : 28
Woonplaats : Vlagtwedde
Registration date : 25-01-11

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptyvr sep 02, 2011 7:09 am

1. Astrid: Stel dat je 2 jaar vast zit op een onbewoond eiland en je mocht 2 mensen meenemen. Wie zouden dat dan zijn?
2. Jeanne: Wat vind je van de muziek van The Script?
3. Wietske: Eet je wel eens een krentenbol met kaas?
4. Suus_9: Zou ik in de toekomst een tour t-shirt van jullie kunnen kopen?
5. Miriam: Wat zouden jullie doen als een van de bandleden besluit, om begrijpelijke redenen, uit de band te stappen?
6. Jenny: met wie zou je liever een tour doen: all time low of simple plan?
7: Mariska: Wanneer komen de vesten in jullie online shop uit..?
Terug naar boven Ga naar beneden
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Emptydi sep 06, 2011 4:50 pm

1. Astrid: Stel dat je 2 jaar vast zit op een onbewoond eiland en je mocht 2 mensen meenemen. Wie zouden dat dan zijn?
Dan zou ik alleen mijn vriendin meenemen. Ik zou het geen derde persoon aan doen daar dan twee jaar als vijfde wiel aan de wagen bij te zitten!

2. Jeanne: Wat vind je van de muziek van The Script?
Te gek! Long Gone And Moved On vind ik een van de beste nummers die ik in tijden heb gehoord.

3. Wietske: Eet je wel eens een krentenbol met kaas?
En of! Vind ik mega lekker! Het liefst ook nog met boter!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
Gesponsorde inhoud





Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat wil jij weten over Destine!?
Terug naar boven 
Pagina 35 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 33, 34, 35
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat wil jij weten over Destine!?
» Wat je misschien zou willen weten van Annemiek.. (:
» www.destine.tk
» Destine @3FM (:
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Band.-
Ga naar: