DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 McFly + Destine @ 013, Tilburg

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ZZJARLOTTE

ZZJARLOTTE


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoogerheide
Registration date : 26-09-09

McFly + Destine @ 013, Tilburg Empty
BerichtOnderwerp: McFly + Destine @ 013, Tilburg   McFly + Destine @ 013, Tilburg Emptyza sep 26, 2009 1:47 am

Ik ga hier niet echt iets vertellen over McFly, want het is toch leuk als ik over Destine praat op een Destine forum, toch?

Nou eh ik was om half 10 bij 013, de rij was er best al maar ik ging bij 2 vriendinnen zitten die ik in real life nog nooit had gemeet. In de rij heb ik toen nog wat andere mensjes gemeet :]. Toen eindelijk gingen de deuren open, om 18.00 uur. Goh zeg wat had ik daar lang op gewacht, en het ergste moest nog komen: Het duwen naar binnen. We gingen letterlijk PLAT. Echt erg, maar dus moesten we nog een tijdje wachten, dus ik keihard rennen, uiteindelijk stond ik voor Tom, op de eerste rij tegen het hek aan, godver wat had ik daar een goed uitzicht! Rond 19.00 kwamen ze het podium op. Dus ik riep elke keer als het wat rustiger was: "TOM, I LOVE YOU!" En op een moment zeiden de fans achter mij: "TOM" en dan riep ik: "I LOVE YOU". Hij hoorde het wel want hij moest paar keer lachen, maar toen bleef ik gillen, en toen kwam hij dichterbij en deed een luchtkusje naar mij. Van blijdschap moest ik huilen, en had ik nog geluk dat mijn makeup niet was uitgelopen. De beveiliging kwam al aanlopen met een flesje water omdat ze dachten dat ik ging flauwvallen. En Laurens ging ook nog een beetje de tijd staan vol te praten omdat er iets aan de hand was met de gitaar van Tom begreep ik. Een meisje achter mij vroeg zelfs: "Ben je hier voor McFly of Destine? waarop ik antwoordde: "Het zijn allebei mijn favoriete bands dusja.." Destine was afgelopen en een geluids man die de instrumenten voor McFly klaarzette zag de setlisten van Destine liggen en gooide ze het publiek in, ik had de setlist van Hubrecht. Toen kwam McFly, speelde McFly, en ging McFly. Het was afgelopen. We liepen naar de uitgang, naar de hall waar de merch-stands waren. Daar stonden ook de guys van Destine. Maaike trok me mee naar Laurens, die ladderzat was. Ik zei dat we gingen trouwen (Dat had ik aan hem gevraagt toen ik een vriendin van mij opbelde, die op dat moment een Meet&Greet met ze had) beeld je ook even in dat hij dronken is en met een dubbele tong praat, ongeveer dan.)
Laurens: Dusssssss jij wil met míj trouwen??
Ik: Ja, ik heb de ring bij - geeft ring -
Laurens passen, hij past. Om zn pink.
Ik: Hij is verstelbaar. Maaar, je moet je handtekening even zetten!
Hij gaat op zn knieen zitten voor mij, al die fans kijken me raar aan, maargoed. Dus hij schrijft in plaats van zn handtekening: Galo $$! - en zijn handtekening -
Maargoed, dus ik ging nog met hem op de foto.
En toen ging ik naar Hubrecht, ermee op de foto handtekening op shirt en arm, en naar Robin L hij begon een gesprek met Maaike.
Maaike: Ik heb de hele show gehuilt.
Robin L: Gehuilt? Waren we zo slecht?! Haha!
Maaike: Nee, maar ik vond het zo mooi!
Robin L: Oh dat neem ik maar aan als een compliment, ahaha tot ziens!
En ik ging ook met hem op de foto, handtekening.
En uiteindelijk was hij daar dan: Tom! Ik ging naar hem toe. Er stond een groep meiden al omheen en ik sloot me daarbij aan. Na een tijdjewas ik aan de beurt. Ik zei zo; "Ja, nu mag je ook mijn arm mooi signen." Dus hij kijkt me zo aan, in mijn ogen - kwijl -.
Tom: "Hey, stond jij niet helemaal vooraan?"
Ik: "Ja, haha"
Tom: "Ja, dat dacht ik al, ik herkende je haha."
En toen knipoogde hij naar me!
En ik liet hem mijn arm vol krabbelen,
hij schreef: I -hartje- CHARLOTTE X TOM
En liet ik een handtekening op mn shirt zetten, waar geen plaats meer was, dus hij moest maar onder mn keel.
Tom: "Eh ja ik zal het zo proberen zodat ik je niet intimideer," (OFZOIETS)
En daarna ging ik eventjes met wat vrienden praten over de show, maar ik werd alweer weggetrokken door Maaike die Robin F zag. Ik kon alleen nog maar met hem op de foto, want we werden weggestuurd door de beveiliging.

Later kreeg ik dit van Kimberly te horen:
Kimberly: Ik vroeg of hij z'n handtekening op mn blaadje wou zetten, dus ik zat te denken, wat doet hij lang over die handtekening. Blijkt er ZZJARLOTTE op te staan XD Dus ik zeg zo en nu de ORGINELE handtekening?
Laurens: "Oh ja."
- hij zet handtekening -
Kimberly: "Eaj maar die ring ken ik, dies van Charlotte!"
Laurens: Ja klopt! ik doe hem niet af! ik draag hem tot mijn dood!"
Kimberly dacht: omg bezeten van charlotte?
Laurens: "Heb je haar eigenlijk al gezien?"
Kimberly: "Nee, ik heb der nog niet gezien"
Laurens: "Aaaah jammer."
Fabienne vult aan:
Laurens: "waar is charlotte eigenlijk? ik ben met d'r getrouwd en ze is gewoon al weg. Dat vind ik echt niet eerlijk. Maar ik draag deze ring tot aan mijn dood."

Maar het was wel suuuuuuuuuperleuk die dag!!
XXXX
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zzjarlotte.hyves.nl
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

McFly + Destine @ 013, Tilburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: McFly + Destine @ 013, Tilburg   McFly + Destine @ 013, Tilburg Emptyza sep 26, 2009 4:10 pm

Haha, lol, volgens mij heb ik jou wel gezien XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




McFly + Destine @ 013, Tilburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: McFly + Destine @ 013, Tilburg   McFly + Destine @ 013, Tilburg Emptyzo sep 27, 2009 1:51 am

Best wel geniaal, dat gesprekje :')
Terug naar boven Ga naar beneden
plienx

plienx


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vssn
Registration date : 30-09-09

McFly + Destine @ 013, Tilburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: McFly + Destine @ 013, Tilburg   McFly + Destine @ 013, Tilburg Emptydi okt 06, 2009 2:18 am

Haha volgensmij heb ik jou gezien! xD Ik vind hem echt geniaal, die gesprekjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





McFly + Destine @ 013, Tilburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: McFly + Destine @ 013, Tilburg   McFly + Destine @ 013, Tilburg Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
McFly + Destine @ 013, Tilburg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Concertverslagen.-
Ga naar: