DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine @ oosterpoort 16september.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
annet

annet


Vrouw Aantal berichten : 26
Woonplaats : Nij Beets [Friesland]
Registration date : 27-09-09

Destine @ oosterpoort 16september. Empty
BerichtOnderwerp: Destine @ oosterpoort 16september.   Destine @ oosterpoort 16september. Emptyzo sep 27, 2009 12:01 pm

Ik moet eerlijk toegeven:
Aangekomen in de Oosterpoort hoorde ik pas dat Destine zou spelen.
Toen we EINDELIJK de zaal in mochten stonden jullie al op het podium.. bummer, had jullie wel graag op zien willen komen [whow, dat klopt echt niet xD], helaas.

Stars rockte echt en bijjjna iedereen flipte 'm en ging even los, dus dat word absoluut een chill nummer gevonden door velen.

anyway: na het concert van Mcfly renden wij als gekken de zaal uit, om ff te kijken of Destine of Mcfly aanwezig was.
yeayeayeaaaaa daar stonden ze.
rijen chicks ervoor ofcourse, maargoed.
eerst maar naar Tom:
heeft een 'handtekening' op mijn kont gezet.. op mijn broek.. dat wel. xD
en handtekening is het niet te noemen er staat iets van: heerluk, Tomke X ofzoiets xD
Ik was echt zwaar onder de indruk van zijn tatoeages =D
op de fotoooo [ik sta er echt te laip op]
toen naar Robin L: ook een handtekening op de broek:
vind je dat niet zonde? ik schrijf niet zo mooi namelijk..
ohneehoor! juist niet zonde!
zijn tunneltjes waren zwaar nice trouwens. geen idee wat voor grootte? 12mm?
toen naar Hubrecht: handtekening op de broek en nog even gepraat over zijn kapper, omdat ik mijn haar ook wit wil =) [thanks voor de tip nog bytheway, ben druk aan het sparen Very Happy]
en toen naar Laurens die een verhaal tegen een vrouw zat te houden dat hij zijn kind Sophie zou noemen ? anyway, handtekening op de broek ones again en nog snel even tijd om op de foto en toen was het helaas tijd voor ons om te vertrekken want ons chauffeurtje stond voor!
Jammergenoeg was Robin F niet aanwezig, maar ik kan me geloof ik nog herrinneren dat hij jarig was? anyway, anyway:


kortom, te gekke avond, super om even met ze te praten!!
absoluut voor herhaling vatbaar en ik kan niet wachten op de volgende gigs =D cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annetapplebum.hyves.nl
Gast
Gast




Destine @ oosterpoort 16september. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ oosterpoort 16september.   Destine @ oosterpoort 16september. Emptyzo sep 27, 2009 12:27 pm

Haha, Sophie :')
Zo heette mijn konijn XD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Destine @ oosterpoort 16september.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» www.destine.tk
» Destine @3FM (:
» Destine.tv!
» Destine@wantijpop
» Waarom ben jij Destine fan?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Concertverslagen.-
Ga naar: