Ik heb een dringende vraag over het concert in het Hedon in Zwolle (voor de mensen die daarheen gaan). Hoe laat zijn jullie daar? Ik heb namelijk een probleem. Degene met wie ik zou gaan heeft afgezegd, en ik hou niet van alleen zijn. Dus ik wil heel graag mensen meeten die daar heen gaan en daar dan afspreken.
Dus, wie wil?
Marieke.
Aantal berichten : 1227 Leeftijd : 35 Woonplaats : Drachten Registration date : 02-03-09
Oke! Ik weet ook nog niet precies hoe laat ik uit ben hoor want ik heb nu elke vrijdag vrij.. maar de periode is bijna afgelopen dus dat moet ik ook nog even bekijken
Josje.
Aantal berichten : 757 Leeftijd : 35 Woonplaats : in een luciferdoosje. Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle wo okt 14, 2009 7:38 am
MakeBelieve als support. Hell yea (H)
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle wo okt 14, 2009 8:31 am
vriendinnetje kan waarschijnlijk tog wel mee. maar meeten kan altijd =)
Marieke.
Aantal berichten : 1227 Leeftijd : 35 Woonplaats : Drachten Registration date : 02-03-09
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle wo okt 14, 2009 11:57 am
Hehe ja idd
Lotte.
Aantal berichten : 2475 Leeftijd : 31 Woonplaats : 't Harde Registration date : 29-10-08
JAAA KIES MIJ! Heerlijk, Zwolle! Lekker dichtbij ^^
maar ik heb geen idee hoelaat ik ga :') ik zit op school in zwolle, ben om twaalf uur uit maar dan ga ik wel eerst naar huis anders word het me iets te enthousiast :")
ik denk niet dat ik dr vroeg ga staan! weet geneens hoelaat die deuren open gaan..
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
hm okey! dan gaan de deuren wss iets vanne.. 7 uur/half 8 open ofzo! dan ben ik er denk ik rond half 7/kwart voor 7 maar het ligt er ook aan wat de mensen zeggen met wie ik ga
Marieke.
hehe ja idd dat heb ik dus ook.. Maar ik ga er wel wat vroeger staan want ik wil nu echt een keer vooraan staan xD Kan ik eindelijk een keer goede foto's maken haha
Silver
vind ik wel lekker eigenlijk, ben liever 'just another face in the crowd'
Ik ook. (': alleen dan niet té ver van het podium. Rijtje of 2..3 uiterlijk 4. Alhoewel ik bij heel veel bands vrijwillig veel verder naar achter ga aangezien ik nog langer wil leven dan alleen die avond.
(en ik ga snel hyperfentileren als ik plat gedrukt word)
Marieke.
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle ma okt 19, 2009 4:59 am
Net voorzichtig een balletje opgegooid om ook te gaan en heel de nacht door te feesten bij mijn ma en ze flipte niet eens, ze verklaarde me wel voor gek. Dat wel
Met een beetje geluk kan ik dus gewoon mee zonder al te grote drama's te maken hier X']
Misschien trouwens een ideetje om iets bij te hebben om elkaar te herkennen?? 'k Zou de helft van hier namelijk niet herkennen
Laatst aangepast door medstudent314590 op ma okt 19, 2009 5:04 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : kreeg nog een ingeving...)
Josje.
Aantal berichten : 757 Leeftijd : 35 Woonplaats : in een luciferdoosje. Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle ma okt 19, 2009 6:02 am
mij herken je sowieso, ik heb rood haar en ben klein. (':
Lotte.
Aantal berichten : 2475 Leeftijd : 31 Woonplaats : 't Harde Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle di okt 20, 2009 4:26 am
neeeee toch, is het nu ookal dat je vroeg moet zijn om vooraan te staan?
pfut.
Marieke.
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle di okt 20, 2009 5:25 am
haha ik weet niet maar ik geloof dat er wel veel mensen heen gaan.. dus dan ga ik er maar vroeg staan..ook wel weer gezellig
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Ik en best friens gaan ook heen, alleen komen wij pas een uur van tevoren aan ... Zij moet werken die dag, en daarna nog reizen van Drachten naar Zwolle. En Drachten heeft geen trein dus dat wordt lopen, bus, trein, bus, lopen of iets in die geest, hahaha.
Maar in wezen zijn we toch met z'n allen, of niet?
Josje.
ik ben wss om 7uur op het station loop rustig naar de venue en ga er staan. Oke wss sluit ik wel aan bij iemand die me bekend voor komt of die ik gewoon ken maar ik vind het zo'n onzin om echt uren van te voren voor een deur te gaan staan. Destine is nederlands je kunt ze zo vaak zien. Bij grote bands die nooit in nederland spelen oke.. (':
Marieke.
Onderwerp: Re: 6 november, Hedon, Zwolle za okt 24, 2009 3:43 am
hahaha xD Ik ga wel wat vroeger heen.. wil nu een keer vooraan staan.. moet even goede foto's hebben en ik ben klein xD