DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Green Day Vrijdag :D

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 5:29 am

Wauw, echt, wauw, wat een concert <3

Dit was echt het beste concert van de 16 concerten die ik in mijn leven heb gezien.
Die show, echt.
Ik ben verliefd op het decor, dat was echt gewoon echt super gaaf! Eerst met die verlichtte stad, en met die hoofden, het vuur, die tv's, filmpjes, echt, dat was super mooi <3

En het concert zelf, hoe ze deden, hoe ze speelden, hoe ze met het publiek deden, ik vond het echt zo mooi, echt super gaaf. Ze hebben alleen heel jammer Peacemaker niet gespeeld ='[
Maar wat ze speelden, was echt super. Vooral 21 Guns en Wake Me Up When September ends, die heb ik ook gefilmd.

Wij waren er rond 4 uur, door stom openbaar vervoer waar we niet meer overweg konden x']
En in het vak was het heel gezellig, alleen de regen was afentoe niet zo leuk, maar ik was op alles voorbereid en had genoeg spullen meegenomen =']

Tijdens het concert stonden we eerst 3e rij links, maar door het mega duwen en shit zijn we uiteindelijk iets meer naar achter en links van de uitloop beland, hadden we opzich ook goed zicht.
Maar dat duwen, ik werd compleet gek, het was echt niet meer normaal. Bij het voorprogramma duwde helemaal niemand en stonden we vet chill, maar bij GD, echt, jezus O__o
Maar het was opzich wel gezellig, we stonden met 2 jongens die heel aardig waren en na het concert bleven we met z'n zessen in de zaal, tot we eruit gekickt werden x']

M'n vriendinnen moesten een shirt kopen en die mensen hadden bedacht om de drink dingen dicht te doen, dus gingen we maar water drinken in de wc.
En toen hebben we nog het hele concert nabesproken op de grond, tot we daar ook weggestuurd werden. We konden bijna niet meer onze spullen uit de garderobe halen, we waren echt de laatste x']

En daarna zijn we buiten gaan staan, want wij zouden opgehaald worden met de auto, maar die moeder stond dus in de file, dus we konden nog heel lang wachten x']

Toen zijn we maar naar dat gebouw gegaan naast Ahoy, waar we ook steeds naar de wc gingen. Daar was ook echt niemand meer, alleen in de cafétje. En toen ging ik daar maar koffie drinken en gingen we heel gezellig met die jongens praten.
We hebben ook nog buiten rongelopen en hebben de tourbus waarschijnlijk weg zien rijden en om 12 konden we toen eindelijk weg x']

Eerst de auto verbouwd en we hebben de jongens een lift naar het station gegeven en toen moesten we nog naar huis, een uur rijden x']

Maar we hadden vet honger, dus toen zijn we om 2 uur nog even langs de McDrive gereden, heel veel eten gehaald en vet gezellig gingen we dat allemaal opeten ^^

En om 3 uur lag ik in m'n bed.
Maar jezus, wat een avond <3
Het was echt super vet, echt ontzettend gaaf, en ik ben echt zo blij dat ik ben gegaan, als ik niet geweest was had ik echt iets gemist.

En ik zit hier nog helemaal te stuiteren, en ga straks m'n foto's en video's uploaden, want man, ik zit in ieder geval nog de hele week in de ban van deze avond x']

Wake Me Up When September Ends:
https://www.youtube.com/watch?v=0WkzvqDHkPw


Laatst aangepast door MeikeMusic op za okt 17, 2009 7:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gast
Gast




Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 6:03 am

Klinkt gaaf! Alleen jammer van het geduw...
Terug naar boven Ga naar beneden
jolientjuh13

jolientjuh13


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Woonplaats : Uden
Registration date : 11-07-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 6:12 am

Jaa het was echt geweldig~!!


Kwam op het station aan in Rotterdam, men vriendin kwam me ophalen daar. Stond ze er niet xD Dus ik wil haar bellen, is men mobiel leeg. Ik had zoiets van WTF moet ik nu doen, wil ik haar na een halfuur laten omroepen ziet ze me gelukkig staan.

Toen gingen we nog ff shoppen en elke random greenday voorbijganger vroeg ons waar ahoy was.
Rond half zeven richting ahoy gegaan en daar staat het fcking vol, maja wij hadden staplaatsen hea xD

Dus uiteindelijk mogen we naar binnen blijken we de slechtste plaatsen ever te hebben. We zaten achter het podiom helemaal bovenin in de hoek en we zagen geen aap.
Dus wij zijn stiekem op een veel betere plaats gaan staan ^^

Voorprogramma was niet erg geweldig, men oren deden er pijn van xD
Maar Green Day was best wel geweldig!! De setlist had ik van te voren al uit men hoofd geleerd dus dat werd meeschreeuwen. Het was wel erg vroeg afgelopen vond ik xS Er stond drie uur maar dat was niet ofzo..

Ben zeker blij dat ik geweest ben en nu maar wachten op zebrahead de 31ste ^^ En daarna nog paramore en pink Very Happy En nog meer shizzles
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 8:47 am

Jah was indd iets van bijna 3 kwartier afgelopen dan ze hadden gezegd. Razz Maarja, jammer, het was geweldig. xD

MEIKE, dan stond je wel héél dichtbij me geloof ik. :"D Want ik stond ook links van de catwalk, 5e rij van voren ofzo en 2e rij van de zijkant. Razz

Ik stond zegmaar op dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=yI4kjYTI5ko
Bij 1:36 zie je oplichtende duivelsoortjes, en achter dat meisje stond ik. Razz

Echt idioot, terwijl ik om 18:00 aankwam. XD Ik wérd naar voren geduwd. Zelf zou ik mezelf nooit naar voren duwen, omdat ik het ook altijd lullig voor anderen vind. :/ Het was gewoon zó hard. Evil or Very Mad Alleen de rustige nummers bleven ze stilstaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 8:59 am

Haha, ik zag dat meisje met die duivelsoren de hele tijd x']
Die stond vlak voor mij eigenlijk, dan stond ik idd, wel heel dicht bij jou, heb je waarschijnlijk dan ook wel gezien zonder dat door te hebben x']

Dat heb ik met meer mensen, waar ik dus blijkbaar heel dicht bij stond zonder het te weten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 9:15 am

ik had iig een twilight shirt aan. Razz
Aan het einde liep ik een beetje verdwaasd in het rond en vroeg k wat water aan de security bij de catwalk nog. x]
hahah dat is gewoon vet toevallig. xD
Elkaar zien zonder het door te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 10:06 am

Haha, eigenlijk de volgende keer polsbandjes mee nemen met je forumnaam erop ofzo, kun je meeten :')
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 1:39 pm

Ik had wel m'n zwarte Destine polsbandje om ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gast
Gast




Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 2:30 pm

Razz
Ik dacht meer aan die knalroze gevallen die je krijgt op schoolfeestje die dan aangeven of je 16+ of 16- bent XD
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 2:34 pm

oh die dingen. :'D
wel een leuk idee voor bij een Destine optreden indd. Dan herken je gelijk de forummembers. Gelijk een hele meeting Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 3:36 pm

Meestal ken ik toch al iedereen die om me heen staat bij Destine x']

Maar is opzich wel een grappig idee, ik heb alleen geen idee hoe je aan die bandjes komt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyza okt 17, 2009 3:53 pm

die zijn via het inet in grote getale te bestellen Razz

prijzen zou ik alleen niet weten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 3:34 am

Zijn in dozen van 100 niet zo heel duur volgens mij. Sligro verkoopt ze volgens mij ook trouwens Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 4:09 am

hmm, heb hier 50 stuks (bedrukt) voor een euro of 15 Wink Valt in prijs idd wel mee X']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 5:11 am

Je kunt ook de niet-bedrukte nemen, kun je er zelf iets op schrijven Wink

100 st onbedr: €7,50

Scheelt wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
jolientjuh13

jolientjuh13


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Woonplaats : Uden
Registration date : 11-07-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 6:55 am

Owwjaah das best wel een vet idee!! Very Happy Maar wel in een felle kleur! En die schooldingen kun jeniet afkrijgen, ds das niet handig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 9:39 am

??? Je kunt ze zo los vastmaken dat je ze af kunt schuiven, slimmerdje Razz
Maar op schoolfeesten doet de persoon bij de deur hem vaak voor je om en dan krijg je hem idd niet los nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 9:58 am

die plastic bandjes wel Smile schroevendraaier er tussen en je hebt 'm los. of het pinnetje een stukje inknippen met een tangetje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyzo okt 18, 2009 10:11 am

Die kun je toch ook gewoon doorknippen?
Ik bedoel die soort van papieren dingen, die zijn heel goedkoop en je kunt er op schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Emptyma okt 19, 2009 7:19 am

ja, maar door ze op die manier te slopen kun je ze hergebruiken X']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gesponsorde inhoud





Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Day Vrijdag :D   Green Day Vrijdag :D - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Green Day Vrijdag :D
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrijdag 22 januari Destine @ DWDD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Muziek anders.-
Ga naar: