DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine promoten in België !

Ga naar beneden 
+2
Rocksylla
mars_1030
6 plaatsers
AuteurBericht
mars_1030




Vrouw Aantal berichten : 1
Leeftijd : 47
Woonplaats : Berchem, Antwerpen, Belgium
Registration date : 26-10-09

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptydo okt 29, 2009 4:36 pm

Belgische fans van destine, goeienavond !

Zoals jullie al weten, zal Destine volgende jaar in tour zijn in heel Nederland.

Het is dus tijd om iets te doen !

Ik kan deze acties zelf doen maar ik dacht dat het leuker zou zijn als we deze acties allen samen doen ... maar misschien heb ik ongelijk ...

Ik stel deze volgende acties voor:

- in de muziekwinkels: posters van de tour 2010 aanplakken en als dat kan, flyers aan de manager geven met een paar van de laatste CD om in de winkel te laten draaien en om natuurlijk te verkopen;

- concerten zalen (grote maar ook de kleine): poster aanplakken en flyers aan de receptie of manager geven;

- radio's: een brief sturen om de groep te promoten, met de datum van de concerten en ook flyers en een exemplaar van de laatste cd sturen om de muziek te laten draaien op de radio zelf. Het is belangrijk dat we iedere dag een mail naar de radio's sturen om zeker te zijn dat ze de groep promoten;

- televisie: dezelfde "reclame" als de radio's maar niet vergeten shows als TMF push, de hits, enz. We moeten absoluut iedere dag een mail sturen naar deze kanalen om Destine te promoten;

- magazines (zowel de nederlandstalige als de franstalige): dezelfde brief als deze voor de radio's sturen met één of twee flyers en een single van Destine sturen. Niet vergeten dat er magazines zijn die de cd echt beluisteren en dan geven ze hun opinie of criticus in de magazine zelf.

Als jullie akkoord zijn met de acties, kunnen wij iemand aanwijzen om alles te coördineren.

Wat denken jullie over mijn idee's ?

Ik heb ook aan de werchter festival gedacht ! Maar ik weet het niet wie kan ik contacteren om te vragen als Destine kan komen ? De enige ding dat ik kan doen voor het ogenblik is mails sturen op verschillende sites van de festival. We zullen zien.

Ik heb al tickets voor de concerten in Rotterdam, Arnhem, Utrecht, Heerlen, Tilburg en Den Haag. Is er iemand van België die gaat ook naar deze concerten ? Misschien kunnen we samen gaan ...

Michele
www.myspace.com/mars_1030
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/mars_1030
Rocksylla

Rocksylla


Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 28-10-09

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptyza dec 26, 2009 1:21 pm

ik weet toevallig dat Patricia heen gaat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xSylla
Mandy

Mandy


Vrouw Aantal berichten : 73
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tongeren (Belgie)
Registration date : 12-08-09

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptyza jan 02, 2010 12:34 pm

Hey,

K zag dit bericht net
en k ken wel een paar mensen van Werchter !
Zal men best eens doen om hun te contacteren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
musicfreaky

musicfreaky


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 31
Woonplaats : Les Hayons
Registration date : 17-02-10

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptydo feb 18, 2010 12:38 pm

ooh ik hoop echt dat ze nog meer gaan touren in belgie!! wil er zo graag heen! miss them so much! ik ga vooral posters plakken, hehe Razz
x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/yva_sp
DylanThumb

DylanThumb


Man Aantal berichten : 14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ingelmunster (België)
Registration date : 01-10-10

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptyvr okt 01, 2010 9:13 am

Zal vrienden proberen fan te maken XD
proberen de school te laten kennismaken met Destine

het is toch al een begin XD

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dylansaurus
David_VL

David_VL


Man Aantal berichten : 3
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lede, Oost-Vlaanderen, BE
Registration date : 14-10-10

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptydo okt 14, 2010 9:28 am

Hey ^^
Wel ik ken iemand die in de organisatie zit bij Pukkelpop, misschien kan zij iets regelen voor volgende zomer.
Verder ga ik normaal gezien als vakantiejob helpen op allerlei festivals dus misschien kan ik op die manier ook bij enkele mensen het Destine-gevoel boven halen Wink

Tot nu toe zet ik elk nieuw bericht neer op enkele sites waar ik actief ben dus ik hoop dat dit helpt Wink

grtz
David
Terug naar boven Ga naar beneden
David_VL

David_VL


Man Aantal berichten : 3
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lede, Oost-Vlaanderen, BE
Registration date : 14-10-10

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptydo okt 21, 2010 8:07 am

Nu zaterdag 23 oktober Wink is er een launch party voor de nieuwe collectie van Death Shred!
Ik kan proberen daar wat reclame te maken en Sean D'hondt (zanger Nailpin en drummer hush hush) zal daar ook aanwezig zijn. Misschien kan ik hem ook een beetje aanstoken om Destine te promoten, maar hoe zou ik dit dan het beste aanpakken? iemand tips?

Grtz
David

ps: vergeet zeker de banner van de nieuwe single Down niet te plaatsen op jullie pagina's mensen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DylanThumb

DylanThumb


Man Aantal berichten : 14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ingelmunster (België)
Registration date : 01-10-10

Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Emptyzo dec 19, 2010 11:55 am

was op het concert in kortrijk
ik vond dat er voor dat concert meer promotie kon gemaakt worden
ik heb gedaan wat ik kon...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dylansaurus
Gesponsorde inhoud





Destine promoten in België ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten in België !   Destine promoten in België ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Destine promoten in België !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Coolste ideeën om Destine te promoten
» Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders
» 12 September ... Reetrock (Tienen, België)
» Stars promoten
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFICIAL DESTINE STREETTEAM. :: Streetteam Holland & Belgium.-
Ga naar: