DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gaat er iemand naar ETF de 13e?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Gaat er iemand naar ETF de 13e? Empty
BerichtOnderwerp: Gaat er iemand naar ETF de 13e?   Gaat er iemand naar ETF de 13e? Emptyvr dec 04, 2009 12:47 pm

Die het niet erg zou vinden als ik ook meega?

Kijk ik zou met Heleen gaan maar die mag niet meer van haar moeder want ze heeft ruzie en nu moet ik focking alleen gaan en kan ik Heleen niet meeten en ik heb er echt geen zin meer in en ik wil ook echt niet 6 uur me daar vervelen in mijn eentje ofzo, want ik wou 'vroeg' komen..
En er zijn wel andere mensen enzo maar ik stap gewoon niet zo makkelijk op mensen af die ik niet ken en damn dit vind ik echt rot ik had er juist zo'n zin in enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Gaat er iemand naar ETF de 13e? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaat er iemand naar ETF de 13e?   Gaat er iemand naar ETF de 13e? Emptyvr dec 04, 2009 1:01 pm

Ik zou wel willen, maar mijn geld is op. dus nee, ik ga niet naar ETF XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Gaat er iemand naar ETF de 13e? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaat er iemand naar ETF de 13e?   Gaat er iemand naar ETF de 13e? Emptyvr dec 04, 2009 1:51 pm

Ik wilde gaan, maar dat was nog voor ik me bedacht dat ik EFT in deze setting helemaal niet zo leuk vind xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gaat er iemand naar ETF de 13e? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gaat er iemand naar ETF de 13e?   Gaat er iemand naar ETF de 13e? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gaat er iemand naar ETF de 13e?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Muziek anders.-
Ga naar: