DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 zeur-topic

Ga naar beneden 
+39
sietske
Chantal
LoesLoes
Miriam
shiningaurora
Ilse
Lauwlaura
Agness
Dominique
musicfreaky
Rianne
Liez
LynnLovesYou
Lacrymosa.
AntheaL
*Imke
Silje.
xRosaliexx
VampiireKiid
Muis
Astrid
Morbidelli
Nessa
Heleen
Tessssa
Veerle
jedidiah
Rocksylla
Silver
Tammo
ilona__acid
lexvanas
medstudent
xRochelle_
Marieke.
MeikeMusic
Lotte.
[asyeah-x]
Josje.
43 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyza jun 19, 2010 12:36 pm

Zijn er nog meer mensen die zo vreselijk klaar zijn met hun huiswerk? Ik wel namelijk, ik kan geen boek meer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 20, 2010 4:19 am

Silver schreef:
Zijn er nog meer mensen die zo vreselijk klaar zijn met hun huiswerk? Ik wel namelijk, ik kan geen boek meer zien.
Tzelfde hier.. morgen beginnen mijn tentamens. Ik kan niet wachten tot ze voorbij zijn.
En ik mag ook wel weer van een herkansing uitgaan, dus ik zit de komende 2 weken nog wel te blokken. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 20, 2010 5:04 am

Ik ook!
Ik heb volgende week mijn toetsweek, daarna ben ik klaar met school.
Maar ik heb wel mooi 9 toetsen die al meetellen voor mijn eindexamen, niet leuk!
En voor Wiskunde telt die toets voor de helft mee voor mijn eindcijfer dit jaar, hoezo leggen ze ons veel druk op!
Ik ben heeeel benieuwd hoe dit gaat worden, want we moeten gewoon echt te veel leren voor wat haalbaar is :'[
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 20, 2010 5:45 am

Pff Meike, heftig!
Succes allebei (en verder iedereen die ook toetsen/tentamens moet maken)

Ik heb morgen een hertentamen, dinsdag een mondeling tentamen en dan ben ik klaar gelukkig! Maar ik heb waarschijnlijk de 28e nog wel een hertentamen, daar ga ik wel van uit. Ik heb dat tentamen echt slecht gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 20, 2010 8:26 am

Ik heb gelukkig geen toetsweek ;D
Ik wil naar de TMF awards, alleen de tickets zijn zo duur + de treinreis komt er nog overheen (heb wel 40% korting maar toch.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 20, 2010 8:28 am

Liez schreef:
Ik heb gelukkig geen toetsweek ;D
Ik wil naar de TMF awards, alleen de tickets zijn zo duur + de treinreis komt er nog overheen (heb wel 40% korting maar toch.)
Ik heb hetzelfde probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 20, 2010 1:17 pm

Jah, waarom moeten die kaartjes zo verschrikkelijk duur zijn Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 20, 2010 2:10 pm

Mweh, ik snap mezelf even niet.. hier word hele tijd gesnauwd -.- ik ben moe en ik slaap al een week of anderhalf niet goed ¬¬ niet in slaap kunnen vallen + vroeg wakker ¬¬. Ik word er compleet gestoord van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptydi jun 22, 2010 6:37 am

Shit, tentamen en verslag niet gehaald. Die mag ik maandag dus nog een keer gaan doen. Maar dat betekent dat ik maandag na kwart over 12 sowieso vakantie heb!
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptydi jun 22, 2010 9:53 am

AARGH

mijn rechter oortje van mijn telefoon doet mongolisch ><
Hij kraakt mee met het ritme van de trums *irritatie*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptydi jun 22, 2010 10:43 am

Iedereen succes met huiswerk!

Ik zit op de helft van m'n tentamens. Ik moet er nog 5 Sad
M'n geschiedenis ging helemaal kut, en m'n economieboeken zijn weg! Lekker Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptydo jun 24, 2010 4:28 am

Wow, 10 tentamens is wel veel. Ik heb er 6, en dat is al veel want sommige andere studiemensen hebben er maar 3...

Meh, ik heb woensdag een Mondeling literatuur...
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 27, 2010 1:12 pm

Ik heb een hekel aan bloedheet weer zoals gisteren en vandaag. Ik kan daar gewoon echt niet tegen. ;( Gisteren op de TMF Awards ook, moest ik nadat Destine was afgelopen écht naar achteren want anders ging ik van mn stokkie. Wink
Had ook graag vooraangestaan bij Stereo, die erna kwam maar dat vond mijn lichaam dus geen goed idee. :')

Met dit weer kan ik gewoon niet veel doen. Ik lig alleen maar half nockout op bed. ;(
20 graden is voor mij warm genoeg. :']
Terug naar boven Ga naar beneden
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyzo jun 27, 2010 1:19 pm

ik voel me echt mega kut. want ik heb hele erge kiespijn. en ik kan niet zomaar naar de tandarts nu >.< Dit is echt irritant. nog ff en ik ruk die tand er zelf uit o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyma jun 28, 2010 3:30 am

Mijn ouders gaan scheiden, mijn vader is weg en heeft een ander. Ik heb m'n tentamen vandaag verprutst, en ik heb woensdag ook nog een tentamen. En de ex van mijn vriendje (die ik logischer wijs niet zo tof vind) komt volgend jaar een kleine 100 meter van mijn huis wonen. In MIJN studentenstad. in MIJN straat. en ze gaat studeren op dezelfde locatie als ik.

Flink poep dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyma jun 28, 2010 11:44 am

Veerle schreef:
Mijn ouders gaan scheiden, mijn vader is weg en heeft een ander. Ik heb m'n tentamen vandaag verprutst, en ik heb woensdag ook nog een tentamen. En de ex van mijn vriendje (die ik logischer wijs niet zo tof vind) komt volgend jaar een kleine 100 meter van mijn huis wonen. In MIJN studentenstad. in MIJN straat. en ze gaat studeren op dezelfde locatie als ik.

Flink poep dus.

Get! Het zit je op z'n zachtst uitgedrukt echt allemaal tegen!

Succes! (Ook met je tentamen woensdag)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Agness

Agness


Vrouw Aantal berichten : 111
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dokkum
Registration date : 14-06-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptydi jun 29, 2010 8:08 am

Het is benauwd, het regent en ik verveeel me..
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptydo jul 01, 2010 1:32 pm

Ik word even he-le-maal crazy! Ik wil een concertkaartje kopen voor een band.. in LONDEN. Maar ik loop nog heel erg te twijfelen. Sad Ik weet dat ik het kan redden met geld, als ik weer gebeld word dat ik kan werken.. Surprised
Probleem is dus dat ik VIP tickets wil, en er daar maar een bepaald aantal van worden verkocht. xD (zijn omgerekend maar een paar euro's duurder dan een normaal ticket) Dus ik moet niet te lang twijfelen. o___0

En dan mijn ouders nog. Neutral Ik ben dan wel 20, maar ik denk dat mn ouders het er niet zo mee eens zullen zijn.. Ik ben nog nooit in Engeland geweest, laat staan dat ik in mn eentje naar het buitenland ben geweest. :/
Maar ik wil ZO graag... Het valt precies in de herfstvakantie. xD

Lastige situatie, blaagh! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyvr jul 02, 2010 6:57 am

Ik vind het klote dat er een 5 voor engels op mijn rapport staat, terwijl het rond een 8 is. Ik snap niet hoe die vent dat kan doen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauwlaura

Lauwlaura


Vrouw Aantal berichten : 148
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 01-07-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyvr jul 02, 2010 1:09 pm

Wie heeft het ook zo gehad met het WK? Ik hoopte stiekem dat NLD niet door zou gaan (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/lauwlaura
Dominique

Dominique


Vrouw Aantal berichten : 169
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyvr jul 02, 2010 1:18 pm

^haha, ik vind voetbal echt een van de stomste sporten die er is (naja, om naar te kijken, het doen ervan is wel leuk^^) maar nu vind ik het toch wel spannen worden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/Dominique_U
Lauwlaura

Lauwlaura


Vrouw Aantal berichten : 148
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 01-07-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyvr jul 02, 2010 1:29 pm

Wanneer moeten ze eigelijk weer? Dinsdag hoorde ik ergens? Tegen? Razz
Ik heb ooit 1 WK een beetje gevolgd volgens mij, maar ik snap de uitbundigheid van de mensen niet zo Razz Maar nu ze zo dichtbij zijn, mogen ze van mij wel winnen. Komt The Netherlands weer beter op de kaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/lauwlaura
Dominique

Dominique


Vrouw Aantal berichten : 169
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyvr jul 02, 2010 1:30 pm

ik heb geen idee waneer xD daar kom ik meestal de dag zelf pas achter...
en ze spelen tegen ghana of...iets anders geen idee hoe dat land heet xD die zijn nu aan het spelen en degene die daarvan wint speelt tegen nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/Dominique_U
Agness

Agness


Vrouw Aantal berichten : 111
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dokkum
Registration date : 14-06-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyvr jul 02, 2010 1:32 pm

Jaa, dinsdag om half negen.. Tegen ghana of uruguay, hangt van de uitslag af Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauwlaura

Lauwlaura


Vrouw Aantal berichten : 148
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 01-07-10

zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Emptyvr jul 02, 2010 1:34 pm

Haha Ghanaland Razz Ligt ook op het puntje van mn tong, maar weet zo niet hoe het land heet xD Ik hoor het vanzelf wel Smile
Verder niet zoveel te zeuren xD Verveel me een beetje Razz Maar ik ga niet klagen over het weer, vind het wel prima Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/lauwlaura
Gesponsorde inhoud





zeur-topic - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zeur-topic   zeur-topic - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zeur-topic
Terug naar boven 
Pagina 22 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Happy Topic!
» Film je kamer topic =']

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Offtopic-offtopic.-
Ga naar: