DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fanstory part 2

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Rocksylla

Rocksylla


Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 28-10-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptyma jan 11, 2010 3:31 pm

Dit is dus mijn verhaal waar ik deze week aan begonnen ben..
Het is het vervolg op mijn 1e verhaal en als je die wilt lezen moet je even naar: http://www.syllerpilz.hyves.nl gaan daar staat hij tussen mijn blogs Wink

Vertel me btw wat je er van vind!
En het eerste stukje van het verhaal moet ik nog even verranderen.. maar dat doe ik later.. (moet even iets uitgebreider minder zei ze,zei ik)
ENJOY!

-een maand later-

‘It’s too late baby there’s no turning around I got my hands in my pocket and my head in the clouds’
Mijn telefoon gaat en ik neem met een slaperige stem op: Hallo met Sylvana..
‘Zo volgens mij bel ik je wakker..’ Zegt de andere stem.
Ik ben gelijk wakker als ik hoor wie het is en roep door de telefoon: ‘Heey mies hoe gaattie?’
‘Ja wel goed met jou ook hoor ik?’ antwoord ze.
‘Ja gaat wel beetje laat geworden vanacht.’ Zeg ik.
Michelle begint te lachen en zegt: ‘heb je trouwens nog iets van die mooi boy gehoord?’
Ik zucht en zeg: ‘Nee nog niet maar heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven.’
‘Aw kut man, maar er zijn nog leukere jongens op de wereld als die mooi boy ‘
Ik begin te lachen en zeg: ‘Ik betwijfel dat eigenlijk nog een beetje maar goed life goes on so i have to move on aswell.’
‘What happens in Paris stays in Paris right?’
‘haha ja.Maar waarom bel je eigenlijk?’’ vraag ik haar.
‘’Ow om te zeggen dat ik voor je deur sta’’ en ze begint keihard te lachen.
‘’Pff doos’’ zeg ik.
Ik hang op en zuchtend sta ik op. ‘’ Zo wat is er gisteravond allemaal gebeurd’’ denk ik hardop als ik mijn hoofdpijn voel.
Ik trek een jogging broek en een vestje aan en ren dan naar beneden om de deur open te doen.
Als ik de deur open doe begint michelle gelijk te lachen en zegt: ‘’ Zo wat is er met jou gebeurd vanacht’’
‘’Hehe ja volgens mij had ik een feestje’’ antwoord ik.
We lopen naar de huiskamer en gaan zitten op de bank.
‘’Wat kom je eigenlijk doen?’’ vraag ik Michelle.
‘’Ben je vergeten dat we vandaag met je nichtje naar de dierentuin zouden gaan?’’
‘’Nee natuuuurlijk niet, ik wou gewoon even weten of jij het nog wel wist’’
Michelle begint te lachen en zegt: ‘’ Ga jij nou maar douchen dan maak ik een koffie en een ontbijt voor ons.’’
Zuchtend sta ik op en ren naar boven, maar door mijn haast struikel ik over de laatste tree en ga languit op de vloer. ‘’ AUW KUT’’ roep ik en Michelle komt gelijk lachend aangerend. ‘’Ben je nog steeds een beetje dronken of zo?’’
‘’Hou je bek’’ grinnik ik en sta op. Ik loop naar mijn kamer en trek mijn kast open om kleren uit te zoeken.
‘’Vind je het goed als ik wat muziek aan zet?’’
“’Ja is goed’’ antwoord ik en hoor Michelle de trap weer aflopen.
Ik pak mijn Iron Maiden shirt en een zwarte skinny jeans en leg het op mijn bed.
Als ik klaar ben loop ik naar de badkamer en draai de kraan open, ik kleed me uit en stap onder de douche.
Nadat ik mezelf en mijn haar gewassen heb draai ik douche weer uit en droog mezelf af.
Met een handdoek om mijn lichaam en haar loop ik naar mijn kamer in en doe de deur achter me dicht.
‘’BOE’’ hoor ik opeens achter me.Ik schrik en draai me om. Carly staat nu voor me en begint te gieren van het lachen en ik kijk haar boos aan.
‘’Oke oke sorry ik ga al’’ zegt ze. ‘’Mooi je snapt de hint’’
Ze loopt door de deuropening en draait zich opeens om. ‘’ Ik was gister bij destine’’ zegt ze zachtjes.
‘’Hij vroeg nog naar je.’’
Opeens beginnen mij ogen te branden en draai ik me snel weg van Carly zodat ze mijn traanogen niet kan zien. ‘’ je hebt toch niks over me verteld he?’’ vraag ik haar terwijl ik probeer over te komen alsof ik er geen moeite me heb.
‘’Nee ik heb alleen gezegd dat het goed met je gaat en dat je nu dichterbij me woont’’
‘’ Oke, mag ik me dan nu gaan aankleden’’ Carly sluit de deur en ik hoor haar de trap aflopen. Zodra ik haar niet meer hoor ga ik op de rand van mijn bed zitten en leg mijn hoofd in mijn handen.
Ik begin zachtjes te snikken.
Waarom blijf ik toch treuren om die gast?
Hij is het gewoon echt niet waard.
Ik moet mezelf er echt overheen zetten want hij heeft vast en zeker een ander meisje gevonden.
Ik sta op en droog mijn tranen. Ik begin met aankleden en wanneer ik aangekleed ben föhn ik mijn haren, doe een beanie op en doe wat make-up op.
‘’Die make-up is wel nodig i look like a mess’’ denk ik hard op.
Als ik klaar ben loop ik naar beneden en wanneer ik de trap afloop ruik een heerlijk ontbijt wat Michelle en Carly gemaakt hebben.
‘’Je ziet er nu een stuk beter uit’’ zegt Michelle als ik de keuken binnenloop.
Ik geef haar een glimlach en ga aan tafel zitten. ‘’ Koffie?’’ vraagt Carly. ‘’Lekker, dat kan ik wel gebruiken na vanacht.’’
Na ons ontbijt ruimen we de tafel af en maken ons klaar om te vertrekken.
‘’Zoek jij nog even een paar leuke cds uit?’’ vraag ik Carly terwijl ik naar boven loop om een vest te pakken.
‘’Welke?’’
Waarop Michelle antwoord: ‘’ Die van only seven left zowieso!’’
Als we klaar zijn stappen we in mijn Volvo en rijden we richting Blijdorp.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xSylla
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptywo jan 13, 2010 2:26 am

Verderrrrr!
Echt een super leuk verhaal :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptywo jan 13, 2010 4:48 am

Naiz, je was wel van plan om snel meer hier te posten hoop ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
lexvanas

lexvanas


Man Aantal berichten : 343
Leeftijd : 34
Woonplaats : Mheer/Geldrop
Registration date : 22-11-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptywo jan 13, 2010 5:34 am

chill verhaal!
heb het 'stukje' op je hyve ook gelezen :p

is het waar gebeurd eigenlijk? xD
zou best wel kunnen volgens mij :p
de eerste keer dat ik bij destine was en mijn vriendin (die er niet bij was) super fan was, mocht ik ook backstage xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lexvanas.hyves.nl
Rocksylla

Rocksylla


Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 28-10-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptywo jan 13, 2010 3:31 pm

@veerle ja ik ben nog bezig Wink
morgen post ik hopelijk meer!!


@lex hahahahhahhahahaha nee thank god not!
klinkt stom maar nee xD
daarom is het ook een fanstory Wink
daar kan je al je fantasie in kwijt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xSylla
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptydo jan 14, 2010 11:15 am

't leest heel lekker weg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
lexvanas

lexvanas


Man Aantal berichten : 343
Leeftijd : 34
Woonplaats : Mheer/Geldrop
Registration date : 22-11-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptywo jan 20, 2010 8:15 am

hahaha okee :p
nouwja, had toch gekund xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lexvanas.hyves.nl
Rocksylla

Rocksylla


Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 28-10-09

Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Emptydo jan 21, 2010 1:40 pm

Ik loop een beetje vast -__-'
misschien na dit weekend wat meer inspiratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xSylla
Gesponsorde inhoud





Fanstory part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanstory part 2   Fanstory part 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fanstory part 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Creatief.-
Ga naar: