Aantal berichten : 1227 Leeftijd : 35 Woonplaats : Drachten Registration date : 02-03-09
Onderwerp: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra vr jan 15, 2010 7:50 am
Voor alle foto's en filmpjes etc.
Marieke.
Aantal berichten : 1227 Leeftijd : 35 Woonplaats : Drachten Registration date : 02-03-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra vr jan 15, 2010 7:54 am
Ik heb 3 filmpjes.. best wel slechte kwaliteit maarja de beeldkwaliteit is er niet minder om! Foto's komen later
Spiders..
Okee dit was echt te vaag.. ze hadden een liedje voor Michiel gemaakt, en je verstond er gewoon geen zak van xD En daarna hoor je Laurens stom op z'n keyboard spelen. En dan ineens: "Is er iemand die deze kent" OMG te droog xD
En Where are you now! Je verstaat er alleen geen zak van xD
En ohja ik stond achter een lang iemand dus soms moest ik er wat omheen filmen xD
xRochelle_
Aantal berichten : 469 Leeftijd : 30 Woonplaats : Volendam Registration date : 21-05-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra vr jan 15, 2010 8:16 am
Het klinkt allemaal echt super geweldig <3
ilona__acid
Aantal berichten : 371 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zwolle Registration date : 06-08-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra vr jan 15, 2010 10:58 am
heb ook 3 filmpjes :')) ook allebei van Kwalitatief Uitermate Teleurstelende kwalitieit qua geluid, maar niet qua beeld xD
Where are you knooooow.
dat lied speciaal voor Michiel :')
en een stuk Spiders (:
foto's knikker ik nog in photobucket zometeeen.
Josje.
Aantal berichten : 757 Leeftijd : 35 Woonplaats : in een luciferdoosje. Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra zo jan 17, 2010 1:40 pm
Leuke foto's!
lexvanas
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 34 Woonplaats : Mheer/Geldrop Registration date : 22-11-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra wo jan 20, 2010 7:56 am
veet ik heb t allemaal wel gevolgd via 3FM ^^
maar daar was niet veel.. spiders, liedje voor michiel, en stars.. maar was toch de moeite waard natuurlijk jullie kunnen wel hard gillen xD
[asyeah-x]
Aantal berichten : 655 Leeftijd : 34 Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra wo jan 20, 2010 9:08 am
haha, gillen viel toch wel mee? :') Lol, ik heb ook wat filmpjes gemaakt maar tis niet zo handig om die online te zetten, aangezien ik gewoon volautomatisch maar één persoon op het podium volg. En dat staat eh.. een beetje vreemd.
Marieke.
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra wo jan 20, 2010 11:58 pm
[astrid-x] schreef:
haha, gillen viel toch wel mee? :') Lol, ik heb ook wat filmpjes gemaakt maar tis niet zo handig om die online te zetten, aangezien ik gewoon volautomatisch maar één persoon op het podium volg. En dat staat eh.. een beetje vreemd.
Hahaha daar heb ik ook best wel last van idd xD Vooral met foto's maken :'D
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra do jan 21, 2010 1:16 am
Marieke. schreef:
[astrid-x] schreef:
Indd.. Gelukkig heb je met foto's maken nog kans om zelf te kiezen welke je online zet. xD zet je er bijv. van allemaal 4 online ofzo, dan valt het niet op dat je zooooveel foto's van een persoon maakt. xD Met filmpjes dan is dat niet mogelijk helaas. Het was iets te opvallend.. Vooral als die persoon de hele tijd alle kanten op vliegt. xD
Marieke.
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra do jan 21, 2010 7:58 am
[astrid-x] schreef:
Marieke. schreef:
[astrid-x] schreef:
Indd.. Gelukkig heb je met foto's maken nog kans om zelf te kiezen welke je online zet. xD zet je er bijv. van allemaal 4 online ofzo, dan valt het niet op dat je zooooveel foto's van een persoon maakt. xD Met filmpjes dan is dat niet mogelijk helaas. Het was iets te opvallend.. Vooral als die persoon de hele tijd alle kanten op vliegt. xD
Oooh die! Ja bij mij is het ook altijd die persoon die op die foto´s enzo staat xD
Rianne
Aantal berichten : 70 Leeftijd : 33 Woonplaats : Apeldoorn Registration date : 29-07-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra vr jan 29, 2010 5:24 am
Marieke. schreef:
[astrid-x] schreef:
Marieke. schreef:
[astrid-x] schreef:
Oooh die! Ja bij mij is het ook altijd die persoon die op die foto´s enzo staat xD
Hahaha en toen speelden jullie hints xD Maar ik snap het, het is hetzelfde bij mij..
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra vr jan 29, 2010 6:21 am
@ Rianne: hahaha indd. :'] En nu hopen dat 'die persoon' dit topic niet leest en zichzelf erin herkent, haha. xD
Rianne
Aantal berichten : 70 Leeftijd : 33 Woonplaats : Apeldoorn Registration date : 29-07-09
Onderwerp: Re: Destine @ Nieuwjaarsreceptie Michiel Veenstra vr jan 29, 2010 6:45 am
hahahaha oops dat zou best wel eens kunnen. maar dan zijn we tenminste met z'n drieën die dat zonder opzet doen xD