DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 26-01-2010 Paradiso Amsterdam

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
lexvanas

lexvanas


Man Aantal berichten : 343
Leeftijd : 34
Woonplaats : Mheer/Geldrop
Registration date : 22-11-09

26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: 26-01-2010 Paradiso Amsterdam   26-01-2010 Paradiso Amsterdam Emptydi jan 26, 2010 6:08 pm

Dit was natuurlijk de realease-show van het nieuwe album, Lightspeed!

Degenen die zijn geweest, laat horen wat je ervan vond! Very Happy
en natuurlijk hoe je het nieuwe album vindt (dat je daar waarschijnlijk hebt gekocht)


10 voor 2 's nachts heeft Robbert-Jan van 3FM nog opgebeld, en een interview met een enthousiaste (en aangeschoten?) Laurens gehad!

een korte quote uit het einde van het gesprek, 3FM had afgesproken om de cd te komen halen in de Melkweg-bar bij Laurens:
Robbert-Jan: Neem nog een biertje, en dan komen wij eraan!
Laurens: Wodkaatje-Cola zou ik zeggen!

Rest van het interview zal ik er morgen wel op zetten :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lexvanas.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 26-01-2010 Paradiso Amsterdam   26-01-2010 Paradiso Amsterdam Emptydi jan 26, 2010 11:45 pm

Haha, ik was dus bij Laurens toen iemand zo kwam vragen of hij dat interview wild doen, maar ze zeiden rond 1 uur.
Toen dacht ik om kwart voor 2, het zal wel niet meer komen, ik ga slapen, maar blijkbaar was hij toch geweest daarna x']

En de show was zó onwijs vet!
Echt super, onwijs goed!
Laurens vond het grappig dat ik alles kon meezingen dus bij Everything In Me, ging hij zo helemaal naar mij toe hangen en gingen we dat samen zingen x']

En wij hadden diploma's gemaakt voor alle bandleden, die vonden ze volgens mij ook wel leuk om te krijgen =']

Oh ja, ze hebben nieuwe shirts en een nieuwe poster!
Ik heb alles maar gelijk ingeslagen x']
Maar ze zijn echt heel mooi!

Op het laatst zei Laurens zo ergens tegen mij, kom eens mee.
Dus ik loop zo mee.
Gaat hij mij aan een meneer voorstellen: ' *naam weet ik niet* dit is Meike, onze allergrootste fan van af onze eerste show'
En toen zei hij dat het de baas van Sony was!
Die man is trouwens echt heel aardig =']

Maar het komt er op neer, dat het zo'n vette show was!
Echt een van de allerbeste =']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 26-01-2010 Paradiso Amsterdam   26-01-2010 Paradiso Amsterdam Emptywo jan 27, 2010 12:15 pm

Paradiso was gewoon echt enorm vet! I love you
Ik, Ilse en Rianne zaten er vanaf 10 uur 's morgens, wat achteraf gezien niet nodig was. We waren bijna ijsklontjes geworden. Wel is Paradiso wel zo lief geweest om ons 2x een kop thee te komen brengen. ^^

En de show was echt vet. Very Happy Heel goed, ik stond helemaal te stuiteren van blijheid. Smile De voorprogramma's waren ook supervet. Out Of Sight is echt een goede keuze voor support! Very Happy Heel de show zat gewoon vol met energie!

Bij de merch was het erg druk, en klein! Iedereen liep elkaar in de weg, haha. Toen ik een shirtje van MakeBelieve wou kopen, moest ik ff met Joey meelopen maar ik kwam er amper doorheen. >.< En Joey kwam me later nog vertellen dat hij me herkende me van The Better Offs TV. Laughing
Verder hebben we nog ff met iedereen van Destine staan praten. Wink

Ik en Rianne zijn tot best wel laat gebleven, er waren nog weinig mensen over op het eimde, en toen stonden we met een gast te praten die ons echt helemaal ging uithoren over Destine, geen idéé waarom nou precies, maar het was wel grappig. En opeens ging hij naar RobinL toe -die middenin een gesprek zat- en vroeg of wij nog met hem op de foto mochten.. Dat hadden we zelf niet gezegd, maargoed. :') Dat was dus wel grappig.
Daarna zijn we maar richting ons hotel gegaan. ^^

Het nieuwe album is ook I love you !
Mijn favo nummers zijn zeker Everything In Me, en Spiders. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 26-01-2010 Paradiso Amsterdam   26-01-2010 Paradiso Amsterdam Emptywo jan 27, 2010 1:53 pm

Mijn favo is op dit moment In The End, wauw, dat is echt mooi!
En mijn favoriet van de nieuwe nummers was al Where Are You Now, was super om hem gister zelf live te horen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Koetje_x

Koetje_x


Vrouw Aantal berichten : 3
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 29-01-10

26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 26-01-2010 Paradiso Amsterdam   26-01-2010 Paradiso Amsterdam Emptyvr jan 29, 2010 2:43 pm

Laurens pakte m'n camera en begon te filmen! [=

https://www.youtube.com/watch?v=7A503qGVn5g

Het optreden was echt leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 26-01-2010 Paradiso Amsterdam   26-01-2010 Paradiso Amsterdam Emptyvr jan 29, 2010 3:09 pm

Het was echt zwaar fantastisch! En het album is helemaal geweldig <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty
BerichtOnderwerp: Re: 26-01-2010 Paradiso Amsterdam   26-01-2010 Paradiso Amsterdam Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
26-01-2010 Paradiso Amsterdam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Destine op de TMF awards 2010
» Pinkpop 2010
» Appelpop 2010
» Breda Barst 2010
» 06-03-2010 Atak Enschede. KAARTEN OVER!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Optredens.-
Ga naar: