DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen !

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
PetraS1986

PetraS1986


Vrouw Aantal berichten : 39
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-10-09

05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Empty
BerichtOnderwerp: 05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen !   05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Emptydo feb 11, 2010 2:45 am

Jaaa hoor :-p

weer naar een concert van Destine geweest, dit keer met Antje en Heleen.
Op de bus, van Drachten naar Groningen. Het eerste wat we daar deden, was een McDonalds opzoeken, en ons helemaal volproppen. We hadden er de grootste lol, en schijnbaar konden anderen dat niet hebben, want van een stelletje zielige kinderen kregen we een pet naar ons toe gesmeten. Onze reactie? Lekker blijven zitten, niks van aan trekken, en wachten tot hun weg gaan. Dat werd een soort van zitwedstrijd, want we zaten daar in totaal wel 2 uren. Uiteindelijk ging het vervelende groepje weg . En konden wij naar de wc toe.

Na de McDonalds snel nog even de CoolCat ingerend, tien minuten voor sluitingstijd. We waren dan ook de enigen daar. Ik kocht een zwartgrijs glitterjasje, en een lang t-shirt met een vet gave druk erop.
En toen was het op naar het Vera! :-D

We kwamen daar aan rond 18:15 en de deuren gingen om 19:00 open. Eerst was het rustig, maar hoe meer de tijd bij 19:00 kwam, hoe meer mensen er stonden te wachten... En toen gingen ze open :-D

Naar binnen toe, reservering laten zien, jassen op laten hangen, en de zaal in. Omdat Destine als laatste zou spelen, gingen wij helemaal achteraan staan, bij de bar, zodat we er een drankje bij konden nemen.

Long Way Down begon te spelen, maar eerlijk gezegd vond ik hun niet zo geweldig.
Toen Only Seven Left op het podium stond, stonden wij nog steeds bij de bar, het was er gezellig en we konden daar ook alles prima zien.

Toen MakeBelieve op het podium kwam, probeerden we met z'n drieën wat meer vooraan te komen, maar we kwamen uit aan de zijkant van het podium waar we weinig konden zien. Maar we stonden wel bij de backstage ingang :-D
Tom stond er ook, en ik overhandigde hem de berenburg die ik standaard voor ze mee neem. Even later keek Laurens om het hoekje, wij zwaaien en hij zwaait terug.

Na het optreden van MakeBelieve moest er het één en ander gebeuren op het podium, om het Destine-ready te maken. Dat duurde een kwartiertje. Ergens in die tijd kwam Marvin van MakeBelieve langs lopen. Voor hem had ik ook wat berenburg mee, en hij was er zó blij mee dat hij me een zoen op de wang gaf ... Embarassed

De deur van backstage stond open, en we zagen Tom wat vage dansbewegingen maken, Robin F. en Huub liepen er ook heen en weer.
En toen werd het tijd dat ze op het podium stonden :-D
Het was zoooo awesome, ik ging helemaal los, headbangen en al. Inmiddels hadden we ons tussen de menigte gepropt en stonden we op goede plekken. Alle drie stonden we te rocken als verbrande tosti's, het leek dus nergens naar maar dat kon ons niks schelen.

Toen hun optreden bijna klaar was, liepen we weer richting bar, en namen nog een drankje.
Nadat Destine van het podium af was, stonden wij al bij de merchandise. Allemaal lieten we wat signeren, ik hun cd. Alle vijf hun krabbels erop, yes :-D.
Ook had Heleen Friese kadootjes voor hun mee genomen, ze waren er allemaal blij mee. De reactie van Tom staat nog in m'n geheugen gegrift: 'maaasteeeeer!!' Polsbandjes ;-). Robin F. had een pet gekregen, en samen gingen ze poseren voor ons. Het zijn echt melige foto's geworden. Ik sta ook nog met Robin F. op de foto: hij met zijn Friese pet op, en ik met zijn pet op die hij eerst op had.
Het was zooo gaaaaf...

We liepen rond 00:30 richting station, en daar kwamen we erachter dat we de laatste bus hadden gemist...Gelukkig wou Antje's moeder ons ophalen met de auto. We waren om 01:30 thuis, bij Antje, waar Heleen en ik ook bleven slapen.

Mijn 3e concert met Destine, en het is nog steeds allemaal even geweldig :-) .
Zaterdag 13-02 ga ik weer naar ze toe :-D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rivella1986.hyves.nl
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen !   05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Emptydo feb 18, 2010 3:10 pm

Het was echt geweldig in Groningen! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen !   05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Emptyza feb 20, 2010 4:51 am

Awesome (:

enevenvoordeduidelijkheidikbendieheleenniet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: 05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen !   05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
05-02-2010 : Destine in concert, Vera - Groningen !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Concertverslagen.-
Ga naar: