Ik ga ook zorgen dat ik iets heb iig^^ Als ik geen kaartjes kan krijgen, wil iemand dan mijn medailles meenemen?(a) xD
Muis
Aantal berichten : 331 Leeftijd : 34 Woonplaats : Leiden Registration date : 21-02-10
Onderwerp: Re: Serious Talent Awards do apr 08, 2010 7:49 am
Update :p Muis gaat ook mee naar Serious Talent Awards! *stuiterstuiter*
Hebben we al een actie inmiddels? Het is wel leuk als we met zn allen iets doen.
Astrid
Aantal berichten : 356 Woonplaats : Utrecht Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Serious Talent Awards do apr 08, 2010 8:57 am
Aah top Muis! Hoe heb je uiteindelijk kaartjes kunnen krijgen?
Volgens mij hebben we nog niet echt een actie. Misschien kunnen we in de bus nog iets leuks bedenken. Ik vond de medailles wel een super leuk idee en heb die wel gekocht
Muis
Aantal berichten : 331 Leeftijd : 34 Woonplaats : Leiden Registration date : 21-02-10
Onderwerp: Re: Serious Talent Awards do apr 08, 2010 9:12 am
Uiteindelijk via marktplaats, morgen heb ik m als het goed is. Ik heb knutselspullen gekocht en ga vanavond wat in elkaar knutselen wat moet lijken op 5 medailles
Ik weet eigenlijk niet eens of ik met de bus mee mag, staat dat op je kaartje dan? Anders kom ik er wel met de trein
We kunnen natuurlijk ook allemaal vlaggetjes meenemen xD
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Serious Talent Awards do apr 08, 2010 9:57 am
Als je je kaartje nu al hebt, kun je volgens mij niet met de bus mee. Van de mensen die met de bus mee gaan hoor ik namelijk dat ze de kaarten pas in de bus krijgen. De mensen zonder bus hebben hun kaarten al gekregen =']
Astrid
Aantal berichten : 356 Woonplaats : Utrecht Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Serious Talent Awards do apr 08, 2010 10:04 am
Als je met de bus mee gaat krijg je idd je kaarten pas in de bus. Maar als je graag mee wilt met de bus moet je misschien even mailen naar die vrouw die dat regelt. Als je het vraagt mag je misschien wel mee.
Josje.
Aantal berichten : 757 Leeftijd : 35 Woonplaats : in een luciferdoosje. Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Serious Talent Awards do apr 08, 2010 11:44 am
er staan nog meer kaarten online! (van een vriendin van me)
Muis
Ach ik ga wel met de trein Ik heb mn kaartje iig binnen nu xD Heb er echt megaveel zin in! (en in vanavond helemaal trouwens:D )
[asyeah-x]
Aantal berichten : 655 Leeftijd : 34 Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Serious Talent Awards ma apr 12, 2010 10:53 am
Het was heel erg leuk gisteren. Jammer dat Destine niet gewonnen heeft, maar ik gun het Caro net zo hard, ookal ben ik geen fan van haar ofzo. Heb het heel erg naar mn zin gehad en het was een leuke afsluiting van een leuk Desine-optredens-weekend. Het was ook heel gezellig in de bus!