DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Fanmeeting

Ga naar beneden 
+20
Chantal
Miriam
Agness
Sofie
Irenee_rock
Veerle
medstudent
xRosaliexx
MeikeMusic
Morbidelli
Rianne
SuuZ
Dewi
Tessssa
[asyeah-x]
Astrid
Liez
Marieke.
Muis
Silver
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Rocksylla

Rocksylla

Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 32
Registration date : 28-10-09

Fanmeeting - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptydi jul 13, 2010 6:13 pm

He maar die uitnodiging, heb je dit al verstuurd?
want als je het niet heel erg vindt wil mijn naam daar niet bij hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xSylla
Rocksylla

Rocksylla

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptydi jul 13, 2010 6:16 pm

@ilse zou ik nog eventueel met jou mee kunnen rijden?
LeonieT

LeonieT

Vrouw Aantal berichten : 187
Leeftijd : 35
Registration date : 10-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptydi jul 13, 2010 6:17 pm

Hey!
ik hoor net pas van de meeting en zie ook dat het aanmelden 3 uurtjes geleden gesloten is xD zijn er uitzonderingen? hahah!
Als t echt niet meer kan is t geen ramp Razz ik ga de 30ste ook al naar de Efteling. Maar n meeting vind ik altijd gezellig Smile (en ik ben gek op de Efteling hahaha)
http://leonieta.wordpress.com
MeikeMusic

MeikeMusic

Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Registration date : 18-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 1:15 am

Hee, allemaal heel veel plezier daar en zo :´] Ik zit met zeilkamp en geen geld, dus ik kan echt niet komen :´[
Maar het gaat zeker leuk worden! En als ik heel misschien toch onverwachts kan komen, laat ik het wel weten, als ik tenminste nog mee mag dan, haha.
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Rocksylla

Rocksylla

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 6:03 am

Ik vind dat jij altijd meemag meike <3
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 467
Registration date : 08-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 6:10 am

Natuurlijk mag jij mee Meike!
@Leonie: Aanmelden gesloten? Hoe kom je daar nou bij? Ik zet je op de lijst!
@Syll: Vanaf waar wil je meerijden? (moet nog wel ff de auto vragen)
Silver

Silver

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 6:13 am

Ik denk trouwens dat ze sowieso niet komen, daar hebben ze geen tijd voor I guess. Maar goed (:
LeonieT

LeonieT

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 6:26 am

@Ilse ik zag ergens staan dat het aanmelden officieel gesloten is of zoiets Razz
Maar leuk dat ik ook nog mee kan Very Happy

Zijn er mensen die met het openbaar vervoer gaan? Kunnen we daar met een aantal op station Tilburg afspreken en van daaruit samen verder reizen Smile
Silver

Silver

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 6:41 am

Haha nee joh! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Als ik de auto niet mee krijg ga ik sowieso met het OV, dus afspreken met zijn alleen lijkt mij dan een goed plan (:
Muis

Muis

Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Registration date : 21-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 8:23 am

Wat een activiteit weer! xD
Anyway, de kaart wordt niet verstuurd, die geef ik zaterdag af. De namen die op de foto staan, staan op alfabetische volgorde Wink dus ik ga sowieso geen namen toevoegen, maak je maar geen zorgen Syl!

Het is totaal niet erg als Leonie en Meike meegaan hoor! @Ilse gisteravond ging het in de chat een beetje los, dus de aanmeldingen waren ehh 'gesloten' om die reden, mn post staat op de vorige pagina. Smile Het is echt niet mn bedoeling om over te komen als: ja, gesloten en niemand kan en mag meer mee, maar meer om Destine de mogelijkheid te geven om eventueel (ws niet, maar dan nog) mee te gaan en dan niet bedolven te worden onder de gekte waar ze elke show al onder bedolven worden.

@Leonie Ik ga met het OV Smile vanaf waar reis jij? Ik vanaf Leiden, idd via Tilburg!
Silver

Silver

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 8:24 am

Ik was ook in de chat, en dat was niet normaal jah. Maar ik ken Leonie, en die is niet zo Wink
Muis

Muis

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 8:26 am

Dat snapte ik al Smile Daarom is het ook helemaal niet erg! Ik denk dat het onderscheid tussen 'fan' en 'hysterisch kind' wel duidelijk is xD
LeonieT

LeonieT

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 9:33 am

Ik was niet in de chat gister maar ik kan me wel goed voorstellen wat voor een hysterische chaos het was Razz Ik ben iig anti-gillen, -springen en ander soort gedrag waarbij je jezelf ontiegelijk voor schut zet xD Ik hou van gek doen, maar er zijn grenzen Razz

@Muis: Mijn naam hoeft ook niet op die kaart. Die kans dat Destine mee gaat lijkt mij sowieso nihil Razz Ik doe het voor de gezelligheid! Very Happy
Ik kom btw vanuit Eindhoven Smile Maar iedereen moet sowieso op de bus overstappen in Tilburg. Dus lijkt mij dat het beste afspreekpunt voor iederen die met OV gaat.
Liez

Liez

Vrouw Aantal berichten : 203
Registration date : 11-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 12:43 pm

Ik heb er ongeloofelijk veel zin in Very Happy Word echt gezellig!
http://www.twitter.com/xLiez
Muis

Muis

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 2:59 pm

Dan houden we Tilburg als OV afspreekpunt Smile De tijden komen wel als het eenmaal zover is.

En het wordt sowieso zeeeeeker onwijs gezellig, heb er echt meeeegaveel zin in! xD
Rocksylla

Rocksylla

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 3:42 pm

@Ilse uhm ik kom wel naar almere ofzo?
das voor mij het handigste want als ik eerst naar utrecht moet kost het me 23 euro..
naar almere is het sowieso 10 euro goedkoper!
maar let me know Wink

@muis oke thanks haha Very Happy ga je zaterdag alweer? Razz ga je alles af ofzo?
maar ben het indd met leonie eens ik weet zeker dat ze zeggen dat ze geen tijd hebben Wink
Muis

Muis

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 3:58 pm

Ach, ik heb zoiets van: niet geschoten altijd mis xD Ik weet ook dat de kans klein is, eigenlijk nul, maar toch Razz weer gespreksstof!

Ik ga zaterdag omdat ik toevallig een dagje vrij heb haha! Zo vaak ben ik niet vrij op zaterdag tenzij ik vrij vraag, dus ik maak er even mooi gebruik van op deze manier Wink En met een weekend ov is het helemaal niet duur! Very Happy
Silver

Silver

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 14, 2010 4:36 pm

@Syll ik laat het wel ff weten idd! Als je naar Almere komt is voor mij alleen maar makkelijker (:
medstudent

medstudent

Vrouw Aantal berichten : 1461
Registration date : 10-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptydo jul 15, 2010 9:52 am

Ik heb blijkbaar weer een heel interessante chat gemist Wink Maar ik heb er inderdaad ook enorm veel zin in.

Man, dan kom ik nooit bij de efteling en dan ga je twee keer met een maand ertussen O_o
http://www.myspace.com/hanneke_89
Liez

Liez

Vrouw Aantal berichten : 203
Registration date : 11-11-09

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptyza jul 17, 2010 3:55 am

Marieke. schreef:
Liez schreef:
Sorry voor de lach-aanvallen!
Marieke; jij gaat ook naar Robles Rock toch? Dan moet ik even aan Laurens uitleggen over apparaat, dat hij de schuldige is van deze lachaanvallen _0-

haha jaaa dat gaat weer leuk worden! Very Happy
Ja is goed, ik wil dat verhaal ook wel even horen xD
Wil je trouwens meerijden naar de Efteling? Want dan moet ik je even bij mij plaatsen anders is de auto straks vol! (al moet ik nog vragen of ik 'em mee mag haha)

Oowjah zou wel handig zijn idd, met het openbaar vervoer ben je langer onderweg denk ik ! Very Happy
http://www.twitter.com/xLiez
Marieke.

Marieke.

Vrouw Aantal berichten : 1227
Registration date : 02-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptyza jul 17, 2010 4:10 am

Liez schreef:
Marieke. schreef:
Liez schreef:
Sorry voor de lach-aanvallen!
Marieke; jij gaat ook naar Robles Rock toch? Dan moet ik even aan Laurens uitleggen over apparaat, dat hij de schuldige is van deze lachaanvallen _0-

haha jaaa dat gaat weer leuk worden! Very Happy
Ja is goed, ik wil dat verhaal ook wel even horen xD
Wil je trouwens meerijden naar de Efteling? Want dan moet ik je even bij mij plaatsen anders is de auto straks vol! (al moet ik nog vragen of ik 'em mee mag haha)

Oowjah zou wel handig zijn idd, met het openbaar vervoer ben je langer onderweg denk ik ! Very Happy

@Ilse, Liez kan ook bij mij geplaatst worden haha Razz
http://www.xxmriek.hyves.nl
Rocksylla

Rocksylla

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptyza jul 17, 2010 2:58 pm

@muis oke hahaha

@ilse is goed let me know Wink
ja voor mij eigenlijk ook Razz
Silver

Silver

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptyma jul 19, 2010 10:42 pm

Okayy, ik heb een probleem. 16 augustus komt voor mij met werk niet lekker meer uit. Ik werk nu 32 uur in de week, en in die week kan ik 16 augustus, en 20 en 21 augustus niet werken. Dat betekent dat ik maar 3 dagen kan werken, oftewel gezeik, oftewel probleem. Kunnen we nog schuiven met de datum of is dat niet meer mogelijk? Als dat niet meer kan dan kan ik helaas niet mee.
medstudent

medstudent

Vrouw Aantal berichten : 1461
Registration date : 10-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 21, 2010 12:48 pm

De week van de 16e kan ik nog wel vrij schuiven, daarna wordt het voor mij ook lastig met werk. Daarvoor ben ik nog op vakantie....

Weken daarna heb ik overigens wel dagen vrij, dus wat mij betreft valt het te proberen om te schuiven Wink
http://www.myspace.com/hanneke_89
Agness

Agness

Vrouw Aantal berichten : 111
Leeftijd : 33
Registration date : 14-06-10

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Emptywo jul 21, 2010 1:02 pm

Voor mij wordt dat lastig want heb 16e vrij gevraagd op mn werk, ben bang dat ik niet meer kan schuiven naar andere datum.. Maar zou ook jammer zijn als je niet mee kan, dus we kunnen altijd een nieuwe datum prikken en kijken wie er dan kan?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Fanmeeting   Fanmeeting - Pagina 7 Empty

Fanmeeting
Terug naar boven 
Pagina 7 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fanmeeting 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFICIAL DESTINE STREETTEAM. :: Streetteam Holland & Belgium.-
Ga naar: