DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Happy Topic!

Ga naar beneden 
+25
Kimm.
Miriam
Chantal
shiningaurora
Tammo
Agness
Lauwlaura
*Imke
Dominique
Sherry
Liez
Astrid
Silje.
LynnLovesYou
Heleen
Morbidelli
[asyeah-x]
Veerle
ilona__acid
MeikeMusic
Marieke.
xRosaliexx
Muis
Silver
medstudent
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyvr jun 11, 2010 3:17 pm

Twitter is echt zo ideaal om te socializen met mensen aan de andere kant van de wereld!
Echt super tof om mensen te leren kennen met dezelfde passies enzo.

En ik heb echt heel veel zin in morgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Morbidelli

Morbidelli


Vrouw Aantal berichten : 186
Leeftijd : 33
Woonplaats : Benschop
Registration date : 28-02-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyza jun 12, 2010 10:38 am

Haha, was vandaag bezig met het geld te tellen op m'n werk, komt ineens Stars op de radio..
Tel kwijt..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://morbidelli.hyves.nl
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyza jun 12, 2010 11:02 am

Morbidelli schreef:
Haha, was vandaag bezig met het geld te tellen op m'n werk, komt ineens Stars op de radio..
Tel kwijt..

Haha. wij hadden dat een keer tijdens aardrijkskunde. We waren aan het werk zet zij de radio aan aan komt In your arms op. Ik vergat gelijk wat ik moest maken xD en was keihard aan het meebleren en ton keek iedereen me boos aan xD maar ik was blij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 3:31 am

Oeh, gister was echt een heeeerlijke dag! Vooral Wantij was heel leuk ^.^ En Astrid, gefelie met je drumstok, heeft ie al een speciaal plekje? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 3:39 am

LynnLovesYou schreef:
Morbidelli schreef:
Haha, was vandaag bezig met het geld te tellen op m'n werk, komt ineens Stars op de radio..
Tel kwijt..

Haha. wij hadden dat een keer tijdens aardrijkskunde. We waren aan het werk zet zij de radio aan aan komt In your arms op. Ik vergat gelijk wat ik moest maken xD en was keihard aan het meebleren en ton keek iedereen me boos aan xD maar ik was blij Very Happy
Laatst was stars op de radio in de kleedkamers bij gym op de sportvelden XD
Dus iedereen zo omkleden, ik meteen meeblèren en door de kleedkamer dansen XD
iedereen vet geïrriteerd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:02 am

Nog 9 dagen en dat begint mijn vakantie!
Terug naar boven Ga naar beneden
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:09 am

Silver schreef:
Nog 9 dagen en dat begint mijn vakantie!

Geluksvogel o.o ik moet nog hartstikke lang wachten en dan moet ik ook nog steeds een stomme proefwerkweek hebben >.< mag ik weer lekker lang leren JOEPIE (kuch)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:31 am

LynnLovesYou schreef:
Silver schreef:
Nog 9 dagen en dat begint mijn vakantie!

Geluksvogel o.o ik moet nog hartstikke lang wachten en dan moet ik ook nog steeds een stomme proefwerkweek hebben >.< mag ik weer lekker lang leren JOEPIE (kuch)
Ik zit nu ook midden mijn mijn tentamenperiode hoor. Ik moet nog 9 dagen leren, 2 tentamens maken, 1 verslag inleveren en 1 mondeling tentamen doen. En als ik alles haal, dan heb ik over 9 dagen vakantie. Anders pas aan het eind van de maand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:31 am

En ik ben nog ergens anders blij om: eind juni/begin juli ga ik mijn 2e piercing laten zetten! Mits het kan met stage, anders niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:32 am

Silver schreef:
En ik ben nog ergens anders blij om: eind juni/begin juli ga ik mijn 2e piercing laten zetten! Mits het kan met stage, anders niet.

Leuk! Welke piercing wil je dan laten zetten? en welke heb je al?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:33 am

LynnLovesYou schreef:
Silver schreef:
En ik ben nog ergens anders blij om: eind juni/begin juli ga ik mijn 2e piercing laten zetten! Mits het kan met stage, anders niet.

Leuk! Welke piercing wil je dan laten zetten? en welke heb je al?
Ik ga een lippiercing laten zetten (links), maar alleen als ze er op stage geen probleem van maken (dat weet ik 24 juni). Ik heb al een tongpiercing.
Terug naar boven Ga naar beneden
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:35 am

Silver schreef:
LynnLovesYou schreef:
Silver schreef:
En ik ben nog ergens anders blij om: eind juni/begin juli ga ik mijn 2e piercing laten zetten! Mits het kan met stage, anders niet.

Leuk! Welke piercing wil je dan laten zetten? en welke heb je al?
Ik ga een lippiercing laten zetten (links), maar alleen als ze er op stage geen probleem van maken (dat weet ik 24 juni). Ik heb al een tongpiercing.

meestal maken ze daar wel een probleem van ja. want mijn broer had ook een lippiercing en mocht toen niet meer naar de stage komen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:36 am

LynnLovesYou schreef:
Silver schreef:
LynnLovesYou schreef:
Silver schreef:
En ik ben nog ergens anders blij om: eind juni/begin juli ga ik mijn 2e piercing laten zetten! Mits het kan met stage, anders niet.

Leuk! Welke piercing wil je dan laten zetten? en welke heb je al?
Ik ga een lippiercing laten zetten (links), maar alleen als ze er op stage geen probleem van maken (dat weet ik 24 juni). Ik heb al een tongpiercing.

meestal maken ze daar wel een probleem van ja. want mijn broer had ook een lippiercing en mocht toen niet meer naar de stage komen
Dat ligt heel erg aan de stage hoor, er zijn ook heel veel stages die er geen probleem van maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:37 am

ja dat is zo. Razz bij mijn broer zeiden ze alleen je schrikt mensen af. maar volgens mij word niemand daar echt bang van anders zou je ook je deur niet uit mogen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 4:39 am

Najah ik ga stage lopen met jongeren, dus moet nog ff afwachten of het mag. Ik moet sowieso retainer in, maar die kan ik pas na 6 weken in. Daarom wil ik hem eind juni/begin juli al laten zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyzo jun 13, 2010 7:58 am

Gisteren was echt heel erg leuk! Very Happy
Heel apart dat ik een meisje tegenkwam, die ik anderhalf jaar geleden ook had gezien op een meeting. Daarna hadden we elkaar nooit meer gesproken, maar we herkenden elkaar gewoon gelijk! De wereld is klein, haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 2:35 am

Haha, ik zat me al helemaal klaar te maken dat ik mijn eerste herkansing binnen zou hebben, heb ik gewoon een 6,9 (vraag me niet hoe het kan, want daar ben ik zelf ook nog niet helemaal achter)

Over 2 weken weer een tentamen (week daarna toets over de afgelopen 3 jaar), maar ik geloof niet dat ik me daar erg druk om ga maken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 5:43 am

Mijn stagebegeleider is echt een topwijf Very Happy
Ze heeft onze hele planning omgegooid zodat we allemaal voetbal kunnen kijken in plaats van tot 5 uur op het lab te zitten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 6:03 am

Oeh geldt dat ook voor vrijdag? xD Dan kan je gewoon optijd naar MakeBelieve en MiMi Soya! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 11:03 am

YES! Ik heb gastenlijstplekken gewonnen voor as vrijdag: MakeBelieve, MiMiSoya en Vine Yard =D
En ik ben blij dat mijn 1e tentamen erop zit, ook al was ie heel moeilijk en moet ik hem waarschijnlijk herkansen. Maar alsnog ben ik blij, omdat er nu een enorme last van mijn schouders valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 11:13 am

Silver schreef:
YES! Ik heb gastenlijstplekken gewonnen voor as vrijdag: MakeBelieve, MiMiSoya en Vine Yard =D
En ik ben blij dat mijn 1e tentamen erop zit, ook al was ie heel moeilijk en moet ik hem waarschijnlijk herkansen. Maar alsnog ben ik blij, omdat er nu een enorme last van mijn schouders valt.

Wie weet ben je net als mij en haal je gewoon een voldoende Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 11:17 am

Silver schreef:
YES! Ik heb gastenlijstplekken gewonnen voor as vrijdag: MakeBelieve, MiMiSoya en Vine Yard =D
En ik ben blij dat mijn 1e tentamen erop zit, ook al was ie heel moeilijk en moet ik hem waarschijnlijk herkansen. Maar alsnog ben ik blij, omdat er nu een enorme last van mijn schouders valt.

Gefeliciteerd!!! Very Happy Ook superchill! Je tentamen ging niet zo goed, maar dan komt er ook weer iets positiefs tussendoor! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 11:20 am

medstudent314590 schreef:
Silver schreef:
YES! Ik heb gastenlijstplekken gewonnen voor as vrijdag: MakeBelieve, MiMiSoya en Vine Yard =D
En ik ben blij dat mijn 1e tentamen erop zit, ook al was ie heel moeilijk en moet ik hem waarschijnlijk herkansen. Maar alsnog ben ik blij, omdat er nu een enorme last van mijn schouders valt.

Wie weet ben je net als mij en haal je gewoon een voldoende Wink
Whaha, who knows Wink Zou fijn zijn, scheelt me weer een her.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 11:20 am

[astrid-x] schreef:
Silver schreef:
YES! Ik heb gastenlijstplekken gewonnen voor as vrijdag: MakeBelieve, MiMiSoya en Vine Yard =D
En ik ben blij dat mijn 1e tentamen erop zit, ook al was ie heel moeilijk en moet ik hem waarschijnlijk herkansen. Maar alsnog ben ik blij, omdat er nu een enorme last van mijn schouders valt.

Gefeliciteerd!!! Very Happy Ook superchill! Je tentamen ging niet zo goed, maar dan komt er ook weer iets positiefs tussendoor! ^^
Jah sowieso! Vrijdag is ook het enige leuke dat ik ga doen deze week. Serieus. Kom jij eigenlijk ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Emptyma jun 14, 2010 11:21 am

Oeh, nog 2 weken en dan heb ik mijn lippiercing! Najah, iets langer. En mits het kan met mijn stage. Zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Happy Topic! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy Topic!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Happy Topic!
» Film je kamer topic =']

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Offtopic-offtopic.-
Ga naar: