DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 5 December 2010 Kortrijk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
DylanThumb

DylanThumb


Man Aantal berichten : 14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ingelmunster (België)
Registration date : 01-10-10

5 December 2010 Kortrijk Empty
BerichtOnderwerp: 5 December 2010 Kortrijk   5 December 2010 Kortrijk Emptydi dec 21, 2010 10:33 am

Op 5 december 2010 ging ik in kortrijk naar het concert van Destine kijken en luisteren. Destine speelde er in het voorprogramma van Attack! Attack!. De organisatoren moeten gedacht hebben twee is beter dan een, dus waren er zelfs twee supportacts. Until Broadway mocht de avond beginnen.
Na Until Broadway was het dan de beurt aan Destine!
Ik was voor het concert al ongeveer een jaar fan en het mijn eerste Destine concert. Ik had hoge verwachtingen en die werden ingelost. Enkele bandleden waren ziek, maar dat zag je niet op het podium. Met veel energie werd het concert gespeeld. Enkel de magere opkomst (ongeveer 40 mensen) was een negatief puntje)
Dit concert was voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Na Destine was het de beurt aan Attack! Attack!. Toen die band op het podium kwam, had ik het gevoel dat de energie een beetje was weggetrokken uit de zaal. Toch bleef het concert er een om voor altijd te onthouden, met dank aan Destine!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dylansaurus
 
5 December 2010 Kortrijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het voorprogramma van de december tour is bekend
» Destine @ Hedon Zwolle 30 December
» Pinkpop 2010
» 13-02-2010 Arnhem Willemeen
» Destine op de TMF awards 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Concertverslagen.-
Ga naar: