DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat wil jij weten over Destine!?

Ga naar beneden 
+36
Nien_whit
Judith
Diana
Micky
Astrid'x3
xRochelle_
chantalsarcasm
Sherry
tirza.
medstudent
Keelie
Marieke.
RobinFaasDestine
Roos:]
Sanne(L)
Ilseee
xxLadyDeluxe
Frederique
Maaitaai
LoesLoes
Pieternel
Yente
ann (:
MeikeMusic
ClaudiaLoveDestine
mariekjens.
Lotte.
Sloff
Iris
'Milouu,-
Heleen
HubrechtDestine
Renate
RobinL|Destine
BrokenStar
Bambi.
40 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
ann (:

ann (:


Vrouw Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dieren
Registration date : 09-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptydi dec 09, 2008 7:50 am

Hoe wil je in vredens naam zo'n gitaar bespelen? Ik heb al moeite zat met een gewone...

Voor welke gitaar spaar je zelf dan? (:
En nog even voor Robin; Mijn oma (80 & Singel) vond je een lekker ding. Ze wil je wel een keer ontmoeten. Dat vertelde ze me toen ze m'n kamer kwam bewonderen en jullie poster zag hangen. Intresse? Wink


xD Wat heb ik toch een hippe oma.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xtwloha.hyves.nl
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptydi dec 09, 2008 8:42 am

Citaat :
Was je vroeger ergens bang voor, waarvan je nu denkt; omfg, ik was echt een mietje? Bijvoorbeeld Karbonkel :')
In de tv-serie Alfred Jodocus Kwak zat zo'n kraai die heel erg op Hitler leek, Dolf heette die. Die vond ik fucking eng Smile Komt dat eigenlijk nog op tv? Wie is Karbonkel trouwens? Nooit van gehoord!

Karbonkel is een oud ventje uit een serie die ik groep 3 werd gedraaid, maar toen was hij al prehistorisch, dus ik dacht dat jullie die misschien ook wel hadden gezien ;]

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Karbonkel3
ik stond echt doodsangsten uit als hij in beeld kwam :']


-Hoeveel slaap heb jij ongeveer per nacht nodig als je er de volgende dag niet als een zombie wilt uitzien?
-In welk vak was je het minst goed op school?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 5:14 am

Houden jullie van uitslapen of kunnen jullie vroeg opstaan?
We zijn dol op uitslapen, en doen dat dan ook bijna iedere dag! We komen er zelden voor 12 uur uit, maar zijn dan ook vaak bezig tot 3 a 4 uur. Robin F moet er wel vaak vroeg uit om te werken, dus hij is wel goed in vroeg opstaan Wink

Konden jullie vroeger snel je veters strikken?
Zou ik niet meer weten! Ik had in ieder geval wel mijn strikdiploma Wink

Wat is je favo destine tv episode?
Ik denk Episode 4 Jus de France en Episode 6 Fall Out Boy, Baby, omdat ik daar allebei zulke onwijs goede herinneringen aan heb. Maar als ik nu zo door de andere episodes heen ga zit het eigenlijk allemaal stampvol met goede herinneringen, dus moeilijk!

Wie heeft er bedacht om die lama's onder het ''Destine new song preview'' filmpje te stoppen? Die kwam namelijk heeel onverwacht en ik vond hem echt grappig!
Haha, mooi, eehm ik geloof Laurens!

Voor Hubrecht: Ik wil van Intheshade een shirt kopen, toch wel n_n Maar hij zegt steeds: You need to enter a () valid e-mailaddress!, en dan lukt het niet. Kun jij me helpen?
Ik heb speciaal voor jou de clothing-pagina van de Intheshade-site even aangepast. Ben er al zo lang niet aan toegekomen die fout aan te passen, omdat we het zo druk hebben met Destine. Bijna alle Intheshade-shirts zijn uitverkocht, we hebben alleen nog wat roze L girlies, en zwarte M en L girlies. Als ik je daar blij mee kan maken moet je me maar even PM'en!

Zijn jullie wel eens in berlijn geweest? (of één van jullie) &Zo ja wat vond je drvan?
Ik niet, weet eigenlijk niet of een van de anderen er wel eens is geweest. De tours in Duitsland waren super dus hopelijk binnenkort weer terug, en dan maar eens langs Berlijn gaan Wink

Hebben jullie bij de winter ook een bepaald beeld in je hoofd zoals:
Lekker binnen zitten met een mok met warme chocolademelk dicht bij de openhaard terwijl het buiten keihard sneeuwt?

Absoluut, je vergeet alleen nog de kerst-EP van Relient K op de achtergrond Wink

Voor welke gitaar spaar je zelf dan? (:
Robin L spaart voor een Gibson, hij heeft nu een Paul Reed Smith (voor de kenners Wink)

En nog even voor Robin; Mijn oma (80 & Singel) vond je een lekker ding. Ze wil je wel een keer ontmoeten. Dat vertelde ze me toen ze m'n kamer kwam bewonderen en jullie poster zag hangen. Intresse?
Haha neem haar een keer mee naar de show, zou prachtig zijn!

-Hoeveel slaap heb jij ongeveer per nacht nodig als je er de volgende dag niet als een zombie wilt uitzien?
Eehm we hebben genoeg nachten gehad dat we echt maar 3 uurtjes konden slapen, en opzich kan ik dat wel hebben, maar meestal probeer ik 8 uur te slapen. Robin L heeft wel echt iets van 10 uur nodig om echt uitgerust te zijn Wink

-In welk vak was je het minst goed op school?
Scheikunde, vooral omdat ik het echt totaaaaaaal niet interessant vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
'Milouu,-

'Milouu,-


Vrouw Aantal berichten : 173
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grave
Registration date : 15-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 7:10 am

ooohh jullie hebbe ze duzz toch nog :O dan wil ik er 1 !! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ddst.hyves.nl
ann (:

ann (:


Vrouw Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dieren
Registration date : 09-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 7:38 am

hubrechtdestine schreef:

En nog even voor Robin; Mijn oma (80 & Singel) vond je een lekker ding. Ze wil je wel een keer ontmoeten. Dat vertelde ze me toen ze m'n kamer kwam bewonderen en jullie poster zag hangen. Intresse?
Haha neem haar een keer mee naar de show, zou prachtig zijn!
Alhoewel ik zeker weet dat haar gehoorapparaatje op zacht staat tijdens het optreden zal ik haar proberen over te halen eens mee te komen. (:
XD

Je kent het wel, in groep 1/2 er word een rondje gedaan en gekeken wat iedereen wil worden "later".
De een een brandweerman, piraat etc.
Wat wilde je worden toen je klein was?
(Behalve groot...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xtwloha.hyves.nl
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 7:46 am

Citaat :
-In welk vak was je het minst goed op school?
Scheikunde, vooral omdat ik het echt totaaaaaaal niet interessant vond.
same here. Ik was vandaag onder scheikunde in slaap gevallen x_x maar die leraar had het niet eens in de gaten (: Hij is gewoon vreemd, maar iedereen loopt in en uit bij die les, en dat heeft hij ook niet door O.O

Ben je iemand die het gevaar opzoekt, of blijf je er altijd bij uit de buurt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 8:41 am

Heb je een tijd gehad waarin je zó geobserdeerd was door één iets/iemand/een band/een merk, dat je er je hele kamer mee vol hing, en er altijd over praatte?
Zo ja, wat dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Pieternel

Pieternel


Vrouw Aantal berichten : 345
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nunspeet
Registration date : 25-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 9:15 am

Haha, Hubrecht! Geweldig dat je ook zo'n plaatje hebt! Very Happy
Als het er op neerkomt heb ik niet eens tijd om t allemaal uit te voeren, maargoed. en de kerst EP van Relient K is zeker wel chill, dus als ik ooit het moment heb om tijdens een sneeuwbui(als die nog komt xD) op de bank te gaan zitten dan zal ik die erbij opzetten!

&Scheikunde is echt een gigantisch rotvak.

Zijn er dingen die je zelf doet maar waar je je bij een ander altijd onwijs aan irriteerd?
Kunnen jullie onderling ook goeie gesprekken voeren, of ga je daarvoor naar iemand anders toe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bambi.
Admin
Bambi.


Vrouw Aantal berichten : 212
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nijmegen.
Registration date : 11-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 9:49 am

Ik wil nog wel wat weten Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 18426

Voor wat werden/worden jullie wel eens gepest? (of geplaagd Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Bambigethigher.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 11:28 am

hubrechtdestine schreef:

Konden jullie vroeger snel je veters strikken?
Zou ik niet meer weten! Ik had in ieder geval wel mijn strikdiploma Wink
Haha, ik heb mijn diploma ook =']
Ik was er toen heel erg blij mee, in groep 2 denk ik ^^

Voeren jullie vaak lange telefoon gesprekken? Zo ja, met wie?
Zou je zelf je huis kunnen verbouwen of heb je twee linkerhanden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
ann (:

ann (:


Vrouw Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dieren
Registration date : 09-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 12:52 pm

Meike|Music schreef:

Zou je zelf je huis kunnen verbouwen of heb je twee linkerhanden?

Haha erg handig om te weten aangezien ik dat wel heb en (hopelijk) binnekort ga verhuizen. 3x raden wie er dan mogen helpen als ze goed kunnen klussen!
*sorry moest even*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xtwloha.hyves.nl
Sloff

Sloff


Vrouw Aantal berichten : 417
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 28-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:05 pm

HOE heette het vogeltje van robin F?
ik weet wel dattie 14 was geworden * TROTS*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://slofjj.hyves.nl
Pieternel

Pieternel


Vrouw Aantal berichten : 345
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nunspeet
Registration date : 25-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:06 pm

Haha, nou Ann,
dan zit ik binnen 2 seconden voor jou deur om toe te kijken!
(&Misschien vind ik wel een manier om binnen te komen *kuch* aanbellen *kuch*

*dat moest ook even, nu hou ik weer op met offtopic gaan*
Terug naar boven Ga naar beneden
ann (:

ann (:


Vrouw Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dieren
Registration date : 09-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:07 pm

Dan geef ik jou een kwast of iets dan mag je mooi gaan helpen terwijl je over hubrecht heen kwijlt.

Hoe ver is Laurens al met zijn: Ik wil elke dag van het jaar een ander paar schoenen dragen- collectie?? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xtwloha.hyves.nl
Sloff

Sloff


Vrouw Aantal berichten : 417
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 28-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:10 pm

wahah die is goed xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://slofjj.hyves.nl
RobinL|Destine
Destine.
RobinL|Destine


Man Aantal berichten : 62
Leeftijd : 38
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 12-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:28 pm

Allereerst: Hele mooie nieuwe layout Bambi!

Wat wilde je worden toen je klein was? (Behalve groot...)
Ehm.. Kapitein op een boot, architect, maar vanaf ongeveer m'n 10de al rockster Smile (Vraag deze ook even aan Hubrecht, die vind ik hilarisch Wink )

Ben je iemand die het gevaar opzoekt, of blijf je er altijd bij uit de buurt?
Om een bepaald doel te bereiken wil ik af en toe wel risico's nemen, zoals financiele risico's, om Destine groot te maken! En als er na een show wat drankjes gedronken zijn willen we af en toe ook weleens 'gevaarlijke' dingen doen Wink (zie de surfplank scene op destine.tv)

Heb je een tijd gehad waarin je zó geobserdeerd was door één iets/iemand/een band/een merk, dat je er je hele kamer mee vol hing, en er altijd over praatte?
Op de basisschool verzamelde ik alle LP's van de Beatles, daar was ik groot fan. Het is totaal andere muziek dan de meeste andere dingen die ik luister, maar ik vind het nogsteeds ronduit geniaal en inspirerend wat ze hebben gedaan.

Zijn er dingen die je zelf doet maar waar je je bij een ander altijd onwijs aan irriteerd?
Ik irriteer me niet zo snel! Denk ik.

Kunnen jullie onderling ook goeie gesprekken voeren, of ga je daarvoor naar iemand anders toe?
M'n beste vrienden zitten in de band!

Voor wat werden/worden jullie wel eens gepest? (of geplaagd )
Rond m'n 14de, toen ik op de middelbare school rondliep met de meeste vreemde haarkleuren, kreeg ik af en toe commentaar van kids die in hogere klassen zaten. Maar verder nooit ernstig. Oja en veel Marokkanen zijn het momenteel vaak niet eens met de maat van onze broeken, en willen dat graag duidelijk laten merken aan ons Wink

Voeren jullie vaak lange telefoon gesprekken? Zo ja, met wie?
De laatste tijd heb ik veel gesprekken gehad met 'belangrijke' personen uit de muziekbizz, zoals managers enzo. We kennen een paar van die mensen die zo chill zijn om ons af en toe advies te geven over dingen als platenmaatschappijen, contracten, boekingsbureaus, enzovoort. Én daarnaast bel ik eens in de zoveel tijd een minuut of 20 met m'n ouders en sommige vrienden. En de Destines zie ik ongeveer elke dag dus dat hoeft niet!

Zou je zelf je huis kunnen verbouwen of heb je twee linkerhanden?
Nooit geprobeerd! Hubrecht en ik hebben wel onze opslagruimte voor onze gitaren, versterkers en drumstel enzo verbouwd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destine.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:33 pm

Jullie kunnen dus wel bouwen ='] Of is het een klein hok geworden? [a]

En ik stel die vraag maar even aan Hubrecht:
Wat wilde je worden toen je klein was? (behalve groot...)
Gebruiken jullie veel make-up ='] ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
ann (:

ann (:


Vrouw Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dieren
Registration date : 09-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:43 pm

RobinL|Destine schreef:

Wat wilde je worden toen je klein was? (Behalve groot...)
Ehm.. Kapitein op een boot, architect, maar vanaf ongeveer m'n 10de al rockster Smile (Vraag deze ook even aan Hubrecht, die vind ik hilarisch Wink )

En hoe zit het met Lauren's z'n 365 delige schoenen collectie? is die al bijna klaar. (je sloeg namelijk alweer mijn vraag over D: )

en oke:

Hubrecht wat wilde je worden toen je klein was? (behalve groot)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xtwloha.hyves.nl
ann (:

ann (:


Vrouw Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dieren
Registration date : 09-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:44 pm

Meike|Music schreef:
Jullie kunnen dus wel bouwen ='] Of is het een klein hok geworden? [a]

En ik stel die vraag maar even aan Hubrecht:
Wat wilde je worden toen je klein was? (behalve groot...)
Gebruiken jullie veel make-up ='] ?
NOUHOU! meike je steelt m'n vraag D:
dat is gemeen!!
D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xtwloha.hyves.nl
Renate

Renate


Vrouw Aantal berichten : 1359
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zuid-Holland
Registration date : 12-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:52 pm

Ik heb nog een leuke

Wie heeft de meeste moedervlektjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cabaretfreakz.punt.nl
Pieternel

Pieternel


Vrouw Aantal berichten : 345
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nunspeet
Registration date : 25-11-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:55 pm

Ik heb mijn rare vraag maar even weggehaald,
wantik bedenk wel even iets beters. Razz

Hubrecht, zat jij toevallig bij Laurens toen we gisteren (dinsdag) gingen bellen?
Volgens mij hoorden we je namelijk, als je niet meer weet waar ik t over heb zegt kerstmannenpak misschien iets, of dan was jij t niet.


Laatst aangepast door Piej op wo dec 10, 2008 2:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sloff

Sloff


Vrouw Aantal berichten : 417
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 28-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:58 pm

wie laat de meeste /hartste boeren ? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://slofjj.hyves.nl
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 1:58 pm

haha, dat wordt tellen! O__O
En de Marokkanen bij mij op school lopen me ook altijd vreemd aan te kijken, en rare varkens achtige geluiden te maken als ze mij -of een van mijn vrienden- zien :'D Dat is zo grappig om je dan om te draaien en te zeggen; Probeerde je een varken te imiteren? Want dan moet ik je feliciteren, het leek net echt! 8D
Dan vinden ze het niet meer leuk x]

tumtumtum..

Wie doet er het langst over zijn haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Sloff

Sloff


Vrouw Aantal berichten : 417
Leeftijd : 31
Woonplaats : almere
Registration date : 28-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 2:00 pm

wahahah ik ben ook marrokaan LEKKER beledigent xD
nee grapje Razz
ik ben een nep morco hoor xD
omdat ik me als een gedraag xD


wie heeft de meeste tatoos ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://slofjj.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Emptywo dec 10, 2008 2:11 pm

Ann, sorry x'] Maar ik dacht, ik stel 'm maar voor dat iemand 'm vergeet =']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat wil jij weten over Destine!?
Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat wil jij weten over Destine!?
» Wat je misschien zou willen weten van Annemiek.. (:
» www.destine.tk
» Destine @3FM (:
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Band.-
Ga naar: