DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine Headlinetour Oktober

Ga naar beneden 
+8
Silver
Rosaa
Agness
SuuS_9
Melissa.
Miriam
Astrid
Muis
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 7:29 am

Ik vond het ook erg jammer dat het een oude foto is, ze hadden beter een nieuwe kunnen (laten) maken.
Ik ga iig naar Amsterdam en Amersfoort. Groningen is nog een twijfelgeval, maar nu ik zie dat Tamara daar gaat zingen wil ik daar eigenlijk ook wel heen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 8:30 am

Ik vind deze foto wel een mooie uitstraling hebben, dus vind het eigenlijk wel een goede keuze. Daarnaast zal 99% van de mensen het niet opvallen dat het een best wel oude foto is Wink
Oeh gezellig Ilse! Smile Dan zie ik je daar sowieso! Groningen moet je ook doen als het kan, wordt leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Silje.




Vrouw Aantal berichten : 29
Leeftijd : 28
Woonplaats : Almere
Registration date : 07-05-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 12:42 pm

Ik ga naar Amersfoort, ik heb er echt Super veel zin in!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://silje-o.hyves.nl/
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 5:16 pm

Heb nu ook een versie gemaakt met alle Europese data nu die ook rond zijn!

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Tourposterhltour2011

We vinden het super als jullie hem zo veel mogelijk verspreiden, geldt voor beide versies. Ik zal hem ook in het Streetteam-topic zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptywo sep 07, 2011 7:56 am

YES! Er is kans dat ik 17 oktober ook naar Keulen kan Very Happy Zijn er mensen die daar ook heen gaan? Astrid en Tamara sowieso, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptywo sep 07, 2011 7:57 am

Uiteraard! Gezellig!! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosaa

Rosaa


Vrouw Aantal berichten : 12
Registration date : 26-12-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 9:20 am

Wat super gaaf Muis, dat je hebt gewonnen! Very Happy Ik kan helemaal niet zingen, dus het leek mij verstandig om maar niet mee te doen met die wedstrijd Razz

De tourposter vind ik trouwens erg gaaf, ookal is de foto al wat ouder. Zal 'm zo eens instellen als achtergrond op hyves, maak ik meteen reclame voor de tour Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rosa-paardengek.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 10:47 am

Muis schreef:
Uiteraard! Gezellig!! =D
Very Happy Gaan jullie met de auto of trein?
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 10:48 am

Met de auto, ik moet er al vroeg zijn voor soundchecks enzo, en de laatste trein gaat 11 uur ofzo, en als ik zing wil ik een goeie afterparty ook Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 11:07 am

Gaat er iemand van rond Dordt ook naar Tilburg? Ik mag niet alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 12:33 pm

Ik ga die middag met de trein naar Tilburg, en volgens mij moet ik dan overstappen op Rotterdam of op Dordrecht. Zouden we wel kunnen meeten denk ik.

@Rosaa YESSS!! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 12:34 pm

Dat zou leuk zijn. Van waar kom je? Dan weet ik wel of je moet overstappen op Dordt of Rotterdam
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 12:49 pm

Leiden, maar het maakt niks uit of ik in Rotterdam of Dordrecht instap, het is dezelfde trein richting Tilburg, en de trein waar ik inzit gaat ook richting Dordrecht, dus dan kan ik gewoon een halte langer blijven zitten. Astrid, kwam jij nou die dag met mij mee (sleepover na Venlo)? Zij moet het er natuurlijk ook mee eens zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 12:52 pm

Snap ik. Mijn moeder is gewoon heel erg bezorgd aan het doen. Zoals altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 6:56 am

Muis schreef:
Met de auto, ik moet er al vroeg zijn voor soundchecks enzo, en de laatste trein gaat 11 uur ofzo, en als ik zing wil ik een goeie afterparty ook Razz
Ik bedoelde eigenlijk meer Keulen enzo :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 7:36 am

Keulen doen we ook met de auto Ilse.
@Tamara Ik heb nog geen idee wanneer ik waar slaap met de headlinetour. Ik zie wel bij wie ik in een bed beland, als ik maar kan slapen. Maar sleepover na Venlo klinkt prima hoor. En wat mij betreft mag iedereen bij ons komen zitten in de trein hoor! Qua trein heb ik nergens problemen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 8:21 am

Hm, oke. Ik ga er nog ff over nadenken ^_^ Moet sowieso nog even zeker weten of ik ook naar Keulen kan. Maar ik kan altijd nog een ICE boeken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 11:41 am

Ook ik ben er natuurlijk bij in oktober, haha! Razz
Ik ben zelf te vinden in Amersfoort, Heerlen, Den Haag, Groningen, Tilburg en Keulen. Eerst stond Amsterdam ook nog op mijn planning, maar omdat ik de volgende dag al om 6 uur mijn bed uit moet leek me dat toch niet zo verstandig, haha. Wink

Heb er echt mega veel zin in, omdat het dus gewoon drie favo bands zijn op een avond. I love you Helaas moet ik wel weer twee nachtjes doorhalen, but I'll survive. Ik ben die twee nachtjes met meerdere mensen dus het gaat wel gezellig worden. Voor keulen heb ik wel gewoon een hostel geboekt, omdat ik dat toch veiliger vind, vooral in een land waar ik niet bekend ben en de taal amper van spreek. Razz


Silver schreef:
YES! Er is kans dat ik 17 oktober ook naar Keulen kan Very Happy Zijn er mensen die daar ook heen gaan? Astrid en Tamara sowieso, toch?

Ik ben er ook met Rianne, en een meisje die je waarschijnlijk niet kent -> Lyla. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Agness

Agness


Vrouw Aantal berichten : 111
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dokkum
Registration date : 14-06-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 2:02 pm

@astrid Beetje late reactie, maar wil wel meeten in Groningen! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 3:00 pm

[asyeah-x] schreef:
Ook ik ben er natuurlijk bij in oktober, haha! Razz
Ik ben zelf te vinden in Amersfoort, Heerlen, Den Haag, Groningen, Tilburg en Keulen. Eerst stond Amsterdam ook nog op mijn planning, maar omdat ik de volgende dag al om 6 uur mijn bed uit moet leek me dat toch niet zo verstandig, haha. Wink

Heb er echt mega veel zin in, omdat het dus gewoon drie favo bands zijn op een avond. I love you Helaas moet ik wel weer twee nachtjes doorhalen, but I'll survive. Ik ben die twee nachtjes met meerdere mensen dus het gaat wel gezellig worden. Voor keulen heb ik wel gewoon een hostel geboekt, omdat ik dat toch veiliger vind, vooral in een land waar ik niet bekend ben en de taal amper van spreek. Razz


Silver schreef:
YES! Er is kans dat ik 17 oktober ook naar Keulen kan Very Happy Zijn er mensen die daar ook heen gaan? Astrid en Tamara sowieso, toch?

Ik ben er ook met Rianne, en een meisje die je waarschijnlijk niet kent -> Lyla. Smile
Ja kut, Keulen gaat hem waarschijnlijk toch niet worden. Ik moet gewoon doorlopen met stage, kan geen vrij krijgen zo vroeg in het jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 8:24 am

Ik kan niet :'(
Het is echt zó dom!
De eerste show is in Arnhem, en dat is het meest dichtbij voor mij, maar ik heb de dag erna twee proefwerken, en de hele opvolgende week daarna heb ik proefwerkweek en moet ik studeren >< en als die week afgelopen is ga ik naar Griekenland op cultuurreis...

WAAROM zijn ze toch op tour als ik proefwerkweek of cultuurreis heb ><
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 10:00 am

@Astrid Nachtjes doortrekken, dat is heel erg veel inzet! Ben wel blij dat ik dat nooit heb hoeven doen eigenlijk, ik kan niet zo goed tegen weinig slaap Wink
@Agness Gezellig! Smile Ik denk dat we er al vrij vroeg zullen zijn. Ben je verder alleen? Misschien handig om telefoonnummers uit te wisselen ofzo voor als we elkaar niet kunnen vinden?
@Heleen Ah dat is balen zeg! Slechte timing dan Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 4:41 pm

Voor mij wordt het deze shows dus:
Amersfoort: Dan slaap ik waarschijnlijk ergens.
Amsterdam: Laatste trein terug naar huis, ik hoef maar een kwartiertje met de trein (:
Groningen: Doorhalen en de eerste trein 's ochtends terug.

Ik baal echt dat Keulen toch niet gaat lukken ): Ik wil ook eens naar het buitenland voor Destine!
Terug naar boven Ga naar beneden
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 22, 2011 6:50 am

Ach ze zullen vast nog vaak genoeg in het buitenland spelen Ilse Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Emptydo sep 22, 2011 10:44 am

Hoodies!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
Gesponsorde inhoud





Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine Headlinetour Oktober   Destine Headlinetour Oktober - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Destine Headlinetour Oktober
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 26 oktober
» 26 oktober voorprogramma Fall Out Boy
» www.destine.tk
» Destine.tv!
» Destine @3FM (:

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Optredens.-
Ga naar: