DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tour de UK

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Tour de UK Empty
BerichtOnderwerp: Tour de UK   Tour de UK Emptydo sep 22, 2011 2:12 pm

Afgelopen week zijn Astrid en ik naar Newcastle en Cardiff gegaan om Destine te zien! Zaterdagochtend vlogen we naar Newcastle en we bleven in een backpackershostel, waar we met 6 andere mensen sliepen (vervelend, want we gingen als laatste naar bed en als eerste weer op). Lekker in de stad rondgelopen waar we de jongens al tegenkwamen, en daarna naar het zaaltje om een onwijs goede show te zien! Hier de tourdiary van dag 1:



De volgende dag gingen we om 8 uur met de trein naar Cardiff. We deden er 6,5 uur over, maar uiteindelijk kwamen we aan in Wales, wat een soort Friesland van de UK is, aangezien onder alle normale namen een niet uit te spreken taal staat, ze zijn ook totaal niet te verstaan als ze Welsh praten daar. Het hotel was geweldig, onwijs lux en inclusief ontbijt. De zaal was wat lastig, aangezien Google de verkeerde plaats had aangegeven, maar na een dik uur lopen kwamen we eindelijk aan bij de University, waar we 2 uur voor de deur hebben gewacht, wat uiteindelijk de verkeerde deur was omdat we om moesten lopen... De show was absoluut zonder twijfel een van de beste shows die ik ooit heb gezien, wat mooi was, want dit was mijn 50e!! After was ook gezellig, en de volgende dag hebben we nog even een bakkie gedaan bij de Starbucks voordat we naar huis gingen.

Helaas is het nog even wachten op deel 2 van de tourdiary, aangezien A Thousand Miles erin zit, en op verzoek van de jongens zet ik die nog niet online tot de 30e Smile Veel plezier met deel 1 iig en laat me weten wat je ervan vindt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tour de UK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het voorprogramma van de december tour is bekend
» Tourposter headline tour October

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Concertverslagen.-
Ga naar: