DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine - A Thousand Miles

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Destine - A Thousand Miles Empty
BerichtOnderwerp: Destine - A Thousand Miles   Destine - A Thousand Miles Emptyvr sep 30, 2011 1:42 am

Ook hier maar even Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Destine - A Thousand Miles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine - A Thousand Miles   Destine - A Thousand Miles Emptyvr sep 30, 2011 2:01 pm

Ik had tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel toen ik hem keek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Destine - A Thousand Miles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine - A Thousand Miles   Destine - A Thousand Miles Emptyza okt 01, 2011 1:53 am

Brok in mijn keel. Serieus. Zo mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Destine - A Thousand Miles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine - A Thousand Miles   Destine - A Thousand Miles Emptyza okt 01, 2011 6:15 am

Ook maar even mijn afgewogen mening dan maar Wink voor wie het wil lezen iig Razz

De clip is mooi in elkaar gezet, de beelden zijn onwijs mooi gefilmt, de locaties zijn super en de verhaallijn is goed, emotioneel en realistisch. Ik kijk de clip niet meer, omdat ik na 2x nog zat te huilen, en waarom weet ik ook niet, want ik heb nog nooit iemand die dichtbij me staat verloren. Het is goed dat een clip zulke onverwachte emoties kan losmaken, dat betekent dat het op een goede manier in elkaar gezet is.

Helaas vond ik de clip dan weer niet passen bij het nummer zelf. De eerste keer dat ik hem hoorde in Newcastle knalde hij er echt uit, het is een sterk nummer met een sterke tekst, waarbij je een clip met veel pit verwacht, ook al is de afgemixte versie net een tikje minder hard dan de liveversie, wat ik persoonlijk wel mooi vind. Dat is het jammere dus naar mijn mening. Het is een mooie clip, hij is super gemaakt en er is duidelijk veel werk in gestoken, ik ben trots op Laurens en Hubrecht hoe ze dit in elkaar hebben gezet, maar niet voor dit nummer. Open en eerlijk, heeft iemand me ooit geleerd...dus eerlijk ben ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Destine - A Thousand Miles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine - A Thousand Miles   Destine - A Thousand Miles Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Destine - A Thousand Miles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Foto's & Video's. :: Clips.-
Ga naar: