DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Robin F verlaat Destine

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Robin F verlaat Destine Empty
BerichtOnderwerp: Robin F verlaat Destine   Robin F verlaat Destine Emptydi okt 18, 2011 9:20 am

Ik denk dat de meeste van jullie het inmiddels wel weten, aangezien Twitter vol staat erover. Maar hier ook nog even het officiele bericht van de site:

We’re sorry to announce that our drummer Robin Faas has decided to leave Destine. He doesn’t feel very comfortable with the intensive way of touring and recording abroad, in relation to his personal life and career ambitions.

Robin comments: “It’s a very tough decision to make, especially after all of the great moments I shared with my bandmates through the years all over the world. I really enjoyed the steps we’ve made and the great support from the fans; it has been an unforgettable ride. However, saying goodbye to my family and friends got harder and harder along the way and that made me realise I had to look forward and find the best step to make for me. I will miss the guys in the band, crew and everyone involved, but I feel that this is the exit I must take.”

Robin F’s last Destine show will be on 20 October in Breda, when we will be playing at Grote Markt (19:15h). Entrance is free, so hope to see you all there to say goodbye!

We are over-ecstatic that one of our all time favorite Dutch drummers, Jordy Datema, is taking Robin F’s place. Jordy has been one of our close friends for years and we cannot wait to take him with us in the dream we live every day.
Give him a warm welcome!

Ik ga hem missen in Destine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosaa

Rosaa


Vrouw Aantal berichten : 12
Registration date : 26-12-10

Robin F verlaat Destine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin F verlaat Destine   Robin F verlaat Destine Emptydi okt 18, 2011 3:30 pm

Ja, twitter stond er inderdaad vol van. Destine was vanavond zelfs TT op twitter.
Maar ik vind het echt super jammer dat Robin weg gaat. Ik zal hem ook gaan missen in Destine Sad Maar ik vind het wel moedig van hem dat hij deze beslissing heeft genomen. Het zal zeker geen makkelijke beslissing zijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rosa-paardengek.hyves.nl
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Robin F verlaat Destine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin F verlaat Destine   Robin F verlaat Destine Emptywo okt 19, 2011 6:05 am

Inderdaad enorm jammer dat ie weg gaat bij Destine. Maar bij deze wil ik hem het allerbeste toewensen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Robin F verlaat Destine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin F verlaat Destine   Robin F verlaat Destine Emptyzo okt 23, 2011 12:35 pm

Sad

It's all I can say Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Robin F verlaat Destine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin F verlaat Destine   Robin F verlaat Destine Emptydo okt 27, 2011 4:17 am

Het zal nog flink wennen worden! Ik ken Destine al zo'n 3 jaar, en dan is het best gek als er opeens iemand anders bij komt.
Maar Robin heeft wel prachtig afscheid kunnen nemen met 'Thousand Miles' als laatste single.

Ik wil hem gewoon bedanken voor de afgelopen jaren!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Robin F verlaat Destine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robin F verlaat Destine   Robin F verlaat Destine Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Robin F verlaat Destine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lau en Robin L @ Radio 538
» 3voor12 interview met Robin L.
» Robin had de GIEL Mobiel
» Robin L steunt de gloednieuwe poppunkrockband Vienna!
» www.destine.tk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Nieuws.-
Ga naar: