DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine @ Fall Out Boy - Melkweg

Ga naar beneden 
+2
Renate
MeikeMusic
6 plaatsers
AuteurBericht
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Emptyvr nov 07, 2008 12:14 pm

Ja, hier komt mijn concertverslag n_n

Het begon 's ochtends vroeg. De wekker ging om half 8 en ik, hup mijn bed uit. Snel aangekleed, zachtjes gedaan, spullen ingepakt en ontbijt klaargemaakt. Ik streste hem dood, want ik ging vanavond twee van mijn favoriete bands zien. Mijn brood klaarmaken lukte natuurlijk niet, de kaasschaaf in mijn vinger gezet en de thee om laten vallen. Oké, dat ging dus niet helemaal goed. Wonderbaarlijk wel mijn spullen inpakken. Ik nam twee tassen mee, een met eten, kussentjes plu en dat soort zooi. Die ingemikt en nog 3 keer geckekt of ik alles bij me had. Toen mijn vriendin gebeld en kijken of zij al klaar was. Zij was ook bijna klaar, dus ik maakte me klaar voor vertrek. Geen jas, alleen maar gedoe, maar gewoon twee truien en drie sjaals =]
Naar de tramhalte gelopen met mensen die me raar aankeken. Toen de tram aankwam hoorde ik het gegil van mijn vriendin al, totaal FOB obsessed. Ik was meer voor de Destine kant n_n
In de lege tram zette ik mijn muziek hard op. Ik had mijn iPod plus boksjes meegenomen. Dus veel FOB, Destine, maar ook veel andere muziek. Bij de volgende haltes kwamen steeds meer mensen en die keken ons nogal vreemd aan. Er was een jongen die ging mee zingen met American Idiot x]
Juist, de tram reis hebben we overleefd. Wat me nogal verbaasde want ik freakte hem serieus dood. De tram stopt ongeveer letterlijk voor de Melkweg dus wij rennen die tram uit, naar de Melkweg toe. Om half 10 waren we daar dus, na wat vetraging van de fiets van mijn vriendin die we de tram uit moesten gooien, die mag niet in de 5 ^^
Bij de Melkweg zaten alleen nog maar de mensen die er gelslapen hadden met van die hekken erom heen, waren er 15 denk ik. Dus wij gingen tegen de hekken aanzitten en het wachten begon. Eerst haalden we een stuk karton uit de containers daar, omdat we niet onze spullen op de natte grond wilden zetten. Ik was wel zo slim om van die opblaas kussentjes mee te nemen [a]
Later zouden vriendinnen van ons komen, 3, maar die wilden liever nu nog slapen, dus wij waren met z'n tweeën. Gelukkig waren de andere mensen daar heel aardig. Er kwamen 4 andere mensjes bij ons zitten. Een van 19 en 3 van 17 volgens mij. 3 waren helemaal Panic at the Disco fan, vet lol ^^ Maar het was heel gezellig, vooral veel gepraat muziek gesluiterd en naar de wc gegaan. De bioscoopman aan de overkant werd helemaal boos. Maar wat, het regende en iedereen had geen zin om bij de Mc 30 cent te gaan betalen. Maar goed, het regende en het ging steeds harder regenen. Ik had gelukkig poncho meegenomen en een plu, maar toch werd ik nat >_<
Uiteindelijk toch 3 keer naar de wc geweest in de Mc, omdat ik zo zenuwachtig was. Mijn moeder kwam ook nog warme chocolademelk en popcorn brengen, dat was wel heel lief en kregen wij het weer een beetje warm. Ik dacht ook slim te zijn en mijn tassen mee te geven. Toen zij weg waren kwam ik erachter dat ik ook mijn kaartjes mee had gegeven! Dus ik gesterst bellen, maar uiteindelijk had ik ze toch.

Om drie uur was het gedaan met het rustig zitten. Er werden hekken weggehaald en we moesten gaan staan. Iedereen ging vet dringen en werd doodgeplet. Ik stond gelukkig voor de goede deur en bijna helemaal vooraan. Mijn vriendin was ik kwijt en stond bij twee van de meisjes met wie we op de grond zaten. De rest om me heen was ook wel aardig. We hebben veel gezongen en gepraat om die drie uur vol te krijgen. Mijn andere vriendinnen kwamen ook nog aan en godzijdank kon ik het kaartje van een van hen doorgeven, want ik had haar kaartje. Dat was ook geregeld en intussen ging het keihard regeneen, mij plu was bij mijn vriendin en poncho genseuveld. Na veel geduw blauwe plekken en nog meer zooi mochten we naar binnen.

De bewakers lieten ons een voor een naar binnen en toen ik mocht, trokken mensen aan mijn arm en kreeg ik er niet uit. Ik stond al binnen alleen een arm zat vast. ik schreeuwen en die bewaker aan mijn arm sjouwen. Uiteindelijk kreeg ik hem toch los en ik rennen. Bij de kaartencontrole werd mijn kaarjte afgepakt wat ik flauw vond, we mochten alleen het lidmaadschap houden. Toen kon ik eidnelijk de zaal in. Ik hou van de Melkweg, dat vind ik de leukste concert zaal =] Ik stond 4e rij aan de rechterkant van het podium, een beetje tussen het midden en het rechtse in. In vond het een super plek. Na nog een tijdje wachten begon dan eindelijk.. Destine!
Man ik was blij, ik moest ook aan iedereen om mij heen zeggen hoe de bandleden heten, want dan konden ze schreeuwen van 'Tom je bent sexy' en 'Hubrecht je bent zo geil' , wat opzich wel grappig was x] Een paar gozers noemde hubrecht steeds Ruben? Ik weet niet hoe ze daar op zijn gekomen ^^
Maar het was zo gaaf, ze speelde echt goed. Ze begonnen met 'Last scene of a planecrash' dat vind ik het allerleukste nummer samen met 'War has been won'.
Ik was de enige die de heletijd keihard meezong en iedereen om mij heen keek me vet gaar aan. Maar ik ging vrolijk verder met zingen en heb zo ook mijn hele flimpjes verneukt, niet zo'n klein beetje ook ^^
Destine was ook heel leuk op het podium, vooral Laurens en Hubrecht. Laurens ging ook achterstevoren drummen op het drumstel van Robin, dat was echt lachen en verder weet ik niet meer wat de volgoorde van de nummers was. Alleen dat ze afsloten met 'Novelwriter', ik de hele tijd schreeuwen, 'speel Novel writer' en toen mensen om mij heen dat ook schreeuwn n_n
En toen was Destine alweer voorbij, dat vond ik echt jammer... Ze gingen af en ik gillen, maar dat hoorde ze niet meer. Toen moesten we heel lang wachten op FOB en er werd echt mega geduwd en ik heb een soort van hartritmestoornissen, dus ik ben op een gegeven moment flauwgevallen, nog voordat FOB kwam. Mij is verteld dat ik er als tweede uitgehaald werd, via het podium en dat ik een schoen verloor x] Muhaha, gaar.
Maar ik werd naar een gang gebracht, die als je het podium afgaat. Ik werd neergezet en kreeg mijn schoen en een beker met suikerwater, serieus dat is echt ranzig... met nog een ander meisje zat ik daar, maar we kregen te horen dat we weg meosten, omdat FOB op kwam. We werden naar de ingang van de Melkweg geleid, waar de Merchandise en garderobe is. Ik en dat meisje gingen nog naar de wc toe en wij helemaal trillen.
Maar het leukste vond ik toen ik uit de wc kwam.
Robin [zang] stond daar met Hubrecht en volgens mij Tom, maar dat weet ik niet meer zeker ^^ Normaal ben ik heel verlegen, maar dit keer durfde ik op ze af te stappen. Dus ik ernaar toe.
Ik: 'mag ik misschien op de foto met jullie?'
Robin; 'ja natuurlijk, misschien wilt ... wel een foto van ons maken'
Ik ging met Robin op de foto en daarna ook met Hubrecht en ik adoreer dat x] Robin vroeg ook nog waar ik vandaan kwam en waarom ik niet bij Fob was, dus ik verhaal doen. Vonden ze me zielig.. n_n
En uiteindelijk mocht ik ook een knuffel van ze echt zo leuk =]

Daarna wilde ik eigenlijk een shirt en de EP kopen, maar toen kwam ik erachter dat ik dus geen geld meer had en daar baald ik best wel van, want nu was het heel rustig bij de Merchandise. Toen ben ik maar weer de zaal ingegaan. Best wel kut dat ik nu helemaal achteraan stond. Ik kwam aan het eind van het tweede nummer binnen. Ik heb nog geprobeerd om naar voren te komen, maar dat is niet gelukt. Ik ben een beetje op en neer glopen, heb boven op het balkon gestaan en beneden en bij de bar. Gelukkig kon Fob wel goed zien en horen, het was serieus geweldig ook. Toch was Destine live beter en veel leuker om te zien, ookal waren ze dan toch het vooprogramma x] Eigenlijk kwam ik meer voor FOB, maar dat kwam denk ik ook omdat al mijn vriendinnen dat helemaal geweldig vinden, maar de twee bands samen maakte dat ik toch wel naar het concert wilde =]
Maar het was heel gaaf verder. Tijdens het concert kwam ik Laurens nog tegen. Ik ging ook aan hem vragen of ik met hem op de foto mocht en ook dat mocht n_n Hij vond het ook stom voor me dat ik flauw was gevallen en kreeg ik ook een knuffel van hem n_n Hem vind ik nog steeds het leukst <3

De rest van het concert heb ik bovenaf gezien, vanaf het balkon, daar had je recht zicht op het podium. Vooral Beat it vond ik gaaf, met de aap die het publiek insprong ^^ Uiteindelijk kwam er toch een eidne aan de avond en was het afgelopen. Ik moest me nog helemaal naar voren in de zaal werken, omdat daar mijn trui en sjaal lagen, daar kwam ik ook twee van mijn vriendinnen tegen, die het ook geweldig vonden. Eerst vonden ze Destine niet leuk, maar nu wel =]
We hebben nog bij de handtekeningen van Destine gewacht en nog wat gepraat met ze. Heb nu van allemaal de handtekeningen n_n Zijn heilig verklaard en bij mijn andere handtekeningn van anderen bands gedaan.

Met mijn vriendinnen zijn we nog naar de Mc gegaan en daar nog wat gedronken en toen met de tram weer terug. Het was een lange dag, maar het was het allemaal waard geweest =]

Waar ik nog van baal was dat ik op tv6 van Destine over Fob zag hoe ze aankwamen. Ze stonden gewoon voor de Melkweg, toen ik doodgeplet werd, maar ik heb ze geen eens gezien! maar ja, je kunt niet alles mee hebben x]

Respect voor de gene die het tot hier gelezen hebben n_n
Maar zoals je ziet, vond ik het geweldig [a]


Laatst aangepast door Meike|Music op wo maa 25, 2009 12:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Renate

Renate


Vrouw Aantal berichten : 1359
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zuid-Holland
Registration date : 12-10-08

Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Emptyvr nov 07, 2008 12:32 pm

hahaha lang verslag wel super gaaf (H)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cabaretfreakz.punt.nl
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Emptyvr nov 07, 2008 12:53 pm

Oke, ik ga even lezen 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Emptyvr nov 07, 2008 12:58 pm

Wouw, helemaal gelezen XD
En bij sommige stukjes kreeg ik toch nog kippenvel ^^'
Ik was er ook, en ben ook naar buiten gebracht door de bewakers. Een paar keer op de grond gevallen en toen kreeg ik een hyperventilatie aanval, ik dacht echt dat ik aan het stikken was XD
Ik vond Destine ook beter en leuker als fob, en dat terwijl ik ze niet eens kende ^^'

Oja, en ik vind ook Laurens het leukst :3

Leuk verslag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Emptyma nov 10, 2008 10:00 am

jeeej. je hebt respect voor mij :] hihi.

ik vind het echt een leukgeschreven verslag :3 maar wel echt kut dat je flauwviel. Dat doe ik ook altijd als er veel geduwd en getrokken wordt, en dat is echt heel kut. Ik heb daardoor al 2 keer een plaatst in de eerste rij verloren T__T
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
ann (:

ann (:


Vrouw Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 33
Woonplaats : Dieren
Registration date : 09-11-08

Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Emptyma nov 17, 2008 1:49 am

cool ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xtwloha.hyves.nl
Keelie

Keelie


Vrouw Aantal berichten : 6
Leeftijd : 30
Woonplaats : Noordwijk
Registration date : 09-05-09

Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Emptyzo mei 10, 2009 11:04 pm

Echt leuk geschreven:D

Wel kut dat je was flauwgevallen zeg!:O ik vond Destine eigelijk ook leuker terwijl ik toen ik mijn concert kaartje kocht de nog helemaal niet kende,
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.keelie-backtobasics.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine @ Fall Out Boy - Melkweg   Destine @ Fall Out Boy - Melkweg Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Destine @ Fall Out Boy - Melkweg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 26 oktober voorprogramma Fall Out Boy
» www.destine.tk
» Destine.tv!
» Destine @3FM (:
» Destine bedanken....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Concertverslagen.-
Ga naar: