DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leuke uitspraken/blunders (:

Ga naar beneden 
+30
Lauwlaura
Dominique
LynnLovesYou
xRosaliexx
Liez
ilona__acid
Morbidelli
Heleen
[asyeah-x]
PetraS1986
Jessica
LeonieT
Silver
Nessa
Tammo
coco van ree
JessicaxDestine
Samanthadroppie
xRochelle_
Veerle
Caitlin
medstudent
Roos:]
Renate
MeikeMusic
mariekjens.
Pieternel
ann (:
Lotte.
Iris
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 7 Emptyma aug 15, 2011 4:29 pm

Dit weekend gingen Astrid en ik naar Booch Festival in Heerlen. Ik moest rijden, wat ik opzich heerlijk vind, maar het ligt er wel aan waar...het ging allemaal goed, tot we de snelweg afkwamen en ineens een meeeeeeeegascherpe bocht moesten maken, waar ook nog eens ineens een stoplicht stond...keihard remmen dus, want ik reed met 80 op een rood licht af....

Van de schrik bijgekomen moesten we onder een tunneltje door, de weg oversteken en toen kwamen we ineens in een of ander gat aan...nou ja, gat, het gat lag op een berg, je mocht er 30 en de hellingen gingen stijl omhoog. Allemaal leuk en aardig, maar met 30 kom je daar niet op, dus ik reed een km of 40, heeft een of andere leukerd bedacht dat het misschien wel een idee is om er drempels neer te leggen :') Helaas waren de drempels iets hoger dan ingeschat, dus wij vlogen zowat door de lucht richting het festival.

Uiteindelijk aangekomen bij het bord voor de parkeergarage, moest ik met het autootje een Ubocht maken om erin te komen...maar de parkeergarage was vlak naast een kerk, waar we dus bijna met auto en al inreden, op een zondag! Lekker dagje Heerlen, maar liever rij ik hier niet meer :')
Terug naar boven Ga naar beneden
SuuS_9

SuuS_9


Vrouw Aantal berichten : 43
Leeftijd : 34
Woonplaats : Rijen
Registration date : 18-01-11

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 7 Emptydo aug 25, 2011 1:26 pm

Wat een verhaal! Altijd leuk om ergens auto te rijden waar je van die onverwachte opstakels tegenkomt.


Een telefoon gesprek hebben en vragen 'wat was u naam?' Net of die persoon dood is. Oeps..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leuke uitspraken/blunders (:
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leuke bandjes?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Offtopic-offtopic.-
Ga naar: