DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leuke uitspraken/blunders (:

Ga naar beneden 
+30
Lauwlaura
Dominique
LynnLovesYou
xRosaliexx
Liez
ilona__acid
Morbidelli
Heleen
[asyeah-x]
PetraS1986
Jessica
LeonieT
Silver
Nessa
Tammo
coco van ree
JessicaxDestine
Samanthadroppie
xRochelle_
Veerle
Caitlin
medstudent
Roos:]
Renate
MeikeMusic
mariekjens.
Pieternel
ann (:
Lotte.
Iris
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptyzo jul 19, 2009 11:50 am

Hahahah slim Pia!
Mijn vader ging ook een keertje zijn ogen testen. Die man zei opeens: Maar meneer, hoe kan dat! U heeft u hele leven een bril gehad en nu zijn u ogen opeens super goed!
Thuis kwam m'n vader er pas achter dat hij z'n lenzen nog in had =']
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptyzo jul 19, 2009 11:56 am

Hahahahahaha Laughing
dat zie ik mijn vader ook doen hoor :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo jul 23, 2009 10:05 am

Ik viel vandaag uit bed omdat ik schrok toen mama me riep, en schijnbaar was het heel grappig, want Ivo doet nu nog mijn gezicht na :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Gast
Gast




Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptyza aug 01, 2009 3:01 pm

Haha, geweldig!
Ik schrok gisteren extreem van mijn ma en liet een open pak rijst vallen...
OVERAL die korrels. Zelfs in mijn bh en schoenen :'')
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydi aug 04, 2009 3:08 pm

Jeetje, die is dan onwijs hard gevallen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydi aug 04, 2009 3:17 pm

ik zat laatst met een vriendin op msn, en ze wilde 'op elk potje past een dekseltje' typen, maar ze typte 'op elk potje past een deksletje' XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydi aug 04, 2009 3:20 pm

Hahah! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptywo aug 05, 2009 11:37 am

Ok, wij waren dus net aan het bbq-en, zegt mijn broertje dat 'ie even een ronde overslaat. Alleen mijn pa had dit niet gehoord dus gooide gewoon een hamburger op zijn bord..... Zo handig als ik ben, dacht ik deze stille hint even voor mijn broertje te vertalen met: eten kreng! Tjah, dat ik dus beter niet kunnen doen. Want vervolgens kwam datzelfde broertje met die hamburger, onder de mayo, naar mij toe om mij te dwingen 'm op te eten met de woorden: eten kreng.

Om een lang verhaal kort te maken, ik moet gaan douchen want mijn gezicht zat helemaal onder de mayo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptywo aug 05, 2009 2:58 pm

Klinkt erg gezellig allemaal x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
JessicaxDestine

JessicaxDestine


Vrouw Aantal berichten : 18
Leeftijd : 28
Woonplaats : Groningen
Registration date : 06-08-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 06, 2009 12:30 pm

Ik zei laatst tegen papa: ''Is de pizza terug als ik klaarkom?''

Maar ik bedoelde ''Is de pizza klaar als ik terugkom?''

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mijnnaamisjessicaa.hyves.nl
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 06, 2009 12:55 pm

*PROEST*
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 06, 2009 1:09 pm

Omg, die is wel erg x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 06, 2009 1:57 pm

Hahahaha, ojee XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 06, 2009 2:00 pm

dat zouden mijn broertjes mij nooit meer laten vergeten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
coco van ree

coco van ree


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 18-08-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydi aug 18, 2009 3:13 pm

als ik dat zou hebben zouden mijn zussen dat mij echt nooit meer laten vergeten.
maar ik ben ook echt erg!
ik heb echt een onwijs grote crush op een jongen(daan) die bij mij op school zit en hij kwam dus in hetzelfde restaurant werken als ik want we zaten aan het zelfde plaatsje aan zee. hij op de camping en ik 'woon' in de zelfde straat in een huisje dus we zagen elkaar best vaak enzo. dus ik kom daar aan in dat restaurant en natuurlijk de heletijd flirten met daan. komt er dus ook zo'n gast van in de 20 hans. die er ook best mocht wezen maar hij was een beetje een vage. dus ik dacht ik doe maar normaal en ja hoor hij krijgt een crush mij! ik was er niet zo blij mee maar een paardagen later was ik vaag aan het doen en hij was dus al klaar met werken. alleen mijn baas en een mevrouwtje die daar ook wrkte en daan en ik waren nog echt aan het werk. ik en hans stonden achter de bar en de rest stond in de keuken. het was aan het einde van de dag en hij wou dus et weg gaan. dus ik kom heel droog aan. ''krijg ik geen knuffel meer?'' dus hij geeft mij een knuffel kijkt om zich heen en zoent mij ineens! ik vond dat hij wel lekker zoende dus zoende terug! hoor ik ineens dat er kei hard serviesgoed op de grond valt. dus wij kijken geschokken om staat daan daar! ik schrik me kapot en kwam er een paar dagen terug dus achter dat hij ook een crush op mij had! maar nu hoefde hij me niet meer want ik kon mijn tong waarschijnlijk niet in mijn eigen mond houden. OEPS!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptywo aug 19, 2009 11:14 am

Ah wat zielig voor die Daan :O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptywo aug 19, 2009 12:54 pm

Oeps, dat is niet zo heel leuk dan..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
coco van ree

coco van ree


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 18-08-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptywo aug 19, 2009 4:59 pm

tja... heel zielig voor hem maar ik had niks met hem dus ik vind dat hij niet zo moet zeuren en als ik iets met hem had gehad dan had ik hans heus wel weg geduwt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 20, 2009 5:13 am

Haha ja oke, maar omdat je een crush op daan had.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 20, 2009 5:17 am

oke blunders *denkt*

oh ja; bijna op m'n bek gaan door een geplette, natte kastanje in de herst ^^"

iemand uitlachen omdat ie bijna flikkert en daarna zelf struikelen ^^"'

en tsja, meer van die droge dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 20, 2009 12:29 pm

tja, mijn bovenlip is een keer gelijmd. Liep aan de verkeerde kant de glijbaan op in het zwembad en ging natuurlijk plat. Hoe het komt dat de buitenzijde van mijn lip gescheurd is weet ik niet. De rand waar ik op viel was namelijk bol/afgerond en minimaal 10 cm breed... Shocked

Maar goed, dat zal nu een jaar of 16/17 geleden zijn... Je ziet het nog steeds, maar het is wel heel netjes gelijmd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 20, 2009 12:45 pm

medstudent314590 schreef:
tja, mijn bovenlip is een keer gelijmd. Liep aan de verkeerde kant de glijbaan op in het zwembad en ging natuurlijk plat. Hoe het komt dat de buitenzijde van mijn lip gescheurd is weet ik niet. De rand waar ik op viel was namelijk bol/afgerond en minimaal 10 cm breed... Shocked

Maar goed, dat zal nu een jaar of 16/17 geleden zijn... Je ziet het nog steeds, maar het is wel heel netjes gelijmd Razz

Dat heb ik ook gehad o.o Ik deed wat ineen laatje pas geleden, van gereedskastje zegmaar, haalde ik mijnvinger open aan rond/totaal NIET scherp plastic.. Ik zat ook van: huh O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
coco van ree

coco van ree


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 18-08-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydo aug 20, 2009 3:40 pm

ik had gisteren de debielste uitspraak ooit!
ik was met mijn neefje aan het praten over china enzo dus ik zeg ineens china ligt toch in america?! nee coco in azië zegt hij dan. ik keek hem toen aan alsof ik water zag branden O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydi sep 15, 2009 5:32 am

Ok, dit is niet echt een blunder van mij (vind ik), maar wel goed voor leedvermaak Razz

Goed, ik kwam vanochtend dus om 5.15 mijn bed uit en een minuut of 10 later naar beneden om te ontbijten. Nog niks bijzonders dus. Mijn ontbijt was verder ook niet echt bijzonder, totdat de kat in mijn nek sprong... (even wat uitleg, vermoedelijk is onze kat een verre afstammeling van de papegaai. Zij zit/ligt het liefste in je nek) Toen ze eenmaal het laatste stukje daar naar toe geklommen was (lang leve de nageltjes :S ) was ze heel lief en kreeg ik allemaal kopjes tegen m'n kin, m'n slaap, m'n wang, etc.
Maar ja, ik zo stom om een slok chocolademelk te willen pakken terwijl Rocky in mijn nek zit. Ze gaf namelijk een kopje tegen mijn beker aan, ik had hier niet op gerekend en ja hoor... mijn hele gezicht onder de chocolademelk. Razz

Kortom, ik was blij dat er verder in huis niemand zo gek was om om 5.15 op te staan. Anders hadden we hier nu een hele charmante foto van mij gehad.

(mijn kleren waren gelukkig nog (grotendeels) schoon, nadat ik mijn gezicht schoongemaakt had kon ik dus gelijk op de fiets stappen naar de bus. Dat geluk had ik nog...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Emptydi sep 15, 2009 9:51 am

Ghehe, handig Razz

Een studiegenoot van mij zette vanochtend haar fiets weg bij de uni. Ze wilde het extra slot er ook op doen, dus hurkte ze op de grond om er goed bij te kunnen. Ze had alleen niet gezien dat nou net daar juist een hoopje hondepoep lag. Dus knielde ze midden in het hoopje hondenpoep...



En ook laatst vroeg iemand aan pieter "Pieter, waar woon jij?" En Pieter antwoordde: "Pieter"
(Bleek dat hij dacht dat er werd gevraagd hoe hij heette...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leuke uitspraken/blunders (:   Leuke uitspraken/blunders (: - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leuke uitspraken/blunders (:
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leuke bandjes?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Offtopic-offtopic.-
Ga naar: