DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tokio Hotel

Ga naar beneden 
+17
[asyeah-x]
PetraS1986
medstudent
ilona__acid
Lotte.
Marieke.
Silver
Drilpudding
Mandy
Judith
Samanthadroppie
Jelle.
MeikeMusic
Veerle
coco van ree
Delicious.
Heleen
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyza aug 22, 2009 9:24 am

melanie. schreef:
Ja, inderdaad. Die verdienen het tenminste! Very Happy
HAHA, nee, hun verdienen het echt niet meer dan Tokio Hotel.
Eerlijk gezegt vind ik wel dat Tokio Hotel het meer verdient, aangezien die al 3 albums uitgebracht hebben en Destine like, veel minder? :")

Tokio Hotel heeft zich ook uit de naad gewerkt om bekend te raken in Duitsland daarna daarbuiten en later in Amerika.

Dat wil ik Destine nog wel eens na zien doen.

Daarbij weet ik niet wie het nieuwe album teveel pop noemde en het daarom dus slechter vond, maar dat van Destine is toch wel echt wat meer pop, want overal waar ik lees worden ze vergeleken met FOB? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyza aug 22, 2009 12:48 pm

Delicious. schreef:
melanie. schreef:
Ja, inderdaad. Die verdienen het tenminste! Very Happy
HAHA, nee, hun verdienen het echt niet meer dan Tokio Hotel.
Eerlijk gezegt vind ik wel dat Tokio Hotel het meer verdient, aangezien die al 3 albums uitgebracht hebben en Destine like, veel minder? :")

Tokio Hotel heeft zich ook uit de naad gewerkt om bekend te raken in Duitsland daarna daarbuiten en later in Amerika.

Dat wil ik Destine nog wel eens na zien doen.

Daarbij weet ik niet wie het nieuwe album teveel pop noemde en het daarom dus slechter vond, maar dat van Destine is toch wel echt wat meer pop, want overal waar ik lees worden ze vergeleken met FOB? ^^

Wat doe je op het Destine-forum als je ze toch niet leuk vindt?

Enne, DE MANIER WAAROP. DUH dat TH meer albums heeft, ze bestaan al langer cyclops
Tokio Hotel = alles geschreven door producers. Kant-en-klaar inspeelwerk. Zo kan IK ook 3 albums maken. Zeker als 1 een vertaling van de andere twee is.
Destine = zelf geschreven, zelf helemaal netjes uitgewerkt, zelf gepromoot...
Terug naar boven Ga naar beneden
Judith

Judith


Vrouw Aantal berichten : 237
Leeftijd : 30
Woonplaats : Stein
Registration date : 19-06-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 10:04 am

ik denk dat Destine dat ook gaat lukken hoor!
bedoel ze worden steeds bekender in Nederland,
en ze nemen al clips op in Amerika dus daar worden ze denk ik ook bekend.
en ze treden ook op buiten Nederland.
en idd ze bestaan minderlang dan TH
en ik denk ook dat het beter is als bands hun liedjes zelf schrijven enzo zo blijft het tenminste hun eigen muziek en zal de muziek ook in smaak blijven vallen bij de fans.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://judithrobot.hyves.nl/
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 11:17 am

Destine is echt 10000000000 keer beter dan Tokio Hotel, en ze verdienen 't zeker 10000000000 keer meer dan Tokio Hotel om bekend te worden in Amerika, nouja, overal eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 12:24 pm

De muziek van Destine is eerlijk. Er zit meer emotie in, omdat ze schrijven over dingen die dichtbij hen staan.

RobinL|Destine schreef:

Waar halen jullie inspiratie voor liedjes vandaan?
Alles wat er gebeurt om ons heen, alle teksten zijn autobiografisch dus het slaat allemaal op iets wat we - of mensen om ons heen - meemaken of hebben meegemaakt. Wat dat precies is kun je er soms wel uit opmaken, maar je kunt er ook je eigen interpretatie aan geven natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 1:17 pm

Samanthadroppie schreef:
Destine is echt 10000000000 keer beter dan Tokio Hotel, en ze verdienen 't zeker 10000000000 keer meer dan Tokio Hotel om bekend te worden in Amerika, nouja, overal eigenlijk.
Haha, daar ben ik het niet mee eens XD

@ Melanie
Jongen doe rustig Shocked
Ik zeg niet dat ik Destine niet goed vind? Ik vind Tokio Hotel alleen ietsje beter (en lekkerder Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 1:21 pm

Haha, imo kun je dan beter op het TH fanforum gaan hangen XD
Daar vind je vast medestanders Wink

Ik zeg dus niet dat TH niet goed is geweest, maar het gemak waarmee ze zich om hebben laten kneden tot een mislukte boyband valt me zwaar van ze tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 1:33 pm

Ik zit ook genoeg op TH fanforums, geloof me :'D

Ze zijn niet mislukt, Bill is mooi Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Mandy

Mandy


Vrouw Aantal berichten : 73
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tongeren (Belgie)
Registration date : 12-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 1:43 pm

Als je TH zo vreselijk vind moet je toch geen reactie hier geven? Rolling Eyes

Ik vind hun wel super,
en ben eens benieuwd hoeveel van die zogenaamde"ikbengestoptmetfanzijn" er opeens weer
voor de concertzalen gaan zitten wachten als er bekend word gemaakt als ze gaan touren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 1:51 pm

Ja haha inderdaad :'D

Ik snap het ook niet echt want ik zou nooit zoveel energie verspillen aan iets wat ik niet leuk vind maarja Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Mandy

Mandy


Vrouw Aantal berichten : 73
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tongeren (Belgie)
Registration date : 12-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 1:53 pm

Idd dat is nog steeds iets dat ik niet snap..
Wat vind iedereen er toch zo leuk aan om hun af te breken..
Jaloersheid mss x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 2:22 pm

Ja, eh, wat Samantha hier onder mij zegt is een samenvatting van wat ik bedoelde.


Laatst aangepast door melanie. op zo aug 23, 2009 2:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2009 2:43 pm

Mandy schreef:
Als je TH zo vreselijk vind moet je toch geen reactie hier geven? Rolling Eyes

Nou, het is een Destine forum, daarvoor zit ik op dit forum. En als er dan een topic over een andere band is, dan geef ik daar gewoon mijn mening over, ook als ik het een slechte band vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2009 3:44 am

Daar ben ik het helemaal mee eens ;]
En wij mogen zeggen wat we er van vinden, er is geen verbod om onze mening te geven.
En ja, ik neem het voor hen op, omdat zij gelijk hebben vind ik.
Zij zitten hier al langer, en we hebben het hier altijd gezellig gehad.
Door dit soort dingen onstaan er alleen maar ruzies.
We zitten hier nog altijd op een Destine forum, daar praten we voornamelijk over Destine, gôh wat gek.
En als je een andere band leuker vind, tuurlijk mag dat, daar is niets op tegen.
Maar ga hier dan niet steeds lopen te verkondigen dat die beter is, gek dat je dan allemaal mensen tegen je krijgt ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Jelle.

Jelle.


Man Aantal berichten : 20
Woonplaats : Garden of Eden
Registration date : 30-07-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2009 3:48 am

Mandy schreef:
Idd dat is nog steeds iets dat ik niet snap..
Wat vind iedereen er toch zo leuk aan om hun af te breken..
Jaloersheid mss x'D

hahahahahahaha

Ik ben niet jaloers, ik ben alleen teleurgesteld in Tokio Hotel..
In het Duits vind ik ze vet, want dat is van hunzelf, maar in het Engels vind ik ze echt kut gewoon..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jellezanden.hyves.nl/
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2009 6:31 am

Ik ben het 100% eens met Jelle en Meike en wat mij betreft kan dit topic beter dicht voor we hier oorlog gaan voeren, terwijl het in andere topics juist zo gezellig is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2009 6:33 am

Ik ben het helemaal met meike en melanie eens. Dit is echt jammer, dat er nu ruzie ontstaat, het is juist zo'n leuk en gezellig forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
Mandy

Mandy


Vrouw Aantal berichten : 73
Leeftijd : 36
Woonplaats : Tongeren (Belgie)
Registration date : 12-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2009 8:59 am

MeikeMusic schreef:
Daar ben ik het helemaal mee eens ;]
En wij mogen zeggen wat we er van vinden, er is geen verbod om onze mening te geven.
En ja, ik neem het voor hen op, omdat zij gelijk hebben vind ik.
Zij zitten hier al langer, en we hebben het hier altijd gezellig gehad.
Door dit soort dingen onstaan er alleen maar ruzies.
We zitten hier nog altijd op een Destine forum, daar praten we voornamelijk over Destine, gôh wat gek.
En als je een andere band leuker vind, tuurlijk mag dat, daar is niets op tegen.
Maar ga hier dan niet steeds lopen te verkondigen dat die beter is, gek dat je dan allemaal mensen tegen je krijgt ;]

Ik heb niet verteld dat ik TH beter vind dan Destine..
*even goed een post doorlezen, voor je oordeelt!*
En jah dan moet je de opener van dit topic aanspreken
en niet de fans die even Onze mening erover uiten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2009 10:03 am

MeikeMusic schreef:
Daar ben ik het helemaal mee eens ;]
En wij mogen zeggen wat we er van vinden, er is geen verbod om onze mening te geven.
En ja, ik neem het voor hen op, omdat zij gelijk hebben vind ik.
Zij zitten hier al langer, en we hebben het hier altijd gezellig gehad.
Door dit soort dingen onstaan er alleen maar ruzies.
We zitten hier nog altijd op een Destine forum, daar praten we voornamelijk over Destine, gôh wat gek.
En als je een andere band leuker vind, tuurlijk mag dat, daar is niets op tegen.
Maar ga hier dan niet steeds lopen te verkondigen dat die beter is, gek dat je dan allemaal mensen tegen je krijgt ;]
Ik heb niet het idee dat ik degene ben die begon over Tokio Hotel. Ik heb er in ieder geval geen heel topic over gemaakt.
Sowieso vind ik helemaal niet dat er hier ruzies ontstaan? Ö
Ik kan prima tegen de mening van anderen, ook als die negatief is. Dat krijg ik iedere dag toch al genoeg te horen, ik ben eraan gewent, haha :'D
En ik heb eerlijk gezegt ook niet het gevoel dat er mensen tegen me zijn.
Als dat wel zo is wil ik bij deze even mijn excuses aanbieden, want ik kwam niet op dit forum om ruzies te beginnen Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelle.

Jelle.


Man Aantal berichten : 20
Woonplaats : Garden of Eden
Registration date : 30-07-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptydi aug 25, 2009 10:30 am

Ik heb niet echt het idee dat er een ruzie is ontstaan ofzo..
Als jullie dit al een ruzie willen noemen, dan weet ik het ook niet meer..xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jellezanden.hyves.nl/
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptywo aug 26, 2009 7:26 am

Jelle. schreef:
Ik heb niet echt het idee dat er een ruzie is ontstaan ofzo..
Als jullie dit al een ruzie willen noemen, dan weet ik het ook niet meer..xD
Oh gelukkig, ik eigenlijk zelf ook niet, maar het leek alsof anderen dat wel vonden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Drilpudding

Drilpudding


Vrouw Aantal berichten : 8
Leeftijd : 32
Woonplaats : DINOSAURSLAND
Registration date : 13-09-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo sep 13, 2009 11:11 am

Ik hou van Tokio Hotel <33

een tijd geleden was ik écht zwaar fan; maar ik moest eerlijk gezegt wel wennen aan hun stijl enzo

Maar ik vind ook de haters/mensen die hun niet zo leuk vinden ook gwoon hun mening kunnen zeggen

want THfans zien denk allemaal 't zelfde like ze zijn gweldig

Maar TH is wél beter geworden met Engels; het is niet geweldig maar het ietsje beter

Maar duits oownt!

de laatste tijd klik ik liever Destine aan dan TH [a]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.doosthrockt.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo sep 13, 2009 11:28 am

Ik was ooit (lang geleden) fan, maar nu niet meer. Ik kan om de een of andere manier niet wennen aan de stijl die ze nu hebben, hoewel ik lang voordat ze hun stijl veranderden al geen fan meer was. De muziek luister ik nog wel eens, for old times sake.

Heb nog steeds respect voor ze, ze zijn gewoon wie ze zijn en durven zich te laten zien, ondanks alle haters en stalkers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyzo okt 04, 2009 2:56 pm

Ik vond alleen dat eerste nummer monsoon ofzo? wel leuk.. de rest daarna vond ik niks.. al heb ik me ook nooit echt in ze verdiept haha.

Maar ik houd ook niet echt van dat massa gedoe.. liever onbekende bandjes voor mij Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Emptyma okt 05, 2009 8:37 am

Oh was er een tokio hotel topic? Hahaaaaa

Tokio Hotel.. jajaja, ik ben er echt heel erg obsessed over geweest en ik ben blij dat het over is want dat was gewoon ziek. De muziek vind ik wel goed, echt goed. En het nieuwe album vind ik ook opzich wel goed, maar het is zo anders. Ze hadden ook wel gezegt dat het anders zou worden en dat is ook gelukt. Alleen Bill zijn stem is zo electro soms dat ik denk dat het nog best leuk word als ze die live gaan zingen :')
Ik heb wel een hele gezellige tijd gehad bij Tokio hotel concerten, dan was ik ook een van die gekken die er een dag van te voren ging staan om vervolgens in de kou de nacht door te brengen en als het concert dan eenmaal zo ver was was je zo op dat je eigenlijk niet meer de kracht had om goed op je benen te blijven staan en de duwende kinderen die nog wel energie hadden niet voor te laten.
Maar wat ik al zei, het was altijd heel gezellig Smile
Alleen het concert vond ik wel nouja.. niet gemaakt, maar ze deden áltijd hetzelfde! Je kan gewoon al van te voren zeggen wanneer Bill gaat praten, de fans laat zingen, enz enz.
Het is alleen wel een beetje jammer, want ik durf zegmaar niet zo goed meer te zeggen dat ik tokio hotel leuk vond, en misschien weer leuk ga vinden door het nieuwe album, omdat zoveel mensen tokio hotel op een 'slechte' manier kennen. Als je tokio hotel zegt dan trekt iedereen een vies gezicht en beginnen ze homo te roepen, en dat wil ik natuurlijk niet..
maargoed,

Georg is wel ontzettend aantrekkelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Tokio Hotel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tokio Hotel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Muziek anders.-
Ga naar: