DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tokio Hotel

Ga naar beneden 
+17
[asyeah-x]
PetraS1986
medstudent
ilona__acid
Lotte.
Marieke.
Silver
Drilpudding
Mandy
Judith
Samanthadroppie
Jelle.
MeikeMusic
Veerle
coco van ree
Delicious.
Heleen
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
ilona__acid

ilona__acid


Vrouw Aantal berichten : 371
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 06-08-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyma okt 05, 2009 8:56 am

ik was zwaaaaar tokio hotel fan. ik moest ALLES hebben. mn muren/plafond zat vol met posters. 2 jaar compleeeeet fan geweest. echt verschrikkelijk als ik er nu aan terug denk :') naar een concert geweest. wat ik écht klote vond o.o een rij van een kilometer. gillende wijven dat ik gewoon niks kon horen. mn -tienmalige- beste vriendin die perse vooraan wou staan omdat ze haar liefde voor Tom wou uiten :')))))) oooohjaa. ik was niet ZON fan dat ik zulke dingen zei, ik was nog normaal. maarjaah. nadat ze engels gingen zingen vond ik het 100% niks meer. ikzelf haat, njaa, haat is een groot woord, ik vind dat automatic nummer wel leuk o.o maar ik vind th verder helemaal niks meer.

heb wel door TH mn beste vriendin leren kennen enzo <3

en het is ook niet dat ik hierboven vertel wat voorn k.t band ik het vind dat ik de fans ook niks vind. daar zeg ik ook niks over. i mean. ik vind TH echt niks maar dan vind ik de fans ook niet meteen niks ofzo. i mean; iedereen luisterd zn eigen muziek. wat ik van hun kolere herrie vind, vinden hun miss van mij xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ilonaschaefer.tumblr.com
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyma okt 05, 2009 9:57 am

Ik vind het heel erg dat al die ex TH-sletjes nu dus Destine gaan luisteren. En dan bedoel ik dus echt die grietjes van 12 enzo.
Straks mag ik weeeeeer een nieuwe lievelingsband gaan zoeken, omdat de huidige afgepikt wordt door "OMG HUBRECHT IK WIL EEN KIND VAN JE!" sletjes... :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyma okt 05, 2009 10:09 am

melanie. schreef:
Ik vind het heel erg dat al die ex TH-sletjes nu dus Destine gaan luisteren. En dan bedoel ik dus echt die grietjes van 12 enzo.
Straks mag ik weeeeeer een nieuwe lievelingsband gaan zoeken, omdat de huidige afgepikt wordt door "OMG HUBRECHT IK WIL EEN KIND VAN JE!" sletjes... :S
Ik snap je probleem wel, maar dat heb je bij zoveel bandjes.
Als Destine al niet meer je lievelingsband is omdat een of ander vaag kind dat midden in de puberteit zit schreeuwt dat ze een kind van Hubrecht wil, what the hell? Het gaat toch om de muziek? [/mening] Niet persoonlijk opvatten ho0wrr, maar er zijn meer bands waar ik me aan dit soort dingen mateloos aan kan irriteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyma okt 05, 2009 10:14 am

Gewoon om lachen, dat houd je veel langer vol Razz Bij mij valt ook mijn bek ook wel eens van verbazing op de grond, en ik denk dan ook regelmatig moet dat nou. Maar uiteindelijk lach ik maar gewoon om mensjes die denken verliefd te kunnen worden op een foto (toch fijn dat er nog zo'n vak als biologie bestaat) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyma okt 05, 2009 1:35 pm

Het is gewoon dat het niet de eerste keer is dat het me gebeurt. Ik denk dat ik maar fan word van Mozart, daar willen die sletjes vast geen kind van :')
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptydi okt 06, 2009 12:08 am

Of probeer bands met oudere kerels (al is dat ook geen garantie). 'k vermoed dat Stryper die vragen niet meer naar hun hoofd geslingerd krijgt Razz

http://dietrichthrall.files.wordpress.com/2009/04/stryper.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptydi okt 06, 2009 12:11 pm

HAHAHAHA OMG DIE ZIJN ECHT ONTZETTEND GAAAAAAAAAAF!
Daar zou ik best wel mee willen trouwen hoor :")
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptydi okt 06, 2009 12:13 pm

even ter info dat was in hun jonge jaren. Ze zijn nu zo'n 25 jaar ouder Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptydi okt 06, 2009 12:29 pm

Haha, het lijken net wespen, hahahaha x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gast
Gast




Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptydi okt 06, 2009 2:55 pm

Oh. Oké. Laat maar XD
Terug naar boven Ga naar beneden
PetraS1986

PetraS1986


Vrouw Aantal berichten : 39
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-10-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyvr okt 23, 2009 10:58 am

Ik ben absoluut geen fan van Tokio Hotel, maar ik heb ook niks tegen ze (God wat haat ik mensen die zonodig andere mensen af willen kraken, you know what I mean Wink).
Ik luister ook niet naar hun muziek; al gelijk bij Monsoon had ik al zoiets van NEE.
Mijn beste vriendin is een soort van Team Captain van de Tokio Hotel Dutch Street Team Very Happy
Dus zo zie je maar weer dat het niet altijd zo anti-dit en dat hoeft te gaan Smile

Laatst zagen we een plaatje van Bill waarop hij extreem mager leek ... En hij gaf zelf ook toe dat hij soms een hele dag vergeet te eten dat ie dan alleen 1 kopje koffie neemt...
Op dat moment, toen ik dat plaatje zag en vooral met die tekst er ook nog eens bij, had ik echt wel met hem te doen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rivella1986.hyves.nl
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyvr okt 23, 2009 11:18 am

Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb het ook met ze te doen soms, met ze alle 4. Ze werken echt keihard, maar ze kunnen nu eigenlijk nooit meer stoppen met Tokio Hotel. Ze zullen nooit meer een normaal leven kunnen leiden zonder achtervolgt te worden door fans en paparazzi...
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyvr okt 23, 2009 11:20 am

1 kopje koffie O_o
Dat is niet gezond meer, hoe kan ie aan het eind van de dag dan nog op zijn benen blijven staan??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyvr okt 23, 2009 11:40 am

Als je het zo druk hebt... Ik kan ook wel een dag zonder eten als ik het druk heb (heeeeel soms). Ik vergeet dat dan ook gewoon. Maar ik ben de eerste die toegeeft dat dat niet gezond is.
Terug naar boven Ga naar beneden
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyvr okt 23, 2009 2:04 pm

medstudent314590 schreef:
1 kopje koffie O_o
Dat is niet gezond meer, hoe kan ie aan het eind van de dag dan nog op zijn benen blijven staan??
Hahah, eigenlijk wel ja.. En als je bedenkt dat ze in februari weer een hele Europatour gaan doen, en daarna nog eens een hele tour door Amerika, ben ik benieuwd hoe dat gaat aflopen. (:

Maar anderzijds vraag ik me ook weer erg af of msn (waarvan dat bericht dus kwam) het verhaal niet enorm heeft opgeblazen..
Dat hij zo dun is, is te zien. Maar zolang ik me kan herinneren is hij al erg dun geweest. Surprised
Een van de weinige momenten dat ik hem er wat gezonder uit vond zien was na zijn stembandoperatie vorig jaar en in 2005/2006. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PetraS1986

PetraS1986


Vrouw Aantal berichten : 39
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-10-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyvr okt 23, 2009 2:18 pm

Het verhaal kwam niet van msn af, maar de paparazzi hadden een foto van Bill genomen waarop hij echt heel erg dun is ...
Ik was toen bij een vriendin en zij vond dat artikel op een nieuwssite, ik kan het zo snel niet meer vinden. Alhoewel als je Bill Tokio Hotel erg mager of zo intypt, krijg je genoeg resultaten te zien.
Nu denk ik zelf van (zoals jij ook al zei); ja maar hij is altijd al mager geweest ... Toch, op die foto die ikzelf heb gezien, was zijn gezicht zelfs vel over been en zat zijn jeans wel erg wijd om z'n benen...
Ik wil echt niet beweren dat hij iets onder de leden heeft, mocht onverhoopt blijken dat hij wel wat heeft dan komen we er vanzelf wel achter.
Ook als niet-fan van TH hoop ik dat ze binnenkort een jaar lang pauze nemen, dat ze eens aan zichzelf denken en niet aan hun fans, soms is dat nodig (aangezien hoe Bill er uit ziet).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rivella1986.hyves.nl
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyza okt 24, 2009 2:29 am

Alleen het stomme is dat ze ook al een jaar pauze hebben gehad, en daarna een jaar in de studio hebben gezeten XD
En inderdaad, zijn wangen zijn echt zó ingevallen O_o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
MissDemonicAngel

MissDemonicAngel


Vrouw Aantal berichten : 50
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 24-10-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyzo okt 25, 2009 3:31 am

Aaaaaaaaaaaaaah Pé.. me troost :$:$

Ik ben dus diegene waar petra het over heeft, een aantal berichten eerder..

ik schrok me gewoon dood:O en dat heb ik nog niet eerder gedaan bij bill..
Jullie mogen weten dat ik echt een speciale connectie hebt met bill (niet dat ik hem ken blablabla) maar.. door dat hij zichzelf is enzo.. heb respect voor hem, en bewonder hem enorm.. :$:$

Maarja.. ik vind HUMAN-OID (duitse versie dus) echt KEI-GOED!!!
Echt.. TH in duits heb ik altijd beter gevonden dan engels..

*kwijlt op bill* Sorry kon het niet laten Razz


En ik heb er echt een hekel aan..
dat mensen van die vooroordelen hebben.
als ik dan soms vertel dat ik TH fan ben..
wordt je gelijk aangekeken als iemand met een enge ziekte..

IK HAAAAAAT DAT ZOOOOW oO
Terug naar boven Ga naar beneden
http://missdemonicangel.hyves.nl
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyzo okt 25, 2009 3:54 am

Ooh ja. dat vind ik ook erg.
Tegenwoordig loop ik al niet eens meer met mijn Tokio Hotel tas omdat ik er opmerkingen over blijf krijgen. Ja, ik moet er schijt aan hebben maar soms word ik er gewoon schijtziek van. :'D

Gisteren ook op de CosmoGIRL! Shoppingdag.. Staat mijn zusje met haar TH tas, en we staan bij een optreden van Yes-R te kijken. Komt er zo'n mens aan: "ja ga lekker oprotten met je Tokio Hotel ofzo! Wat doe je bij Yes-R?" -_____-'
Soms lijkt het alsof sommige mensen niet alleen een hekel hebben aan de band, maar ook direct aan alle fans.
Terug naar boven Ga naar beneden
MissDemonicAngel

MissDemonicAngel


Vrouw Aantal berichten : 50
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 24-10-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyzo okt 25, 2009 4:06 am

Jaa zie.. en dan heb ik ook zoiets van.. omdat ik die commentaar krijg..
blijf ik wel gewoon de shirt etc dragen.. i dont give a fuck..

ik vind het alleen jammer dat ze het fan zijn als een ziekte zien..
maarja.. ik heb ook zoiets van.. schijt aan hun mening, ik durf
tenminste de mijne te geven!!!! en dat kun je vaak van hun niet zeggen,
want ze weten eigenlijk zelf niet waarom ze die opmerkingen maken/geven..

Heb vaak gehad, dat mensen commentaar geven, en dat ik dan vraag..
waarom geef je zulk commentaar.. en dan krijg je vaak.. gewoon.. en dan weten ze zelf niet eens waarom.. hoezo kuddedieren?

Naja wordt zelf ook DOODMOE van die opmerkingen en alles er omheen, maar dat houd mij niet tegen hoor!! NO FREAKING WAY!!! ze moeten er maar mee leren omgaan Wink
en ze moeten zelf maar eens gaan uitzoeken WAAROM ze die mening hebben, en niet achter hun vrienden aanlopen omdat hun toevallig het niks vinden.. en als jij niet dezelfde mening hebt dat ze je dan raar vinden.. naja whooootevaaaah Wink




IK KOM ER EERLIJK VOOR UIT!!! Ich liebe TH I love youWink

Eeeeeeeeeeeeeeen Destine ofcourse Wink
(en mcfly en the rasmus.. lalallaaaaaa)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://missdemonicangel.hyves.nl
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyzo okt 25, 2009 5:07 am

Oeh, The Rasmus ^^ Die zijn Fins =D

En ik moet bekennen dat ik ook Schrei van Tokio Hotel heb, omdat die cd nog best wel aardig was. Overigens heeft mijn papa het singeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
PetraS1986

PetraS1986


Vrouw Aantal berichten : 39
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 22-10-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyzo okt 25, 2009 5:14 am

JAAAAAA THE RASMUS!!!!!

Zo hé, hyperaanval Shocked Laughing

Die zitten ook alweer iets van 14 of 15 jaar in de music business...
En hun nieuwe videoclip "October & April" is uit op YouTube, samen met die mevrouw van Nightwish...
EN Very Happy ... Eind november komt er een compilatie-album uit Very Happy Die is al te reserveren op Bolletje punt com.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rivella1986.hyves.nl
MissDemonicAngel

MissDemonicAngel


Vrouw Aantal berichten : 50
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 24-10-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyzo okt 25, 2009 5:27 am

*doet een dansje*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://missdemonicangel.hyves.nl
[asyeah-x]

[asyeah-x]


Vrouw Aantal berichten : 655
Leeftijd : 34
Registration date : 27-09-09

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptyma okt 26, 2009 4:52 pm

Zijn er trouwens nog mensen die zaterdag kaartjes proberen te kopen voor Ahoy? ^-^
Ik heb superveel zin in 23 februari, behalve het urenlange wachten voor een goed plaatsje -bij staanplaatsen-. Gelukkig is het vrij dichtbij huis & is het herfstvakantie.. Maar volgensmij gaat het zwaar koud worden dan.. =']

In 2008 had ik zitplaatsen en kwam ik pas lekker laat aan.. Maar nu wil ik staanplaatsen, terwijl goede zitplaaten volgensmij 100x zo fijner is. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Emptydi okt 27, 2009 3:10 am

Ik ga niet :']
Ik heb het geld er niet voor, en ik moet de trein ook nog betalen, en ik heb niet zo'n behoefte.
Ik heb mezelf vorig jaar na 14 juni (toen ik ook niet was), gezegd dat als ze weer zouden komen, ik zou gaan, maar die prijzen zijn niet leuk meer...

Ik had vorig eigenlijk moeten gaan, omdat het mij dan alleen het kaartje kostte en geen trein (woon in nijmegen), maar toen mocht ik niet... ):
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Tokio Hotel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tokio Hotel
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Muziek anders.-
Ga naar: