DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest

Ga naar beneden 
+2
MeikeMusic
Zoe
6 plaatsers
AuteurBericht
Zoe

Zoe


Vrouw Aantal berichten : 95
Leeftijd : 30
Woonplaats : Heiloo
Registration date : 19-06-09

Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptydi sep 01, 2009 2:07 pm

(Verslag is gemaakt door mn vriendin Michelle die mee ging)

30/08/09

Een paar mensen vroegen of ik een verslag wilde maken over zondag dus hier is het dan. ^^

Zondag was het zover: Zoë en ik gingen naar Breakfest in Landgraaf en naar een meet ’n greet met de jongens van Destine backstage! Zoë had een week daarvoor 2 kaartjes gewonnen met de meet ’n greet inbegrepen via de Hitkrant. We zouden eerst naar Dynamo in Eindhoven gaan om ze vanaf een afstandje te kunnen zien optreden maar nu stonden ze gewoon vlak voor onze neus! :’)

We stonden al heel vroeg op want Landgraaf ligt niet even langs onze deur. Zoë kwam al een nachtje bij mij logeren want die kwam helemaal vanuit Noord-Holland. We werden naar Landgraaf gebracht en we moesten bij het VIP loket onze namen doorgeven en toen kregen we als bevestiging een blauw kaartje.

We waren een rondje gelopen om te kijken wat er allemaal was. Er was genoeg te doen waaronder plekken om te skaten, workshops, attracties, een megamuur waar je Graffiti op kon spuiten, podia waar allerlei optredens waren van allerlei bands en dansuitvoeringen en nog véél meer.

Rond 16:50 werden we opgeroepen dat we om 17:15 links van het podium moesten staan zodat we door een medewerker konden worden opgepikt. We gingen er al om 17:00 staan en we merkten toch wel dat we een beetje zenuwachtig waren…

Toen het tijd was kwam iemand van de medewerkers ons ophalen samen met twee andere meisjes die hetzelfde hadden gewonnen om backstage te gaan en ja hoor, toen we daar aankwamen zagen we ze staan. We gaven elkaar een hand en toen gingen we aan een picknicktafel zitten. Robin (drums) kon helaas niet komen omdat hij zich niet zo lekker voelde dus hij nam even een dutje toen we de meet ’n greet hadden om weer fris te worden voor het volgende optreden.

Toen we daar eenmaal zaten konden we het niet laten om wat op te nemen. Zoë heeft een aantal filmpjes gemaakt die nu ook op youtube staan. :’) Ze zijn echt megagezellig. We hebben vanalles laten signeren en we hebben een aantal foto’s genomen en toen moesten ze helaas alweer gaan om zichzelf klaar te maken voor het optreden.

Rond 7 uur begon het optreden. Daarvoor hadden we wat gegeten (om een beetje bij te komen) en een breakfest shirt gekocht. Toen ze op het podium kwamen moesten ze nog even het geluid enzo checken en toen kon het eindelijk beginnen! Ze waren Live echt héél goed en ze zijn echt wild op het podium. : D (Ik heb ze nooit eerder zien optreden). We zongen luid met ze mee. ^^

Toen het afgelopen was belde Zoë haar ouders om ons op te halen. We waren nog even naar de bandleden gegaan die inmiddels werden omringd door tientallen fans. Ze hadden een eigen merchandisekraam waar ik het een en ander heb gekocht namelijk: 2 singles, Een Destine shirt en een poster.

Daarna liepen we naar de uitgang. We hadden een geweldige dag achter de rug. Toen ik thuis werd afgezet nam ik afscheid van Zoë en bedankte ik de ouders van Zoë die heeeelemaal uit Noord-Holland kwamen om ons op te halen en weg te brengen. ^^ Deze dag zal ik niet snel vergeten. :’)


Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest MeetnGreet-Groep2
Groepsfoto!

Een video van de meeting:


Meer videos van de meeting en het optreden kun je vinden op https://www.youtube.com/user/DestineVideos
Daar houden Michelle en ik sinds kort alle Destine videos bij. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptywo sep 02, 2009 6:43 am

Haha, klinkt super leuk allemaal n_n
Heel stoer dat je dat allemaal hebt meegemaakt en dat je het zo gezellig vond =']

En de Destine's zijn inderdaad super chill om even mee te praten en zo n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Michelle

Michelle


Vrouw Aantal berichten : 15
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 01-09-09

Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptywo sep 02, 2009 10:27 am

Wah!

Ik vraag me af wie dat mooie verslag heeft gemaakt. -sarcasme-
Terug naar boven Ga naar beneden
Suuusannne

Suuusannne


Vrouw Aantal berichten : 61
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ammerstol
Registration date : 31-08-09

Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptywo sep 09, 2009 6:55 am

Supergaaaff. ikben jaloerss.:$
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dizziedids.nl
Judith

Judith


Vrouw Aantal berichten : 237
Leeftijd : 30
Woonplaats : Stein
Registration date : 19-06-09

Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptywo sep 09, 2009 12:15 pm

Ik heb jou gezien op Breakfest :]
Echt vet dat jullie een meet & greet hebben gehad met Destine!
Trouwens leuke filmpjes =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://judithrobot.hyves.nl/
Gast
Gast




Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptywo sep 09, 2009 12:17 pm

Lucky jullie! Leuk verslag ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoe

Zoe


Vrouw Aantal berichten : 95
Leeftijd : 30
Woonplaats : Heiloo
Registration date : 19-06-09

Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptywo sep 09, 2009 12:25 pm

Suuusannne schreef:
Supergaaaff. ikben jaloerss.:$

Aww don't be, gelukkig kan je Destine zoiezo na optredens spreken en natuurlijk hier vragen stellen op het forum! =D

Judith schreef:
Ik heb jou gezien op Breakfest :]
Echt vet dat jullie een meet & greet hebben gehad met Destine!
Trouwens leuke filmpjes =)

Bedankt! En ik zag jou helaas niet D: Mja, ik zie je vast nog wel een keer bij andere optredens =)

melanie. schreef:
Lucky jullie! Leuk verslag ook Very Happy

Bedankt! =D Geef het gelijk door aan Michelle, die het verslag gemaakt heeft ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
ZZJARLOTTE

ZZJARLOTTE


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoogerheide
Registration date : 26-09-09

Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Emptyzo sep 27, 2009 12:14 pm

Awesoooome!
Kimberly & Evelien hadden ook die meet&greet,
ik ga nu eventjes die filmpjes op youtube bekijken 8D
xxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zzjarlotte.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest   Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Destine Meet 'n Greet @ Breakfest festival Landgraaf
» Destine @ Breakfest!!
» Destine Eindhoven & Landgraaf 30 Augustus
» I'd like you to meet; me!
» www.destine.tk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Optredens.-
Ga naar: