DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine @ Breakfest!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aagjuuh

Aagjuuh


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Woonplaats : Horn
Registration date : 08-09-09

Destine @ Breakfest!! Empty
BerichtOnderwerp: Destine @ Breakfest!!   Destine @ Breakfest!! Emptydi sep 08, 2009 8:13 am

30 augustus was het zo ver Destine kwam naar Breakfest in Landgraaf.
eindelijk een optrede dicht bij huis. toen had ik het probleem wie neem ik mee alleen kan ik niet gaan.
uit eindelijk heb ik Ilona zo ver gekregen om mee te gaan. ik helemaal blij natuurlijk.
eerst even gegeten en k zeg van we gaan bij de band die voor hun speelt al vast een plaatsje voor aan zoeken.
en jah hoor ik stond vooraan. toen kwam Destine en k kom mijn oge in eeste instantie niet geloven.
eindelijk na die lange tijd zie ik ze in het echt. ze begonnen met spelen en ieder nummer kon ik mee zingen. het was helemaal ge-wel-dig!!!!!
toen het over was toen had ik geen stom meer over Neutral het boeide me niet want ik heb ze gezien, ik stond vooraan!!
wat wil je nog meer??? ik had heeeeeeeel veel foto's gemaakt ze staan allemaal op hyves dus,
als jullie ze willen zien voeg me eerst ff toe als vriendje anders kun je ze niet zien en dan zet er ff bij dat je van dit forum bent en k accepteer.
dan kun je de foto's bekijken en zet er ook maar een opmerking onder ofzo

xxx
Aagje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Destine @ Breakfest!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Destine Meet 'n Greet @ Breakfest festival Landgraaf
» Verslag over Destine Meet 'n Greet @Landgraaf, Breakfest
» www.destine.tk
» Destine @3FM (:
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Concertverslagen.-
Ga naar: