DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat wil jij weten over Destine!?

Ga naar beneden 
+101
xxmarissxx
DylanThumb
Nicole667
JennyMusic
Sjimmie123
Jeanne1801
xxxAnita
superaapjemetcape
NancyDestine
SuuS_9
christiaan
Rosaa
roomzel
MustiXX
IlseLikesMusic^^
Whatsername
pasopikbijt
Ilse
katinkavm
Kimm.
Irenee_rock
Daggielovesmusic
sietske
Loes.
xMelisa
Eline
KayleeConspiracy
shiningaurora
Chantal
Miriam
Lauwlaura
musicfreaky
Dominique
Sofie
Myrthexx
Reusje
LynnLovesYou
Silje.
Aagjuuh
Morbidelli
xRosaliexx
Anno.
koudethee
AntheaL
Laurawr
DanielleKrijgsman21
Cath_09
Astrid
Muis
robbertboers
ireenzz
Dewi
Rocksylla
Liez
lexvanas
ParaPara
jedidiah
xEllenrock
Rianne
[asyeah-x]
Evaluna
MissDemonicAngel
PetraS1986
Ctjuh
RobinFaasDestine
Jessica
Saam!
Ann
Josje.
Veerle
Lotte.
ilona__acid
LeonieT
Silver
KimmeyCake
Mandy
Michelle
Tammo
Zoe
Sugar_Rush
Suuusannne
Roos:]
Marieke.
xRochelle_
Samanthadroppie
Delicious.
Judith
Heleen
RobinL|Destine
Marly
Bambi.
Gwegan
Sherry
MeikeMusic
Ils|
LoesLoes
medstudent
Iris
MIEZbaksteen
HubrechtDestine
Maaitaai
105 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma jul 27, 2009 12:19 pm

OMFG, heb je de boeker gebeld?
Zullen we samen betalen, dat moet wel kunnen toch? Of is het echt een fortuin? :'')
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma jul 27, 2009 12:32 pm

melsh schreef:
OMFG, heb je de boeker gebeld?
Zullen we samen betalen, dat moet wel kunnen toch? Of is het echt een fortuin? :'')

Mocht het niet in de huiskamer passen, dan verhuizen we ze toch gewoon naar een tuin?? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma jul 27, 2009 1:34 pm

Ja, precies! En anders is de gymzaal hier te huur, 100 eu voor een hele dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaitaai

Maaitaai


Vrouw Aantal berichten : 46
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heeze
Registration date : 20-12-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma jul 27, 2009 1:38 pm

melsh schreef:
Ja, precies! En anders is de gymzaal hier te huur, 100 eu voor een hele dag!
lijkt me sterk dat ze 20.000 gaan vragen... meer like... 5.000 ofzo. Naar mijn mening best wel veel als ze mss nog niet eens een half uur op hoeven te treden!:O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma jul 27, 2009 1:50 pm

Je weet maar nooit. Ik heb stage gelopen bij een poppodium en wat sommige bandjes vragen... Verdien ik nog niet in twee maanden!
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydi jul 28, 2009 3:01 am

ik heb idd ook geprobeerd om ze hier bij een minipodiumpje te krijgen, maar zodra ze Sony hoorden was het gelijk einde verhaal. Was veel te duur....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydi jul 28, 2009 9:16 am

Ons lokaal poppodium heeft ze vorig jaar wel gehad, en twee weken later 5 km verderop ook. Maarja, dat was vorig jaar...

By the way, Meike, je nieuwe foto is echt mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
LoesLoes

LoesLoes


Vrouw Aantal berichten : 69
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zutphen
Registration date : 17-12-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydi jul 28, 2009 12:33 pm

sorry maar wie riep hier nou laatst heel hard:

REGELS LEZEN AUB

en spamt hier zelf (samen met anderen) dit topic vol terwijl er in de regels stond dat er alleen vragen gesteld werden en niet op andere dingen werd in gegaan zonder een vraag te posten?


sorry maar daar kan ik me aan ergeren. Iemand op iets wijzen en het dan zelf net zo hard ook de regels negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydi jul 28, 2009 1:00 pm

Laten we hier nou niet gaan doen van jij doet dit, jij doet dat.
Laten we gewoon met z'n alle proberen gewoon aan de regels te denken.
Tuurlijk zal het niet altijd lukken, maar ga dan niet gelijk tegen iedereen zeuren van dat ze zich niet aan de regels houden, alleen als het dan echt te erg wordt.
Want zo wordt het niet echt gezellig en je zorgt zelf ook alleen maar voor meer offtopic als je er weer een bericht achteraan gaat schrijven.

Zo houden we de sfeer een beetje gezellig, want als er ruzies komen is de lol hier snel af.
We zitten hier op dit forum om te praten over dingen, het leuk te hebben en niet om elkaar af te zeiken en iedereen op de vingers te kijken.

Zo, dat was mijn verhaal Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 676696

En nu de vragen ^^

Beschrijf het grootste stuk/hoeveelheid gebak dat je ooit naar binnen hebt gewerktt!
Ooit een taart in iemand zijn gezicht gegooit?
Wat was je eerst schoolagenda? (als je je dat nog kan herinneren!)
Wat vind je leuker, optreden of in de studio?!
Slaap je in de zomer met of zonder deken?
Van wie is die handtekening op die gitaar in de video van In Your Arms? (Is het eigenlijk wel een handtekening? xD)
Gewetensvraag: optreden in Nederland of optreden in Amerika?
Naar welke festivallen gaan jullie zelf komende tijd?
Waarvoor mag je jou midden in de nacht wakker maken?
Komt er op jullie site mss ook een klein stukje biografie over de bandleden?
Hubrecht, vind je brownies lekker?^^ misschien kan ik dan maandag 1 voor je bakken;)
Wat is het ranzigste dat je ooit hebt gezien?
Heeft iemand wel eens je hele cd verzameling op de grond gegooid, zoals mijn schoonmaakster?
Voor Robin F, Heb jij zelf de drums van "In Your Arms" ingespeeld, of was dat een ingehuurde drummer =']
Jullie boeker zegt dat jullie niet in m'n huiskamer passen en jullie te duur zijn, gemeen, kunnen jullie niet stiekem komen?=']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2009 10:01 am

Beschrijf het grootste stuk/hoeveelheid gebak dat je ooit naar binnen hebt gewerktt!

Ik denk dat dat Robin L is, die heeft wel eens een hele cake opgegeten Very Happy

Ooit een taart in iemand zijn gezicht gegooit?
Nee! Vrijwilligers?

Wat was je eerst schoolagenda? (als je je dat nog kan herinneren!)

Volgens mij een Ajax agenda ergens in groep 7 Wink

Wat vind je leuker, optreden of in de studio?!

Ik denk dat ik optreden leuker vind, dan is onze crew er ook bij, en jullie niet te vergeten!

Slaap je in de zomer met of zonder deken?

Onder een laken, dus zit er tussenin Wink


Van wie is die handtekening op die gitaar in de video van In Your Arms? (Is het eigenlijk wel een handtekening? xD)

Zou je aan Robin L moeten vragen!

Gewetensvraag: optreden in Nederland of optreden in Amerika?
In Nederland hebben we nu al meer dan 100 x gespeeld, dus een keertje in Amerika zou wel leuk zijn Wink

Naar welke festivallen gaan jullie zelf komende tijd?

Niet veel, we zijn heel erg druk met alle voorbereidingen voor 'Stars' en met het schrijven van nieuwe liedjes. De volgende festivals waar ik heen ga zijn Zandstock en Lowlands, maar daar spelen we zelf Wink


Waarvoor mag je jou midden in de nacht wakker maken?
Partyen met mijn vrienden! En ijs haha

Komt er op jullie site mss ook een klein stukje biografie over de bandleden?
Omdat we geschreven tekst minder boeiend vonden dan video, hebben we over ieder bandlid een filmpje gemaakt, die kun je vinden op Youtube als je zoekt op DESTINE.TV Presenting Laurens, DESTINE.TV Presenting Hubrecht, etc.!

Hubrecht, vind je brownies lekker?^^ misschien kan ik dan maandag 1 voor je bakken;)
Tom vind het vooral heerlijk, maar ik moet zeggen dat die van jou wel goed was hoor!

Wat is het ranzigste dat je ooit hebt gezien?
Laurens die een makrelenshake voor Tom aan het bereiden was Wink

Heeft iemand wel eens je hele cd verzameling op de grond gegooid, zoals mijn schoonmaakster?
Nee, ik zelf misschien ooit, maar ik verzamel nu geen cd's meer, heb maar een klein rekje, heb verder alles als MP3 op mijn computer, vind ik stukken handiger Smile

Voor Robin F, Heb jij zelf de drums van "In Your Arms" ingespeeld, of was dat een ingehuurde drummer =']
Yes, dat kun je ook zien en horen in de studiodiary, die nog steeds te lezen is op onze website! Al gezien? En we zouden wel dom zijn iemand anders in te huren als je zo'n goede drummer hebt als Robin! Wink

Jullie boeker zegt dat jullie niet in m'n huiskamer passen en jullie te duur zijn, gemeen, kunnen jullie niet stiekem komen?=']
Haha ja dat zou aan de ene kant heel leuk zijn, maar op den duur moet je ook een grens trekken, snap je? Als je 100x per jaar in woonkamers gaat spelen schiet het allemaal niet echt op, dat moet jij toch ook wel begrijpen Wink Verder wil je als band je liveshow steeds beter maken, daarom hebben we ook een vaste crew met merchguy, geluidsman, lichtman etc. die we iedere show moeten betalen, om van bandbus en diesel nog maar te zwijgen, vandaar dat er ook steeds hogere kosten aan zitten verbonden. Hoop dat je wat met mijn uitleg kan, want ik zou niet willen dat het arrogant overkomt dat we niet op je party kunnen komen spelen! Onze boeker is er voor om in te schatten welke shows voor ons goed zijn om te doen en welke minder.

En verder wel lief zijn tegen elkaar he op het forum Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
MIEZbaksteen

MIEZbaksteen


Vrouw Aantal berichten : 16
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ridderkerk
Registration date : 09-07-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2009 10:04 am

hubrechtdestine schreef:


Wat was je eerst schoolagenda? (als je je dat nog kan herinneren!)

Volgens mij een Ajax agenda ergens in groep 7 Wink


AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXX!
oeps..
Maandag weer Wantij?
Met Tom en Laurens?
Neem Robin L en Robin F ook een keer mee Very Happy
Dan kom ik weer en dan hoop ik je WEL te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Michfoshizzle
MIEZbaksteen

MIEZbaksteen


Vrouw Aantal berichten : 16
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ridderkerk
Registration date : 09-07-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2009 10:09 am

Ow eh ja laat ik maar gelijk met de vragen beginnen dan

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Michfoshizzle
Maaitaai

Maaitaai


Vrouw Aantal berichten : 46
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heeze
Registration date : 20-12-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2009 12:26 pm

hubrechtdestine schreef:

[b]Ooit een taart in iemand zijn gezicht gegooit?

Nee! Vrijwilligers?
JA! Ik heb namelijk nog nooit een taart in mijn gezicht gehad!:O Ik wil wel eens weten hoe da is..x'D


Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydo jul 30, 2009 2:09 pm

hubrechtdestine schreef:

Jullie boeker zegt dat jullie niet in m'n huiskamer passen en jullie te duur zijn, gemeen, kunnen jullie niet stiekem komen?=']
Haha ja dat zou aan de ene kant heel leuk zijn, maar op den duur moet je ook een grens trekken, snap je? Als je 100x per jaar in woonkamers gaat spelen schiet het allemaal niet echt op, dat moet jij toch ook wel begrijpen Wink Verder wil je als band je liveshow steeds beter maken, daarom hebben we ook een vaste crew met merchguy, geluidsman, lichtman etc. die we iedere show moeten betalen, om van bandbus en diesel nog maar te zwijgen, vandaar dat er ook steeds hogere kosten aan zitten verbonden. Hoop dat je wat met mijn uitleg kan, want ik zou niet willen dat het arrogant overkomt dat we niet op je party kunnen komen spelen! Onze boeker is er voor om in te schatten welke shows voor ons goed zijn om te doen en welke minder.
Haha, ik begrijp het wel dat jullie niet komen, dat neem ik jullie ook absoluut niet kwalijk, maar dromen mag altijd ;] En dan kom ik wel mijn party houden bij een show van jullie, ik ben de 28e jarig, dus ik kom waarschijnlijk de 29 of 30 naar een show x']

hubrechtdestine schreef:

En verder wel lief zijn tegen elkaar he op het forum Wink
Ben ik het helemaal mee eens =']

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Wat is het raarste kapsel wat je ooit heb gezien?
Heb je vroeger wel voor de spiegel gestaan en gedaan of je een popster was en ja hoe dan precies? =']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 4:23 am

hubrechtdestine schreef:



Voor Robin F, Heb jij zelf de drums van "In Your Arms" ingespeeld, of was dat een ingehuurde drummer =']
Yes, dat kun je ook zien en horen in de studiodiary, die nog steeds te lezen is op onze website! Al gezien? En we zouden wel dom zijn iemand anders in te huren als je zo'n goede drummer hebt als Robin! Wink



Mijn vader heeft een cd van Tokio Hotel ingespeelt, hij drumt ook. Robin F kent hem denk ik nog wel van Weert, dus ik d8 dat kan ook bij Destine zo zijn. Maar die video's van de studiodairy kunnen ook nep zijn en dat hij doet alsof hij het inspeelt, maar six, ik geloof je;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sherry

Sherry


Vrouw Aantal berichten : 121
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nijmegen (Centrum, benedenstad)
Registration date : 16-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 7:53 am

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Wat is het raarste kapsel wat je ooit heb gezien?
Heb je vroeger wel voor de spiegel gestaan en gedaan of je een popster was en ja hoe dan precies? =']
Wat vind je van mijn gitaar? http://twitpic.com/c8yt2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.th-sharoon.hyves.nl
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyvr jul 31, 2009 4:02 pm

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Wat is het raarste kapsel wat je ooit heb gezien?
Heb je vroeger wel voor de spiegel gestaan en gedaan of je een popster was en ja hoe dan precies? =']
Wat vind je van mijn gitaar? http://twitpic.com/c8yt2
N.a.v. hun blog: Wat is je favoriete nummer van ATY? [Mag van EP of album zijn]
Wanneer komen de lyrics van Stars op de website?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sherry

Sherry


Vrouw Aantal berichten : 121
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nijmegen (Centrum, benedenstad)
Registration date : 16-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 3:30 am

--------------------------------------------------------------------------------

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Wat is het raarste kapsel wat je ooit heb gezien?
Heb je vroeger wel voor de spiegel gestaan en gedaan of je een popster was en ja hoe dan precies? =']
Wat vind je van mijn gitaar? http://twitpic.com/c8yt2
N.a.v. hun blog: Wat is je favoriete nummer van ATY? [Mag van EP of album zijn]
Wanneer komen de lyrics van Stars op de website?
Wat vind je van Green Day?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.th-sharoon.hyves.nl
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2009 3:05 pm

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Wat is het raarste kapsel wat je ooit heb gezien?
Heb je vroeger wel voor de spiegel gestaan en gedaan of je een popster was en ja hoe dan precies? =']
Wat vind je van mijn gitaar? http://twitpic.com/c8yt2
N.a.v. hun blog: Wat is je favoriete nummer van ATY? [Mag van EP of album zijn]
Wat vind je van Green Day?

[Even mijn vraag die geen antwoord meer hoeft verwijderd, ga nog ff over een nieuwe nadenken...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ils|

Ils|


Vrouw Aantal berichten : 181
Leeftijd : 34
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 17-06-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 2:08 am

hubrechtdestine schreef:
Hubrecht, vind je brownies lekker?^^ misschien kan ik dan maandag 1 voor je bakken;)
Tom vind het vooral heerlijk, maar ik moet zeggen dat die van jou wel goed was hoor!

thanks! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kittycatcasino.hyves.nl/
Ils|

Ils|


Vrouw Aantal berichten : 181
Leeftijd : 34
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 17-06-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 6:30 am

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Wat is het raarste kapsel wat je ooit heb gezien?
Heb je vroeger wel voor de spiegel gestaan en gedaan of je een popster was en ja hoe dan precies? =']
Wat vind je van mijn gitaar? http://twitpic.com/c8yt2
N.a.v. hun blog: Wat is je favoriete nummer van ATY? [Mag van EP of album zijn]
Wat vind je van Green Day?
Wat vind je van fantasy figuurtjes? ( elfjes, goblins etc Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kittycatcasino.hyves.nl/
Gwegan

Gwegan


Vrouw Aantal berichten : 12
Leeftijd : 114
Woonplaats : Huizen dus geen Dozen
Registration date : 03-08-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 3:37 pm

Inleidende tekst.


Vraag één: Heeft Banus echt de kerstboom van Rita Verdonk gestolen?
Zo ja; Waar woont Rita, dan doen wij dat dit jaar ook. Zo nee; Waar woont Rita, dan doen wij dat dit jaar ook.
Vraag twee: Hoe ziet de kerstboom van Rita Verdonk er uit?
Vraag drie: Wat is er met de kerstboom van Rita Verdonk gebeurd?


Vraag vier: Welk busje heeft Destine in het bezit, aangezien er vier volwassen mannen (enigszins) comfortabel naast elkaar op de achterbank kunnen zitten?
Vraag vijf: Hoeveel slaapuren denken jullie dat Kjelt per tour haalt?
Vraag zes: Waarom vragen jullie fans allemaal dezelfde vragen?
Vraag zeven: Wat vind je van mijn gitaar? http://bit.ly/Rrmil
Vraag acht: Heeft Tom een levenslang letsel opgelopen door de klappen op zijn achterwerk die in de Season 2 Trailer te zien zijn?


Haldiebaldies!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destine.nl
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptyma aug 03, 2009 4:14 pm

Gwegan schreef:
Inleidende tekst.


Vraag één: Heeft Banus echt de kerstboom van Rita Verdonk gestolen?
Zo ja; Waar woont Rita, dan doen wij dat dit jaar ook. Zo nee; Waar woont Rita, dan doen wij dat dit jaar ook.
Vraag twee: Hoe ziet de kerstboom van Rita Verdonk er uit?
Vraag drie: Wat is er met de kerstboom van Rita Verdonk gebeurd?


Vraag vier: Welk busje heeft Destine in het bezit, aangezien er vier volwassen mannen (enigszins) comfortabel naast elkaar op de achterbank kunnen zitten?
Vraag vijf: Hoeveel slaapuren denken jullie dat Kjelt per tour haalt?
Vraag zes: Waarom vragen jullie fans allemaal dezelfde vragen?
Vraag zeven: Wat vind je van mijn gitaar? http://bit.ly/Rrmil
Vraag acht: Heeft Tom een levenslang letsel opgelopen door de klappen op zijn achterwerk die in de Season 2 Trailer te zien zijn?


Haldiebaldies!

Sorry, maar ik denk dat jij de regels even moet lezen...

Citaat :
Even een paar regeltjes:
-Maar twee vragen per keer. [Dat betekent dat je maar 2 vragen mag stellen per "Antwoordenblok". Hubrecht of Robin hebben niet eeuwig de tijd, dus we zijn ze al heel dankbaar dat ze tijd willen investeren in het beantwoorden van onze vragen.]
-Niet te veel nutteloze vragen. Ze zijn altijd leuk, maar het wordt wel vervelend als ze straks alleen maar vragen moeten beantwoorden als: Er komt een geelgroene blubber op je af, hij vraagt om een vuurtje. Wat doe je?.""
Dit is grappig, maar spam nou niet al die pagina's vol met dit soort dingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwegan

Gwegan


Vrouw Aantal berichten : 12
Leeftijd : 114
Woonplaats : Huizen dus geen Dozen
Registration date : 03-08-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 7:59 am

Oh excuus! Op de late avond forumberichten plaatsen kan nooit veel goeds voorspellen. Laten we die lijst even bezien:

" Inleidende tekst.

Vraag vier: Welk busje heeft Destine in het bezit, aangezien er vier volwassen mannen (enigszins) comfortabel naast elkaar op de achterbank kunnen zitten?
Vraag acht: Heeft Tom een levenslang letsel opgelopen door de klappen op zijn achterwerk die in de Season 2 Trailer te zien zijn?

Haldiebaldies! "

Is het dan ook de bedoeling om de vragen van de vorige persoon te kopiëren? Ongeschreven regel?

(P.S. Misschien kan ik het adres van Rita wel googlen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destine.nl
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Emptydi aug 04, 2009 1:32 pm

Ja, vragen vorige persoon kopiëren schijnt ook een regel te zijn, hoewel ik hem nooit heb zien staan Razz
Als dat adres op internet staat wil ik het ook XD

By the way, ik vind haldiebaldies een geniaal woord.
En nu gaat Loes weer op me kankeren omdat ik offtopic ga.

Weet je wat, ik doe iets goeds, ik kopieer die vragen wel even Wink

Wat de f doet Laurens in Zwitserland?(twitpic)
Waarom gaan jullie zo laat naar Wantij?!
Wat voor soort kleur of printje zie je niet graag op een rokje?
Wat vinden jullie van mijn blog?; http://destinenederland.web-log.nl/destinenederland/
(Volgens mij kijkt er niemand op en weblog werkt op dit moment tegen met de kopfoto!:O)
Wat is het raarste kapsel wat je ooit heb gezien?
Heb je vroeger wel voor de spiegel gestaan en gedaan of je een popster was en ja hoe dan precies? =']
Wat vind je van mijn gitaar? http://twitpic.com/c8yt2
N.a.v. hun blog: Wat is je favoriete nummer van ATY? [Mag van EP of album zijn]
Wat vind je van Green Day?
Wat vind je van fantasy figuurtjes? ( elfjes, goblins etc )
Welk busje heeft Destine in het bezit, aangezien er vier volwassen mannen (enigszins) comfortabel naast elkaar op de achterbank kunnen zitten?
Heeft Tom een levenslang letsel opgelopen door de klappen op zijn achterwerk die in de Season 2 Trailer te zien zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat wil jij weten over Destine!?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 35Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat wil jij weten over Destine!?
» Wat je misschien zou willen weten van Annemiek.. (:
» www.destine.tk
» Destine @3FM (:
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Band.-
Ga naar: