DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat wil jij weten over Destine!?

Ga naar beneden 
+101
xxmarissxx
DylanThumb
Nicole667
JennyMusic
Sjimmie123
Jeanne1801
xxxAnita
superaapjemetcape
NancyDestine
SuuS_9
christiaan
Rosaa
roomzel
MustiXX
IlseLikesMusic^^
Whatsername
pasopikbijt
Ilse
katinkavm
Kimm.
Irenee_rock
Daggielovesmusic
sietske
Loes.
xMelisa
Eline
KayleeConspiracy
shiningaurora
Chantal
Miriam
Lauwlaura
musicfreaky
Dominique
Sofie
Myrthexx
Reusje
LynnLovesYou
Silje.
Aagjuuh
Morbidelli
xRosaliexx
Anno.
koudethee
AntheaL
Laurawr
DanielleKrijgsman21
Cath_09
Astrid
Muis
robbertboers
ireenzz
Dewi
Rocksylla
Liez
lexvanas
ParaPara
jedidiah
xEllenrock
Rianne
[asyeah-x]
Evaluna
MissDemonicAngel
PetraS1986
Ctjuh
RobinFaasDestine
Jessica
Saam!
Ann
Josje.
Veerle
Lotte.
ilona__acid
LeonieT
Silver
KimmeyCake
Mandy
Michelle
Tammo
Zoe
Sugar_Rush
Suuusannne
Roos:]
Marieke.
xRochelle_
Samanthadroppie
Delicious.
Judith
Heleen
RobinL|Destine
Marly
Bambi.
Gwegan
Sherry
MeikeMusic
Ils|
LoesLoes
medstudent
Iris
MIEZbaksteen
HubrechtDestine
Maaitaai
105 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Josje.

Josje.


Vrouw Aantal berichten : 757
Leeftijd : 34
Woonplaats : in een luciferdoosje.
Registration date : 27-09-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptydo dec 03, 2009 9:42 am

Zullen we ook even 1 vraag per persoon instellen?
Aangezien het forum nu steeds drukker word en Hubrecht ook niet echt heel veel tijd heeft om te antwoorden.
Er zijn meer dan 10 mensen die een vraag hebben..
Dat lijkt me een redelijk voorstel 1 vraag per persoon..


1. Wat is jullie favoriete liedje van wat je tot nu toe gemaakt hebt?
2. wat is op dit moment je grootste wens? of wat zou je echt nog een keer willen doen?
3. Wat zou je nooit op je lichaam laten willen tattooëren?
4. Wat kun je niet, maar zou je wel graag willen kunnen?
5. Wat zou je graag in je schoentje vinden morgen ochtend van de sint? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Twitter.com/JosjeSeviera
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptydo dec 03, 2009 12:08 pm

1. Wat is jullie favoriete liedje van wat je tot nu toe gemaakt hebt?
2. wat is op dit moment je grootste wens? of wat zou je echt nog een keer willen doen?
3. Wat zou je nooit op je lichaam laten willen tattooëren?
4. Wat kun je niet, maar zou je wel graag willen kunnen?
5. Wat zou je graag in je schoentje vinden morgen ochtend van de sint? :')
6. Zingt Robin L in de studio ook de parts van Laurens in of doet Laurens dat zelf?
Terug naar boven Ga naar beneden
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 2:41 am

1. Wat is jullie favoriete liedje van wat je tot nu toe gemaakt hebt?
live vinden we Burn allemaal heel cool om te spelen, lekker losssssss!

2. wat is op dit moment je grootste wens? of wat zou je echt nog een keer willen doen?
mijn allergrootste wens was exact wat we nu aan het doen zijn, touren in een huge ass bus met een vette band door europa! Smile

3. Wat zou je nooit op je lichaam laten willen tattooëren?
een hakenkruis net als in american history x haha

4. Wat kun je niet, maar zou je wel graag willen kunnen?
autorijden Wink maar heeft als voordeel dat ik nu nooit de BOB hoef te zijn haha.

5. Wat zou je graag in je schoentje vinden morgen ochtend van de sint? :')
een goed ontbijt! met coolbest!

6. Zingt Robin L in de studio ook de parts van Laurens in of doet Laurens dat zelf?
dat verschilt, sommige backings doet laurens, sommige backings robin L, en live kijken we gewoon wat het meest praktisch is. saai antwoord he! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 2:41 am

PS thanks voor jullie eerlijke antwoorden op mijn vraag, heel cool om te lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 4:10 am

Citaat :
Wat is jullie favoriete zin uit onze lyrics en waarom? En welk liedje betekent het meest voor je en waarom?

Ik vind het refrein van Stars waanzinnig mooi, en daar heb ik niet echt veel redenen voor xD
Ik vind eigenlijk al jullie nummers heel mooi, en er past er altijd wel een bij mijn stemming.
En ik vind

"Chase your dreams, it won’t be without me
So let me go, we’re miles & miles away from home
Cause it’s all, make believe, and we just, break free
At times of indecision we need an intermission
Oh hear me, liar liar lie
I just can’t stand to say goodbye tonight"

Heel mooi met die melodie (:

Ik luister 'm niet zoveel, maar dat is meer omdat ie zo lang is :"]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 5:54 am

hubrechtdestine schreef:
19. Wat zou je eens aan de fans willen vragen, i.p.v. dat de fans iets aan jullie vragen?

Wat is jullie favoriete zin uit onze lyrics en waarom? En welk liedje betekent het meest voor je en waarom? Zou ik te gek vinden om te horen.

Dan ga ik toch voor War has been won:
And after all this time
Well i don't need any vengeance
Just some random fighting for another goal


Zo zit ik gewoon in elkaar XD 'k Heb al snel zoiets van laat maar en ben niet echt snel boos te krijgen. Heb geen zin om een ruzie om niets te ontketenen, dan maar geen gelijk Razz (als ik boos ben zijn de meest mensen wel bang voor me, al zou je dat niet denken Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 1:43 pm

Ik denk, nu ik zo kijk enzo, toch wel 'You can burn all cities down but you can’t stop me' aangezien ik nogal veel gepest ben, ook om hoe ik er uit zie enzo, maar ik ben nooit veranderd voor die mensen. Ik liep nooit mee met de mode en dat doe ik nog niet. Ik verander niet, voor niemand. En ja, ik heb het er moeilijk mee gehad, maar ik ga toch door, niemand stopt me.

En mijn favo liedje is toch wel Forget About Me, is gewoon heeel mooi <3 en Ever Now And Then, daar word ik echt super vrolijk van.
Terug naar boven Ga naar beneden
ilona__acid

ilona__acid


Vrouw Aantal berichten : 371
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 06-08-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 1:50 pm

mijn favoriete zin is dan denk ik toch wel; You’ll be nothing but a memory, nothing but a dream.
niet echt perse een reden eigenlijk. ik hoorde dat zinnetje en ik was van; wauw.

1. hoe voelde het om de nieuwe liedjes voor de eerste keer ook echt live te spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ilonaschaefer.tumblr.com
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 1:54 pm

1. hoe voelde het om de nieuwe liedjes te spelen in luxemburg en duitsland?
2. wat zou je écht niet doen, ondanks dat je er megaveel geld voor zou krijgen? (stel; 10 miljoen euro)
Terug naar boven Ga naar beneden
LeonieT

LeonieT


Vrouw Aantal berichten : 187
Leeftijd : 35
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 10-09-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 06, 2009 3:00 pm

hubrechtdestine schreef:
19. Wat zou je eens aan de fans willen vragen, i.p.v. dat de fans iets aan jullie vragen?

Wat is jullie favoriete zin uit onze lyrics en waarom? En welk liedje betekent het meest voor je en waarom? Zou ik te gek vinden om te horen.


Mijn favoriete zin is van Burn:
"You can burn all cities down but you can't stop me
Turn my insides out and get a getaway
And I never will deny that you're the fuel to my fire
Burn me to the ground but you won't stop me"

Okeej, het zijn meerdere zinnetjes maar ze komen voor mij wel op hetzelfde neer. Dit nummer geeft mij sowieso al energie maar de tekst staat voor mij voor dat ik niemand over mij heen moet laten lopen en niemand in de weg moet laten staan om te bereiken wat ik wil.
Geweldige motivatie eigelijk Razz

Burn is eigelijk zo ook tevens mijn favoriete nummer Smile Maar daarnaast is "Novelwriter" ook absoluut een favoriet. Het is een veelzeggend nummer eigelijk, weet ook niet precies hoe ik het moet gaan uitleggen zonder dat het een giga lang verhaal wordt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://leonieta.wordpress.com
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyma dec 07, 2009 9:32 am

1. hoe voelde het om de nieuwe liedjes te spelen in luxemburg en duitsland?
2. wat zou je écht niet doen, ondanks dat je er megaveel geld voor zou krijgen? (stel; 10 miljoen euro)
3. ik ben de tabs van "Spiders" aan het uitzoeken, ik heb al een stukje (Robin L's part) en om dat te spelen heb ik de capo in het 2e vakje, doet Robin L dat oowk of ben ik fout xD
Terug naar boven Ga naar beneden
LeonieT

LeonieT


Vrouw Aantal berichten : 187
Leeftijd : 35
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 10-09-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyma dec 07, 2009 9:47 am

1. hoe voelde het om de nieuwe liedjes te spelen in luxemburg en duitsland?
2. wat zou je écht niet doen, ondanks dat je er megaveel geld voor zou krijgen? (stel; 10 miljoen euro)
3. ik ben de tabs van "Spiders" aan het uitzoeken, ik heb al een stukje (Robin L's part) en om dat te spelen heb ik de capo in het 2e vakje, doet Robin L dat oowk of ben ik fout xD
4. Het viel me op dat het telefoonnummer waar wij jullie op konden bellen en smsen van de website enzo is afgehaald. Is dat omdat jullie er zoveel op gespammt werden ofzo? Razz Is het nummer verder nog wel gewoon bereikbaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://leonieta.wordpress.com
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyvr dec 11, 2009 7:55 am

1. hoe voelde het om de nieuwe liedjes te spelen in luxemburg en duitsland?
2. wat zou je écht niet doen, ondanks dat je er megaveel geld voor zou krijgen? (stel; 10 miljoen euro)
3. ik ben de tabs van "Spiders" aan het uitzoeken, ik heb al een stukje (Robin L's part) en om dat te spelen heb ik de capo in het 2e vakje, doet Robin L dat oowk of ben ik fout xD
4. Het viel me op dat het telefoonnummer waar wij jullie op konden bellen en smsen van de website enzo is afgehaald. Is dat omdat jullie er zoveel op gespammt werden ofzo? Is het nummer verder nog wel gewoon bereikbaar?
5. Sherry en ik vragen ons af of jullie radslagen kunnen doen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sherry

Sherry


Vrouw Aantal berichten : 121
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nijmegen (Centrum, benedenstad)
Registration date : 16-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyvr dec 11, 2009 7:56 am

1. hoe voelde het om de nieuwe liedjes te spelen in luxemburg en duitsland?
2. wat zou je écht niet doen, ondanks dat je er megaveel geld voor zou krijgen? (stel; 10 miljoen euro)
3. ik ben de tabs van "Spiders" aan het uitzoeken, ik heb al een stukje (Robin L's part) en om dat te spelen heb ik de capo in het 2e vakje, doet Robin L dat oowk of ben ik fout xD
4. Het viel me op dat het telefoonnummer waar wij jullie op konden bellen en smsen van de website enzo is afgehaald. Is dat omdat jullie er zoveel op gespammt werden ofzo? Is het nummer verder nog wel gewoon bereikbaar?
5. Sherry en ik vragen ons af of jullie radslagen kunnen doen. xD
6. Wat zou jij doen als je een spectaculaire entree moest maken op een Gala?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.th-sharoon.hyves.nl
HubrechtDestine
Destine.
HubrechtDestine


Man Aantal berichten : 129
Registration date : 13-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyvr dec 11, 2009 12:51 pm

1. hoe voelde het om de nieuwe liedjes te spelen in luxemburg en duitsland?
Heel cool, wel even wennen in het begin, maar nu zitten ze er al wel goed in! Dus als we straks in Nederland terug zijn is het vol knallen Wink

2. wat zou je écht niet doen, ondanks dat je er megaveel geld voor zou krijgen? (stel; 10 miljoen euro)
Volgens mij is deze vraag al eerder gesteld! Dingen die tegen mijn principes ingaan zoals dingen die met discriminatie te maken hebben.

3. ik ben de tabs van "Spiders" aan het uitzoeken, ik heb al een stukje (Robin L's part) en om dat te spelen heb ik de capo in het 2e vakje, doet Robin L dat oowk of ben ik fout xD
Eehm haha nee is gewoon in standaard tuning Smile Hij begint volgens mij in C# power chord, met de hoge b en E als open snaren.

4. Het viel me op dat het telefoonnummer waar wij jullie op konden bellen en smsen van de website enzo is afgehaald. Is dat omdat jullie er zoveel op gespammt werden ofzo? Is het nummer verder nog wel gewoon bereikbaar?
Hij ligt op het moment thuis, maar sinds we die telefoon hebben is Twitter ook heel erg gegroeid, en op den duur werd het zo extreem druk dat het echt niet meer bij te houden was! Daarnaast hebben we nu ook altijd internet in de tourbus in Nederland dus we zijn heel makkelijk direct te bereiken voor, na en rondom de shows Smile Dus liever berichtjes op Twitter tegenwoordig!

5. Sherry en ik vragen ons af of jullie radslagen kunnen doen. xD
Haha eehm ik denk dat Tom het misschien wel kan! Zal het zo eens vragen!

6. Wat zou jij doen als je een spectaculaire entree moest maken op een Gala?
Ga naakt! Aandacht gegarandeerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.destinemusic.com
xRochelle_

xRochelle_


Vrouw Aantal berichten : 469
Leeftijd : 30
Woonplaats : Volendam
Registration date : 21-05-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyza dec 12, 2009 10:12 am

Hahahah leuke antwoorden!
Zou jij wel naakt gaan dan? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
lexvanas

lexvanas


Man Aantal berichten : 343
Leeftijd : 34
Woonplaats : Mheer/Geldrop
Registration date : 22-11-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 13, 2009 2:46 pm

Hahaha, ineens willen alle meisjes met Hubrecht naar een gala :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lexvanas.hyves.nl
jedidiah

jedidiah


Vrouw Aantal berichten : 85
Leeftijd : 29
Woonplaats : Genemuiden
Registration date : 11-11-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyzo dec 13, 2009 10:26 pm

hihi, ik wel jah.. Razz

hebben jullie al een kerstboom, of doen jullie daar niet aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jedietje.hyves.nl/
Josje.

Josje.


Vrouw Aantal berichten : 757
Leeftijd : 34
Woonplaats : in een luciferdoosje.
Registration date : 27-09-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyma dec 14, 2009 8:43 am

jedidiah schreef:

hebben jullie al een kerstboom, of doen jullie daar niet aan?

ze zijn op tour..? ik denk dat een kerstboom in een bus(op zo'n kleintje na) moeilijk gaat..


01. Wat is je droom auto?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Twitter.com/JosjeSeviera
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyma dec 14, 2009 1:49 pm

01. Wat is je droom auto?
02. Wat hebben jullie eigenlijk met de tekeningen van mij [Meike] gedaan? Als jullie nog weten welke die waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
LeonieT

LeonieT


Vrouw Aantal berichten : 187
Leeftijd : 35
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 10-09-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyma dec 14, 2009 2:32 pm

01. Wat is je droom auto?
02. Wat hebben jullie eigenlijk met de tekeningen van mij [Meike] gedaan? Als jullie nog weten welke die waren.
03. Wat is je favoriete kerstliedje?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://leonieta.wordpress.com
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptydi dec 15, 2009 1:46 am

01. Wat is je droom auto?
02. Wat hebben jullie eigenlijk met de tekeningen van mij [Meike] gedaan? Als jullie nog weten welke die waren.
03. Wat is je favoriete kerstliedje?
04. Hoe lang hebben jullie moeten nadenken tot jullie de albumtitel hadden bedacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
ilona__acid

ilona__acid


Vrouw Aantal berichten : 371
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 06-08-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptydi dec 15, 2009 8:27 am

01. Wat is je droom auto?
02. Wat hebben jullie eigenlijk met de tekeningen van mij [Meike] gedaan? Als jullie nog weten welke die waren.
03. Wat is je favoriete kerstliedje?
04. Hoe lang hebben jullie moeten nadenken tot jullie de albumtitel hadden bedacht?
05. om in de albumtrance te blijven; hoe zijn jullie op de titel geokmen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ilonaschaefer.tumblr.com
Gast
Gast




Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyvr dec 18, 2009 9:20 am

01. Wat is je droom auto?
02. Wat hebben jullie eigenlijk met de tekeningen van mij [Meike] gedaan? Als jullie nog weten welke die waren.
03. Wat is je favoriete kerstliedje?
04. Hoe lang hebben jullie moeten nadenken tot jullie de albumtitel hadden bedacht?
05. om in de albumtrance te blijven; hoe zijn jullie op de titel geokmen?
06. Hoezo hebben Six en Witte geen Hyves meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Emptyma dec 21, 2009 11:29 am

hubrechtdestine schreef:

19. Wat zou je eens aan de fans willen vragen, i.p.v. dat de fans iets aan jullie vragen?

Wat is jullie favoriete zin uit onze lyrics en waarom? En welk liedje betekent het meest voor je en waarom? Zou ik te gek vinden om te horen.


Dat is zeker weten Am I so blind! Ik hou van dat nummer =D
Maar de rest van de liedjes zijn ook super maar deze vind ik het mooist Wink

Hey are you with me
I wanna see that hope is in your eyes
From time to time it’s in my mind
Am I so blind


Dit doet me heel erg denken aan een goede vriend van mij die in Tsjechie woont.
We hadden een soort van langeafstrandsrelatie terwijl we elkaar nooit gezien hadden.
Maar het is verder op niks uitgelopen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Gesponsorde inhoud





Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!?   Wat wil jij weten over Destine!? - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat wil jij weten over Destine!?
Terug naar boven 
Pagina 15 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat wil jij weten over Destine!?
» Wat je misschien zou willen weten van Annemiek.. (:
» www.destine.tk
» Destine @3FM (:
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Band.-
Ga naar: