Aantal berichten : 356 Woonplaats : Utrecht Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di nov 09, 2010 1:57 am
01. Eline: Wat vind je het aller slechtste liedje ooit?? (mag ook artiest ) 02. Meike: Wat was het eerste liedje dat je kon spelen op de gitaar? 03. Veerle: Wat vind je het slechtste nummer dat jullie zelf ooit hebben geschreven? 04. Muis: Welk van de zeven zonden bezitten jullie per persoon uit de band denk je? (ijdelheid, hebzucht, lust, jaloezie, vraatzucht, wraakzucht, luiheid) 05. Ilse: Het nieuwe seizoen van Destine TV wordt door iemand anders gemaakt, toch? Doen jullie nog wel zelf dingen filmen? 06. Tamara: Wat vinden jullie eigenlijk van My Chemical Romance? 07. Heleen: Wat is het huishoudelijke artikel dat je in het dagelijks leven het meest gebruikt? 08. Rosalie: Is epiphone een beetje een goed merk? Want ik heb nu een basgitaar van echt een flutmerk, maar omdat ik het nu zo'n 2 jaar speel, wil ik een wat beter merk.Ik heb alleen niet het geld voor een fender ofzo En ik heb van epiphone een leuke gezien. 09. Sherry: Hoeveel milimeter tunnels heeft Robin L? 10. Astrid: Wat is de beste show van een andere band die je het afgelopen jaar hebt gezien?
musicfreaky
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 31 Woonplaats : Les Hayons Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? ma nov 22, 2010 11:29 am
01. Eline: Wat vind je het aller slechtste liedje ooit?? (mag ook artiest ) 02. Meike: Wat was het eerste liedje dat je kon spelen op de gitaar? 03. Veerle: Wat vind je het slechtste nummer dat jullie zelf ooit hebben geschreven? 04. Muis: Welk van de zeven zonden bezitten jullie per persoon uit de band denk je? (ijdelheid, hebzucht, lust, jaloezie, vraatzucht, wraakzucht, luiheid) 05. Ilse: Het nieuwe seizoen van Destine TV wordt door iemand anders gemaakt, toch? Doen jullie nog wel zelf dingen filmen? 06. Tamara: Wat vinden jullie eigenlijk van My Chemical Romance? 07. Heleen: Wat is het huishoudelijke artikel dat je in het dagelijks leven het meest gebruikt? 08. Rosalie: Is epiphone een beetje een goed merk? Want ik heb nu een basgitaar van echt een flutmerk, maar omdat ik het nu zo'n 2 jaar speel, wil ik een wat beter merk.Ik heb alleen niet het geld voor een fender ofzo En ik heb van epiphone een leuke gezien. 09. Sherry: Hoeveel milimeter tunnels heeft Robin L? 10. Astrid: Wat is de beste show van een andere band die je het afgelopen jaar hebt gezien? 11. Yva: Een van de mooiste steden waar jullie ooit met de band zijn geweest?
pasopikbijt
Aantal berichten : 3 Registration date : 21-11-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? ma nov 22, 2010 2:02 pm
01. Eline: Wat vind je het aller slechtste liedje ooit?? (mag ook artiest ) 02. Meike: Wat was het eerste liedje dat je kon spelen op de gitaar? 03. Veerle: Wat vind je het slechtste nummer dat jullie zelf ooit hebben geschreven? 04. Muis: Welk van de zeven zonden bezitten jullie per persoon uit de band denk je? (ijdelheid, hebzucht, lust, jaloezie, vraatzucht, wraakzucht, luiheid) 05. Ilse: Het nieuwe seizoen van Destine TV wordt door iemand anders gemaakt, toch? Doen jullie nog wel zelf dingen filmen? 06. Tamara: Wat vinden jullie eigenlijk van My Chemical Romance? 07. Heleen: Wat is het huishoudelijke artikel dat je in het dagelijks leven het meest gebruikt? 08. Rosalie: Is epiphone een beetje een goed merk? Want ik heb nu een basgitaar van echt een flutmerk, maar omdat ik het nu zo'n 2 jaar speel, wil ik een wat beter merk.Ik heb alleen niet het geld voor een fender ofzo En ik heb van epiphone een leuke gezien. 09. Sherry: Hoeveel milimeter tunnels heeft Robin L? 10. Astrid: Wat is de beste show van een andere band die je het afgelopen jaar hebt gezien? 11. Yva: Een van de mooiste steden waar jullie ooit met de band zijn geweest? 12. Bianca: Als je een vogel was, op wie zn hoofd zou je dan poepen?
RobinFaasDestine Destine.
Aantal berichten : 4 Leeftijd : 39 Registration date : 24-10-08
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? za nov 27, 2010 6:20 am
Hoi! Ik zal weer eens wat vraagjes beantwoorden vanuit München!
01. Eline: Wat vind je het aller slechtste liedje ooit?? (mag ook artiest ) Akcent - Kylie. Best wel een leuk dance hitje, maar de lyrics.. ..Die plottwist aan het eind van het refrein kan echt niet! Eerst probeert ie Kylie leuk aan het dansen te krijgen, maar dan aan het einde heeft ie zoiets van.. tja, luister maar. https://www.youtube.com/watch?v=wOem06X3uVo
02. Meike: Wat was het eerste liedje dat je kon spelen op de gitaar? Ik ben drummer natuurlijk, maar ik speel al net zo lang ook gitaar. Het eerste nummer wast ik echt helemaal kon spelen was Fire, Water, Burn van de Bloodhoundgang.
03. Veerle: Wat vind je het slechtste nummer dat jullie zelf ooit hebben geschreven? Ai, dat is nogal een lastige vraag. Ik vind eigenlijk alles wat we geschreven hebben meer dan voldoende, maar wellicht zit er tussen de demo's een nummer die ik het minst goed vond. Die is dus ook niet op het album terecht gekomen. Van de nummers die jullie wel kennen vond ik 'wake me' nooit heel erg goed, maar toen we hem met James in Amerika gingen opnemen viel dat nummer ineens super goed in elkaar! Dus ik denk dat de demo van 'wake me' mijn minst favorite destinesong is.
04. Muis: Welk van de zeven zonden bezitten jullie per persoon uit de band denk je? (ijdelheid, hebzucht, lust, jaloezie, vraatzucht, wraakzucht, luiheid) Weer zo'n lastige! Maar eerlijk gezegd hebben we allemaal al deze zonden wel. Maar ik beschouw ze ook niet allemaal als zonde. Als ik voor me zelf spreek ben ik bijvoorbeeld ijdel, maar ik vind dat je dat ook moet zijn als je op een podium klimt. Ik heb hebzucht, maar iedereen wil dingen hebben. Lust, tja.. Jaloezie heb ik vaak, bijvoorbeeld als ik andere drummers op supergrote festivals zie spelen. Vraatzucht heb ik bij KFC en Luiheid heb ik iedere ochtend voor m'n eerste bakkie koffie..
05. Ilse: Het nieuwe seizoen van Destine TV wordt door iemand anders gemaakt, toch? Doen jullie nog wel zelf dingen filmen? Laurens maakt nog steeds de afleveringen helemaal zelf! De afleveringen over Pinkpop zijn daar de uitzondering op, want die zijn gedaan en ook gefilmd door iemand anders. Verder filmen we alles zelf.
06. Tamara: Wat vinden jullie eigenlijk van My Chemical Romance? Helemaal tegek!
07. Heleen: Wat is het huishoudelijke artikel dat je in het dagelijks leven het meest gebruikt? Ehh... Tandpasta? 2 maal daags.
08. Rosalie: Is epiphone een beetje een goed merk? Want ik heb nu een basgitaar van echt een flutmerk, maar omdat ik het nu zo'n 2 jaar speel, wil ik een wat beter merk.Ik heb alleen niet het geld voor een fender ofzo En ik heb van epiphone een leuke gezien. Ik vind ze goed klinken, maar ieder merk heefd z'n goeie en slechtere gitaren. Veel uitproberen en goed luisteren zou ik altijd aanraden. Ik heb gitaren gehoord van budgetmerken die ik veel beter vind klinken dan bijvoorbeeld een slechtere fender die wel heel duur was.
09. Sherry: Hoeveel milimeter tunnels heeft Robin L? 10 mm!
10. Astrid: Wat is de beste show van een andere band die je het afgelopen jaar hebt gezien? Ik denk dat ik het meest heb genoten van John Mayer op Pinkpop.
11. Yva: Een van de mooiste steden waar jullie ooit met de band zijn geweest? London! Was echt tegek en ben ook nog naar het Film-museum geweest. Echt iets voor mij.
12. Bianca: Als je een vogel was, op wie zn hoofd zou je dan poepen? Justin Bieber.
LynnLovesYou
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 28 Woonplaats : Westervoort Registration date : 19-05-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? za nov 27, 2010 7:44 am
RobinFaasDestine schreef:
ij.
12. Bianca: Als je een vogel was, op wie zn hoofd zou je dan poepen? Justin Bieber.
Haha. die vind ik goed xD ik hou echt totaal niet van hem. [ ik haat hem ook niet ofzo] xD
Miriam
Aantal berichten : 269 Leeftijd : 28 Woonplaats : Dordrecht Registration date : 03-07-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? za nov 27, 2010 9:33 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol?
Laatst aangepast door Miriam op do jan 06, 2011 2:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
jedidiah
Aantal berichten : 85 Leeftijd : 29 Woonplaats : Genemuiden Registration date : 11-11-09
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? zo dec 12, 2010 2:13 pm
1 Miriam: Heb je wel eens gehad dat je je bril/lenzen kwijt was terwijl je ze heel hard nodig had en toen je thuiskwam ze gewoon nog op je nachtkastje lagen? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig?
Miriam
Aantal berichten : 269 Leeftijd : 28 Woonplaats : Dordrecht Registration date : 03-07-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? do jan 06, 2011 2:53 pm
Heb mijn vraag veranderd
Eline
Aantal berichten : 15 Leeftijd : 28 Registration date : 10-08-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? za jan 15, 2011 6:07 am
1 Miriam: Heb je wel eens gehad dat je je bril/lenzen kwijt was terwijl je ze heel hard nodig had en toen je thuiskwam ze gewoon nog op je nachtkastje lagen? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD
Miriam
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? za jan 15, 2011 7:04 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD
ik heb alleen mijn vraag verandert
Laurawr
Aantal berichten : 8 Registration date : 07-03-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:25 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011?
katinkavm
Aantal berichten : 7 Leeftijd : 29 Registration date : 19-09-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:30 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour?
Whatsername
Aantal berichten : 26 Leeftijd : 27 Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:33 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen?
Daggielovesmusic
Aantal berichten : 94 Leeftijd : 27 Woonplaats : Dordrecht Registration date : 09-07-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:35 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad?
IlseLikesMusic^^
Aantal berichten : 7 Leeftijd : 30 Woonplaats : Nieuwkoop Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:41 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten?
Dominique
Aantal berichten : 169 Leeftijd : 28 Registration date : 11-06-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:46 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen?
MustiXX
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 27 Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:48 am
Van wie zijn jullie 'fan'??
MustiXX
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 27 Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:51 am
1. Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 2. Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 3. Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 4. Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 5. Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 6. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen?
Miriam
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 11:57 am
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Dagmar: Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen? 10. Musti: Van wie zijn jullie 'fan'?
even alles onder elkaar
roomzel
Aantal berichten : 2 Leeftijd : 29 Woonplaats : Utrecht Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 12:18 pm
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Dagmar: Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen? 10. Musti: Van wie zijn jullie 'fan'?
11. Romy; Is er iets waar je je enorm aan kan ergeren als je aan het optreden bent, zo ja, wat?
Rosaa
Aantal berichten : 12 Registration date : 26-12-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 12:32 pm
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Dagmar: Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen? 10. Musti: Van wie zijn jullie 'fan'? 11. Romy; Is er iets waar je je enorm aan kan ergeren als je aan het optreden bent, zo ja, wat? 12. Rosa: Hebben jullie naast muziek maken ook nog andere hobby's?
christiaan
Aantal berichten : 1 Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 12:36 pm
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Dagmar: Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen? 10. Musti: Van wie zijn jullie 'fan'? 11. Romy; Is er iets waar je je enorm aan kan ergeren als je aan het optreden bent, zo ja, wat? 12. Rosa: Hebben jullie naast muziek maken ook nog andere hobby's? 13. Christiaan : Hoe komen jullie aan de naam destine?
SuuS_9
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 34 Woonplaats : Rijen Registration date : 18-01-11
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 12:59 pm
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Dagmar: Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen? 10. Musti: Van wie zijn jullie 'fan'? 11. Romy; Is er iets waar je je enorm aan kan ergeren als je aan het optreden bent, zo ja, wat? 12. Rosa: Hebben jullie naast muziek maken ook nog andere hobby's? 13. Christiaan : Hoe komen jullie aan de naam destine? 14. Suus_9: Komt er een seizoen 4 van Destinetv?
NancyDestine
Aantal berichten : 1 Registration date : 15-12-10
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 1:03 pm
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Dagmar: Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen? 10. Musti: Van wie zijn jullie 'fan'? 11. Romy; Is er iets waar je je enorm aan kan ergeren als je aan het optreden bent, zo ja, wat? 12. Rosa: Hebben jullie naast muziek maken ook nog andere hobby's? 13. Christiaan : Hoe komen jullie aan de naam destine? 14. Suus_9: Komt er een seizoen 4 van Destinetv? 15. NancyDestine : Wie heeft een tattoo/tattoos laten zetten met een bepaalde betekenis ?
xRosaliexx
Aantal berichten : 252 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gouda Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Wat wil jij weten over Destine!? di jan 18, 2011 2:11 pm
1 Miriam: Zou je ooit mee willen doen aan Wie Is De Mol? 2 Jedidiah: wie van de band was als 1e met muziek bezig? 3 Eline: Heb je wel eens iemand recht in z'n gezicht uitgelachen? xD 4 Laura: Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? 5 Katinka: Wat was de leukste zaal van de down-tour? 6 Suus: Met welke band zou je écht nog wel een keer willen touren, of samen een plaat opnemen? 7 Dagmar: Wat is de ergste nachtmerrie die je ook hebt gehad? 8 Ilse ^^: Wat kunnen we van het nieuwe materiaal/album verwachten? 9. Dominique: in welke stad/dorp zou je echt niet willen wonen? 10. Musti: Van wie zijn jullie 'fan'? 11. Romy; Is er iets waar je je enorm aan kan ergeren als je aan het optreden bent, zo ja, wat? 12. Rosa: Hebben jullie naast muziek maken ook nog andere hobby's? 13. Christiaan : Hoe komen jullie aan de naam destine? 14. Suus_9: Komt er een seizoen 4 van Destinetv? 15. NancyDestine : Wie heeft een tattoo/tattoos laten zetten met een bepaalde betekenis ? 16. Rosalie: Zelf nog van plan om naar een (groot) festival dit jaar te gaan? =) Zoals pinkpop of lowlands. Of het te druk met zelf op festivals staan? =p