DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Happy Topic!

Ga naar beneden 
+25
Kimm.
Miriam
Chantal
shiningaurora
Tammo
Agness
Lauwlaura
*Imke
Dominique
Sherry
Liez
Astrid
Silje.
LynnLovesYou
Heleen
Morbidelli
[asyeah-x]
Veerle
ilona__acid
MeikeMusic
Marieke.
xRosaliexx
Muis
Silver
medstudent
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Veerle

Veerle

Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Happy Topic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptydo jun 24, 2010 4:26 am

Yay! Een 8 voor Finse taal (begrijpend lezen en schrijven)!
en een 8 voor vergelijkende taalwetenschap Finoegristiek =)

En een 7,2 voor m'n paper over David Bowie XD Die nergens over ging, en vooral niet over de muziek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen

Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Registration date : 15-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyvr jun 25, 2010 1:02 pm

YEAH! Mijn lessen van dit jaar zijn voorbij!
Nog 6 dagen op school pw's maken, en dan vakantieee
http://hvddonck.hyves.nl
xRosaliexx

xRosaliexx

Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Registration date : 27-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyvr jun 25, 2010 1:55 pm

Zomervakantie een nooit meer anw!
En morgen en overmorgen vier ik mijn verjaardag. Morgen is mijn feestje voor vrienden, ik houd het gewoon 's avonds thuis in de tuin. Wordt echt gezellig denk ik.
En morgen bas les, dan ga ik burn leren.
Maandag naar het strand en dinsdag of woensdag naar eclips.
http://roos-helm.hyves.nl
[asyeah-x]

[asyeah-x]

Vrouw Aantal berichten : 655

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyvr jun 25, 2010 3:15 pm

Vandaag ben ik naar "Harry And The Potters" geweest. Dat is een Wizard-band. Ze maken dus nummers over de Harry Potter boeken. Smile Ze speelden in het Vondelpark.
Ik ben samen met Meike daar naartoe geweest, en het was echt suuuuuuuuuuperleuk! Very Happy
Het was heel grappig om te zien dat er voorbijgangers gingen meekijken enzo, of heel verbaasd keken.

Ze komen uit Amerika, maar ze hebben een nummer gewoon compleet in het Nederlands gezongen, en het blijft ook nog echt zo lang in je hoofd hangen. xD
Echt een heeeeerlijke middag & avond gehad! =D
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 35
Registration date : 08-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyvr jun 25, 2010 6:52 pm

WOEW, vanavond was leuk ^_^
MeikeMusic

MeikeMusic

Vrouw Aantal berichten : 3939
Registration date : 18-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyza jun 26, 2010 12:44 am

Precies wat Astrid zegt!
Echt een hele leuke middag gehad bij Harry And The Potters :']
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Silver

Silver

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyzo jun 27, 2010 4:03 am

Ik heb vanochtend dankzij mijn moeder een heel leuk plan voor de zomervakantie van 2011 bedacht. Ik wil 2 maanden gaan werken in het buitenland. Stiekem ben ik daar best een beetje trots op, want het is de eerste keer dat ik helemaal alleen (dus zonder ouders of vrienden) naar het buitenland ga. Ik heb er nu al heel veel zin in!
Morbidelli

Morbidelli

Vrouw Aantal berichten : 186
Registration date : 28-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyzo jun 27, 2010 8:34 am

Assen was kicken Cool
Met m'n favo racers op de foto geweest, handtekeningen verzameld en ook op vrijdag nog even gauw in de stad bij Destine wezen kijken Laughing En uiteraard ook met hun op de foto geweest Smile
Bedank Marieke!!! Wink

Wel een beetje verbrand, maar het was het ZO waard! Very Happy Very Happy
http://morbidelli.hyves.nl
[asyeah-x]

[asyeah-x]

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyzo jun 27, 2010 1:01 pm

Silver schreef:
Ik heb vanochtend dankzij mijn moeder een heel leuk plan voor de zomervakantie van 2011 bedacht. Ik wil 2 maanden gaan werken in het buitenland. Stiekem ben ik daar best een beetje trots op, want het is de eerste keer dat ik helemaal alleen (dus zonder ouders of vrienden) naar het buitenland ga. Ik heb er nu al heel veel zin in!

Oeh spannend, maar wel een hele ervaring! Very Happy Weet je al een beetje in welk land je zou willen gaan werken? Is indd iets om trots op te zijn!
Silver

Silver

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyzo jun 27, 2010 1:14 pm

[astrid-x] schreef:
Silver schreef:

Oeh spannend, maar wel een hele ervaring! Very Happy Weet je al een beetje in welk land je zou willen gaan werken? Is indd iets om trots op te zijn!
Jah het lijkt me ook echt super leuk! Ik heb nog geen idee in welk land, maar het wordt in ieder geval niet te ver weg. Parijs, Londen, Hamburg, Berlijn, Praag, iets in die richting. Een land echt ver weg ga ik misschien na mijn studie doen =D
Heleen
Admin
Heleen

Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Registration date : 15-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyma jun 28, 2010 8:37 am

YAY ik heb pww ):
maaaar mijn grieks proefwerk heb ik NIET verkloot 8D

*stuiter*
http://hvddonck.hyves.nl
medstudent

medstudent

Vrouw Aantal berichten : 1461
Registration date : 10-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyma jun 28, 2010 11:50 am

Afgelopen zaterdag EHBO'er geweest op een open dag. Was hartstikke gezellig, maar ja er gebeurde (gelukkig) niets...

Wel typisch voor mij, ben je EHBO'er mis je alsnog alle spanning en sensatie xD
http://www.myspace.com/hanneke_89
MeikeMusic

MeikeMusic

Vrouw Aantal berichten : 3939
Registration date : 18-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyma jun 28, 2010 12:05 pm

Haha, toen ik EHBO'er was, heb ik gewoon nooit wat hoeven doen in die 2 jaar dat ik mijn diploma had :']
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis

Vrouw Aantal berichten : 331
Registration date : 21-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptydi jun 29, 2010 5:35 am

Oeh net terug van mn 2e rijles, dit was nog simulatie, maar t ging lekker Very Happy Die man zei dat ik mn rijbewijs zeker ga halen!! Te verre Destine concerten voor het ov, here I come ^^ (wat een motivatie weer haha Razz )
[asyeah-x]

[asyeah-x]

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptydi jun 29, 2010 6:58 am

Een heel goed gevoel vandaag! Ik heb mijn grootste struikelblok (Engelse woordjes leren) gehaald!! Very Happy Dat betekend dat ik nu nog maar 2 vakken hoef te herkansen aan het einde van de zomer, en dan heb ik mijn propedeuse binnen. Smile

Ik was echt bang om te gaan zakken op Engels. Zag het al helemaal gebeuren dat ik van school af moest omdat ik na 2 jaar mijn Engelse woorden nog niet voldoende had. :')
Astrid

Astrid

Vrouw Aantal berichten : 356

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptywo jun 30, 2010 3:00 am

Na heel veel zoeken en rondmailen blijkt dat we na Badpop toch niet ergens illegaal hoeven te kamperen Very Happy
We hebben nu zelfs 4 opties, 1 om thuis te komen en 3 om te overnachten Very Happy
http://twitter.com/Astrid_Rox
Astrid

Astrid

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptywo jun 30, 2010 3:01 am

Muis schreef:
Oeh net terug van mn 2e rijles, dit was nog simulatie, maar t ging lekker Very Happy Die man zei dat ik mn rijbewijs zeker ga halen!! Te verre Destine concerten voor het ov, here I come ^^ (wat een motivatie weer haha Razz )
Hahaha, concerten was ook mijn motivatie om rijles te gaan nemen Razz
[asyeah-x]

[asyeah-x]

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyza jul 03, 2010 3:13 am

Vandaag naar een verjaadag in Almere. Very Happy
Gezellig met de hele familie enzo.. (: Het weer zit tot nu toe ook nog mee (geen regen iig), dus dat gaat wel een leuke dag worden. Smile

En morgen nog éven een dag niet tweeten, en dan heb ik voldaan aan mijn challenge: een-week-niet-tweeten! (excl. tumblr posts) Razz
Lauwlaura

Lauwlaura

Vrouw Aantal berichten : 148
Leeftijd : 33
Registration date : 01-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyza jul 03, 2010 6:15 am

Haha, ik heb mijn rijbewijs nu zo'n 5maand, maar geen auto... Maar gelukkig mn vriendin wel, dus kunnen we altijd nog afwisselen. Helaas ben ik hierdoor erg afhankelijk van haar, waardoor ik minder concerten zou kunnen zien dan ik zou willen Sad (Want ov is echt een ramp met de laatste treinen! )

Maar het is het happy topic: ik heb weer lekker geshopt xD Had me nog voorgenomen om deze maand eens niet meteen na mn stufi + loon alles er doorheen te 'jassen', maar die voornemen gaat nog niet zo goed xD
Wat ik deze week heb gekocht:
2 broeken
1 shirt
2 hempjes
3 broeken
3 onderbroekjes

Zeker blij mee Smile
http://www.twitter.com/lauwlaura
Agness

Agness

Vrouw Aantal berichten : 111
Registration date : 14-06-10

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyza jul 03, 2010 4:46 pm

Haha, ben blij dat ik woensdag weer loon krijg! heb nu nog 2,02 op mijn rekening staan..

Vandaag kaartje gekocht voor Destine @ romein in Leeuwarden Very Happy Het is nog lang niet 29 december maar nu heb ik weer wat om naar uit te kijken:P
Astrid

Astrid

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyza jul 03, 2010 5:04 pm

Heb vandaag vet leuke foto's gemaakt.
Ondanks dat ik mijn oude kloffie aan had en mijn haar niet had gedaan, haha.
Donderdag gaan we een fatsoenlijke fotoschoot doen en dan heb ik eindelijk eens wat leuke foto's van mezelf Very Happy
Lauwlaura

Lauwlaura

Vrouw Aantal berichten : 148
Registration date : 01-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptyzo jul 04, 2010 11:25 am

Vandaag was gewoon een geslaagde dag Very Happy Nog beetje geleerd voor mn laatste herkansing, even naar familie geweest, lekker gebbqed en weer heeeeerlijk weer gehad Very Happy
http://www.twitter.com/lauwlaura
Marieke.

Marieke.

Vrouw Aantal berichten : 1227
Registration date : 02-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptydi jul 06, 2010 11:25 am

Donderdag komt Among This All bij me in de tuin optreden xD
http://www.xxmriek.hyves.nl
Agness

Agness

Vrouw Aantal berichten : 111
Registration date : 14-06-10

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptydi jul 06, 2010 12:02 pm

Marieke. schreef:
Donderdag komt Among This All bij me in de tuin optreden xD

Vet! Die band kon ik nog niet, maar heb net een paar liedjes van ze gehoord en die zijn best goed!
medstudent

medstudent

Vrouw Aantal berichten : 1461
Registration date : 10-05-09

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Emptydi jul 06, 2010 1:01 pm

@Marieke
Super, veel plezier. Heb ze in de xinix gezien, was een gezellig optreden Very Happy
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Happy Topic!   Happy Topic! - Pagina 5 Empty

Happy Topic!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Happy Topic!
» Film je kamer topic =']

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Offtopic-offtopic.-
Ga naar: