Aantal berichten : 595 Leeftijd : 34 Registration date : 24-06-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! do jun 24, 2010 4:26 am
Yay! Een 8 voor Finse taal (begrijpend lezen en schrijven)! en een 8 voor vergelijkende taalwetenschap Finoegristiek =)
En een 7,2 voor m'n paper over David Bowie XD Die nergens over ging, en vooral niet over de muziek...
Heleen Admin
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr jun 25, 2010 1:02 pm
YEAH! Mijn lessen van dit jaar zijn voorbij! Nog 6 dagen op school pw's maken, en dan vakantieee
xRosaliexx
Aantal berichten : 252 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gouda Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr jun 25, 2010 1:55 pm
Zomervakantie een nooit meer anw! En morgen en overmorgen vier ik mijn verjaardag. Morgen is mijn feestje voor vrienden, ik houd het gewoon 's avonds thuis in de tuin. Wordt echt gezellig denk ik. En morgen bas les, dan ga ik burn leren. Maandag naar het strand en dinsdag of woensdag naar eclips.
[asyeah-x]
Aantal berichten : 655 Leeftijd : 34 Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr jun 25, 2010 3:15 pm
Vandaag ben ik naar "Harry And The Potters" geweest. Dat is een Wizard-band. Ze maken dus nummers over de Harry Potter boeken. Ze speelden in het Vondelpark. Ik ben samen met Meike daar naartoe geweest, en het was echt suuuuuuuuuuperleuk! Het was heel grappig om te zien dat er voorbijgangers gingen meekijken enzo, of heel verbaasd keken.
Ze komen uit Amerika, maar ze hebben een nummer gewoon compleet in het Nederlands gezongen, en het blijft ook nog echt zo lang in je hoofd hangen. xD Echt een heeeeerlijke middag & avond gehad! =D
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! vr jun 25, 2010 6:52 pm
WOEW, vanavond was leuk ^_^
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jun 26, 2010 12:44 am
Precies wat Astrid zegt! Echt een hele leuke middag gehad bij Harry And The Potters :']
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jun 27, 2010 4:03 am
Ik heb vanochtend dankzij mijn moeder een heel leuk plan voor de zomervakantie van 2011 bedacht. Ik wil 2 maanden gaan werken in het buitenland. Stiekem ben ik daar best een beetje trots op, want het is de eerste keer dat ik helemaal alleen (dus zonder ouders of vrienden) naar het buitenland ga. Ik heb er nu al heel veel zin in!
Morbidelli
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 34 Woonplaats : Benschop Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jun 27, 2010 8:34 am
Assen was kicken Met m'n favo racers op de foto geweest, handtekeningen verzameld en ook op vrijdag nog even gauw in de stad bij Destine wezen kijken En uiteraard ook met hun op de foto geweest Bedank Marieke!!!
Wel een beetje verbrand, maar het was het ZO waard!
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jun 27, 2010 1:01 pm
Silver schreef:
Ik heb vanochtend dankzij mijn moeder een heel leuk plan voor de zomervakantie van 2011 bedacht. Ik wil 2 maanden gaan werken in het buitenland. Stiekem ben ik daar best een beetje trots op, want het is de eerste keer dat ik helemaal alleen (dus zonder ouders of vrienden) naar het buitenland ga. Ik heb er nu al heel veel zin in!
Oeh spannend, maar wel een hele ervaring! Weet je al een beetje in welk land je zou willen gaan werken? Is indd iets om trots op te zijn!
Silver
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jun 27, 2010 1:14 pm
[astrid-x] schreef:
Silver schreef:
Oeh spannend, maar wel een hele ervaring! Weet je al een beetje in welk land je zou willen gaan werken? Is indd iets om trots op te zijn!
Jah het lijkt me ook echt super leuk! Ik heb nog geen idee in welk land, maar het wordt in ieder geval niet te ver weg. Parijs, Londen, Hamburg, Berlijn, Praag, iets in die richting. Een land echt ver weg ga ik misschien na mijn studie doen =D
Heleen Admin
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jun 28, 2010 8:37 am
YAY ik heb pww ): maaaar mijn grieks proefwerk heb ik NIET verkloot 8D
*stuiter*
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jun 28, 2010 11:50 am
Afgelopen zaterdag EHBO'er geweest op een open dag. Was hartstikke gezellig, maar ja er gebeurde (gelukkig) niets...
Wel typisch voor mij, ben je EHBO'er mis je alsnog alle spanning en sensatie xD
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Happy Topic! ma jun 28, 2010 12:05 pm
Haha, toen ik EHBO'er was, heb ik gewoon nooit wat hoeven doen in die 2 jaar dat ik mijn diploma had :']
Muis
Aantal berichten : 331 Leeftijd : 34 Woonplaats : Leiden Registration date : 21-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! di jun 29, 2010 5:35 am
Oeh net terug van mn 2e rijles, dit was nog simulatie, maar t ging lekker Die man zei dat ik mn rijbewijs zeker ga halen!! Te verre Destine concerten voor het ov, here I come ^^ (wat een motivatie weer haha )
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! di jun 29, 2010 6:58 am
Een heel goed gevoel vandaag! Ik heb mijn grootste struikelblok (Engelse woordjes leren) gehaald!! Dat betekend dat ik nu nog maar 2 vakken hoef te herkansen aan het einde van de zomer, en dan heb ik mijn propedeuse binnen.
Ik was echt bang om te gaan zakken op Engels. Zag het al helemaal gebeuren dat ik van school af moest omdat ik na 2 jaar mijn Engelse woorden nog niet voldoende had. :')
Astrid
Aantal berichten : 356 Woonplaats : Utrecht Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo jun 30, 2010 3:00 am
Na heel veel zoeken en rondmailen blijkt dat we na Badpop toch niet ergens illegaal hoeven te kamperen We hebben nu zelfs 4 opties, 1 om thuis te komen en 3 om te overnachten
Astrid
Onderwerp: Re: Happy Topic! wo jun 30, 2010 3:01 am
Muis schreef:
Oeh net terug van mn 2e rijles, dit was nog simulatie, maar t ging lekker Die man zei dat ik mn rijbewijs zeker ga halen!! Te verre Destine concerten voor het ov, here I come ^^ (wat een motivatie weer haha )
Hahaha, concerten was ook mijn motivatie om rijles te gaan nemen
[asyeah-x]
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jul 03, 2010 3:13 am
Vandaag naar een verjaadag in Almere. Gezellig met de hele familie enzo.. (: Het weer zit tot nu toe ook nog mee (geen regen iig), dus dat gaat wel een leuke dag worden.
En morgen nog éven een dag niet tweeten, en dan heb ik voldaan aan mijn challenge: een-week-niet-tweeten! (excl. tumblr posts)
Lauwlaura
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 33 Woonplaats : Utrecht Registration date : 01-07-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jul 03, 2010 6:15 am
Haha, ik heb mijn rijbewijs nu zo'n 5maand, maar geen auto... Maar gelukkig mn vriendin wel, dus kunnen we altijd nog afwisselen. Helaas ben ik hierdoor erg afhankelijk van haar, waardoor ik minder concerten zou kunnen zien dan ik zou willen (Want ov is echt een ramp met de laatste treinen! )
Maar het is het happy topic: ik heb weer lekker geshopt xD Had me nog voorgenomen om deze maand eens niet meteen na mn stufi + loon alles er doorheen te 'jassen', maar die voornemen gaat nog niet zo goed xD Wat ik deze week heb gekocht: 2 broeken 1 shirt 2 hempjes 3 broeken 3 onderbroekjes
Zeker blij mee
Agness
Aantal berichten : 111 Leeftijd : 33 Woonplaats : Dokkum Registration date : 14-06-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jul 03, 2010 4:46 pm
Haha, ben blij dat ik woensdag weer loon krijg! heb nu nog 2,02 op mijn rekening staan..
Vandaag kaartje gekocht voor Destine @ romein in Leeuwarden Het is nog lang niet 29 december maar nu heb ik weer wat om naar uit te kijken:P
Astrid
Onderwerp: Re: Happy Topic! za jul 03, 2010 5:04 pm
Heb vandaag vet leuke foto's gemaakt. Ondanks dat ik mijn oude kloffie aan had en mijn haar niet had gedaan, haha. Donderdag gaan we een fatsoenlijke fotoschoot doen en dan heb ik eindelijk eens wat leuke foto's van mezelf
Lauwlaura
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 33 Woonplaats : Utrecht Registration date : 01-07-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! zo jul 04, 2010 11:25 am
Vandaag was gewoon een geslaagde dag Nog beetje geleerd voor mn laatste herkansing, even naar familie geweest, lekker gebbqed en weer heeeeerlijk weer gehad
Marieke.
Aantal berichten : 1227 Leeftijd : 35 Woonplaats : Drachten Registration date : 02-03-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! di jul 06, 2010 11:25 am
Donderdag komt Among This All bij me in de tuin optreden xD
Agness
Aantal berichten : 111 Leeftijd : 33 Woonplaats : Dokkum Registration date : 14-06-10
Onderwerp: Re: Happy Topic! di jul 06, 2010 12:02 pm
Marieke. schreef:
Donderdag komt Among This All bij me in de tuin optreden xD
Vet! Die band kon ik nog niet, maar heb net een paar liedjes van ze gehoord en die zijn best goed!
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Happy Topic! di jul 06, 2010 1:01 pm
@Marieke Super, veel plezier. Heb ze in de xinix gezien, was een gezellig optreden