DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Janique

Janique


Vrouw Aantal berichten : 21
Leeftijd : 36
Woonplaats : Olst
Registration date : 20-11-09

Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders Empty
BerichtOnderwerp: Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders   Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders Emptydi feb 08, 2011 3:58 pm

Hey iedereen!

Ik ben al een tijdje bezig met het promoten van Destine bij o.a. Amerikaanse radiozenders.
Zelf luister ik veel naar Friends or Enemies Radio (onderdeel van GOOM radio). Misschien zegt het jullie niets, maar het is een erg populaire alternatieve radiozender uit Californië, VS waar ze onder andere veel Fall Out Boy, All Time Low, Good Charlotte, en vele anderen draaien. Destine zou daar perfect tussen passen.
Dit is de link: Friends or Enemies Radio

Het lijkt mij leuk als veel meer streetteam members zich hiermee bezig houden, zodat er meer reacties komen en dit een positief effect op FOE radio heeft. Dus bij deze.
Mocht je zelf ook een andere radiozender kennen waarvan jij denkt dat deze zender Destine wel zou willen draaien, post hun link dan zodat andere members daar ook promotie kunnen doen.

Hopelijk vinden jullie het wat.

Liefs, Janique
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Niekietjuh.hyves.nl
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders Empty
BerichtOnderwerp: Re: Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders   Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders Emptywo feb 09, 2011 8:54 am

Ik ben ookal hard bezig om buitanlandse vrienden van over de hele wereld Destine te promoten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
 
Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Coolste ideeën om Destine te promoten
» Destine promoten in België !
» Stars promoten
» www.destine.tk
» Let's get Destine on FOE Radio

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFICIAL DESTINE STREETTEAM. :: Streetteam Holland & Belgium.-
Ga naar: