DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Destine interview voor Justfroms 21maart09

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Justfroms

Justfroms


Vrouw Aantal berichten : 9
Woonplaats : nuenen
Registration date : 17-06-09

Destine interview voor Justfroms 21maart09 Empty
BerichtOnderwerp: Destine interview voor Justfroms 21maart09   Destine interview voor Justfroms 21maart09 Emptywo jun 17, 2009 2:07 am

Interview met Robin L , voor school opdracht 21maart 2009


>> > 1.hoe zijn jullie bij elkaar gekomen .Een paar jaar geleden speelden we allemaal in verschillende punkrockbandsin Nederland. Laurens en Hubrecht in Zeeland, Robin en ik (Robin) inomgeving Utrecht en Tom in Breda. We kenden elkaar omdat we met onze bandsweleens samen speelden en op een gegeven moment hebben we besloten om dekrachten te bundelen en een nieuwe band te beginnen. Dat werd Destine!

>> >>> > 2.wat hoppen jullie nog te berijken .We hebben nog veel dromen en ambities. Zo zouden we graag nog meer in hetbuitenland touren. Een van mijn grootste dromen is om met Destine ooiteens mee te touren met de Vans Warped Tour in heel Amerika.

>> >>> > 3.waar zijn jullie het meeste trots op .Ik ben trots op wat we hebben bereikt in een redelijk korte tijd: Maar hetmeest op het contract bij Sony, en de uitverkochte shows samen met FallOut Boy en New Found Glory in de Melkweg.

>> >>> > 4.wat doen jullie als jullie niet bezig zijn met muziek .We houden van partyen: een paar keer per week nodigen 's avonds wevrienden uit en gaan we los. Verder zijn we elke dag bezig met hetmanagement-gedeelte van de band: we zorgen dat alles goed geregeld wordten dat kost veel tijd als je het als band zelf doet. Maar is zeker demoeite waard!

>> >>> > 5.wat willen jullie in 2009 berijken .In 2009 willen we dat zoveel mogelijk mensen onze nieuwe nummers horen. Inmei brengen we 4 nummers uit, met een videoclip. We kunnen niet wachten omde muziek aan iedereen te laten horen omdat we er zelf ontzettendenthousiast over zijn. Ik ben dus ongelooflijk benieuwd naar de reactieerop!

>> >>> > 6.wat deden jullie voor destine .Zoals ik zei, speelden we in allerlei andere bands door heel Nederland. Wewaren allevijf altijd al erg druk met muziek. Ik probeerde altijd zoweinig tijd aan school te besteden zodat ik zoveel mogelijk tijd over hadvoor muziek.

>> >>> > 7.hoe waren jullie vroeger op school .Ik was vroeger op de basisschool en aan het begin van de middelbare schooleen extreem ijverige leerling, ik wilde altijd zo hoog mogelijke cijfershalen en werkte daar heel hard voor. Maar vanaf het moment dat ik veel metbands begon te spelen, aan het eind van de tweede klas, ging hetbergafwaarts met mijn cijfers. Ik vond het belangrijker om mijn tijd tebesteden aan muziek en daar heb ik een hoop conflicten door gekregen metleraren. Maar uiteindelijk heb ik toch nog op het nippertje mijnVWO-diploma gehaald.

>> >>> > 8.wat was jullie beste of lievelings vak .Mij lagen talen wel goed, zoals Engels en Nederlands. De vakken die jegoed moest bijhouden, zoals wiskunde en natuurkunde, gingen me een stukminder af.

>> >>> > 9.wat is de leukste plaats om te spelen .Mijn favoriete zaal in Nederland is ongetwijfeld de Melkweg in Amsterdam.Ik heb daar door de jaren heen zoveel coole bands gezien: dan is het eenhele grote eer als je daar zelf ook eens kunt spelen

. >> >>> > 10.van wat voor muziek houden jullie zelfIk luister van alles: rock (Paramore, Mayday Parade, Jimmy Eat World), pop(Taylor Swift), punkrock (A Day To Remember, Story Of The Year), country(Brad Paisley), classic rock (Beatles, Deep Purple), enzovoort. Ik ben eenmelodie-freak: als de melodie maar steengoed is maakt het me weinig uitwatvoor genre het is!

Made by : Samantha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Samantha-peb.hyves.nl
 
Destine interview voor Justfroms 21maart09
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: DESTINE. :: Interviews.-
Ga naar: