Aantal berichten : 14 Registration date : 02-01-10
Onderwerp: Doe mee aan een interview met Destine! za jan 02, 2010 1:56 pm
Hey,
Ik doe eind januari een interview met Robin, tijdens hun tour voor de nieuwe CD: Lightspeed.
En zou graag aan iedere fan van Destine vragen om een vraag op te sturen. Iedere vraag zal zowiezo aan de band overhandigd worden en 1 vraag zal uitgekozen worden als winnende vraag. De winnaar mag dan persoonlijk, tijdens het interview de vraag stellen aan Robin (via de telefoon)
Meer info vind je op http://www.TasteiTTv.com! Andere interviews van Taste iT Tv vind je ook op onze Youtube: https://www.youtube.com/TasteiTTv (My Chemical Romance, HIM, Mindless Self Indulgence, The Blackout, Templeton Pek, No Use For A Name, The Faint, en vele andere!!!)
Groetjes, Taste iT Tv xoxo
PS: Foto's van de optredens van Destine vind je op onze Facebook: https://www.facebook.com/brigitte.tasteittv
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! za jan 02, 2010 4:00 pm
Nice, ik ga een goede vraag bedenken ^_^
TasteiTTv
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! zo jan 03, 2010 6:16 am
Silver schreef:
Nice, ik ga een goede vraag bedenken ^_^
Cool! Dank je! En veel succes!!!
Rocksylla
Aantal berichten : 106 Leeftijd : 32 Woonplaats : Alkmaar Registration date : 28-10-09
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! zo jan 03, 2010 6:18 am
Ik ga ook maar iets verzinnen..
TasteiTTv
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! zo jan 03, 2010 6:24 am
Rocksylla schreef:
Ik ga ook maar iets verzinnen..
Awesome!
Aan iedereen die wil mee doen, vraag wat je echt wil weten! Ik doe hetzelfde in mijn interviews, ik vraag wat ik echt (als fan) WIL weten en dat kunnen soms rare vragen zijn, maar dat zijn vaak de beste
Dus vraag maar alles wat je wil weten! En als er meerdere vragen zijn, geen probleem, stuur ook maar door!
xRochelle_
Aantal berichten : 469 Leeftijd : 30 Woonplaats : Volendam Registration date : 21-05-09
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! zo jan 03, 2010 7:13 am
Ik zal proberen wat te verzinnen haha!
Woow, dat zijn wel héle mooie foto's!!!!
Nikki
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 31 Woonplaats : Amersfoort Registration date : 19-12-09
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! zo jan 03, 2010 11:55 am
Wat is het eerste waar je aan dacht toen je vanochtend opstond?
That's my question for them! :'D
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! zo jan 03, 2010 1:11 pm
Haha, veel [rare] vragen hebben we natuurlijk al gesteld in het topic daarvoor, maar het kan geen kwaad om er nog een te bedenken voor het interview =']
Wat zou een reden zijn om met de band te stoppen?
lexvanas
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 34 Woonplaats : Mheer/Geldrop Registration date : 22-11-09
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine! zo jan 03, 2010 2:15 pm
mijn vraag:
hoeveel alcohol drinken jullie voor, tijdens en na een show?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Doe mee aan een interview met Destine!