Aantal berichten : 356 Woonplaats : Utrecht Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten vr maa 12, 2010 1:44 am
Je kunt nu stemmen voor de 3fm awards. Dus help Destine aan minstens 1 3fm Award! http://presents.3fm.nl/page/10_3fmawards
Elleke
Aantal berichten : 3 Leeftijd : 32 Woonplaats : Den Haag Registration date : 22-03-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 03, 2010 3:52 am
Het nieuwe schooljaar/studiejaar komt er weer aan! Leuk om iedereen weer helemaal gek te maken en constant te roepen welke band de beste is! Werkt heel goed;)
Janique
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 37 Woonplaats : Olst Registration date : 20-11-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 03, 2010 2:05 pm
Elleke schreef:
Het nieuwe schooljaar/studiejaar komt er weer aan! Leuk om iedereen weer helemaal gek te maken en constant te roepen welke band de beste is! Werkt heel goed;)
Ik ga de opleiding Musicmanagement doen, dus als ze vragen in welke muziek richting ik geïnteresseerd ben en naar welke bands mijn voorkeur uitgaat dan zal ik Destine zeker weten benoemen! En als ze dan niet weten wie Destine is, dan zal ik ze erop wijzen . Maar als het goed is moeten de gene die de opleiding gaan doen wel aardig wat bands kennen .
Elleke
Aantal berichten : 3 Leeftijd : 32 Woonplaats : Den Haag Registration date : 22-03-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 03, 2010 3:17 pm
Janique schreef:
Elleke schreef:
Ik ga de opleiding Musicmanagement doen, dus als ze vragen in welke muziek richting ik geïnteresseerd ben en naar welke bands mijn voorkeur uitgaat dan zal ik Destine zeker weten benoemen! En als ze dan niet weten wie Destine is, dan zal ik ze erop wijzen . Maar als het goed is moeten de gene die de opleiding gaan doen wel aardig wat bands kennen .
Het is iig leuk om vele bandjes te kennen! Doe zelf media en entertainmentmanagenemt jaar 2 maar zodra er iets met 'Destine' valt weet iedereen over wie het gaat! Probeer het eens
xRosaliexx
Aantal berichten : 252 Leeftijd : 30 Woonplaats : Gouda Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 5:44 am
Ik ga nu naar 5vwo, maar ik wil ook graag media en entertainment management gaan doen. Is het een aanrader?
Elleke
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 5:47 am
Wat mij betreft wel Allemaal leuke vakken (naja op een aantal na )
Agness
Aantal berichten : 111 Leeftijd : 33 Woonplaats : Dokkum Registration date : 14-06-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 9:21 am
Twee vrienden van mij doen die opleiding en ik hoor alleen maar leuke verhalen!
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 04, 2010 1:30 pm
Haha, ik ga nu ook naar 5 VWO en had mijn oog eigenlijk ook al op die opleiding laten vallen, ben ook naar zo'n voorlichtingsavond geweest en klinkt super leuk en interessant!
Eline
Aantal berichten : 15 Leeftijd : 28 Registration date : 10-08-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 12, 2010 2:11 am
Non-stop over destine praten, mensen dwingen Destine te luisteren,,, nee laatmaar,, dat laatste lijkt me niet zo'n slim plan...:s
Astrid
Aantal berichten : 356 Woonplaats : Utrecht Registration date : 28-02-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 17, 2010 3:59 am
Heel hard hun liedjes zingen in achtbanen en hun namen roepen in het schommelschip
Miriam
Aantal berichten : 269 Leeftijd : 28 Woonplaats : Dordrecht Registration date : 03-07-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten di aug 17, 2010 4:10 am
Op all je schoolspullen en boekenkaften Destine klaken en dan elke les naast iemand anders gaan zitten.
Liez
Aantal berichten : 203 Leeftijd : 32 Woonplaats : Joure Registration date : 11-11-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 19, 2010 9:20 am
Het coolste idee om Destine te promoten is in het schommelschip, in de efteling. Met nog 11 andere fans
Marieke.
Aantal berichten : 1227 Leeftijd : 35 Woonplaats : Drachten Registration date : 02-03-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten vr sep 03, 2010 10:24 am
HAhahaah ja dat was geniaal! xD
Lisanne_Moon
Aantal berichten : 1 Registration date : 06-10-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo okt 06, 2010 1:01 pm
Ik vind dat idee van femke_0505 erg awesome... ...mischien is het dan leuk om daar een filmpje van te maken en dan kun je dat filmpje ook weer zo veel veel mogelijk door sturen naar mensen.
YannaiDreams
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 29 Woonplaats : Where I am. Registration date : 16-07-10
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten vr okt 08, 2010 12:50 pm
Cd´s vooraan zetten in de winkels! 8D x
katinkavm
Aantal berichten : 7 Leeftijd : 29 Registration date : 19-09-10
Onderwerp: suggesties: ;) di jan 25, 2011 2:12 pm
Ik heb al wat dingen gedaan... zoals:
flyeren tekeningen op muren (let wel ff op dat je op een muur pakt waar het mag ) spandoeken heel veel over praten mensen met dezelfde muzieksmaak mailen op muziek hyves en blogs e.d. reclame maken zelf blogs maken over Destine erover twitteren mensen mee vragen naar concerten destine tv filmpjes door sturen (dat werkt echt heel goed!!)
AmberRawr
Aantal berichten : 5 Leeftijd : 30 Registration date : 09-02-11
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo feb 09, 2011 2:10 pm
Ja ik vind t idee van femke_0505 inderdaad een goed idee. Zouden we eigenlijk echt een keer moeten afspreken en doen ^^
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten