DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Coolste ideeën om Destine te promoten

Ga naar beneden 
+62
Marieke.
Miriam
Eline
Agness
xRosaliexx
Elleke
Astrid
Morbidelli
xStupidlamb
Nikki
lexvanas
Hoops&Yoyo
Janique
manon_lovesong
Liez
[asyeah-x]
ilona__acid
Ctjuh
annet
ZZJARLOTTE
LeonieT
germaine
Silver
Drilpudding
Aagjuuh
veerlevogue
Tammo
Suuusannne
Rinske
Delicious.
Judith
Sanne(L)
JessicaxDestine
stannn
Samanthadroppie
Robbert
Ils|
CupNaomiCake
xxLadyDeluxe
Iris
Marly
Maaitaai
Lotte.
Melissa551996
Jamila
Caitlin
Sloff
AlyssaRainbow
LittleDinoX
Robin Haasnoot
xRochelle_
Veerle
chantalsarcasm
Micky
femke_0505
Janice
Heleen
medstudent
ilse136
MeikeMusic
Frederique
RobinL|Destine
66 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptydo jul 23, 2009 10:08 am

Dat probleem heb ik dus ook Razz
Ik woon ook niet zo centraal, dus de meeste ideeën zijn niet geschikt...
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptydo jul 23, 2009 10:10 am

ik woon wel vrij centraal, maar het is meer een zwart gat op de landkaart Razz Je kunt dus ook vrij weinig.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptydo jul 23, 2009 10:12 am

Ik woon opzich in een grote stad (Eindhoven), dus ik kan wel naar de FRS gaan en daar flyers neer leggen. Maar ik had een keer snachts een geniaal idee, en toen ben ik het vergeten. Dus nu wacht ik gewoon tot het idee terugkomt. Of een ander strak plan Very Happy

alleen.. bij mij kan dat nog wel eens heel lang duren pale
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptydo jul 23, 2009 11:03 am

Haha, nou, wij hebben wel 2 FRS'jes, en een onafhankelijke platenzaak en een MediaMarkt en een poppodium, maar verder is het nogal dood.

En dat heb ik ook altijd! Dat ik 's nachts een briljant plan heb en het 's morgens vergeten ben, echt kut :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptydo jul 23, 2009 12:32 pm

In Eindhoven zijn er volgens mij 3 FRS, nog een bekende platenzaak, een mediamarkt, de dynamo, de effenaar en vast nog wel meer. Maar ik wil gewoon mijn geniale plan uitvoeren Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
xxLadyDeluxe

xxLadyDeluxe


Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijchen
Registration date : 18-01-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 10:46 am

Whieeeeeeej de flyers zijn binnen =D! Ze hebben mijn huis kunnen vinden en het staat nog niet eens op de kaart :O! Kei knap van de postbode (A)...

Nu vraag ik me wel af... wie heeft er zo'n mooi handschrift (A)..?

Anywaayz, de beste reclame is gewoon mond op mond reclame dussss, dat wordt gewoon heeeeeeel veel vertellen over you guys =)! En laten horen natuurlijk ;-)...

Nijmegen en Wijchen worden hier helemaal onveilig gemaakt, door mij en mijn gestoorde acties (met hulp van vriendinnen ofcourse)... Wij, Sanne(zit ook hier ergens op het forum:P)en ik, gaan een geniaal plan bedenken... ^.^! Iets creatiefs.. en dit is eigenlijk best een onzinnig berichtje van mij ofzo, maar toch!

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simoontje77.hyves.nl
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 12:45 pm

Waarom staat je huis niet op de kaart? Very Happy

En volgens mij heeft iedereen die ik ken al lang van Destine gehoord, ik ben al meteen na de eerste keer dat ik hun muziek hoorde met de mond op mond reclame begonnen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 12:48 pm

En hoe lang ken je ze al dan, Iris? Want als je dat nou al anderhalf jaar doet schiet het idd hard op! Razz

Ik heb mijn vriendinnen er ook mee doodgegooid, sommigen zijn inmiddels ook fan, maar de anderen moet ik nog even wat meer omkopen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 12:50 pm

Sinds 23 oktober 2008, maar ik ben heel goed in mond op mond reclame :') Zelfs mijn opa en oma zijn gedwongen naar Destine te luisteren, die vonden het vooral grappig en dachten dat Hubrecht zichzelf later heel hard uit zou lachen om hoe zijn haar er nu uit ziet Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 12:56 pm

Haha, geweldig!
Mijn zus vond Robin F "de enige normale" en mijn zus d'r vriend wilde ook zulk haar als Hubrecht :'')
(En toen zei mijn zus: ALS JE DAT DOET DUMP IK JE!" xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 1:00 pm

haha Laughing

Mijn moeder zei laatst ook: "Die foto van jou en Hu... H... die blonde moet je wel bewaren! Dat is leuk voor later, dan kan je er om lachen."

en ik dacht echt zovan:" ........ Dude. ik vind zijn haar mooi."
maarja, dat snapte ze niet :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 1:04 pm

Die reactie van dat Amerikaanse meisje blijft mooi Razz

Ik vind zijn haar ook leuk, maar wel een beetje aan de opvallende kant Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 1:08 pm

ja dat wel, maar aan opvallende kapsels raak je wel gewend als je vrienden bent met Stein.
sowieso al het opvallende. enzo.
hij valt gewoon heel erg op :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 1:10 pm

Haha, nou, ik heb een vriendin met groene stekels, maar die springt er toch nog niet zo uit als Hubrecht hoor Wink
Maarja, er zijn ook niet echt veel bijzonder leuk uitziende mensen in het dode hol waar ik woon :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Vrouw Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 31
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 28-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 1:27 pm

wel vet dat hij dat gewoon durft Smile

Laten we weer ontopic gaan en een fantastisch plan bedenken om Destine te promoten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bangbangishotyoudown.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyza jul 25, 2009 11:33 pm

We gaan gewoon allemaal rondlopen als Hubrecht-lookalikes, dat trekt de aandacht! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamila




Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Huizen
Registration date : 12-07-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 6:00 am

ik ga samen met een vriendin Destine op ons hoofd schrijven en zo door de stad lopen ^^
en gewoon een shirt aandoen, daar destine op schrijven en hun myspace enzo x'D

moet genoeg opvallen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 6:10 am

Ik denk dat je met dat soort dingen met een grote groep meer opvalt eigenlijk.
Dus we moeten gewoon ook een goede actie bedenken voor een grote groep =']
En ik denk dat je die dan ook moet uitvoeren op een plek waar veel mensen komen.

En als we dan eens bijvoorbeeld met een grote groep gaan flyeren, gewoon allemaal Destine shirts aantrekken en grote poppen meesjouwen die we opgetuigd hebben tot bandleden en die dan ergens neerzetten x']

En onbewaakte paspoppen Destine kleren aantrekken, inplaats van die andere zooi die ze aanhebben =']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 7:34 am

Dat laatste vind ik echt het coolste plan OOIT! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xxLadyDeluxe

xxLadyDeluxe


Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 31
Woonplaats : Wijchen
Registration date : 18-01-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 9:47 am

Iris schreef:
Waarom staat je huis niet op de kaart? Very Happy

En volgens mij heeft iedereen die ik ken al lang van Destine gehoord, ik ben al meteen na de eerste keer dat ik hun muziek hoorde met de mond op mond reclame begonnen Laughing


Omdat het net nieuw is x']. je kunt wel de straat vinden, maar nummer 34 waar ik woon, staat er lekker nog niet op (H) ghehehe..


En met z'n tweeen val je ook wel op hoor ;-)! Wel als je mij bent hahaha, ik zorg er gewoon voor dat mensen opkijken! Of gewoon mensen aanspreken ^.^ dan vraag je ze hoe oud ze je zouden schatten ofzoo dussss een band promoten op die manier moet een makkie zijn (A)... *kuch*

Ik vond dat trouwens wel een goed idee, gewoon Destine kleding bij die geweldige poppen aantrekken ^.^ , niet al te moeilijk doen hahaha Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://simoontje77.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 10:03 am

Of zo'n foute lichtblauwe girlie aantrekken bij een oerlelijk standbeeld xD
(Ik stem voor Koningin Emma, die staat bij ons in het centrum Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 1:03 pm

K heb een Print Shop om de hoek, ik kan flyers, kleine posters, grote posters, visitekaartjes enz. laten afdrukken, voor een goed koop prijsje, dus dat ga ik volgende week doen want ik ben nu op vakantie, en ik ga drum covers, gitaarcovers enz. op Youtube zetten, alleen mijn geheugenkaart is kapot maar ik ga een nieuw kopen, check alvast mijn preview: *KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 1:12 pm

Oeh nice, dan kun je vast ook wel voor mij dingen afdrukken? ^^
Want er is heen een multicopy of zo en die zijn niet aardig en duur >_<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 1:25 pm

Bij de Océ in het EMC zijn ze wel aardig, maar idd ook enorm duur. Andere kant is wel, ze kunnen posters drukken op A0-formaat Razz Als ik eens een foto van die kwaliteit kon vinden, kon ik een poster laten maken die mijn hele kamer vult Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Emptyzo jul 26, 2009 1:26 pm

OEHHHH, COOL!
*gaat 15 MP foto zoeken*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coolste ideeën om Destine te promoten
Terug naar boven 
Pagina 5 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Destine promoten in België !
» Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders
» Stars promoten
» www.destine.tk
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFICIAL DESTINE STREETTEAM. :: Streetteam Holland & Belgium.-
Ga naar: