DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Coolste ideeën om Destine te promoten

Ga naar beneden 
+62
Marieke.
Miriam
Eline
Agness
xRosaliexx
Elleke
Astrid
Morbidelli
xStupidlamb
Nikki
lexvanas
Hoops&Yoyo
Janique
manon_lovesong
Liez
[asyeah-x]
ilona__acid
Ctjuh
annet
ZZJARLOTTE
LeonieT
germaine
Silver
Drilpudding
Aagjuuh
veerlevogue
Tammo
Suuusannne
Rinske
Delicious.
Judith
Sanne(L)
JessicaxDestine
stannn
Samanthadroppie
Robbert
Ils|
CupNaomiCake
xxLadyDeluxe
Iris
Marly
Maaitaai
Lotte.
Melissa551996
Jamila
Caitlin
Sloff
AlyssaRainbow
LittleDinoX
Robin Haasnoot
xRochelle_
Veerle
chantalsarcasm
Micky
femke_0505
Janice
Heleen
medstudent
ilse136
MeikeMusic
Frederique
RobinL|Destine
66 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Judith

Judith


Vrouw Aantal berichten : 237
Leeftijd : 30
Woonplaats : Stein
Registration date : 19-06-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyvr aug 21, 2009 11:10 am

thanks;]
ja ik zag de Tokio Hotel agenda in de winkel liggen, echt cool dat er een agenda van een band gemaakt is wat in winkels word verkocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://judithrobot.hyves.nl/
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyvr aug 21, 2009 12:37 pm

Haha, ik maak mijn eigen agenda wel, met sexy foto's van allerlei verschillende bands Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo aug 26, 2009 2:27 am

Ik ga een goedkope agenda kopen en helemaal met bandfoto's beplakken, en de voorkant Destine en felle kleuren, want dat valt op =P
En ik hang een geplastificeerde Destine flyer aan de rits van m'n tas =D
En dan hopen dat mensen gaan vragen wat 't is, en wie 't zijn enzo, en ik draag ook altijd flyers bij me, want dan kan ik er dus eentje geven =P
Alle kleine beetjes helpen =P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
Delicious.

Delicious.


Vrouw Aantal berichten : 341
Leeftijd : 30
Woonplaats : Wognum
Registration date : 20-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo aug 26, 2009 7:32 am

Samanthadroppie schreef:
Ik ga een goedkope agenda kopen en helemaal met bandfoto's beplakken, en de voorkant Destine en felle kleuren, want dat valt op =P
En ik hang een geplastificeerde Destine flyer aan de rits van m'n tas =D
En dan hopen dat mensen gaan vragen wat 't is, en wie 't zijn enzo, en ik draag ook altijd flyers bij me, want dan kan ik er dus eentje geven =P
Alle kleine beetjes helpen =P
Dat is wel gaaf, flyers meenemen voor naar school!
Terug naar boven Ga naar beneden
Judith

Judith


Vrouw Aantal berichten : 237
Leeftijd : 30
Woonplaats : Stein
Registration date : 19-06-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo aug 26, 2009 12:21 pm

goed idee die flyer aan je tas!
je kan ook gwn een insteekagenda kopen,
en dan heb ik gwn een lichtgeelblaadje gepakt en dan beplakt met Destine plaatjes^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://judithrobot.hyves.nl/
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo aug 26, 2009 12:32 pm

Ja, die insteekagenda's zijn hip!!! Very Happy
Ik heb mijn agenda vandaag even onsubtiel gepimpt met 3000 stickers :'')
Terug naar boven Ga naar beneden
Judith

Judith


Vrouw Aantal berichten : 237
Leeftijd : 30
Woonplaats : Stein
Registration date : 19-06-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo aug 26, 2009 12:36 pm

haha, cool!
heb je er een foto van?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://judithrobot.hyves.nl/
Lotte.

Lotte.


Vrouw Aantal berichten : 2475
Leeftijd : 31
Woonplaats : 't Harde
Registration date : 29-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo aug 26, 2009 1:35 pm

Wajooo, dat zijn veel stickers! XD Inderdaad.. heb je een foto?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lotteehee.hyves.nl
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo aug 26, 2009 2:46 pm

Haha, niet echt 3000 hoor. 350 waren het er ongeveer. Ze zitten overal... En ik ben nog niet klaar!
Als het morgen goed licht is maak ik een paar foto's, de flits van mn camera is stuk dus nu gaat niet lukken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Judith

Judith


Vrouw Aantal berichten : 237
Leeftijd : 30
Woonplaats : Stein
Registration date : 19-06-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptydo aug 27, 2009 6:31 am

haha, ja is goed 350 zijn er nog veel;]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://judithrobot.hyves.nl/
Rinske

Rinske


Aantal berichten : 13
Registration date : 19-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptydo sep 03, 2009 2:01 pm

Je kunt niet alleen bij shows van andere bands gaan flyeren, maar natuurlijk ook bij shows waar Destine zelf speelt als voorprogramma
of op festivals. Of ga een paar weken van tevoren flyeren in de stad waar ze gaan optreden om mensen er op attent te maken. Leg flyers neer bij poppodia bij je in de buurt, op culturele plekken zoals een muziekschool of een theater, in muziekwinkels (denk aan FreeRecordShop) ,prik flyers op prikborden in school, plak ze op je schoolboeken, tas of agenda, hang posters in muzieklokalen in school, geef flyers aan bekenden waarvan je denkt dat ze wel van dit soort muziek houden enz. enz. enz. Flyeren is echt hartstikke leuk, dus zorg dat je altijd een stapeltje bij je hebt Very Happy

xx Rinske
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyvr sep 04, 2009 2:01 am

Het probleem is dat ze hier voorlopig niet in de buurt komen en dat de meeste mensen hier nog vastzitten in het jumpstyle tijdperk... :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyvr sep 04, 2009 4:07 am

@ Melanie.: Dat ken ik... gewoon overheen walzen. Zijn vast mensen die wel vet vinden =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyvr sep 04, 2009 4:40 am

Haha, ik ben niet zo brutaal XD

Ik heb wel heel lang posters bezorgd voor een poppodium, maar dat is toch weer anders dan flyeren...

De enige die ik hier in Zeeland ken die ze ook leuk vindt is Marly van het forum Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske

Rinske


Aantal berichten : 13
Registration date : 19-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 4:45 am

Ik ben ook absoluut niet brutaal, maar gewoon proberen en het valt echt zó mee! Mensen staan er echt wel open voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 5:11 am

Ik heb dus die flyer aan m'n tas hangen, en meteen de eerste dag op school vroegen al 3 mensen wat 't was. Dus ik verteld dat 't Destine was, een band en nouja, je snapt 't wel. En nu neem ik dinsdag flyers mee en geef ik hun ff flyers, en iedereen die vraagt wat 't is =D
En ik ga m'n agenda pimpen, met superveel Destine plaatjes, en een flyer op de eerste pagina, want dat valt op.
En we hebben zo'n kast waarin roosters, brieven en gratis magazines enzo liggen die je kan meenemen, en daar ga ik Destine flyers neerleggen =D
EN EN EN Destine als ringtone =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 5:36 am

hmm, ringtone is voor mijn oude barrel waarschijnlijk al niet meer verkrijgbaar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Samanthadroppie

Samanthadroppie


Vrouw Aantal berichten : 509
Leeftijd : 31
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 03-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 5:38 am

oh, ik weet niet hoe t bij jullie werkt, maar ik sluit mn mobiel gewoon met draadje aan op mn computer, en dan kan ik dr een nummer op zetten =P
en anders plak je een Destine plaatje op je mobiel ofzo =P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/samanthadroppieyoutube
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 5:41 am

'k vermoed dat mijn mob zelfs zo oud is dat de usb kabeltjes om 'm aan de pc te hangen al niet meer te koop zijn Razz

Stickers kan natuurlijk wel, al denk ik dat een watervaste stift in mijn geval praktischer is, dat is nog bij te werken. Ik ben namelijk niet zo erg zuinig op mijn foon. 't Is dus een wonder dat ie nog leeft Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 6:07 am

Mijn mobiel is zo bejaard dat hij geen kabel kán hebben en ook al geen ringtones, alhoewel, dan kan wel, maar dan klinken ze alsof ze met een paar blikjes zijn gemaakt, haha x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Suuusannne

Suuusannne


Vrouw Aantal berichten : 61
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ammerstol
Registration date : 31-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 8:30 am

Ik ga ook lekker folders verspryden, En by byvoorbeeld 'kijk dit nou' op TMF smsen over Destine.. Heb ik nu al een paar keer gedaan.. En ook op hyves van radio mensen spammen over Destine. Want op hun hyves kijken toch wel veel mensen altyd..

Ist niet leuk als we nu allemaal byvoorbeeld 'noem eens een radio dj' te spammen.
Dan zegt ie der misschien wel wat over op de radio en draaien ze misschien Destine wel..
Very Happy
Wat een orgineel idee.. *uhge*

×
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dizziedids.nl
Suuusannne

Suuusannne


Vrouw Aantal berichten : 61
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ammerstol
Registration date : 31-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 8:33 am

MeikeMusic schreef:
Ik ben volgens mij de enige op school die Destine leuk vind x']

Dat heb ik nou ookk.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dizziedids.nl
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptyza sep 05, 2009 11:09 am

Suuusannne schreef:
MeikeMusic schreef:
Ik ben volgens mij de enige op school die Destine leuk vind x']

Dat heb ik nou ookk.. Razz
Ik niet meer

Na You Me At Six in Nijmegen waren er opeens veel meer fans bij mij op school
En dat waren allemaal vrienden van mij XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
Tammo

Tammo


Vrouw Aantal berichten : 243
Leeftijd : 33
Woonplaats : Bilthoven
Registration date : 19-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo sep 09, 2009 7:26 am

Ik heb Destine als achtergrond op mijn laptop en ja, die moeten we ook meenemen naar school enzo 8D en ik ga binnenkort (als ik dus niet meerziekig ben) flyers overal neerleggen waar maar kan.. en ja, ik ga gewoon een keer een stoep/straat bekladden met stoepkrijt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Emptywo sep 09, 2009 12:13 pm

Haha, ik ga een keer stoepkrijten op het schoolplein in het weekend! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coolste ideeën om Destine te promoten
Terug naar boven 
Pagina 10 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Destine promoten in België !
» Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders
» Stars promoten
» www.destine.tk
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFICIAL DESTINE STREETTEAM. :: Streetteam Holland & Belgium.-
Ga naar: