Aantal berichten : 237 Leeftijd : 31 Woonplaats : Stein Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo sep 09, 2009 12:32 pm
haha coewl! moet je eigenlijk met graffiti Destine op de muur van schoolgebouw spuiten dan valt ut nog meer op denk ik xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo sep 09, 2009 12:37 pm
We hebben camerabewaking, dus dan heb ik ene probleem. Stoepkrijt is vrij onschuldig.
Judith
Aantal berichten : 237 Leeftijd : 31 Woonplaats : Stein Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo sep 09, 2009 1:03 pm
dan moet je een zwart pak aan doen en een eng masker opzetten.. of een bivakmuts kan natuurlijk ook;p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo sep 09, 2009 1:09 pm
:')
Nee, ik ga voor het stoepkrijt. Misschien wil Marly wel meedoen :'')
Judith
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo sep 09, 2009 1:27 pm
Ja, dat is ook coewl! moet je wel een foto maken van het eindresultaat hea ;]
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo sep 09, 2009 2:16 pm
Is goed
Lotte.
Aantal berichten : 2475 Leeftijd : 31 Woonplaats : 't Harde Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do sep 10, 2009 6:10 am
Jaja want die wil ik ook zien 8D
Heleen Admin
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do sep 10, 2009 11:29 am
Stoepkrijten is leuk :'D en je hebt ook zoveel bekijks en het is gezellig en het resultaat is mooi
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 12, 2009 12:43 am
Meestal wel ja XD
veerlevogue
Aantal berichten : 3 Leeftijd : 30 Woonplaats : Goirle Registration date : 12-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 12, 2009 3:52 pm
Via twitter? Eigen shirts ontwerpen? Lokale bandjes die (nog) niet bekend zijn en gewoon voor de lol spelen voor n kleine groep in een random café covers laten spelen? X"DD. Het is bijna 12 uur 's nachts, ik kan echt niet meer fatsoenlijk nadenken ;]
Aagjuuh
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 33 Woonplaats : Horn Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Via CKVeindopdracht xD zo sep 13, 2009 6:21 am
hoe ga ik jullie promote nou, Gisteravond op mijn geweldige sweet 18 feestje heel veel destine draaien natuurlijk.
Maar het beste is: jaja nu komt het Via mijn CKVeindopdracht. nou wat ga ik doen ik maak samen met een klasgenootje van mij een muziektijdschrift. eerst wouden we een meidemagazine make en ik meteen roepen interview met destine der in!!! en mijn hele klas kijkt me aan van WTF wie zijn dat nu weer (dat kan toch niet dat niemand dat weet). Toen dacht ik ze moeten er in komen iedereen op school moet weten wie ze zijn en daar krijgen we vast en zeker een über goed punt mee. we moeten het voor heel veel mensen presenteren op de CKVavond. daarvoor nodig ik natuurlijk heeeeeeel veeeeel van mijn vrienden voor uit om mij te komen steunen!!!!
dat is mijn promootactie
Drilpudding
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 32 Woonplaats : DINOSAURSLAND Registration date : 13-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 13, 2009 11:04 am
gewoon radio en TMF vervelen met mailtjes en smsjes
dat doen we bij TH ook (A)
Judith
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 13, 2009 12:45 pm
@Aagje; dat is echt een supergoed & cool idee! ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 13, 2009 1:57 pm
Plan van Aagje is MEESTERLIJK! DOEN DOEN DOEN
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 2:26 am
Aagje wat een super vet idee =D
germaine
Aantal berichten : 6 Leeftijd : 31 Woonplaats : vlaardingen Registration date : 14-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 8:07 am
shirt, stickers, flyers. en dat gewoon.. OVERAL.
bijvoorbeeld, op meetings van hyves, want daar komen est wel veel mensen die van dat soort muziek houden.
^^
Drilpudding
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 32 Woonplaats : DINOSAURSLAND Registration date : 13-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 8:50 am
@ Germaine
da is wel Awesome want ik ga minstens 2x per maand naar een meeting !
: )
BTW ik heb ze vandaag gepromoot x'D ik was in de Aula van mn school en toen zei een vriendin van mij; kijk Destine op TMF [een klein stukje van Stars]
dus toen stond ik te gillen OMG DAT IS DESTINE [a] en heel veel mensjes gingen toen naar de tv kijken [a]
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 10:43 am
Ik liep vandaag zingend door de kantine omdat Destine opstond, de conciërge blijkt fan te zijn! Echt tof
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 11:00 am
Omg, hahahahahaah x'] Je concierge die fan is, muahha x']
Sorry, ik moet even lachen, maar wel vet ^^
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 11:14 am
Onze conciërge heeft zelf ook jarenlang heel veel gedaan voor de bandjes hier in Zeeland, het zou me niks verbazen als hij Six en Lau zou kennen :')
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 11:43 am
Vraag het eens zou ik zeggen =D Wel gaaf dat hij fan is ^_^
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 14, 2009 2:00 pm
Zal ik doen
En idd xD
LeonieT
Aantal berichten : 187 Leeftijd : 35 Woonplaats : Tilburg Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do sep 17, 2009 1:15 pm
niet 1 van de creatiefste ideeën om te promoten maar ik ben bezig met het schrijven van een aantal blogs. De eerste heb ik net op hyves geplaatst: leonieta.hyves.nl En zo wil ik dat ook gaan doen met een stel andere blogs die ik heb.
Aagjuuh
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 33 Woonplaats : Horn Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten vr sep 25, 2009 11:17 am
Judith schreef:
@Aagje; dat is echt een supergoed & cool idee! ;D
melanie. schreef:
Plan van Aagje is MEESTERLIJK! DOEN DOEN DOEN
Silver schreef:
Aagje wat een super vet idee =D
dank jullie wel!! ik vond het ook al meesterlijk toen ik het bedacht^^ ik hoef alleen nog mijn interview terug te krijgen en dan kan ik dat in het tijdschrift verwerken en dan andere (onbelangrijke) zooi er in zetten en dan is ie klaar =D. dan nog even presentere voor de helft van de school ofzo ik laat het 1x afdrukken en dan wou ik dat overhandigen aan Destine zelf als teken van dank voor het interview!! het leukste zou zijn daar op het podium maarjah dan moete ze wel tijd hebben en anders voor/tijdens een concert!!!! vind het echt leuk dat jullie mijn idee leuk vinden!!!
ZZJARLOTTE
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 29 Woonplaats : Hoogerheide Registration date : 26-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 26, 2009 2:04 am
God, wat zijn jullie allemaal orgineel, zeg echt leuke ideeën (: Ik krijg even geen orginele gedachten, Komt vast door deze vroege (voor mij wel vroeg XD) ochtend. Ik denk gewoon de stad volplakken met flyers, en reclame fimpjes maken hoe je die flyers door de hele stad versprijd ofzo XD?
Misschien is het ook wel een idee om met flyers voor de FreeRecordShop ofzo te gaan staan?
XXXX
Laatst aangepast door ZZJARLOTTE op za sep 26, 2009 2:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten