Aantal berichten : 187 Leeftijd : 35 Woonplaats : Tilburg Registration date : 10-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 26, 2009 3:24 am
weet je, ik bedenk me net dat elke keer als ik wat koop bij de freerecordshop ik altijd wat reclame spul enzo in t plastic zakje erbij heb zitten. Mss kunnen we een stapeltje bij verschillende FRS afgeven en vragen of ze die in de plastic tasje erbij kunnen doen?
Rinske
Aantal berichten : 13 Registration date : 19-08-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 26, 2009 12:16 pm
Ik heb al bij een aantal FRS stapeltjes flyers afgegeven een paar weken geleden of zo. Meestal mag je ze sowieso wel neerleggen en anders helpt het om te kijken of ze de EP verkopen en dan zeggen 'Wat leuk dat jullie die hebben!' of 'Waarom verkopen jullie Destine niet?' Succes gegarandeerd!
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 26, 2009 1:31 pm
Niet als je de verkoper hebt die ik laatst in Utrecht had 't Begon goed, want hij had van ze gehoord (ik ging op de release date de EP halen). Maar vervolgens droop de minachting er van af. Hij vond me volgens mij echt het meest domme blondje dat ie ooit gezien had
Rinske
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 26, 2009 2:47 pm
O, pech! Gewoon door gaan, volgende keer beter
Veerle
Aantal berichten : 595 Leeftijd : 34 Registration date : 24-06-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten za sep 26, 2009 4:14 pm
medstudent314590 schreef:
Niet als je de verkoper hebt die ik laatst in Utrecht had 't Begon goed, want hij had van ze gehoord (ik ging op de release date de EP halen). Maar vervolgens droop de minachting er van af. Hij vond me volgens mij echt het meest domme blondje dat ie ooit gezien had
Hehe, als ik langs de FRS in Utrecht loop glip ik altijd even binnen om in your arms vooraan het rijtje te zetten
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:58 am
XD Geniaal, Veerle
Silver
Aantal berichten : 467 Leeftijd : 35 Woonplaats : Diemen Registration date : 08-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 4:11 am
Veerle schreef:
Hehe, als ik langs de FRS in Utrecht loop glip ik altijd even binnen om in your arms vooraan het rijtje te zetten
Dat is nog eens een geniaal idee!
Heleen Admin
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 29 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 15-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 6:59 am
Silver schreef:
Veerle schreef:
Dat is nog eens een geniaal idee!
Doe ik ook altijd XD
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 8:10 am
Zou ik wel willen, maar de FRS op station Rotterdam en Breda verkopen beide cdtjes niet (Ik ben ze ten minste nog nooit tegenkomen)
annet
Aantal berichten : 26 Woonplaats : Nij Beets [Friesland] Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 11:34 am
een destine shirt dragen everywhere you go! en flyers uitdelen ofcourse, [dat is niet origineel maar anyways].
ohoh! ik weet het al: een hennatatoeage: DESTINE! laten zetten op je arm/ in je nek/ of nog beter:op je voorhoofd.
ZZJARLOTTE
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 29 Woonplaats : Hoogerheide Registration date : 26-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 11:35 am
hey een hennatattoo, dat vind ik echt een awesome idee! waar kan je dat laten doen, of waarmee kan je het misschien zelf doen? X
annet
Aantal berichten : 26 Woonplaats : Nij Beets [Friesland] Registration date : 27-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 11:36 am
Ik heb geen idee of je het zelf kunt doen. vast wel in een of andere tokoshop thinges. die hebben wel henna!
hhe, zullen we dat doeeeeeen mehmehmeeeh.
ZZJARLOTTE
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 29 Woonplaats : Hoogerheide Registration date : 26-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 11:38 am
annet schreef:
Ik heb geen idee of je het zelf kunt doen. vast wel in een of andere tokoshop thinges. die hebben wel henna!
hhe, zullen we dat doeeeeeen mehmehmeeeh.
nou, als ik het vind, dan ga ik het zeker laten doen / zetten! want het is wel zoleuk als het zegmaar het logo is van Destine, ahaha maar ik vind het echt een awesome idee!!
annet
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 11:40 am
Nice =D thanks!
Rinske
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:04 pm
@ medstudent314590
Nee, bij FRS station Breda verkopen ze de EP niet, maar ik heb er al wel een keer flyers neer mogen leggen, dus dat kun je wel doen als de verkoper een beetje oké is ;-)
medstudent
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:07 pm
In de FRS van Rotterdam CS heb je ook een grote kans. Ze zijn daar wat flirterig aangelegd (ben ook altijd blij als ik daar weer buiten sta )
Rinske
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:08 pm
Haha, grappig, ik heb laatst bij een vriendin met henna 'Destine' op haar rug geschreven! Je kunt henna kopen bij Oosterse winkeltjes. In Breda heb ik het bij 'De Pauw' gehaald, maar ze hebben het vast ook wel ergens anders.
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:22 pm
Ik zou het wel leuk vinden op m'n hand, maar sowieso niet op m'n voorhoofd, hallo, ik heb nog wel een beetje verstand x']
Maar wel een leuk idee =']
medstudent
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:26 pm
Lijkt mij ook wel leuk, alleen jammer dat ik een echt artsenhandschrift/hanenpoten heb. Laat staan dat ik het dan bij mijzelf of bij iemand anders zou moeten zetten
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:28 pm
Het kan niet zo erg zijn als het handschrift van mijn vader, dat is een rechte streep die van 1 mm in hoogte verschilt de hele tijd, haha x'] Ik snap niet dat mensen zijn recepten kunnen lezen, of de dingen in de status x']
Veerle
Aantal berichten : 595 Leeftijd : 34 Registration date : 24-06-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:29 pm
Whaha, misschien schrijft hij wel gewoon spijkerschrift?
MeikeMusic
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten zo sep 27, 2009 1:32 pm
Daar verdenk ik 'm ook stiekem van x']
Ctjuh
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 31 Woonplaats : Arnhem Registration date : 26-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 28, 2009 6:20 am
mijn idee was om met een paar vriendinnen die ik vandaag ok fan heb gemaakt de stad in te gaan overal destine op ons lichaam schrijfen en t-shirts natuurlijk aan en dan stars op te zetten en net zoals robin L en tom te dansen zoals hun in de clip doen lijkt me echt super gaaf om te doen. we hebben het vandaag al midden in de school gedaan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 28, 2009 8:18 am
Dat dansen is iig erg opvallend
Ctjuh
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 31 Woonplaats : Arnhem Registration date : 26-09-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten ma sep 28, 2009 9:22 am
ja dat lijkt ons ook en we willen misschien ook nog overal op ons lichaam destine schrijven
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten