DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Coolste ideeën om Destine te promoten

Ga naar beneden 
+62
Marieke.
Miriam
Eline
Agness
xRosaliexx
Elleke
Astrid
Morbidelli
xStupidlamb
Nikki
lexvanas
Hoops&Yoyo
Janique
manon_lovesong
Liez
[asyeah-x]
ilona__acid
Ctjuh
annet
ZZJARLOTTE
LeonieT
germaine
Silver
Drilpudding
Aagjuuh
veerlevogue
Tammo
Suuusannne
Rinske
Delicious.
Judith
Sanne(L)
JessicaxDestine
stannn
Samanthadroppie
Robbert
Ils|
CupNaomiCake
xxLadyDeluxe
Iris
Marly
Maaitaai
Lotte.
Melissa551996
Jamila
Caitlin
Sloff
AlyssaRainbow
LittleDinoX
Robin Haasnoot
xRochelle_
Veerle
chantalsarcasm
Micky
femke_0505
Janice
Heleen
medstudent
ilse136
MeikeMusic
Frederique
RobinL|Destine
66 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
LeonieT

LeonieT


Vrouw Aantal berichten : 187
Leeftijd : 35
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 10-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyza sep 26, 2009 3:24 am

weet je, ik bedenk me net dat elke keer als ik wat koop bij de freerecordshop ik altijd wat reclame spul enzo in t plastic zakje erbij heb zitten. Mss kunnen we een stapeltje bij verschillende FRS afgeven en vragen of ze die in de plastic tasje erbij kunnen doen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://leonieta.wordpress.com
Rinske

Rinske


Aantal berichten : 13
Registration date : 19-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyza sep 26, 2009 12:16 pm

Ik heb al bij een aantal FRS stapeltjes flyers afgegeven een paar weken geleden of zo. Meestal mag je ze sowieso wel neerleggen en anders helpt het om te kijken of ze de EP verkopen en dan zeggen 'Wat leuk dat jullie die hebben!' of 'Waarom verkopen jullie Destine niet?' Succes gegarandeerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyza sep 26, 2009 1:31 pm

Niet als je de verkoper hebt die ik laatst in Utrecht had Razz 't Begon goed, want hij had van ze gehoord (ik ging op de release date de EP halen). Maar vervolgens droop de minachting er van af. Hij vond me volgens mij echt het meest domme blondje dat ie ooit gezien had Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Rinske

Rinske


Aantal berichten : 13
Registration date : 19-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyza sep 26, 2009 2:47 pm

O, pech! Gewoon door gaan, volgende keer beter Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyza sep 26, 2009 4:14 pm

medstudent314590 schreef:
Niet als je de verkoper hebt die ik laatst in Utrecht had Razz 't Begon goed, want hij had van ze gehoord (ik ging op de release date de EP halen). Maar vervolgens droop de minachting er van af. Hij vond me volgens mij echt het meest domme blondje dat ie ooit gezien had Wink

Hehe, als ik langs de FRS in Utrecht loop glip ik altijd even binnen om in your arms vooraan het rijtje te zetten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:58 am

XD
Geniaal, Veerle Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 4:11 am

Veerle schreef:
medstudent314590 schreef:
Niet als je de verkoper hebt die ik laatst in Utrecht had Razz 't Begon goed, want hij had van ze gehoord (ik ging op de release date de EP halen). Maar vervolgens droop de minachting er van af. Hij vond me volgens mij echt het meest domme blondje dat ie ooit gezien had Wink

Hehe, als ik langs de FRS in Utrecht loop glip ik altijd even binnen om in your arms vooraan het rijtje te zetten Razz

Dat is nog eens een geniaal idee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Heleen
Admin
Heleen


Vrouw Aantal berichten : 1334
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 6:59 am

Silver schreef:
Veerle schreef:
medstudent314590 schreef:
Niet als je de verkoper hebt die ik laatst in Utrecht had Razz 't Begon goed, want hij had van ze gehoord (ik ging op de release date de EP halen). Maar vervolgens droop de minachting er van af. Hij vond me volgens mij echt het meest domme blondje dat ie ooit gezien had Wink

Hehe, als ik langs de FRS in Utrecht loop glip ik altijd even binnen om in your arms vooraan het rijtje te zetten Razz

Dat is nog eens een geniaal idee!
Doe ik ook altijd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hvddonck.hyves.nl
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 8:10 am

Zou ik wel willen, maar de FRS op station Rotterdam en Breda verkopen beide cdtjes niet Sad (Ik ben ze ten minste nog nooit tegenkomen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
annet

annet


Vrouw Aantal berichten : 26
Woonplaats : Nij Beets [Friesland]
Registration date : 27-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 11:34 am

een destine shirt dragen everywhere you go!
en flyers uitdelen ofcourse, [dat is niet origineel maar anyways].

ohoh! ik weet het al:
een hennatatoeage: DESTINE! laten zetten op je arm/ in je nek/ of nog beter:op je voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annetapplebum.hyves.nl
ZZJARLOTTE

ZZJARLOTTE


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoogerheide
Registration date : 26-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 11:35 am

hey een hennatattoo, dat vind ik echt een awesome idee!
waar kan je dat laten doen, of waarmee kan je het misschien zelf doen?
X
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zzjarlotte.hyves.nl
annet

annet


Vrouw Aantal berichten : 26
Woonplaats : Nij Beets [Friesland]
Registration date : 27-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 11:36 am

Ik heb geen idee of je het zelf kunt doen. vast wel in een of andere tokoshop thinges.
die hebben wel henna!

hhe, zullen we dat doeeeeeen mehmehmeeeh.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annetapplebum.hyves.nl
ZZJARLOTTE

ZZJARLOTTE


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hoogerheide
Registration date : 26-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 11:38 am

annet schreef:
Ik heb geen idee of je het zelf kunt doen. vast wel in een of andere tokoshop thinges.
die hebben wel henna!

hhe, zullen we dat doeeeeeen mehmehmeeeh.

nou, als ik het vind, dan ga ik het zeker laten doen / zetten!
want het is wel zoleuk als het zegmaar het logo is van Destine,
ahaha
maar ik vind het echt een awesome idee!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zzjarlotte.hyves.nl
annet

annet


Vrouw Aantal berichten : 26
Woonplaats : Nij Beets [Friesland]
Registration date : 27-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 11:40 am

Nice =D
thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annetapplebum.hyves.nl
Rinske

Rinske


Aantal berichten : 13
Registration date : 19-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:04 pm

@ medstudent314590

Nee, bij FRS station Breda verkopen ze de EP niet, maar ik heb er al wel een keer flyers neer mogen leggen, dus dat kun je wel doen als de verkoper een beetje oké is ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:07 pm

In de FRS van Rotterdam CS heb je ook een grote kans. Ze zijn daar wat flirterig aangelegd (ben ook altijd blij als ik daar weer buiten sta Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Rinske

Rinske


Aantal berichten : 13
Registration date : 19-08-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:08 pm

Haha, grappig, ik heb laatst bij een vriendin met henna 'Destine' op haar rug geschreven! Very Happy Je kunt henna kopen bij Oosterse winkeltjes. In Breda heb ik het bij 'De Pauw' gehaald, maar ze hebben het vast ook wel ergens anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:22 pm

Ik zou het wel leuk vinden op m'n hand, maar sowieso niet op m'n voorhoofd, hallo, ik heb nog wel een beetje verstand x']

Maar wel een leuk idee =']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:26 pm

Lijkt mij ook wel leuk, alleen jammer dat ik een echt artsenhandschrift/hanenpoten heb. Laat staan dat ik het dan bij mijzelf of bij iemand anders zou moeten zetten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:28 pm

Het kan niet zo erg zijn als het handschrift van mijn vader, dat is een rechte streep die van 1 mm in hoogte verschilt de hele tijd, haha x']
Ik snap niet dat mensen zijn recepten kunnen lezen, of de dingen in de status x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:29 pm

Whaha, misschien schrijft hij wel gewoon spijkerschrift?
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyzo sep 27, 2009 1:32 pm

Daar verdenk ik 'm ook stiekem van x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Ctjuh

Ctjuh


Vrouw Aantal berichten : 152
Leeftijd : 31
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 26-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyma sep 28, 2009 6:20 am

mijn idee was om met een paar vriendinnen die ik vandaag ok fan heb gemaakt
de stad in te gaan overal destine op ons lichaam schrijfen en t-shirts natuurlijk aan en dan stars op te zetten en net zoals robin L en tom te dansen zoals hun in de clip doen Very Happy
lijkt me echt super gaaf om te doen. we hebben het vandaag al midden in de school gedaan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyma sep 28, 2009 8:18 am

Dat dansen is iig erg opvallend Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ctjuh

Ctjuh


Vrouw Aantal berichten : 152
Leeftijd : 31
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 26-09-09

Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Emptyma sep 28, 2009 9:22 am

ja dat lijkt ons ook Very Happy
en we willen misschien ook nog overal op ons lichaam destine schrijven Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten   Coolste ideeën om Destine te promoten - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coolste ideeën om Destine te promoten
Terug naar boven 
Pagina 12 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Destine promoten in België !
» Destine promoten bij Amerikaanse radiozenders
» Stars promoten
» www.destine.tk
» Destine.tv!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFICIAL DESTINE STREETTEAM. :: Streetteam Holland & Belgium.-
Ga naar: