Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:30 am
Haha, wat Ilse zegt
Samanthadroppie
Aantal berichten : 509 Leeftijd : 32 Woonplaats : Purmerend Registration date : 03-08-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:31 am
lol, nouja, dat wordt dus handboeien kopen allemaal XD
Ils|
Aantal berichten : 181 Leeftijd : 34 Woonplaats : Dordrecht Registration date : 17-06-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:33 am
haha inderdaad maar ik heb helaas mn salaris nog steeds niet, bedrijf is net open en nog niet alles is dus goed geregeld :S maarjaaaa zodra ik t heb komen die handboeien er! haha xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:36 am
WE GAAN GEWOON HET RICKROLLEN HERUITVINDEN MET EEN DESTINE VIDEO!!!
Ils|
Aantal berichten : 181 Leeftijd : 34 Woonplaats : Dordrecht Registration date : 17-06-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:37 am
het WAATTTT???? xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:41 am
Rickrollen, dat ken je toch wel?
Ils|
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:42 am
nee sorry
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:48 am
Moet je ff googlen, er is een wiki artikel over xD
Ils|
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:49 am
ok ga gelijk even kijken!
Samanthadroppie
Aantal berichten : 509 Leeftijd : 32 Woonplaats : Purmerend Registration date : 03-08-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:50 am
is dat niet dat als je denkt dat je een gewoon filmpje aan t kijken bent, dat t dan ineens zo'n oud stom liedje wordt ofzo? XD
Ils|
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:51 am
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rickroll
ik heb t opgezocht
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:55 am
En, vind je t een goed plan? xD
Ils|
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:55 am
haha ja hoor maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe t moet
Gast Gast
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 3:00 am
Ik ook niet, maar dat weet vast iemand anders hier wel xD
Ils|
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 3:01 am
haha jah maybe wel!
medstudent
Aantal berichten : 1461 Leeftijd : 35 Woonplaats : Almkerk Registration date : 10-05-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 11:44 am
ik zou het iig niet weten
Maar ik zit binnenkort weer bijna dagelijks in de trein..... Misschien dat ik toch maar wat flyers moet bestellen, kan ik er elke dag een paar delen/achterlaten. Misschien dat ze dan nog één van hun eigen flyers terugvinden als ze naar Dordt gaan
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten wo aug 05, 2009 2:49 pm
Ik heb nu een topic er voor aangemaakt, dus klets daar maar verder over gezamelijke dingen, dat houd het hier wat overzichtelijker ^^
stannn
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ede Registration date : 10-06-09
Onderwerp: Ideeën om Destine supergoed te promoten! (lees ;D) do aug 06, 2009 2:51 am
Hii,
Ik zat eens te denken xD En toen kwam ik volgens mij op een best goed idee ! Ik heb er een paar voor jullie!:
- Als we nou radio stations, ook al zijn het lokale omroepen etc. mailen/bellen dat ze Destine moeten draaien komen ze meer op de radio; wordt Destine bekender, worden de cd's meer verkocht en dan kan Destine in de top 40 komen ;D (Ja dan hebben we nog een lange weg te gaan maar het gaat ons lukken ;D) - Als je flyers hebt, ga dan naar je cd winkel als die de ep "in your arms" verkoopt, vraag daar dan of je de flyers mag geven dat hun hem in de tasjes doen als iemand wat koopt; Dan komen mensen thuis en gaan ze waarschijnlijk op de flyer kijken, en maybe kijken ze dan wel op de site van Destine of DestineTV en hebben we er weer een "fan" bij!? - Post op myspace, hyves en facebook in groups de youtube clip van "In Your Arms" overal waar je hem kan plaatsen, er zijn altijd wel mensen die denken: "HEY! even kijken." en dan wordt het nummer weer bekender! - Stel In Your Arms als ringtone in, of zet hem op je mobiel of op mp3 speler met boxjes en zet hem dan hard aan in de stad ofzo ;D Ik heb al verschillende mensen gehad die vroegen aan mij of ze ook een cd hebben en die heb ik naar de FRS gestuurd - Mail zalen over Destine en dat je ze live wilt zien daar, zorg dat je overtuigend overkomt en zet er een link bij naar een van de nummers van Destine! Ik wil bv. de Melkweg proberen want als Destine daar met een eigen show kan staan ben ik de eerste die een kaartje gaat kopen!
Nou als je ook nog ideeën hebt ofzo, plaats het ;D
x Stan
xRochelle_
Aantal berichten : 469 Leeftijd : 30 Woonplaats : Volendam Registration date : 21-05-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 06, 2009 2:57 am
Ik ga het allemaal even uitproberen. :3 En het lijkt me zo vet als we ze in de melkweg kunnen krijgen! ;D
stannn
Aantal berichten : 17 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ede Registration date : 10-06-09
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 06, 2009 2:59 am
xRochelle_ schreef:
Ik ga het allemaal even uitproberen. :3 En het lijkt me zo vet als we ze in de melkweg kunnen krijgen! ;D
Uhuh! Mailen dan haha ;D
MeikeMusic
Aantal berichten : 3939 Leeftijd : 30 Woonplaats : Amstelveen Registration date : 18-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 06, 2009 5:13 am
Stoer! Goede ideeën =']
Maar ik denk dat dit meer thuishoort in het topic voor ideeën om Destine te promoten in het deel van het Street team ;]
stannn
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 06, 2009 10:51 am
Meike|Music schreef:
Stoer! Goede ideeën =']
Maar ik denk dat dit meer thuishoort in het topic voor ideeën om Destine te promoten in het deel van het Street team ;]
Iknow, kwam ik later pas achter
Lotte.
Aantal berichten : 2475 Leeftijd : 31 Woonplaats : 't Harde Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 06, 2009 10:56 am
ik ben fan van het 2e idee, dat is echt een goeie! Ook wel een goede van die laatste, misschien is hier nog ergens een leuke zaal (: behalve mijn eigen huis.
Samanthadroppie
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 06, 2009 10:57 am
kleine zaal paradiso is leuk
stannn
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten do aug 06, 2009 12:41 pm
P3 purmerend ook!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Coolste ideeën om Destine te promoten