DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Novel Writer

Ga naar beneden 
+16
xRochelle_
LynnLovesYou
*Imke
Silver
Rocksylla
Marieke.
[asyeah-x]
Heleen
xRosaliexx
Liez
Irenee_rock
Veerle
MeikeMusic
Astrid
medstudent
Muis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 9:41 am

Muis schreef:
Thnx voor de reacties weer!! Jullie lezen echt vet snel xD

Laurens lust geen bier o.0 die had ik niet zien aankomen! Maar ik heb het even aangepast, et voila:

Citaat :
“Wil jij dan geen biertje Six?” vroeg Laurens, die wees naar de vele kratten die er nog stonden.
“Nee dank je.” Hubrecht nam een slok van zijn glas vruchtensap.

En Tom vroeg vorige week zelf om een krokodil als huisdier, vandaar Razz
Natuurlijk lezen we 't snel, we vinden 't leuk!
En ja, ik kan er ook niets aan doen dat hij geen bier lust, snap trouwens niet dat je dat niet kunt lusten, maar goed :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 9:44 am

@meike Ik lus ook geen bier xD Maar voor jongens is het het wel apart ja als je geen bier lust Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 9:49 am

Ik vind t ook niet lekker hoor Roos Wink Trouwens, wie gingen er nou allemaal naar Torenpop en Wantijpop? Ik ga weer heen en weer, als het goed ik ben ik net aan op tijd voor Destine in Amersfoort, dan blijf ik even hangen, en dan zie ik wel hoe laat ik weer door ga (lang leve weekend ov).

Ik heb mn dummy weer bij me, en aangezien er pas 1 iemand in heeft geschreven is het wel leuk om daar iets meer van te maken Razz Vooral nu het verhaal bijna ten einde loopt! (denk ik dan haha)
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 10:08 am

Super stuk weer! Kan niet wachten op het volgende hoofdstuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 10:18 am

Ik ga naar wantijpop Very Happy ik heb er zo mega veel zin in. me eerste muziek festival. En dan gelijk met Destine Jeej Very Happy ik zou eerst naar Th-concert gaan maar die viel op me verjaardag dus wou ik al niet meer en eigelijk ben ik blij dat ik dus niet ging want nu is me eerste muziek ding medemogelijk gemaakt Door destine <3 Jeej ^^ En ik wil hun echt wel graag eens in het echt zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 10:41 am

Nee, je mag nog niet stoppen met het verhaal hoor! Het is veel te leuk :']

En ik ga naar Wantij ik bedoelde Torenpop, misschien zie ik je daar dan, lijkt me leuk om in de dummy te schrijven!


Laatst aangepast door MeikeMusic op do jun 10, 2010 12:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 10:45 am

Haha, ik moet m toch ooit laten drukken nietwaar? Wink Misschien begin ik wel een nieuw verhaal hierna, maar deel2 van Novel Writer is het laatste deel, anders worden die gasten helemaal gek van me xD

*had vannacht een nachtmerrie dat Hubrecht tekeer tegen dr ging omdat ze te vaak naar Destine concerten ging*

Maar goed, gezellig Smile Ik zal zorgen dat ik mijn leuke Mickey Mouse met hoedje oren weer op heb, lekker herkenbaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 10:59 am

Ik ga helemaal niet meer naar festivals dit weekend, te veel huiswerk ): Ga je nog naar andere festivals ofzo? Anders kan ik er helaas niet in schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 11:04 am

Ik moet nog even kijken, eigenlijk was het doel om de novel te geven op Schollenpop/Wallenpop, de festivals ervoor zijn bijna allemaal op zaterdag, en ik kan geen vrij van werk blijven vragen. 7 augustus had ik toevallig vrij voor herkansingen, maar die heb ik nu niet, dus kan ik naar Destine xD

Welke festivals ga jij nog heen dan? Misschien dat ik iets kan regelen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 11:41 am

Ik ga naar torenpop Very Happy Als ik je zie wil ik wel graag wat in de dummy schrijven. Ik zoek wel voor de mickey mouse oren :]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 12:03 pm

Ik ga ook naar Torenpop! Hoop dat ik je nog tegenkom! Op pinkpop ben ik je trouwens niet tegengekomen Wink

Leuk nieuw stukje trouwens Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 1:48 pm

Veel mensen op Torenpop, als iedereen nou bij elkaar gaat staan, haha! Ik hoop echt dat ik op tijd ben voor Destine, anders kom ik ergens halverwege de show aanstormen, maar ik beloof dat ik blijf rondhangen totdat iemand me gevonden heeft Razz

Het volgende deel is trouwens alweer bijna af, ik kan alvast verklappen dat dit hoofdstuk GEWELDIG is om te schrijven! Hopelijk gaan jullie het net zo leuk vinden als ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 2:06 pm

En hier issie dan!!

Hoofdstuk 9

Het was doodstil in de kamer. Tom hield liefdevol zijn babykrokodil in zijn armen.
“Ik had jou altijd al willen hebben,” mompelde hij tegen het beestje, dat bezig was met zijn vinger eraf te knagen.
“Zeg, mama T, waar denk je dat beest te laten?” vroeg Laurens toen.
“In het zwembad achterin de tuin natuurlijk!” lachte Tom. “En ze heet Wodka.”
“Hoe weet je dat het een zij is?” vroeg Robin F, die een krokodil duidelijk niet zo’n goed plan vond.
“Ze is uitgekomen bij een temperatuur rond de 30 graden natuurlijk! Als het warmer was geweest was ze een hij geweest!”
“En sinds wanneer ben jij zo biologisch?” vroeg Robin L.
“Ehh…geen idee! Zomaar een ingeving denk ik! Nee hoor, ik heb me al een tijdje verdiept in krokodillen, ik wilde er altijd eentje hebben!” Tom liep naar de achterdeur om zijn kleine Wodka in het zwembad te zetten. Toen hij terug kwam was het feest eigenlijk alweer gewoon verder gegaan, de muziek stond keihard en het was alweer een chaos. Helaas moest een paar uur later het Streetteam alweer naar huis. Weer ging het feest door tot in de diepe nacht, Robin L zorgde ervoor dat hij deze keer helemaal bij bewustzijn bleef zodat er geen rare dingen gebeurden, en alles bleef vrij normaal, op de pratende kat in zijn bed, de krokodil in het zwembad, het huis en de leeuw in de kelder na.

Robin L werd wakker van een schreeuw. Chess, die naast hem lag, deed ook langzaam haar ogen open, ze leek niet heel erg helder, net als hijzelf waarschijnlijk. Wie had er nu weer teveel gezopen de vorige dag? Met een suf hoofd stapte Robin L uit bed, deed zijn prachtige witte konijnenbadjas met sloffen aan en liep wankelend naar de deur. Op de gang waren heen en weer rennende voetstappen te horen. Toen Robin L de deur opendeed, knalde hij bijna tegen Robin F aan, die het blijkbaar heel erg druk had.
“Vanwaar de haast, Wafel?” vroeg Robin L, nog altijd slaperig.
“Vlins?! Hoe kan je dat nou vragen? Ik moet nog zoveel regelen voor morgen!”
“Morgen?”
“VLINS! Wat is er aan de hand met jou?! IK GA MORGEN TROUWEN!” Robin L staarde Robin F aan, draaide zich om en liep terug zijn kamer in, waar hij op de kalender keek. Hoe kon het ineens 20 januari zijn?! Dat kon gewoon niet!
“Chess, wat is er gebeurd? Heb ik een week geslapen? Toen ik ging slapen was het 15 januari, of eigenlijk de 16e…” Chess keek Robin L even aan.
“Geen idee eigenlijk, Vlins. Ik kan me niks meer herinneren van de afgelopen week…eigenlijk kan ik me niks meer herinneren sinds Wafel zijn bachelorparty…even denken hoor…Six ging neer, toen zijn we naar buiten gegaan…en vanaf daar is alles blanco!”
“Je ging achter iemand aan, diegene die mijn dummy gestolen heeft, weet je dat niet meer? Ik heb je een uurtje later of zo gevonden langs de kant van de weg!” Chess schudde haar hoofd.
“Ik weet het echt niet meer, Vlins. Mijn hoofd doet raar, ik ben bang…” Robin L bukte voorover om Chess op te tillen en hield haar tegen zich aan.
“Ik ben ook bang, er is iets heel vreemds aan de hand, ik heb het idee dat de week die ineens verschoven is niet het enige rare is!” Met Chess in zijn armen liep Robin L de gang op en liep langs alle deuren. De eerste deur was van de kamer van Robin F, die hij maar even wilde ontwijken voor nu, omdat hij anders weer een uitbrander kreeg. De kamer erna was van Tom, maar daar was het zo stil dat Robin L bedacht dat hij waarschijnlijk nog lag te slapen, of dat hij beneden was met zijn nieuwe huisdieren, als die er nog waren. De volgende kamer was van Hubrecht, ook daar was het nog vrij stil, maar uit de kamer van Laurens kwamen zenuwachtige geluiden. Robin L besloot de deur open te doen toen niemand reageerde nadat hij had geklopt, en hij vond Laurens voor de spiegel. Hij leek compleet in paniek.
“Witte, wat is er?” vroeg Robin L.
“Ehh…Vlins? Dat is niet Witte…,” zei Chess toen.

Ik kon niet stoppen met het staren in de spiegel. Normaal gesproken had ik er wel optimistisch over gedacht, alles kwam immers weg goed, met een beetje inzet. Ha, inzet, precies wat ik nu nodig had, samen met een flinke dosis Wodka. Een glimlach speelde om mijn mondhoeken, maar toen mijn spiegelbeeld me er weer aan herinnerde dat ik niks als mezelf leek vandaag verdween die weer.
“Six?” De stem van Chess drong langzaam tot me door. Hoe kon zij me herkennen als ik mezelf niet eens kon herkennen. Hoe kon ik Laurens zijn?! Ik draaide me om.
“Chess? Wat is er aan de hand?” Het klonk zo vreemd om Laurens zijn stem uit mijn mond te horen komen. Eigenlijk was het best grappig ook! Er klonk een lach door de kamer heen, maar niet mijn eigen vertrouwde lach. Het was weer de lach van Laurens.
“Wat is er zo grappig aan, Six? Ik heb geen idee wat er aan de hand is, ik weet gewoon dat jij het bent. Katten hebben er een zesde zintuig voor of zo, ik ben er nog niet helemaal aan gewend.” Chess sprong uit Robin L zijn armen en liep een rondje om me heen. Haar staart kietelde in mijn knieholte, waardoor ik weer moest lachen. Robin L stond er nog altijd bij alsof hij water zag branden. Ik begon er eigenlijk al een beetje aan te wennen. Wat moest het heerlijk zijn om gewoon zonder te bukken door elke deuropening te kunnen!
“Weet Laurens het al?” vroeg ik toen.
“Net lag hij nog te slapen, maar daar gaan we even verandering in brengen!” grijnsde Chess. Ze sprintte de kamer uit, en even later hoorde ik mijn eigen stem schreeuwen.
“Chess! Stop met…WHAT THE FUCK?!” Samen met Robin L rende ik naar mijn kamer, waar ik voor het eerst mezelf op bed zag zitten. Wat zat mijn haar goed zeg! Toen Laurens zichzelf, mij dus, zag staan, werden zijn ogen groot. Ik schoot in de lach; dat moest ik dus ook niet meer doen als ik weer mezelf was, wat zag dat er vaag uit! En ik moest eens stoppen met het optrekken van mijn bovenlip.
“Ah nee hè?! Ik ben BLOND!” riep Laurens, die in de reflectie van mijn telefoon keek, en weer schoot ik in de lach bij het horen van mijn eigen stem. Dit was zo grappig!
“Six?! Ben jij dat? Stop met lachen! Ik vind het helemaal niet grappig, dus als ik nog één keer een grijns op mijn gezicht zie dan rent jouw lichaam straks direct naar de stad om een Apadravya te gaan zetten!” Ik stopte met lachen; dat was dus niet grappig. Ik was wel direct dankbaar dat ik Laurens was en niet Tom. Toch had ik liever Robin F geweest, alhoewel, ik kon dan wel onwijs goed drummen, maar dan had ik nu met zijn vriendin moeten trouwen…niet zo’n strak plan. Ik moest enorm veel moeite doen om weer een lach in te houden. Hoe kon je nou manisch zijn in een lichaam waarin je niet manisch mocht zijn? En wat stond ik er chagrijnig bij zeg!
“Je mag wel een beetje lachen, Witte! Je bent nu Six, dus gedraag je dan ook als Six!” grijnsde Chess.
“Ja dag, Vlins, verander ons nu maar weer terug, het is leuk genoeg geweest!” riep Laurens. Ik besloot de gedachte dat ik het eigenlijk wel heel erg grappig vond maar voor me te houden, mijn gezicht dat Laurens trok stond op onweer.
“Wat moet ik eraan doen dan? Ik was het niet!” zei Robin L, die nu de lol er ook van in begon te zien.
“Verzin maar iets, je moet iets doen!”
“Iets als in: Huub-Huub-Barbatruc?” lachte Robin L.
“Ha ha, leuk hoor! Weet je niks beters of zo?!” Laurens rende met mijn lichaam naar de badkamer, terwijl ik, Robin L en Chess lagen te schudden van het lachen. Het hield maar niet op, tranen liepen over mijn wangen van het lachen. Ik hoorde de douche aangaan, en een paar seconden later hoorde ik mijn eigen stem schreeuwen:
“Aaaaah! Six, hoe vaak heb ik gezegd dat je meer moet eten?! Man, je lijkt wel een uitgehongerd skelet!” Ik had het niet meer, Laurens zijn knieën begaven het en ik lag te schudden over de grond heen van het lachen, Robin L lag al snel naast me, en ook Chess had het heel erg zwaar.
“Wat is hier aan de hand dan?” Tom kwam binnen en vond ons op de grond, keihard lachend. “Wat ben jij vrolijk zo op de vroege ochtend, Pluis? En Witte, je lijkt wel manisch!”
“Ik bèn ook manisch! Ik ben manisch, T, echt manisch!” riep ik en lag weer helemaal dubbel.
“Nu ben je echt precies Six! Kan iemand me dan nu vertellen wat er aan de hand is, dan kan ik mee lachen!” zei Tom.
“Laurens is Hubrecht en Hubrecht is Laurens!” gierde Chess.
“En het is zo grappig!” riep Robin L, die ook niet meer bijkwam. Tom keek ons even aan, en begon toen ook keihard te lachen.
“Het is niet waar!” riep hij.
“Jawel!” lachte ik, terwijl ik mijn best deed om de tranen van Laurens zijn wangen af te vegen. Laurens kwam in mijn lichaam de badkamer uitgerend.
“Ik meende het hoor, van die Apadravya!” riep hij.
“Heb jij mijn Apadravya?!” vroeg Tom, en direct trok hij zijn broek naar beneden om te kijken of hij er nog wel zat. Hij slaakte een zucht van opluchting toen hij zag dat zijn setje piercings nog helemaal compleet was.
“Ah T! Ik weet dat ik er niet meer uit zie als een meisje, maar ik voel me nog wel zo!” riep Chess, die haar enorme ogen bedekte met haar voorpoten. Mijn dag kon niet meer stuk zo! Toch probeerde ik mijn lach in te houden, aangezien ik mijn eigen gezicht nog nooit zo serieus had gezien.
“Ik ga wel even douchen!” grijnsde ik, en ging de badkamer in waar Laurens net was uitgekomen. Misschien werd ik dan een beetje minder manisch. Ik had gewoon buikpijn van het lachen! Laurens dan, hij ging niet blij zijn als hij zijn lichaam terug kreeg met al die spierpijn straks! Al snel werd ik weer geconfronteerd met mijn spiegelbeeld, en plotseling viel me iets enorm vaags op, iets dat ik nog nooit eerder had gezien…
“Witte! What the fuck?! Heb je nou en tattoo op je….NEE! Wat slecht! I love mom?!” Ik begon te gieren van het lachen, Laurens stormde binnen, ik had de deur niet op slot gedaan.
“Ik heb helemaal geen…Aaaahhh!” Ik zag mijn eigen lichaam naar mijn kont staren, waar een hartje met eronder ‘I love mom’ op was getatoeëerd. Blijkbaar had hij net nog nooit eerder gezien.
“Wat is hier aan de hand allemaal?!” riep Laurens, terwijl hij de badkamer uit stormde.

Toen ik uit de badkamer kwam, vond ik Laurens op de grond. Chess zat naast hem met een grote grijns.
“Wat is er met hem gebeurd?” vroeg ik.
“Hij vergat te bukken. De deurpost is iets te laag voor hem.” Ik dacht aan de hoofdpijn die ik zou hebben, mocht ik plotseling weer in mezelf veranderen, maar ik zag het nog niet zo snel gebeuren. Robin L zijn dummy was nog altijd weg, en wie weet wie er nu in aan het schrijven was! Diegene had in ieder geval gevoel voor humor. Ik voelde dat mijn maag knorde, dus besloot ik wat te gaan eten. Beneden zaten Robin L en Tom op de bank met Wodka, Tom zijn babykrokodil, die inmiddels al flink gegroeid was. Ik liep door naar de keuken, en had binnen een paar minuten een overheerlijke toast met kaas en tomaat voor mezelf gemaakt. Toen ik op de bank ging zitten naast Tom en een hap nam, proefde het vreemd. Er klopte iets niet, Laurens vond het blijkbaar toch niet zo lekker als ik… Plotseling wist ik wat er mis was. Snel vloog ik naar de keuken en besmeurde mijn toast met sambal, normaal gesproken had mijn maag ervan omgekeerd, maar voor het eerst in mijn leven begon mijn maag enthousiast te knorren bij het ruiken van de geur van de sambal. Ik nam opnieuw een hap… HEERLIJK!


Laatst aangepast door Muis op do jun 10, 2010 3:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Astrid

Astrid


Vrouw Aantal berichten : 356
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 28-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 2:21 pm

Hahaha, dit is zo hilarisch!
Goed uitgewerkt man Very Happy
Jouw verhaal maakt me iedere keer weer blij, haha!

(ik zag trouwens in een paar hoofdstukken nog wat schijf/grammatica foutjes staan, die zal ik als ik tijd heb even voor je op een rijtje zetten zodat je kan verbeteren)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/Astrid_Rox
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 2:53 pm

Haha, geweldig! Ik heb helemaal plat gelegen van het lachen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptydo jun 10, 2010 2:54 pm

xRosaliexx schreef:
Ik ga naar torenpop Very Happy Als ik je zie wil ik wel graag wat in de dummy schrijven. Ik zoek wel voor de mickey mouse oren :]
Het eerstvolgende concert waar ik Destine weer ga zien is Zandrock in België. Misschien ga ik nog naar Badpop, maar dat is niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 2:56 am

haha, heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 11:37 am

I had some catching up to do!
Maar echt super leuk Very Happy
Ik wil ook wel wat voor ze schrijven, maar ik woon in Friesland dus kom eigenlijk nooit bij de optredens in het midden van het land enzo Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 11:42 am

Daar kom ik ook niet in de buurt :'(
Het zou leuk zijn als er een keer een enorme Streetteam meet kon komen ofzo, dat iedereen van het Streetteam een dagje leuke dingen gaat doen, allemaal naar de Efteling ofzo Razz Dan kon iedereen meteen in die dummy schrijven haha!

Maar je gaat helemaal niet naar festivals verder dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 11:58 am

Ja dat zou echt super leuk zijn! Very Happy

Ehm ja ik ga 25 juni weer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 12:01 pm

Oeh jah dat zou leuk zijn Very Happy Met het hele streetteam een dagje iets leuks doen ofzo!
Ik ga nu even bedenken wat ik morgen in je dummy ga schrijven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 12:26 pm

Muis schreef:
Daar kom ik ook niet in de buurt :'(
Het zou leuk zijn als er een keer een enorme Streetteam meet kon komen ofzo, dat iedereen van het Streetteam een dagje leuke dingen gaat doen, allemaal naar de Efteling ofzo Razz Dan kon iedereen meteen in die dummy schrijven haha!

Maar je gaat helemaal niet naar festivals verder dan?
25 juni is nog een optie, maar dat is nog niet zeker.
Dagje Efteling met zijn allen lijkt me leuk =D Zullen we er gelijk een topic over openen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 12:55 pm

Silver schreef:
Muis schreef:
Daar kom ik ook niet in de buurt :'(
Het zou leuk zijn als er een keer een enorme Streetteam meet kon komen ofzo, dat iedereen van het Streetteam een dagje leuke dingen gaat doen, allemaal naar de Efteling ofzo Razz Dan kon iedereen meteen in die dummy schrijven haha!

Maar je gaat helemaal niet naar festivals verder dan?
25 juni is nog een optie, maar dat is nog niet zeker.
Dagje Efteling met zijn allen lijkt me leuk =D Zullen we er gelijk een topic over openen?


Is goed hoor, onwijs gezellig!! Waar gaan we m openen? Gewoon bij Off-Topic? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 12:59 pm

http://destinedestine.heavenforum.org/streetteam-holland-belgium-f20/fanmeeting-t527.htm#34791

Tadaaa, topic =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Emptyvr jun 11, 2010 1:14 pm

Owwh trouwens! Hoelang mag het verhaaltje voor in je dummy zijn? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Gesponsorde inhoud





Novel Writer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Novel Writer
Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Creatief.-
Ga naar: