DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Novel Writer

Ga naar beneden 
+16
xRochelle_
LynnLovesYou
*Imke
Silver
Rocksylla
Marieke.
[asyeah-x]
Heleen
xRosaliexx
Liez
Irenee_rock
Veerle
MeikeMusic
Astrid
medstudent
Muis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyzo mei 16, 2010 9:05 am

Ik kan zoveel mogelijk mensen gebruiken xD Dus iedereen mag erin!

Thnx Meike! Ik zal in H1 Bart even vervangen door Thijs dan Smile Dit is toch nog een soort van kladversie. Ik post het hier voor feedback(zoals dat van Bart, nogmaals heeeeel erg bedankt!) zodat het nog beter wordt op het moment dat ik het ga laten drukken en weer aan de jongens geef Very Happy

Even over Hoofdstuk 3: in dit hoofdstuk wil ik het streetteam gaan verwerken, want iedereen is uitgenodigd op Pluisjes verjaardag! Ik ga proberen het over een paar dagen te posten, maar natuurlijk kan namen toevoegen altijd nog, aangezien dit een kladversie is Smile Hoe meer namen hoe leuker natuurlijk!

Echt nog een keer heeel erg bedankt allemaal voor de reacties!
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyzo mei 16, 2010 9:31 am

Echt een leuk verhaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyzo mei 16, 2010 10:15 am

Haha, graag gedaan :']
Dan moet je nog maar even aan Destine zelf vragen hoe je precies die naam schrijft en of ik zo wel heet, want ik kan ook nog wel eens een beetje doof zijn :']

En ik kijk echt uit naar 't volgende stuk, het is echt leuk om te lezen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyzo mei 16, 2010 10:20 am

Ik heb het net gevraagd via Twitter Razz Even afwachten op antwoord dan maar! xD Ach, er zit geen haast achter, deze keer heb ik niet echt een deadline in mn hoofd wanneer ik het boek wil geven Smile
De laatste keer moest en zou ik hem 9 April geven haha, het was zo erg dat ik mn verzending op Priority had gezet omdat ik m anders niet op tijd kreeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyzo mei 16, 2010 1:34 pm

Ik ga het verhaal morgen even lezen want heb nu even geen tijd, maar als je idd nog mensen nodig hebt... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyzo mei 16, 2010 2:24 pm

Het is echt weer leuk Very Happy Hopelijk komt er snel een volgend hoofdstuk Smile En als je nog mensen nodig hebt... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyzo mei 16, 2010 2:33 pm

Thnx voor alle reacties weer!
Ik ga hier even een lijstje bijhouden voor iedereen die in het verhaal komt, laat ook even achter als je met een andere naam dan je username erin wit Wink

-Liez
-Irene
-Rosalie
-Meike
-Marieke
-Medstudent

En als jullie nog andere members weten die erin MOETEN maar toevallig dit verhaal niet lezen, tell me Smile

Ik heb trouwens nog een ander leuk ideetje: Ik hou een dummy met ideeën voor het verhaal bij; quotes die ik bedenkt, plots enzo...en ik wil deze een keertje meenemen naar een festival zodat zoveel mogelijk van jullie een berichtje erin kunnen zetten. Dan wil ik de dummy aan RobinL geven, zodat hij de ECHTE dummy uit het verhaal heeft Smile Dan mag hij hem zelf gebruiken voor zijn teksten/verhalen.
Beetje goed idee? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyma mei 17, 2010 8:24 am

Klinkt als een leuk plan Smile

Mijn naam is trouwens Hanneke (klinkt al wat menselijker Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Rocksylla

Rocksylla


Vrouw Aantal berichten : 106
Leeftijd : 32
Woonplaats : Alkmaar
Registration date : 28-10-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyma mei 17, 2010 6:01 pm

Heeeee ik wil ook wil in je verhaal.
Mijn naam is Sylvana btw.

Ik ga hier helemaal vlak van het lachen door je verhaal..
vooral het deel waar ze hubrecht uitlachen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xSylla
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydi mei 18, 2010 7:32 am

Leuk plan Smile

Ik wil ook wel in je verhaal, mijn naam is (hoe verrassend...) Veerle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydi mei 18, 2010 7:35 am

*Update het lijstje even*

-Liez
-Irene
-Rosalie
-Meike
-Marieke
-Hanneke
-Sylvana
-Veerle

Hoofdstuk 3 komt zo snel mogelijk als ik weer ben uitgerust Razz Ik heb een schoolproject waarbij ik elke dag om half 5 op moet :S
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydi mei 18, 2010 9:18 am

Haast je niet hoor!
Je schrijft het beste als je echt de tijd hebt en geen stress :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydi mei 18, 2010 10:41 am

Het nieuwe stukje is ook weer geniaal! Ik lig steeds dubbel van het lachen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydi mei 18, 2010 11:42 am

Wauw, dit verhaal is echt leuk! Ik heb allebei de delen net in 1x gelezen =D

Ik wil er trouwens ook wel in ^_^ Mijn echte naam is Ilse (:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Imke

*Imke


Vrouw Aantal berichten : 25
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gennep
Registration date : 30-04-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptywo mei 19, 2010 8:29 am

Ik heb een tijdje terug het eerste deel gelezen en vond het echt super! Ook geweldig dat Robin het gewoon gelezen heeft en er zo enthousiast over is (:
Deel twee ga ik na mijn examens lezen, dan heb ik enigszins tijd hihi. Maar ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar geraakt na dit eerste deel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydo mei 20, 2010 11:58 am

Nog een keer bedankt voor de reacties! Ik heb de fans moeten verplaatsen naar Hoofdstuk 4, anders werd Hoofdstuk 3 te lang. Even nog een keer het lijstje met degenen die erin willen, je mag nog steeds reageren, zelfs als ik het stukje af heb! Ik voeg het gewoon toe Smile
-Liez
-Irene
-Rosalie
-Meike
-Marieke
-Hanneke
-Sylvana
-Veerle
-Ilse

En hier dan Hoofdstuk 3, veel plezier!

Hoofdstuk 3

De eerste week ging heel snel voorbij. Het bewerken van de teksten van Robin L ging vrij snel en de meeste nummers hadden nu al een gitaarlijn, een baslijn en wat drums. Natuurlijk moest er nog een hoop aan gedaan worden, en Laurens was nog druk bezig met de toetsen. Gelukkig hadden ze daar nog wel even de tijd voor, ook al kwam vanmiddag MiMi Soya al aan op Schiphol en moesten de jongens hen wel even ophalen.

Het was net half 11 ’s ochtends toen Hubrecht op zijn klok keek, die hij naast zijn bed had gezet. Hij had weer eens enorm vreemd gedroomd zeg! Toen hij zag dat hij geen smsjes had of oproepen had gemist liep hij enigszins gedesoriënteerd maar toch heel helder naar de badkamer om te douchen.
Toen hij een kwartier later fris en fruitig in de huiskamer van de bungalow kwam zag hij dat beide Robins en Tom al op waren.
“Goede morgen! Gefeliciteerd met je verjaardag Vlinsje!” lachte Hubrecht opgewekt en liep naar de keuken om zijn ontbijt te maken; toast met kaas en tomaat.
“Dank je wel Six! Ook goeie morgen, lekker geslapen?” vroeg Robin L.
“Ik vertel alles zo wel!” zei Hubrecht terwijl hij de kaas en de tomaten uit de koelkast viste. Het duurde niet lang of zijn toast was helemaal klaar en Hubrecht kon terug naar de bank lopen om te eten.
“Vertel, wat heb je nu weer voor bizars gedroomd?” vroeg Robin L.
“Het was echt heel vreemd. Het begon allemaal met dat ik kon vliegen. Ik was wolkjes aan het achtervolgen toen ik ineens naar beneden begon te zakken, en toen zat ik achterop de fiets bij een ex-voetballer van Ajax! We fietsten langs een weiland, maar de bloemen die erin stonden waren enorm en ik sprong van de fiets af om te kijken. Toen was ik rond aan het lopen, het leek wel een scene uit Alice in Wonderland of zo, en toen ik dat bedacht had verscheen ineens de Cheshire Cat voor mijn neus en begon tegen me te praten! Ik weet niet meer wat hij precies zei, maar toen gingen we naar een huis toe, en dat was het huis waarin we toen de clip van ‘Spiders’ hadden opgenomen! Toen was de kat verdwenen en was ik ineens in een kerk in plaats van in het huis, en daar was een altaar. Ik had ook een pak aan en toen bleek het dat Wafel ging trouwen! Toen werd ik wakker…”
“Wow…dat is weer eens een hele vage droom!” lachte Tom. “Wat heb je toch een fantasie!”
“Ik denk het!” lachte Hubrecht.
“Het klinkt wel alsof je het naar je zin had! Vliegen en zo, alleen ik trouwen? Ik weet het niet Six! Dat is wel heel vroeg dan!” zei Robin F met een glimlach.
“Het was maar een droom,” zei Hubrecht en nam een eerste hap uit zijn toast, die al bijna weer koud was.
“Lekker?” vroeg Tom.
“Overheerlijk!”
“Goede morgen! Vlinsje! Gefeliciteerd met je 25e verjaardag!” lachte Laurens, die gedoucht en wel de huiskamer in kwam.
“Dank je wel Witte! Je hebt net de droom van Six gemist joh! Wat een avonturen weer!”
“Straks in de auto nog maar een keer vertellen dan! Oh, en ik heb gister de laatste stukken keyboard in de tracks gemixt, ze moeten nu ongeveer klaar zijn, op een paar laatste veranderingen na!” Laurens liep naar de keuken om zijn ontbijt te maken en kwam 10 minuten later terug met hetzelfde ontbijt als Hubrecht, die net zijn bord naast zich op een kastje had gezet. Nu zat hij met zijn laptop op schoot.
“Wat ben je aan het doen dan Six?” vroeg Robin L, die probeerde mee te kijken, maar Hubrecht draaide expres weg.
“Dat merk je vanzelf wel!” lachte hij. Robin L liet het maar even zo en staarde voor zich uit.
“Ik heb ook best raar gedroomd trouwens…”
“Mwat dwan?” vroeg Laurens met volle mond.
“Kunnen jullie je dat meisje nog herinneren? Toen met mijn novel?”
“Hoe kunnen we haar nou vergeten?” vroeg Hubrecht, die meteen volledige aandacht had voor Robin L.
“Ze zat in mijn droom. Ik zag haar lopen en ik rende achter haar aan maar op een of andere manier verdween ze steeds als ik er bijna was… Nu besef ik eigenlijk pas dat ik haar nog steeds best wel mis!”
“Dat is logisch, ze was toch wel eigenlijk jouw chick en we hebben heel veel tijd met haar doorgebracht! Jammer dat we nooit een foto of zo van haar genomen hebben…,” zei Laurens.
“Kan je haar niet terugbrengen, Pluisje?” vroeg Hubrecht toen. Robin L schudde zijn hoofd.
“Ik heb haar laten omkomen in een vliegtuigongeluk, ze is weg en ze komt niet meer terug. Ze zou niet eens terug willen komen.”
“Maar wat nou als het wel kon, had je het dan gedaan?” vroeg Tom.
“Absoluut. Dan had ik haar niet eens uitgewist,” antwoordde Robin L. “Maar het is nu eenmaal zoals het is. Hopelijk heeft ze rust, waar ze dan ook is nu. Als ze al echt bestond.” Even was het helemaal stil, de hele band staarde voor zich uit zoals Robin L eerder ook deed. Er verscheen een glimlach op Hubrechts gezicht.
“Zonnetje. Zo noemde ze me altijd. SunnySix. Het lijkt voor eeuwig geleden.”
“Inderdaad. Ik mis haar ook zeker weten… Als ze ook maar voor één dag terug kon komen…,” zei Robin F, terwijl hij met een onderzetter speelde.
“Ze was zo lekker knuffelig altijd,” lachte Tom. “En zo lekker bij de hand af en toe.”
“Een bij heeft geen handjes,”merkte Laurens op. “Sorry, die moest ik even maken,” voegde hij eraan toe toen de rest overdreven hard zuchtte.
“Dit is trouwens niet echt een heel gezellig onderwerp voor op Vlinsjes verjaardag hè? Wie heeft er zin in cadeautjes geven?!” lachte Tom toen.
“Ik ben benieuwd!” lachte Robin L en Hubrecht, Tom, Robin F en Laurens sprongen direct op en renden naar hun kamers. Een paar seconden later stonden ze klaar met een paar prachtig ingepakte cadeaus.
“Welke wil je eerst hebben?” vroeg Robin F.
“Geef de jouwe maar dan!” lachte Robin L en pakte het kleine pakje aan. Hij maakte het vluchtig open en lachte. Het was een heel pakket met wel 25 pakjes gitaarsnaren en een zakje plectrums erbij.
“Die had ik echt nodig zeg! Dank je wel Wafel!” Tom gaf als tweede zijn cadeau.
“Hopelijk vind je het wat…,”voegde hij eraan toe. Robin L opende ook dit cadeau en lachte.
“Een portable DVD speler met de hele American Pie collectie! Heerlijk voor in de bus op tour zeg, dank je wel T!”
“Nu de mijne!” lachte Hubrecht en gaf Robin L een klein plat pakje, waar een envelop uit kwam zetten toen Robin L hem voorzichtig open scheurde.
“WOW Six! Tickets voor Anberlin! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, dat was toch uitverkocht?!”
“Ik heb even een babbeltje gemaakt met Stephen. Super chille gasten trouwens! Ik heb ze onze cd gestuurd en die vonden ze zo geweldig dat ik backstage passen heb gekregen! Het waren er wel maar 2, want meer konden ze niet kwijt…”
“Maar je mag wel met me mee hoor Six, ik snap je hint,” grijnsde Robin L. “Echt super bedankt.” Laurens gaf als laatste zijn pakje en Robin L begon het meteen open te scheuren. Direct schoot hij in de lach.
“Die had ik al aan zien komen, dank je wel Witte!” grijnsde hij en hield zijn nieuwe sloffen omhoog. Laurens grijnsde terug.
“Moet je erin kijken, ik heb de pluizigste sloffen die er waren uitgezocht, speciaal omdat jij Pluis bent!”
“Dank je wel!” lachte Robin L. “Ik ga alles even op mijn kamer leggen, en dan moeten we volgens mij maar eens gaan!”
“Je hebt gelijk! Opschieten dan maar!” zei Hubrecht en racete naar zijn kamer om zijn schoenen aan te doen, de rest van de band volgde zijn voorbeeld.

In de bus had Hubrecht zijn droom nog een keer verteld, en Laurens had helemaal in een deuk gelegen. Het wachten duurde niet lang op Schiphol, het vliegtuig was 10 minuten te vroeg. Toen MiMi Soya eindelijk de koffers bij elkaar had geraapt en uit de Gate kwamen bestormde Hubrecht ze als eerste.
“Six! Good to see you too!” lachte Jorja, die direct een meter hoog in de lucht hing.
“And there’s my Joey love! Man I missed you!” lachte Hubrecht toen hij Jorja had overgegeven aan Laurens en Joey een knuffel gaf.
“Missed you too dude!” Joey grijnsde en knuffelde Hubrecht zo stevig terug dat het een wonder was dat hij niet door midden brak.
Toen iedereen elkaar eindelijk had begroet gingen ze terug naar de bus, waar de koffers nog maar net in pasten nu er ineens 9 man in moesten. De busrit was zo gezellig dat Robin F drie keer moest zeggen dat ze er waren.
Eindelijk stonden alle koffers binnen, en Jorja begon er meteen een te openen.
“Robin, we’ve got something for you. I hope you like it.” Ze gaf Robin L een groot pakket, en toen hij het opende verscheen er een enorme glimlach op zijn gezicht.
“This is amazing you guys, thank you so much!” Robin L liet de rest van de band zien wat hij gehad had; een witte pluizige badjas met op de achterkant een bolletje dat een konijnenstaart moest voorstellen, aan de capuchon zaten twee lange oren die recht omhoog konden staan met ijzerdraad dat erin zat, en er zaten zelfs bijpassende sloffen bij, wat konijnenpoten moesten voorstellen.
“What about my present?” vroeg Laurens een beetje verdrietig. “I gave slippers too!”
“I’ll wear them when I’m not wearing my bathrobe. This is so cool!”
“Thanks! Chris found them while he was shopping the other day! Said it was completely you. Obviously he was right!” lachte Jorja.
“He sure was!” lachte Hubrecht. “Try it on, Vlins!” Robin L schudde zijn hoofd.
“No way, I’ll wear it tonight. I guess if I put them on right now there will be photo’s on twitter of me within seconds.” Hubrecht gaf een onschuldige blik, maar het werkte totaal niet, hij schoot binnen een paar seconden in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydo mei 20, 2010 12:31 pm

Naaaiz!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydo mei 20, 2010 12:46 pm

Zeker weer een leuk deel!
Nu wil ik Robin eigenlijk wel met die konijnenoren en staart zien x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydo mei 20, 2010 12:48 pm

Ik ook, heb alleen geen idee waar ik zo'n pak vandaan moet halen! xD Als ik dat wist kregen we hem vast wel zo ver bij een show Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptydo mei 20, 2010 3:20 pm

Als we nou maar een foto hadden van Robin in een konijnenbadjas met konijnensloffen... Schitterend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyza mei 22, 2010 4:10 am

Over het dummy idee Wink Wie van jullie gaan er allemaal naar Pinkpop, Up2You en Powerfest? Dan neem ik mn dummy mee daarheen om zoveel mogelijk mensen er in te laten schrijven Smile (ik moet nog even kijken of ik met werk iets kan regelen dat ik ook naar Torenpop of Wantijpop kan)

En hoofdstuk 4 komt er zo snel mogelijk aan, misschien vandaag nog xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyza mei 22, 2010 4:54 am

Ik ga alleen naar torenpop.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyza mei 22, 2010 8:57 am

Hoofdstuk 4 is af! Veel plezier, en als iemand dit later leest en er nog in wil, dit is en blijft de kladversie, dus je kunt er altijd nog bij!
En nog even een ander vraagje: als iemand nog een vriend/band of wat dan ook weet van Destine die ook zeker bij Pluisjes verjaardag moet zijn, tell me! Ik heb het gevoel dat ik een belangrijk iemand mis!


Hoofdstuk 4

Het was 5 uur ’s middags toen Laurens en Hubrecht terug kwamen van het boodschappen toen. Ze hadden voor Robin L een verassingfeest georganiseerd met onwijs veel mensen, ze hadden zelfs het Streatteam uitgenodigd, en het mooie was dat Robin L nog van niks wist. Hij keek zijn bandgenoten dan ook met grote ogen aan toen ze binnen bleven komen met krattenvol drank, hapjes en noem het maar op.
“Wat zijn jullie allemaal van plan? Hebben jullie 50 weeshuizen uitgenodigd of zo?” vroeg hij toen Hubrecht bezig was zijn 4e krat naar binnen te slepen en Laurens zijn 5e krat aan het halen was.
“Misschien. We gaan toch niks zeggen,” zei Hubrecht en liep weer terug naar de bus.
“What are they doing?” vroeg Mike toen.
“I haven’t got the slightest idea. They surely are up to something,” zei Robin L terwijl hij bleef staren naar de deur, waar Laurens net zijn 6e krat doorheen sleepte.
“Chris, can you hand me those scizzors over there?” vroeg Jorja, die bezig was om slingers op te hangen, samen met Tom en Robin F.
“Sure. It looks gorgeous already!” Chris gaf Jorja de schaar en ging weer naast Robin L zitten, die nu maar weer naar de tv staarde, waar een of andere comedy film op te zien was. Hij volgde het totaal niet.
“I still think subs are weird in movies. Especially Dutch ones, man your language is so weird! How do you ever pronounce those things?!” vroeg Joey.
“You can do it too. You can pronounce ‘neuken in de keuken’ pretty well,” lachte Tom, die weer een paar ballonnen had opgehangen.
“And I don’t even know what that means,” zei Joey met een grijns.
“Of course you know, Joey love! That’s why you’re my gay lover!” riep Hubrecht vanuit de keuken.
“Oh I love you Six!” riep Joey terug en sprong op om Hubrecht te bestormen. Die zette snel de krat met bier neer, voordat het huisje in een bierzwembad zou veranderen, en vlak erna werd hij besprongen door Joey.
“Love you too man!” lachte Hubrecht.
“Aw now I feel unloved. That was the last one by the way!” zei Laurens, terwijl hij de 16e krat op de grond neerzette.
“But I love you too!” Joey liet Hubrecht los en knuffelde Laurens.
“Hug party!” lachte Jorja, die van de bankleuning afsprong en richting de keuken stormde. Mike, Tom, beide Robins en Chris volgden haar voorbeeld. Al snel lag iedereen bovenop elkaar.
“Feel the looove!” lachte Hubrecht.

Een uurtje later zat het hele gezelschap in de tuin voor de bungalow lekker te barbecueën. Het was een beetje koud omdat de sneeuw nog niet helemaal gedooid was, maar ondanks dat was het onwijs gezellig.
“Barbecue, biertje erbij, héérlijk!” lachte Tom. Hij vertaalde snel wat hij gezegd had toen de leden van MiMi Soya hem vaag aankeken.
“All right, I’ve got a wonderful idea. Let’s teach you our most used Dutch words, so you can follow the most of our conversations!” lachte Hubrecht.
“That would be nice,” zei Mike.
“Well, we use ‘héérlijk’ a lot,” begon Tom. “Which means ‘delicious’ or just ‘very good’ in some ways. Then there’s ‘bier’ or ‘pils’, which is of course ‘beer’.”
“Don’t forget ‘ga los!’, it means ‘go wild!’ or ‘go crazy’!” voegde Laurens eraan toe.
“I still think your language is weird. Everyone should just speak English,” zei Joey, terwijl hij een hap van zijn stokbrood met kruidenboter nam.
Toen de bands net aan hun ijs begonnen waren klonk er een luide toeter.
“Wow, die zijn vroeg!” zei Hubrecht tegen Laurens en die knikte. Het busje van Only Seven Left kwam het terrein opgereden en niet heel veel later sprongen Jochem, Hinne, Bram, Roderick en Bart uit het busje.
“Hey guys! Long time no see!” lachte Jorja.
“Good to see you guys again!” lachte Bart terug. “Happy birthday, Pluis!”
“Thanks!”
Toen iedereen elkaar gefeliciteerd had met Robin L zijn verjaardag kreeg Robin L zijn cadeautje; een enorm dik boek met de titel: ‘Honderd en één manieren om een kat in huis te halen als je huisgenoot dat niet wil’.
“Geweldig!” riep Robin L.
“Ja, inleveren dus,” zei Hubrecht, maar Robin L stormde snel naar binnen met zijn mooie nieuwe boek. Toen hij terug kwam was er nog een busje gearriveerd, waaruit Joey, Pim, Marvin, Jasper en Björn waren gekropen.
“This is getting better and better!” riep Chris. “Although the double names might get a bit confusing.”
“ Just call the kid Joey and call me Joe,” zei Joey van MiMi Soya met een grijns.
“I’m not a kid! You’re just very big,” lachte Joey van MakeBelieve. “Anyway, happy birthday, Vlins!” Er was weer een knuffel en felicitatieronde en Robin L kon genieten van zijn nieuwe gitaartas voor zijn akoestische gitaar, de oude was zo versleten dat hij hem aan de handvaten aan de zijkant moest vasthouden, omdat hij gewoon niet meer op zijn rug kon.
“Let’s clean this up, than the party can get started!” riep Hubrecht en sprong op om alle afwas naar binnen te brengen.
“Should we help him?” vroeg Mike. Het bleef even stil.
“Neigh,” zeiden ze toen in koor en keken hoe Hubrecht, netjes als hij was, alles naar binnen bracht. Jorja besloot hem maar te gaan helpen met de afwas, omdat het anders wel heel sneu was.

De afwas was toch vrij snel gedaan, en toen Jorja en Hubrecht druk pratend terug kwamen in de tuin waren ook Banus, Chris, Cas, Thijs en hun oude manager Bart aangekomen. Robin L had een hele stapel met cadeaus naast zich, variërend van kledingstukken tot vreterijen. Meer en meer busjes bleven komen, en een uur later had het gezelschap zich flink uitgebreid. The Duke, de jongens uit Kensington en The Hot Stewards, Martijn en Jasper van ItTakesTwo en zelfs een paar buren van Hubrecht, Laurens en Robin L verzamelden zich nu in de huiskamer, omdat de tuin niet zo groot was. Gelukkig was de bungalow enorm, en het werd nu toch wel erg fris buiten, dus verhuisde iedereen naar binnen.
“Waar blijven ze dan,” fluisterde Laurens tegen Hubrecht, en die haalde zijn schouders op. Toen klonk er een enorm luide toeter.
“Iedereen is er toch al? Wie kan dat nog zijn dan?” vroeg Robin L, die net zijn spullen naar zijn kamer had verplaatst.
“Ga maar kijken,” grijnsde Hubrecht. Robin L liep naar de deur en opende hem. Voor de deur stond een enorme dubbeldekker bus, waaruit allemaal gillende meisjes kwamen gestormd. Ze begonnen luidkeels verjaardagsliedjes te zingen toen ze Robin L zagen.
“Je hebt het streetteam uitgenodigd!” lachte Robin L tegen Hubrecht, en die knikte.
“Een groot gedeelte dan in ieder geval! Kijk, herken je ze allemaal?”
“Ik denk het wel eigenlijk! Even kijken, dat is Marieke, en Meike natuurlijk, daar is Ilse met Veerle en Sylvana, Hanneke staat daar met Rosalie en helemaal daar zijn Liez en Irene. Dat waren ze toch?” Hubrecht liet zijn ogen even over de groep glijden en knikte toen.
“Dat waren ze. Waar wacht je op dan? Vraag ze naar binnen!”
“Oh ja, kom binnen allemaal!” lachte Robin L. “Echt super dat jullie allemaal hierheen gekomen zijn!”
“De bus gaat om half 12 weer terug naar huis, dus zorg dat jullie dan allemaal buiten staan!” riep de chauffeur, die daarna het raampje dicht deed en weer weg reed. Robin L ging als laatste terug naar binnen en deed de deur achter zich dicht. Toen pas viel het op hoe enorm druk het in een keer geworden was.
“Cadeautjes!” riep Marieke toen en het gehele streetteam stormde op Robin L af met een hele zooi pakjes. Er zaten onder andere pluizige sokken, nieuwe bloesjes, snoep, knuffeltjes en bandboeken tussen, maar er was 1 cadeautje dat meteen Robin L zijn volledige aandacht had. Het was het laatste cadeautje dat hij kreeg, van Meike.
“Ik wist dat je ooit was begonnen aan een verhaal, dat zei Laurens tegen me, een hele tijd geleden. Ik vind het zonde dat je gestopt bent, dus ik heb een dummy voor je gekocht! Je kunt er natuurlijk ook gewoon teksten in zetten,” lachte ze. Robin L staarde haar aan. Het was echt ongelofelijk hoeveel mensen van hem wisten.
“Dank je Meike, dat is echt onwijs lief van je!” Hij wilde haar nog een knuffel geven, maar voor hij had kunnen reageren werd ze al weggesleept door Laurens. Ze kon nog net ‘graag gedaan’ gillen. Robin L legde de dummy netjes op een kastje aan de andere kant van de huiskamer en merkte toen dat iedereen al enorm druk was.
“T! Hey T!” Tom kwam aangestormd.
“Wat is er Vlins?”
“Mogen zij wel drinken eigenlijk?”
“Goed punt!” Tom pakte een stoel en ging erop staan.
“Hallo! Even de aandacht hier! Iedereen onder de 16 mag natuurlijk geen alcohol, dat is hartstikke slecht voor je!”
“Oh kom op T!” riep Laurens mokkend, terwijl hij de fles wodka neerzette, die hij net had gebruikt om Wodka Cola mee te maken voor Rosalie. Het bleef even stil.
“Okay dan, eigen verantwoordelijkheid dan. Ga losss allemaal!” In één keer was het een enorme herrie. Van alles vloog door de huiskamer heen, eerst alleen wat chips en nootjes, daarna drankjes, kussens en bandleden. Het grote deel van de meisjes hing een uur later over Hubrecht heen, die het maar al te leuk vond om zoveel aandacht te krijgen.
“Oh Six, you’re such a slut sometimes!” gierde Jorja.
“You’re just jealous because I get so much attention!” lachte Hubrecht.
“Oh she will get attention!” Jochem kwam aangestormd en begon Jorja te zoenen.
“Jochem hartje Jorja! Jochem hartje Jorja!” klonk het door de huiskamer.
“Wait, wait!” riep Jorja, een beetje verbaasd. Jochem keek haar onschuldig aan.
“What?”
“Oh never mind!” lachte Jorja en Jochem dook bovenop haar.
“Nee! Ahhhh nee!” klonk het vanuit de andere kant van de huiskamer. The Duke was bezig Tom, die plotseling alleen nog maar zijn string aan had, te bekogelen met colaflessen. Ondertussen rende Robin F naar de badkamer, helemaal onder de taart, die Veerle in zijn gezicht had gegooid. Meike was bezig om Laurens een paar nieuwe tattoos te geven met een watervaste stift, en Hanneke besloot haar te helpen. Al snel waren heel Laurens zijn rug, borst en buik ondergekalkt.
Robin L had ondertussen een feesthoedje gehad van William en was nu aan het touwtjespringen met een slinger, die eerst aan het plafond hing, samen met Liez en Irene, maar al snel kwamen bijna heel Only Seven Left, MakeBelieve, Hubrecht, Marieke en Sylvana ook meedoen.

De tijd ging veel te snel. Het was ineens half 12, en de chauffeur van de bus stond keihard op de deur te bonken om het streetteam, dat half dronken, half melig was, naar de bus te begeleiden. Natuurlijk had niemand zin, maar aangezien er afspraken met ouders waren gemaakt moest toch iedereen weer terug de bus in en naar huis. Toch was het feest nog lang niet afgelopen. Iedereen ging nog even een potje Kingzen, wat overging in Drinking Jenga. Het kon haast niet anders; iedereen had zoveel gedronken dat het minst vreemde dat geroepen werd was: ‘Kijk mij, kijk mij! Ik ben een vliegende giraffe!’ door Hubrecht, die met zijn handen flapperend door het huis heen huppelde.
“Six kan vlieeeeegen!” schreeuwde Laurens, terwijl hij nog een fles Wodka opende. “Pluisje ook vliegen?!”
“Pluisje bang voor hoogtes!” riep William Steward. “Maar Pluisje wel vliegen!” En daar ging Robin L door de huiskamer heen.
“Zo, die is een goede piloot!” lachte Bart, die over Hinne heen stapte, die op de grond lag te slapen. Of hij was gewoon knocked-out, dat kon ook.
“This is the best party ever!” lachte Joey.
“It sure is!” riep Marvin. “Here, have another beer, my man!”
“I found a new gay lover!” riep Joey en besprong Marvin.
“Then Laurens is my new gay lover!” riep Hubrecht en rende naar Laurens toe en knuffelde hem.
“Love you too Six!” riep Laurens.
“Laag vliegen is chill! Ik wil laagvlieger worden!” riep Robin L.
“Komt voor elkaar!” grijnsde Roger en gooide Robin L naar de andere kant van de kamer. Robin L kwam vrij hard neer tegen een kastje aan. Er viel iets op zijn hoofd van het kastje af. Meikes dummy.
Terug naar boven Ga naar beneden
medstudent

medstudent


Vrouw Aantal berichten : 1461
Leeftijd : 35
Woonplaats : Almkerk
Registration date : 10-05-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyza mei 22, 2010 12:14 pm

Briljant!! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/hanneke_89
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Emptyza mei 22, 2010 3:35 pm

Hahahah Geniaal!
Ik ga trouwens naar pinkpop Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Gesponsorde inhoud





Novel Writer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Novel Writer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Creatief.-
Ga naar: