DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Novel Writer

Ga naar beneden 
+16
xRochelle_
LynnLovesYou
*Imke
Silver
Rocksylla
Marieke.
[asyeah-x]
Heleen
xRosaliexx
Liez
Irenee_rock
Veerle
MeikeMusic
Astrid
medstudent
Muis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyza mei 22, 2010 9:51 pm

De band The Hot Stewards zou leuk zijn als ze ook komen :']

En weer een leuk deel!

Ik ga trouwens naar Powerfest :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 23, 2010 1:46 am

The Hot Stewards zaten er al in toch? xD

Ik bedenk me net dat het nog moeilijk gaat zijn om iedereen te vinden bij die festivals Razz
Ach, ik tover mn bruine knijnenoren wel ergens vandaan, als ik daar dan Novel Writer in schrijf, denkt iedereen me dan te herkennen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 23, 2010 1:50 am

Leuk! Smile
Dat stukje waar ik in voor kom is best wel grappig xD


Laatst aangepast door xRosaliexx op di mei 25, 2010 8:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 23, 2010 3:26 am

Haha, ik heb totaal over THS heen gelezen, oeps x']
Als je naar het tijdstip kijkt dat ik het gepost heb, snap je waarom ik nog niet helemaal wakker was :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 23, 2010 3:27 am

Haha ja wow xD Wat deed je zo vroeg op dan? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 23, 2010 2:46 pm

Haha, geniaal!
Ik ga misschien naar Up2You en Powerfest, maar daar is nog niks zeker van. Ik ben sowieso op Torenpop en/of Wantijpop (:
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyma mei 24, 2010 12:24 pm

@Muis Haha, ehm, een vriendin van mij bleef slapen, nadat we naar Destine waren geweest en we hadden véél energie over of zo x']

En ik vind het trouwens echt grappig om over mijzelf te lezen, maar wel echt onwijs gaaf! Thanks voor zo'n leuke rol in het verhaal :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyma mei 24, 2010 1:33 pm

Haha okay! Het is trouwens onwijs moeilijk om over iemand anders te schrijven! Daarom was ik ook zo verbaasd toen RobinL zei dat alles zo goed klopte... en die rol kreeg je omdat het iemand moest zijn die Destine al heel lang kent, en omdat je zoveel feedback hebt gegeven Smile

En iedereen nog een keer bedankt voor de reacties! Het volgende deel komt hopelijk aan het eind van de week een beetje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Veerle

Veerle


Vrouw Aantal berichten : 595
Leeftijd : 34
Registration date : 24-06-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptydi mei 25, 2010 10:12 am

Hehe, geestig. Ik ga trouwens ook naar Pinkpop! Ik ben dan diegene met dat roze hoedje ...
Maar ik heb ook een roze shirt aan waarop staat: "He's my dad -->". Dus succes met zoeken Wink En schrijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyvr mei 28, 2010 11:43 am

Hoofdstuk 5 gaat ietsje langer duren, waarschijnlijk heb ik hem zondag af, ik moet namelijk op pinkpop nog even iets aan Tom en RobinL vragen dat meegaat in de verhaallijn.

Ik neem dus mn dummy mee, en heb bruine konijnenoren op(die ik ga proberen om bij Pluis op te zetten en een foto te maken xD). Iedereen die een berichtje erin wil achterlaten moet me even aanspreken. Ik ben dus ook nog bij Up2You en Powerfest, en mss nog bij Torenpop en Wantijpop, maar ik heb mn rooster van werk nog niet voor de 12e.

Uiteraard komt de foto van Pluis hier terecht als ik m heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieke.

Marieke.


Vrouw Aantal berichten : 1227
Leeftijd : 35
Woonplaats : Drachten
Registration date : 02-03-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyvr mei 28, 2010 4:31 pm

Haha echt leuk zeg! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xxmriek.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyza mei 29, 2010 4:29 am

Oeh, wat leuk :']
Heel veel plezier op Pinkpop, ookal lees je dat nu niet meer, maar goed ^^
En ik kijk uit naar het volgende deel!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
LynnLovesYou

LynnLovesYou


Vrouw Aantal berichten : 108
Leeftijd : 28
Woonplaats : Westervoort
Registration date : 19-05-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyza mei 29, 2010 4:38 am

Muis schreef:
Hoofdstuk 5 gaat ietsje langer duren, waarschijnlijk heb ik hem zondag af, ik moet namelijk op pinkpop nog even iets aan Tom en RobinL vragen dat meegaat in de verhaallijn.

Ik neem dus mn dummy mee, en heb bruine konijnenoren op(die ik ga proberen om bij Pluis op te zetten en een foto te maken xD). Iedereen die een berichtje erin wil achterlaten moet me even aanspreken. Ik ben dus ook nog bij Up2You en Powerfest, en mss nog bij Torenpop en Wantijpop, maar ik heb mn rooster van werk nog niet voor de 12e.

Uiteraard komt de foto van Pluis hier terecht als ik m heb Wink

Ik ga ook naar Wantijpop. Als me moeder me tenminste wilt brengen xD hoop het wel anders kan ik destine weer niet zien >.< ik wou eerst ook naar pinkpop Mocht het even later niet. en toen was ik boos xD dus als ik niet naar wantijpop mag. ga ik keihard gillen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Lynnnie.hyves.nl
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 30, 2010 4:45 am

Pinkpop was iig echt suuuuuuuper!!!! Ik mocht alleen niet met ze praten van Cas, ik weet alleen dat Laurens mn Novel uit heeft...en dat Six heeeel blij was om me te zien volgens mij haha! Ik stond naast m, en hij was blijkbaar zo afgeleid dattie de handtekening van RobinL op het hoedje van een meisje signereerde!
Hij zo: ehh uhoh
RobinL: Ach, nu hoef ik het niet meer te doen!

En foto's maken mocht niet op die Meet&Greet, en ze waren achteraf nergens te bekennen Sad Dus de Pluis-met-Orenfoto moet nog even een weekje wachten, want hij wilde het wel doen ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 30, 2010 10:21 am

Anyway, ik heb vandaag Hoofdstuk 5 afgekregen! Veel plezier met lezen Wink

Hoofdstuk 5

Robin L voelde dat het pijn ging doen als hij zijn ogen open zou doen toen hij wakker werd. Wat had hij weer enorm vreemd gedroomd. Hij ging haast denken dat hij Hubrecht zijn vreemde droom virus had overgenomen. Zijn hoofd stond op barsten, het feest was gisteren nog tot in de vroege ochtend doorgegaan, hij had ook geen idee wie er nog waren en wie niet. Hij kon zich sowieso eigenlijk vrij weinig herinneren. Robin L besloot toch maar zijn ogen open te doen.
“Whaa!” Robin L schrok zo erg dat hij maar bleef staren naar de enorme groene ogen die voor zijn gezicht naar hem aan het staren waren.
“Ook goede morgen.”
“Ik droom. ” Robin L wreef in zijn ogen en keek nog een keer naar de enorme bruine langharige boskat met grote groene ogen, die op zijn borstkas zat.
“Dat mocht je willen! Wat denk je dat je aan het doen bent?!”
“Waar heb je het over? Oh geweldig, ik word gek, ik ben aan het praten tegen een pratende kat…”
“Jij word gek?! Man, kijk om je heen! Het ene moment besta ik niet meer en het volgende moment ben ik ineens bij jou, als een pratende kat! Wat dacht je Vlins?! Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?!”
“Maar…hè? Jij bent het meisje uit mijn verhaal van 3 jaar geleden? Hoe is dat mogelijk?!” Robin L probeerde zich peinzend te herinneren wat er die nacht allemaal gebeurd was, maar het was allemaal verdwenen.
“Ach, ik heb nu in ieder geval een naam. Chess. Aangenaam.” Chess sprong van zijn borst af en ging op Robin L zijn voeteneind zitten.
“Chess als in Cheshire Cat van Alice in Wonderland?” vroeg Robin L. Toen pas viel het hem op dat hij niet bepaald in dezelfde kamer lag als was aangewezen als zijn slaapkamer. Dit leek eigenlijk helemaal niet op een kamer uit de bungalow. “Waar zijn we eigenlijk?”
“Hoe moet ik dat weten? Een of ander spookhuis met een hoop tarantula’s. Scheelt mij het hele zoeken naar eten trouwens, ze zitten toch overal. Natuurlijk hoef jij geen kattenvoer te kopen zolang ik hier ben, wat niet lang is hopelijk. Je hoeft alleen je novel maar te vinden en alles weer normaal te maken.”
“Ik weet niet eens of ik een novel heb, Chess. Ik word wakker met een pratende kat op mijn bed, wat jij bleek te zijn, waarschijnlijk in het huis van de clip van onze Spiders video. Wie weet wat er nog meer veranderd is!” Robin L sprong uit bed, trok de sloffen aan die hij van Laurens gekregen had en liep richting de badkamer om zich om te kleden.
“Ik ga wel alvast rondkijken,” zei Chess en glipte door het kiertje van de deur.
Toen Robin L uit de badkamer kwam, die gelukkig tarantula vrij was, zat Chess alweer op zijn bed te wachten.
“Het is een enorme puinhoop. Er liggen een hoop mensen overal door het huis heen te slapen. Six is trouwens niet meer thuis.”
“Waar is Six gebleven dan?” vroeg Robin L, die naast Chess ging zitten.
“Oh, die loopt op wolkjes.” Chess sprong van het bed af op de vensterbank en keek omhoog. Robin L volgde haar blik en zijn ogen werden groot.
“Six kan vliegen?!” Robin L keek naar Hubrecht, zijn witte pluizige haar viel haast niet op tussen de wolkjes, waar hij overheen aan het huppelen was. “Hij is echt manisch.”
“Jij moet ook vrij manisch geweest zijn om dit allemaal te bedenken.” Chess keek naar Robin L, en hij keek terug naar haar.
“Je gaat er al vanuit dat ik het gedaan heb hè?”
“Wie anders? Jij bent de enige die het gedaan kan hebben! Je novel is trouwens nergens te bekennen, maar ik zag ook iemand ermee wegrennen gisteren.”
“En wie was het?”
“Ik wil niemand de schuld geven of zo…okay dat wil ik wel. Laurens ging er vandoor met je novel. Maar natuurlijk weet hij vast nog wel waar hij hem gelaten heeft, en dan kan ik weer terug naar…waar ik ook terecht ben gekomen na het vliegtuigongeluk.” Meteen voelde Robin L zich weer schuldig, een zwaar gevoel kwam terug in zijn maag.
“Ik heb je gemist, Chess. Echt heel erg.” Chess glimlachte, precies zoals de Cheshire Cat dat kon.
“Ik jou ook Pluis.” Robin L pakte Chess op en hield haar tegen zich aan terwijl hij naar de deur liep.
“Waar gaan we heen?” vroeg Chess, terwijl ze omhoog keek.
“Even kijken wat er allemaal veranderd is. Maar ik weet één ding zeker; jij gaat voorlopig nergens heen.”

Robin L was de kamer nog niet uit of hij hoorde een knal uit een van de kamers komen. Hij keek naar Chess.
“Laurens zijn kamer,” zei die en rolde met haar ogen. Robin L zette Chess neer op de grond en liep naar de kamer, die volgens Chess van Laurens was, en opende de deur. Laurens hing uit het raam met een champagnefles in zijn handen.
“Wat ben je aan het doen?!” vroeg Robin L, terwijl hij Chess langs zijn benen voelde glippen.
“Man, ik kan niet slapen! Er zijn al vanaf half 5 uur vanmorgen gieren voor mijn raam aan het blèren! Ik had geen geweer of zo, dus nu doe ik het maar gewoon zo!” Laurens pakte nog een fles champagne, die hij in de vensterbank had gezet, schudde ermee, verdween weer half uit het raam en liet de kurk eruit schieten. Knal! Vlak erna plofte iets op de grond neer.
“Ha! Raak!” Laurens kwam tevreden weer naar binnen.
“Witte!” Chess stormde op Laurens af, sprong op de vensterbank en keek hem grijnzend aan.
“Nee…ben jij het?!” Laurens tilde Chess op en knuffelde haar. “Ik kan niet geloven dat je terug bent! Een beetje harig misschien, maar goed, je bent er! Wat heb ik jou gemist zeg!”
“Ik jou ook!” Chess kroop tegen Laurens aan en Laurens liep met haar in zijn armen naar Robin L.
“Enig idee wat er met het huis is gebeurd trouwens?” vroeg hij. Robin L haalde zijn schouders op.
“Volgens Chess heb ik weer geschreven…dat kan ook haast niet anders…maar ik kan me niks meer herinneren!”
“Oh, ze heet nu Chess! Chill!”
“Maar ik ga er zo weer vandoor, jullie weten dat ik niet kan blijven,” zei Chess, die omhoog keek met haar enorme groene ogen.
“Hoe wou je dat gaan doen, Robin L kan zich niet eens meer herinneren dat hij heeft geschreven, laat staan waarin hij heeft geschreven!”
“Meikes dummy…,” mompelde Robin L.
“En ik zag jou er gister mee wegrennen, dus geef hem nou maar terug, dan kan alles weer normaal worden. Ik geloof nooit dat het gezond is voor Six om zoveel zuurstof binnen te krijgen daar bovenop die wolken!”
“Wacht…Six is nu aan het vliegen?!” Laurens rende terug naar het raam, nadat hij Chess op de grond had gezet, en keek naar beneden. Hubrecht lag knocked-out in het grasveld, Laurens had geen gier geraakt maar arme Hubrecht.
“Sorry!” riep Laurens naar beneden. Met zijn drieën renden ze de trap af naar beneden om te kijken of Hubrecht okay was, maar toen ze beneden kwamen zagen ze de enorme ravage die Chess al eerder beschreven had. Alle leden van MiMi Soya, Jochem van Only Seven Left en alle leden van The Hot Stewards lagen over de grond heen. Het was een complete puinhoop, alles lag vol met eten, drank, lege flessen, bakjes en noem het maar op.
“Zou de rest al naar huis zijn?” fluisterde Robin L, die langzaam zijn hoofdpijn weer voelde opkomen.
“Ja, ze kregen alleen deze mensen hier niet meer mee omdat ze te dronken waren of gewoon helemaal van de kaart waren. De ouders van Hinne en Jochem hebben Only Seven Left opgehaald, min Jochem, want die was niet bij Jorja weg te slaan, de jongens van Kensington werden opgehaald met een taxi, en Bart was nog enigszins nuchter en heeft de rest van de crew meegenomen. Wacht eens even…” Laurens liep naar de keuken en zuchtte. In de nu spookachtige keuken zat Banus aan de minibar, nog altijd zuipend.
“Banus!” riep Laurens. Geen reactie. “Banus!” Weer niks, hij bleef maar drinken.
“Hij zou toch niet gewoon in zijn slaap aan het drinken zijn hè?” vroeg Robin L. “Kan dat?”
“Banus kan alles.” Laurens liep naar Banus toe en gaf hem een zet, waardoor hij van de barkruk viel en op de grond terecht kwam. Daar sliep hij snurkend verder. Chess was langs hem heen gerend en glipte door de buitendeur.
“Moeten we hem nog ergens heen verplaatsen?” vroeg Robin L, wijzend naar Banus. Laurens schudde zijn hoofd.
“Laat maar liggen, net als de rest wordt hij vanzelf wel weer wakker. Mocht het langer dan 24 uur duren, dan gaan we wel iemand bellen.” Plotseling kwam er een geluid uit de tuin. Robin L en Laurens liepen snel naar de deur en openden hem, waarachter ze Chess vonden, het haar haren overeind en fel blazend. Al snel hadden ze door waarom: Tom was door de tuin aan het wandelen met een leeuw.
“Rustig maar Chess,” zei Robin L, terwijl hij haar optilde en tegen zich aan hield. Ze liepen met een boog om Tom heen, die hen niet eens in de gaten had, en zagen al snel Hubrecht liggen. Hij begon langzaam een beetje bij te komen.
“Six! Gaat het een beetje?” vroeg Laurens, die bij hem neer knielde, net als Robin L.
“Ja, eigenlijk wel hoor. Het ene moment vloog ik heerlijk door de lucht, en ineens kreeg ik iets tegen mijn hoofd aan en weet ik niks meer!”
“Ja wat zou dat nou geweest zijn…,” mompelde Laurens, die snel de andere kant op keek. Hubrecht klom voorzichtig overeind en merkte toen Chess op.
“Hey Six!” lachte zij en sprong op schoot.
“Nee, je bent echt terug! Ik kan het gewoon niet geloven!” Hubrecht knuffelde Chess, en Chess keek grijnzend omhoog.
“Ik ben blij dat jullie mij ook gemist hebben!”
“Hoe kunnen we je nou niet missen?!” lachte Hubrecht. “Alleen jammer dat je precies een kat bent geworden, leuk voor Pluis, maar ik ben niet zo gek op katten, vooral niet als ze gaan lopen nagelen!” Chess kreeg in een keer een gemeen lachje op haar snoet en zette haar nagels uit in Hubrechts been.
“Zo?”
“Ahhh, Chess!” Hubrecht plukte Chess van zijn schoot af en zette haar naast zich op de grond. “Moest dat?”
“Ja dat moest!” Chess haar grijns verdween compleet toen ineens Tom aan kwam lopen met zijn leeuw. Zonder iets te zeggen rende ze weg richting het huis.
“Goede morgen!” lachte Tom. “Hebben jullie Romeo al gezien? Ik werd wakker en hij lag zomaar op mijn kamer te slapen!”
“Hij valt moeilijk te missen, T!” zei Laurens. “Weet jij nog iets van gisteravond? Of Vlins geschreven heeft of zo?”
“Ik weet nog zeer weinig vrees ik…” Tom dacht even diep na en schudde toen zijn hoofd. “Nee, ik weet alleen nog dat ik wakker werd en Romeo vond, en dat het eigenlijk best normaal voelde, alsof ik hem al jaren heb.”
“Dat had ik ook, ik werd wakker en ik wist dat ik kon vliegen!” lachte Hubrecht.
“Hoe wisten jullie eigenlijk meteen dat Chess het meisje uit mijn verhaal was?” vroeg Robin L.
“Haar stem…en…ik weet niet, ook dat was alsof het zo hoorde,” zei Laurens, en Hubrecht knikte.
“Ik heb haar nog niet eens gezien! Hoezo heet ze Chess dan? Ziet ze er anders uit?” vroeg Tom.
“Ze is een kat,” zei Hubrecht, wrijvend over de plekken op zijn benen waar Chess haar nagels in had gezet.
“Maar goed ook dat ik haar niet heb gezien dan, aangezien ik allergisch ben!” lachte Tom.
“Waarom ben je eigenlijk niet allergisch voor Romeo? Dat is toch ook een kat?”vroeg Laurens. Tom haalde zijn schouders op.
“Geen flauw idee.” Het bleef even stil.
“Zullen we het huis maar een beetje gaan opruimen? Volgens mij heeft Chess de meeste tarantula’s al weggehaald. Waar is Wafel eigenlijk?”
“Die ging vanmorgen ineens ergens heen, maar waar weet ik niet,” zei Hubrecht. “Maar je hebt gelijk, laten we gaan opruimen!” Met een grote glimlach vloog Hubrecht letterlijk naar de deur van het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 30, 2010 12:29 pm

Niceee!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 30, 2010 2:26 pm

Haha, leuk!
Totaal anders dan ik gedacht had, opeens een pratende kat, maar ik vind het wel origineel :']
En Hubrecht die vliegt, geniaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyzo mei 30, 2010 2:51 pm

Hubrecht wilde zelf vliegen: ik probeerde dus aan iedereen van de band te vragen wat ze heel graag zouden willen doen maar wat in het echt niet kon...RobinL zou er over na gaan denken, maar ik heb hem nog niet kunnen spreken erover, Tom moest ik nog vragen, RobinF heb ik al een leuk plannetje voor en Laurens zei dat hij alles wat hij wil toch al doet, dus moet ik ook nog even iets bedenken...

Toen ik t aan Hubrecht vroeg was t ook wel heel grappig trouwens xD Hij zei ook echt zo: Nou...ik zou wel eens willen vliegen! *flappert met zn handen*
Ik lag helemaal in n deuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyma mei 31, 2010 1:15 am

Whaha, super vet! Ik heb helemaal in een deuk gelegen!
1 dingetje alleen: “Ahhh, Chess!” Hubrecht plukte Chess van zijn schoot af en zette haar naast zich op de grond. “Moest dat?”
Hier weet Hubrecht toch nog niet dat ze Chess heet?
Terug naar boven Ga naar beneden
xRosaliexx

xRosaliexx


Vrouw Aantal berichten : 252
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda
Registration date : 27-09-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyma mei 31, 2010 6:31 am

Idd echt leuk dat het opeens heel anders is, met dingen die niet echt kunnen enzo Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://roos-helm.hyves.nl
Liez

Liez


Vrouw Aantal berichten : 203
Leeftijd : 32
Woonplaats : Joure
Registration date : 11-11-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptywo jun 02, 2010 3:26 pm

Ik lig echt steeds in een deuk om jouw verhaal! Ik vind het zo grappig! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/xLiez
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptywo jun 02, 2010 3:49 pm

@Silver Haha inderdaad! Had ik dr nog niet voorgesteld? *gaat terugkijken* Ik kijk morgen nog wel eventjes, en dan verander ik t in de echte versie, thnx!

En de rest ook weer thnx voor de reacties! Echt super dat iedereen blijft lezen!


Edit: Het stukje is veranderd!

Citaat :
“Hey Six!” lachte zij en sprong op schoot.
“Nee, je bent echt terug! Ik kan het gewoon niet geloven!” Hubrecht knuffelde Chess, en Chess keek grijnzend omhoog.
“Jawel, ik ben terug, en hoe! Chess heet ik tegenwoordig trouwens, maar ik ben blij dat jullie mij ook gemist hebben!”
“Hoe kunnen we je nou niet missen?!” lachte Hubrecht. “Alleen jammer dat je precies een kat bent geworden, leuk voor Pluis, maar ik ben niet zo gek op katten, vooral niet als ze gaan lopen nagelen!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptydo jun 03, 2010 1:02 pm

Wat een inspiratiemoment! Hier is Hoofdstuk 6!!

Hoofdstuk 6

Het tempo waarin Hubrecht de huiskamer aan het opruimen was, was gewoon haast onmenselijk. Robin L, Tom en Laurens hadden het idee dat ze alleen de lege kratten bier in de kelder hadden gezet toen de kamer een uur later helemaal blinkend schoon was. Dat was eigenlijk ook echt het enige dat ze gedaan hadden, toen ze in de tuin kwamen vanuit de kelder was Romeo ontsnapt, en waren ze hem gaan zoeken. Uiteindelijk vonden ze hem slapend midden op een autoweg, gelukkig was er niemand in de buurt. Nu lag hij veilig in de kelder aan een ketting.
“Dat viel wel mee toch?” lachte Hubrecht, met een glimlach die net zo stralend was als de schone huiskamer.
“Je had schoonmaakster moeten worden in plaats van artiest!” lachte Tom. “Waar heb je de rest eigenlijk gelaten?” Alle mensen die een uur geleden nog in de huiskamer lagen te slapen waren ineens verdwenen.
“Ik heb de meesten laten ophalen door een taxi. Jorja, Joe, Mike en Chris zijn naar hun eigen bed toe. Alleen Banus ligt nog te slapen, in jouw bed als je het niet erg vind,” zei Hubrecht.
“Ah nee hè?” Tom rende naar zijn kamer, en hij was de hoek nog niet om of Hubrecht had al een grijns op zijn gezicht.
“Hij is zeker ook mee met de taxi?” vroeg Laurens, en Hubrecht knikte. Laurens en Robin L schoten in de lach, en toen Tom terug kwam lagen ze helemaal in een deuk door de smoel die hij trok.
“Gaan we gewoon het rijtje af nu? Dus vandaag is het de Nationale-Ziek-Tom-Vorstius-Kruijff-Dag?”
“Heel goed geraden!”lachte Hubrecht.
“Haha, leuk hoor! Weet je wat leuk is? De Nationale-Stuur-Romeo-Op-Je-Bandleden-Af-Dag!”
“Flauw hoor T,” zei Laurens, die op de bank plofte. Plotseling vloog de deur open en Robin F kwam binnen gestormd.
“IK HEB ZE EINDELIJK BINNEN!” Robin L keek als enige een beetje vaag naar Robin F. Wisten de anderen waar hij het over had?
“Gefeliciteerd man!” lachte Hubrecht. Ja dus.
“Ehh…sorry dat ik even een leeg moment heb…maar wat is er precies?” vroeg Robin L aarzelend.
“Hoe kan je nou alles vergeten zijn?! Pluis…volgende week ga ik trouwen!” riep Robin F. Robin L zijn ogen werden groot. Trouwen?!
“Sorry…ik bedoel…gefeliciteerd!”
“Vlins! Je maakt me bang, man! Jij bent mijn getuige! Je hebt toch wel al een pak aangeschaft hè?” Robin F leek in een keer compleet van slag, zo erg dat hij het doosje dat hij in zijn handen had op de grond liet vallen. Twee prachtige ringen rolden over de grond en kwamen voor de voeten van Robin L terecht. Hij bukte voorover om ze op te rapen, nog altijd verbaasd over alles dat er ineens gebeurde. Wat was er toch aan de hand?! Robin F griste de ringen uit Robin L zijn handen.
“Ik ga mijn pak nog een keer passen. T, kom jij me helpen?” Tom knikte en liep achter Robin F aan, die met grote passen naar boven liep. Robin L staarde ze een beetje beduusd na.
“Je wist het echt niet?” vroeg Hubrecht.
“Ik verzin zoiets toch niet?!” Robin L schudde met zijn hoofd en voelde toen Chess langs zijn benen glippen.
“Je hebt het verzonnen hoor. En opgeschreven. Dat Wafel gaat trouwen is nu voor de anderen een feit, net zoals Six die kan vliegen en T die nu een leeuw heeft, met het enige verschil dat bij de trouwerij iedereen betrokken is, en daarom niet alleen Wafel, maar ook de rest er vanaf weet. Jij bent een uitzondering, omdat je het eigenlijk al verzonnen hebt, en als jij je dan klem hebt gezopen en er vervolgens niks meer van weet…tja…dat is dan jouw fout.”
“En bedankt voor het commentaar, Chess,” zei Robin L, lichtelijk geïrriteerd.
“Over die novel gesproken…,” zei Chess terwijl ze bij Laurens op schoot sprong. “Vertel nu maar waar je hem gelaten hebt, Witte. Het is lang genoeg leuk geweest.”
“Waarom denk je dat ik hem heb? Ik heb hem helemaal niet!” zei Laurens verbaasd.
“Ik zag jou er gister mee weglopen. Zeg niet dat je het niet meer weet, want geslapen heb je niet, waarschijnlijk.”
“Dan heb je iemand anders voor mij aangezien, want ik was het echt niet!” zei Laurens verdedigend. Chess keek hem een beetje boos aan.
“Kijk me eens aan dan, Witte, en zeg dat je niet liegt.”
“Ik lieg niet!”
“Oh nee? Want die leuke zwarte vlekjes in je oogjes spellen nu leugenaar.” Chess sprong van Laurens zijn schoot af en liep met zwiepende staart de kamer uit. Laurens keek naar Hubrecht en Robin L.
“Ik zweer het, ik heb die novel niet aangeraakt. Ik wist niet eens dat je erin had geschreven, Vlins!”
“Ik geloof je, Witte. Maar als Chess gelijk heeft is iemand er vandoor gegaan met mijn dummy. Ik denk eerlijk gezegd dat het beter is als we hem terug hebben,” zei Robin L. Hubrecht knikte.
“Weet je al wat je met Chess gaat doen?” Robin L staarde even voor zich uit. Hij wilde haar niet weer kwijt, maar hij wilde haar liever niet als pratende kat, dat was gewoon raar.
“Geen idee,” zei hij uiteindelijk. “Ik ga maar even kijken of ik toevallig een pak in mijn kast heb hangen, ik hoop van wel.” Robin L stond op en liep naar zijn kamer. Hij kon nog steeds niet wennen aan het huis. De trap kraakte onder zijn voeten en hij probeerde niet door de spinnenwebben heen te lopen terwijl hij naar zijn kamer zocht. Op een of andere manier wist hij hem toch in één keer te vinden. Daar deed hij zijn enorme kast open en vond niet alleen een splinternieuw zwart pak, dat duidelijk voor de bruiloft van Robin F was bedoeld, maar ook al zijn nieuwe en oude kleding, wat allemaal netjes opgevouwen op de planken lag. Compleet in gedachten staarde Robin L naar zijn kledingkast. Hij had geen idee hoelang hij er al stond toen er ineens muziek te horen was een paar kamers naast die van hem.

Robin L deed de kastdeuren dicht en liep op het geluid af. Het kwam van het eind van de gang vandaan, en toen Robin L de deur opendeed werd hij haast omver geblazen door het enorme geluid dat uit de kamer denderde. Er was dus een oefenruimte in het huis, en MiMi Soya was er nu gebruik van aan het maken. Dat was niet alles; Chess was gezellig met Jorja mee aan het zingen! Snel sprong Robin L naar binnen en deed de deur achter zich dicht, waarna hij met een grote lach op zijn gezicht keek en luisterde naar het spelende bandje plus zingende kat.

I wish I was a Millionaire
So I can get outta here
We can go anywhere!
I need to get away
I should have called in sick today!

Toen de band klaar was met spelen begon Robin L te klappen.
“Wow, that was really good! You guys have improved a lot! And Chess, I didn’t know you could sing?!”
“Of course I can! I love their music by the way! It’s a shame you didn’t know them yet when I was here last time!” Robin L knikte.
“I really love Chess, Robin! How did you get her?” vroeg Jorja.
“It’s a long story, but we’ve known each other for quite a while now,” glimlachte Robin L. “Come on, Chess, we have to go.”
“Too bad, I was having a really good time!” Chess sprong van de kast af, waar ze op zat op bij de microfoon te komen, en rende achter Robin L aan de kamer uit. Ze waren nog niet aan het einde van de gang of ze konden Doctor!Doctor! al horen.
“Wat gaan we doen?” vroeg Chess toen.
“We gaan op zoek naar die dummy. Hij moet toch ergens zijn?”

Na uren gezocht te hebben, zaten Robin L en Chess ’s avonds helemaal versleten aan het avondeten, dat pas om 8 uur klaar was omdat niemand nog honger had. Laurens was een beetje boos op Chess omdat ze hem ervan bleef beschuldigen dat hij de dummy had gestolen, dus had hij avondeten voor haar in een schaal op de grond in de hoek van de kamer gezet. Ze had het verdacht snel op en rende daarna naar boven.
“Heb je geen honger, Vlins?” vroeg Hubrecht, die net zijn bord leeg had geschept, en toekeek hoe Robin L een beetje zijn macaroni van de ene naar de andere kant van zijn bord aan het verplaatsen was.
“Ik ben gewoon heel erg moe.” Robin L stond op, schepte zijn bord leeg in de vuilnisbak en liep richting de trap.
“Excuse me guys, I’m going to sleep. I’m deadly tired and my head feels like it’s going to explode.”
“Good night, Robin. Sleep tight,” zei Mike, en ook de rest mompelde welterusten. Robin L stapte toen hij boven was eerst heerlijk onder de douche, en daarna kwam hij de konijnenbadjas die MiMi Soya hem had gegeven weer zijn kamer in. Hij ging op zijn bed zitten en kroop in het hoekje tegen de muur aan. Zijn hoofd deed zo’n pijn, er was zoveel gebeurd vandaag, en zijn kater van de vorige dag was nog altijd niet gezakt. Hij zuchtte en dacht terug aan het gedeelte van de avond ervoor dat hij nog wel herinnerde. Wat was hij verbaasd geweest dat Meike nog wist van zijn vorige verhaal, dat was zo lang geleden! Maar ja, fans wisten nu eenmaal dingen van hem waarvan hij zelf niet eens wist dat anderen het wisten. Hoe langer hij eraan dacht, hoe meer pijn zijn hoofd ging doen.
“Gaat het Vlinsje?” Robin L schrok van plotselinge stem die de kamer vulde. Chess liep naar het bed toe, sprong erop en dook vervolgens op Robin L zijn schoot, waar ze zich oprolde.
“Hey Chess. Het is wel eens beter geweest.” Chess keek omhoog.
“Wil je vertellen wat er aan de hand is?” Robin L staarde even voor zich uit.
“Ik wil je niet teveel lastig vallen met al die problemen.”
“Find peace in your head to find peace in your heart. Don’t let the demons rip your mind apart. Don’t get your peace by falling asleep. Your heart will be lost for eternity,” fluisterde Chess. Robin L was even stil.
“Wat betekend dat?”
“Dat je over je problemen moet praten, anders blijft het voor eeuwig in je hoofd vastzitten en slokt het je op. Je moet ergens je rust vinden, Vlins, het gaat niet over door gewoon te gaan slapen en te denken dat het allemaal vanzelf overgaat. Ik wil je helpen, ik wil je helpen met alles wat je dwars zit.” Als Robin L niet beter wist zou hij denken dat hij tranen zag in de grote groene ogen van zijn eigen lieve creatie. Zijn meisje. Zijn Chess.
“Goed dan. Dank je wel Chess, je betekend heel veel voor me. Weet je, soms heb ik dus het idee dat mensen alles van me afweten. Ze weten meer dan ik denk, en hoe meer ik loslaat, hoe meer ze willen weten. Ik word er haast claustrofobisch van. Af en toe denk ik dat er geen stukje privé meer overblijft, dat alles opgaat aan de media.” Chess dacht even na.
“Ik snap dat je bang bent, Vlins. Het klinkt ook heel eng, iedereen die alles van je wil weten, de gedachte dan jouw poster boven iemand anders zijn bed hangt…maar weet je, ik denk dat een hoop van die mensen, jouw fans, het niet eens zo slecht bedoelen. Niet iedereen wil alles van je weten omdat ze met je willen trouwen of met je naar bed willen, sommigen zijn ervoor om je te helpen, om je vriend te zijn. Dat denk ik tenminste, misschien zit ik er wel helemaal naast, maar ik denk niet dat het iemand zijn bedoeling is dat jij je compleet gaat afsluiten. Je bent beroemd, en daar zitten voor en nadelen aan. Als dit de enige nadelen zijn, waar zit het probleem dan? Je bent gezond, je hebt geen sterallures, je rookt niet, gebruikt geen drugs en je bent getalenteerd! Natuurlijk willen fans weten hoe je dat doet, je bent een voorbeeld! Laat dan ook iedereen zien hoe het moet, en laat jezelf zien!” Robin L keek Chess aan en glimlachte.
“Dank je Chess. Ik voel me meteen een heel stuk beter. Ik weet niet hoe je het deed, maar het betekend heel veel voor me dat je er bent.” Chess kroop nog dichter in Robin L zijn badjas.
“Ik ben blij om terug te zijn. Ik weet dat ik ooit terug moet naar waar ik was, maar ik ben blij dat ooit niet nu is. Oh, en ik ben gek op je pluizige konijnenbadjas.”
“Ik ook,” lachte Robin L. “Ik ben benieuwd hoelang dat privé blijft!”
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyvr jun 04, 2010 1:44 am

Hee, weer een leuk deel!
Haha, Robin F die gaat trouwen en 'm dan spaced, ik zie het al helemaal voor me x']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Emptyvr jun 04, 2010 2:46 am

Geweldig! Ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Novel Writer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Novel Writer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Creatief.-
Ga naar: