DESTINE fanforum.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Novel Writer

Ga naar beneden 
+16
xRochelle_
LynnLovesYou
*Imke
Silver
Rocksylla
Marieke.
[asyeah-x]
Heleen
xRosaliexx
Liez
Irenee_rock
Veerle
MeikeMusic
Astrid
medstudent
Muis
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyma jun 28, 2010 2:02 am

Ahw, Laurens kijkt écht heel schattig op die foto!

Was weer leuk met jullie gister, gezellig :']
En je boekje is écht onwijs tof geworden! Echt heel mooi, dat 't er zo uit ziet als een boek.
Ik vond het wel weinig inzet van Robin hoor dat hij zei dat hij 't ging lezen als hij zich verveelde, haha, ze vonden het echt super leuk!

Ik weet niet of Banus je nog gevonden had, maar hij liep vijf minuten naar Tamara te zoeken en aan iedereen te vragen, omdat jij dat boekje gemaakt had en hij je eve wilde spreken of zo :']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyma jun 28, 2010 8:24 am

Haha nee! Ik heb Banus helemaal niet meer gesproken o.0 Ik word nog beroemd joh daar haha! Komt met Badpop wel dan Razz Daar kom ik toch niet weg, aangezien de laatste trein terug om half 7 gaat!!

Maar het was zeker super gezellig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
MeikeMusic

MeikeMusic


Vrouw Aantal berichten : 3939
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amstelveen
Registration date : 18-10-08

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyma jun 28, 2010 11:42 am

Haha, trouwens, jij lijkt een beetje op een meisje uit mijn klas, toevallig heet ze ook Tamara, haha x']

Maar je wordt idd nog eens beroemd, whooo, moet je wel mee uitkijken, want Destine fans kunnen heel onaardig zijn!!! Ik krijg regelmatig haat/dreig berichtjes, geweldig..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.meikelouise.hyves.nl/
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyma jun 28, 2010 11:44 am

Ach van mij mogen ze onaardig tegen me doen hoor, als ze niks beters te doen hebben dan dat. En de echte fans zjn wel allemaal super aardig!

Ik heb een hekel aan mijn naam, iedereen heet zo Wink Tot Six een keer een goed gesprek met me heeft gehad erover, en nu valt het wel mee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauwlaura

Lauwlaura


Vrouw Aantal berichten : 148
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 01-07-10

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptydo jul 01, 2010 3:30 pm

Zal het hier ook nog een keer vermelden:
Wat een onzettend leuk verhaal heb jij gemaakt! Echt, heel meeslepend. Ik heb het in 1,5dag uit gelezen, beide delen! Ik zie het gewoon echt helemaal voor me, hoe jij Destine (+de rest) hebt neergezet Smile
(Ik ga nu maar eens verder het forum ontdekken, door jouw verhaal heb ik me aangemeld. Bedankt Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/lauwlaura
Irenee_rock

Irenee_rock


Vrouw Aantal berichten : 49
Leeftijd : 32
Woonplaats : Veenendaal
Registration date : 14-05-10

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyvr jul 30, 2010 8:04 am

Ahh Die foto's zijn echt super leuk..!!
Dr zijn echt zulke onaardige fans idd.. ook bij de clipopname van Destine ook..
Ik ging zoals gewoonlijk helemaal los en dr waren een aantal meiden wet boos op me omdat ik hun elke keer aanraakte..! Ik dacht al bij mezelf "Ga dan niet tussen de menigte staan maar op een rustig plekje".
Gelukkig is t hier anders Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Irenee_rock
Miriam

Miriam


Vrouw Aantal berichten : 269
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 03-07-10

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyvr jul 30, 2010 12:51 pm

egt heel gaaf verhaal. jammer dat dit het einde is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twitter.com/#!/MiriamLoveMusic
Muis

Muis


Vrouw Aantal berichten : 331
Leeftijd : 34
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-02-10

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyvr sep 03, 2010 4:41 am

Ik ben hier helemaal vergeten te plaatsen dan Robin deel 2 uit heeft!

Op Mosselrock wilde ik hem die dummy geven, waar heel veel mensen een leuk verhaaltje in hebben achtergelaten (thnx!) , maar voordat ik iets kon zeggen begon hij meteen over mijn boek!
"Ja ik heb deel 2 uit! Echt heel heel goed! Super realistisch weer, ik heb er gewoon geen woorden voor, je hebt echt talent hiervoor!" (op dat moment dacht ik: juist ja Robin, realistisch...met een pratende kat erin zeker? Talent, haha, dat zeg je tegen iedereen die iets voor je maakt!) Maar hij bleef maar doorgaan over dat talent, en op een gegeven moment zei hij: "Ja, en dat zeg ik echt niet zomaar tegen iedereen!"

Ik kan nog steeds niet vatten dat hij dat gezegd heeft, en dat hij het bij elke show dat ik hem zie blijft herhalen. Het is bizar om te bedenken dat zo'n bekend iemand gewoon jouw dingen bijzonder en leuk vind...ik vat het gewoon nog steeds niet en het is al 2 weken geleden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Vrouw Aantal berichten : 467
Leeftijd : 34
Woonplaats : Diemen
Registration date : 08-09-09

Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Emptyvr sep 03, 2010 7:23 am

Dat is toch super vet!
Heb je de dummy al gegeven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Novel Writer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Novel Writer   Novel Writer - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Novel Writer
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DESTINE fanforum. :: OFFTOPIC. :: Creatief.-
Ga naar: